Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

+23
minoessepoes
Isis
Jezzie
Zwerver
Inge
Travelgurly
Lady1984
Lavendel
Melis_je
Zonnetje
Toet
Miccie
Atelier Madame
Niekske
Antibes
Caramba
Gizmo
Phileine
Sterre
TukTuk
Emma_
luisa
Silver
27 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 23:30

Het zijn gewoon plaatjes om op een idee te komen, ik zou ze niet allemaal zelf aantrekken, alleen de tweede denk ik smile de derde vind ik alweer wat aan de veilige kant

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 23:32

FryskeFlinter schreef:Hmm oké ... Het voelt nu alsof ik niet de juiste keuze heb gemaakt. Ik helemaal blij en tevreden dat ik iets gevonden heb. Blijkt toch niet zo mooi te zijn dan ik zelf dacht. Maar als daggast in spijkerbroek kan wel?

Nee, een spijkerbroek vind ik dan weer niet kunnen. Ik had een paar jaar geleden een keer een bruiloft, was ook daggast. Alle mannen waren in pak of iig in nette broek, en één gozer had een spijkerbroek aan. Hij viel op, en niet in positieve zin.

Maar als het nou een wat netter model is, en in een donkere kleur, met dan een colbertjasje erop.. Kan het eventueel wel vind ik.

( @Noa: mooie jurkjes!!! )


Laatst aangepast door Tea-Leaf op di 7 jun 2011 - 23:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Caramba di 7 jun 2011 - 23:33

Het plaatje wat ik plaatste trek ik sowieso al niet snel aan, draag zelf ook nooit jurkjes, maar met een bruiloft wil je toch anders gaan dan anders, lijkt mij.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 23:40

Ik draag zelf trouwens sowieso al wel vaak jurkjes, dus voor een trouwerij zou ik dan sneller nog een stapje verder gaan, denk ik. Eigenlijk is een spijkerbroek inderdaad ook niet echt tof, maar veel Nederlandse mannen zijn gewoon nogal moeilijk, die vinden het al snel te netjes ofzo... laughcry Die zijn zoooo gewend om in spijkerbroek met sneakers te lopen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Antibes di 7 jun 2011 - 23:40

Maar gewoon één zomerjurkje kan nooit kwaad om te hebben toch?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 23:42

FryskeFlinter vroeg natuurlijk alleen maar om een mening over haar rokje en legging, ik kan me voorstellen dat het het dan niet zo leuk is om te horen dat mensen je outfit überhaupt niet zo geschikt vinden. Maar ja.. dat is natuurlijk wel het risico als je iets op een forum plaatst. Ik vind het een leuke outfit, maar ik zou me persoonlijk behoorlijk ongemakkelijk voelen als iedereen een ontzettend leuke outfit aanheeft en echt netjes is en ik er als enige heel casual bij zou staan. Dat is dan ook de reden dat ik vind dat mensen het best tegen je kunnen zeggen. Het is toch vervelend als jij je op een bruiloft niet op je gemak voelt? Ik weet natuurlijk niet hoe de rest van de gasten gekleed zal zijn, maar als ik een bruiloft heb/zou hebben, dan zou ik met jouw outfit wel behoorlijk underdressed zijn.

Maar goed.. ik trek met kerst ook een cocktailjurkje aan, omdat ik het zo leuk vind (ja, die dingen hangen toch niet voor niets in mijn kast Wink).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Caramba di 7 jun 2011 - 23:42

Hihi, ik zou mijn vriend echt niet willen zien in een spijkerbroek op een bruiloft. Een nette pantalon is vele malen beter. En die heb je ook in vele soorten.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Sterre di 7 jun 2011 - 23:43

Emma_ schreef:
Sterre schreef:
Of het 'kan' ligt ook helemaal aan de wensen van het bruidspaar denk ik. Als ze zelf altijd vrij casual gekleed zijn vind ik het een prima leuke outfit, maar als er bijvoorbeeld een dresscode is die cocktailjurkjes of smart casual voorschrijft, vind ik het niet netjes genoeg.


Ik vind dat wel lastig hoor Sterre. Ik ga volgend jaar trouwen en ik ben doorgaans ook casual gekleed en mijn vriend ook. Maar toch hoop ik niet dat mijn daggasten in een casual outfit komen. Ik vind het ook weer zo wat om een dresscode op de uitnodiging te zetten. Tuurlijk ben ik allang blij dat mijn daggasten op mijn bruiloft aanwezig willen zijn en moet het niets uitmaken wat ze aan hebben, maar het geeft een bruiloft net iets extra's als iedereen feestelijk gekleed is. Het maakt voor mij het verschil tussen een bruiloft en een "gewoon" feestje.

Ik bedoelde ook meer of je kunt inschatten of het bruidspaar waarde hecht aan chique kleding tijdens een bruiloft. Niet hoe ze normaal gekleed gaan, meer hoe ze zelf gekleed gaan naar bruiloften en hun wensen op hun eigen bruiloft. Zelf zou ik ook voor iets netters kiezen, ook zonder dresscode. Maar sommige mensen vinden dat juist stijfjes en hebben liever dat hun gasten er casual bijlopen op zo'n lange dag.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Niekske di 7 jun 2011 - 23:49

Ik had gisteren een bruiloft en het bruidspaar had een zeer uitgebreide dress-code bij de uitnoging gedaan

SPIJKERKLEDING/KAPOTTE KLEDING/SPORTKLEDING EN SCHOENEN/ UGGS ZIJN NIET TOEGESTAAN.

Dresscode voor de receptie/daggasten:

Tenue de ville
Tenue de ville betekent letterlijk stadskleding en wil zeggen nette kleding voor overdag. Heren dragen formele dagkleding; een net pak, al dan niet driedelig, (kleur maakt ons niet zoveel uit) met overhemd en das, zwarte schoenen en donkere sokken. Dames dragen een mantelpak, geklede jurk of japon met jasje met panty of kousen (geen blote benen) en eventueel een hoed.

Feestkleding
Mannen in pak/pantalon met mooie overhemd.
Vrouwen in een mooie rok/pantalon of jurk.


Lijkt me vrij duidelijk, maar er zijn toch mensen die het ander interpreteren. Het verschilt heel erg per persoon wat iemand netjes vind denk ik. Er liep een kerel rond in een korte broek bijvoorbeeld... en genoeg kerels in spijkerbroek en met afgetrapte gympen. Ik pak graag helemaal uit voor een bruiloft, maar ik denk dat je met een stuk minder ook al de status 'netjes' kan bereiken. Ik heb inmiddels al een paar bruiloften meegemaakt en het verschilt altijd wel heel erg wat mensen dragen

On topic: ik vind je outfit erg leuk, ik zou zeker voor het rokje gaan. Het is wel meer casual dan ik zelf zou aantrekken, maar das persoonlijk. Ik vind een jasje altijd wel erg netjes staan. Met accessoires kun je trouwens ook best veel bereiken, een sjieke ketting, je haar opgestoken, misschien een bloem op het jasje, in de kleur van het tuniekje etc. Enige minpuntje, wat ook al eerder gezegd is, ik zou de ballerina's proberen te vervangen voor nettere schoentjes/sandaaltjes. Ik hou zelf ook niet van pumps, maar ik heb zwarte pump/ballerina achtige schoentjes met een lage hak en een bandje over de wreef voor dit soort gelegenheden smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 23:53

@Niekske: dus dan moest je voor 's avonds wat anders meenemen? Of had jij 1 outfit? Wat had jij aan? En hield iedereen zich aan de dresscode?

Gewoon nieuwsgierig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 23:56

Je kan dan toch voor een geklede jurk gaan voor de hele dag + avond? Ik vind het wel een logische beschrijving even. Ik was trouwens laatst op een bruiloft alleen 's avonds en daar was ik vrij netjes, maar iedereen liep met spijkerbroek en laarzen door de modder te stampen (het was op een boerderij met een kampvuur), whaha toen voelde ik me juist weer over dressed...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 23:59

Niekske schreef:... en genoeg kerels in spijkerbroek en met afgetrapte gympen.
Dat vind ik echt aso. Er staat toch duidelijk dat géén spijkerkleding wilden? Hoe kun je dat anders interpreteren?

Ik vind die kledingcode overigens te uitgebreid. Schrijf gewoon: overdag - tenue de ville en feest - black tie ofzo. Kunnen mensen zelf op internet naar de betekenis zoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 23:59

Oh haha Noa wat erg, dat lijkt me ook niks!

Maar 1 jurk kan natuurlijk, al lees ik in zo'n geval nog wel eens vaker dat dames 2 outfits hebben voor zo'n dag. Zou ik zelf ook niet doen, maar het komt voor. Ook op bruiloften zonder een dresscode heb ik dat wel eens gezien, hele verkleedpartijen in het toilet na het diner laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Atelier Madame wo 8 jun 2011 - 0:03

Nou als ik zon uitnodiging als Niekske zou krijgen zou ik echt wel eventjes zo staan te kijken :affraid:
tering hoe veel waarde hecht je aan je bruiloft?
Natuurlijk moet je niet in je gewone kloffie aan komen zetten, een beetje feestelijk mag wel, en ik snap dat je geen sportkleding en spijkerbroeken wil. Maar om mensen nou een complete wishlist op te leggen.

Overigens vind ik je outfit leuk, zou kan je hem misschien opleuken met een mooie bloem?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:09

Sowieso het rokje. Maar eigenlijk vind ik het te gewoontjes voor een bruiloft...Sorry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:10

Je outfit is leuk, maar simpel. Het ligt helemaal aan de bruiloft / het bruidspaar of dit een goede outfit is. Ik heb wel eens bruiloften gehad waar de meesten inderdaad in een spijkerbroek rondliepen, maar het bruidspaar stond er ook om bekend weinig waarde te hechten aan uiterlijk vertoon. Verder zou ik het bijzonder onprettig vinden als ik een uitnodiging kreeg met daarin voorschriften hoe ik me wel niet zou moeten kleden. Kom op zeg, iedereen doet zijn best om er netjes uit te zien op en zo'n dag en er zijn toch veel belangrijkere dingen op zo'n dag dan vertoon (gezelligheid, samenzijn etcetera)?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty kleding

Bericht  Miccie wo 8 jun 2011 - 0:12

Ik zou het laten afhangen van hoe het bruidspaar is.
Wij gaan ook trouwen dit jaar en hebben geen dresscode. Ik vind het namelijk raar om mensen een bepaalde kledingsstijl mee te geven die misschien niet eens bij diegene past. (zoals diegene hierboven met tenue de ville etc.) Ik wil ook niet dat iemand perse geld moet uitgeven om nieuwe kleding te kopen of te huren.

Wij willen gewoon dat de mensen komen in de kleding die zij fijn vinden. Als iemand dan iets gaat kopen is dat prima, maar ik wil wel dat het de keus van die persoon is.

Ik vind jouw outift prima eruit zien en ik zou er niet raar van opkijken, maar dat is erg persoonlijk zoals ik het hier lees.
Als het bruidspaar wel altijd heel netjes is kun je kijken of je het iets kan aanpassen, maar anders zou ik gewoon het rokje kiezen en dan zie je er leuk uit smile
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Niekske wo 8 jun 2011 - 0:16

Ja ik vond de dress-code ook een beetje overdreven. Ik had de bruid gevraagd wat ze ermee wilde, of ik inderdaad een andere outfit voor overdag en voor 's avonds moest hebben. En ik had haar gezegd dat ik echt geen panty aan zou trekken als het zonnig zou worden Wink ze zei toen dat toch wel wist dat ik netjes voor de dag zou komen en ze hadden het juist zo overdreven gedaan, zodat iedereen in elk geval netjes zou zijn. Ze vond dat als je alleen 'gepaste kledij gewenst' ofzo op de uitnodiging zet, iedereen te eenvoudig gekleed zou gaan. Ik denk eerlijk gezegd dat een aantal kerels juist vanwege de overdreven dresscode dwars wilde doen met hun spijkerbroek en gympen. Ik had zelf een jaren-50 stijl jurkje aan, zwart met witte polkadots en met roze kersjes erop. Zwarte bolero erbij en zwarte pump-achtige schoentjes. Haren opgestoken met een roze bloem. Mijn vriend was in pak, met roze overhemd, zodat hij bij mij matchte smile hij bleek er bijna hetzelfde uit te zien als de bruidegom, alleen de kleur das was anders smile en ik heb alle gradaties tussen slordig en super-sjiek voorbij zien komen gisteren, dus of ze nu bereikt hebben wat ze wilden...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Silver wo 8 jun 2011 - 0:18

Ik moet wel zeggen, op de foto lijkt het erg casual, maar de kleding van supertrash zijn niet echt casual. Een vriendin van mij komt zo kijken of het erg casual is, en anders misschien straks nog even langs de h&m. In ieder geval bedankt voor de tips. Zo zie je maar weer dat een ieder een bruiloft op een andere manier beleeft. Wel trok ik me bepaalde reacties op dat moment erg aan, en het voelde als kritiek. Alsof ik gewoon niet de juiste keuze heb gemaakt.

tot 2 jaar geleden droeg ik nooit jurkjes, waren we op een bruiloft alleen receptiegasten, mijn vriend in spijkebroek met blousje en ik in een nette broek ook met blousje. En ik viel niet erg buiten de toom. En als ergens een dress code zou staan, doe ik wel goed mijn best mij wel aan de dresscode te houden.
Het bruidspaar zelf is ook veelal casual, zo liep hij ook in een nette spijkerbroek op de bruiloft van zijn broer. Het kan gewoon allemaal.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:27

@ Miccie: een dresscode is niet zo raar hoor, bij bruiloften gebeurt dat wel vaker. Maar meestal zet je gewoon kort de code neer, niet met een hele uitleg erbij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:31

FryskeFlinter schreef:Ik moet wel zeggen, op de foto lijkt het erg casual, maar de kleding van supertrash zijn niet echt casual. Een vriendin van mij komt zo kijken of het erg casual is, en anders misschien straks nog even langs de h&m. In ieder geval bedankt voor de tips. Zo zie je maar weer dat een ieder een bruiloft op een andere manier beleeft. Wel trok ik me bepaalde reacties op dat moment erg aan, en het voelde als kritiek. Alsof ik gewoon niet de juiste keuze heb gemaakt.

tot 2 jaar geleden droeg ik nooit jurkjes, waren we op een bruiloft alleen receptiegasten, mijn vriend in spijkebroek met blousje en ik in een nette broek ook met blousje. En ik viel niet erg buiten de toom. En als ergens een dress code zou staan, doe ik wel goed mijn best mij wel aan de dresscode te houden.
Het bruidspaar zelf is ook veelal casual, zo liep hij ook in een nette spijkerbroek op de bruiloft van zijn broer. Het kan gewoon allemaal.

Als jij je dan lekker voelt in de kleding wat jij aan hebt op de foto's, dan zou ik daar voor kiezen hoor! Niet te veel poespas..als het bruidspaar van zichzelf ook is?

Ik ken het omgekeerde, mijn nicht+man trouwde vorig jaar en dat zijn normaal gesproken, SLOEBERS..ik kan het gewoon zeggen, want het is gewoon de waarheid..(spreek ze overigens toch amper..)
En die hadden zich vorig jaar echt TE uitgesloofd voor hun bruiloft.....zo kan het dus ook...
En bovendien, het stond ze gewoon overigens ook echt NIET..en dat werd hun ook na die tijd gezegd door meerdere familie-leden, als hun op dat moment tevreden met zichzelf prima, maar voor mij hadden ze best iets minder uit hoeven te pakken, het was ook meer zo van, kijk wij kunnen het wel! (een steek onder water ook voor ons, omdat wij lekker gratis en zonder TE veel poespas zijn getrouwd...) boeiend hoor...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:33

Ik merk ook dat het gebruikelijker wordt, maar daarom vind ik het nog steeds ongepast. Niet als er even een korte verwijzing instaat naar wat voor een kleding gewenst zou zijn, maar een vriendin van mij had laatste een bruiloft waarvoor ze twee a-viertjes (!!!!!) aan instructies opgestuurd kreeg, grotendeels over gewenste kleding (trouwens ook over gewenst gedrag...........). Dat vind ik echt volledig over-de-top.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:34

Wat ben ik dan toch blij dat wij heeeeeel simpel zijn getrouwd, zonder al te veel poespas... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:39

Ik vind een korte dresscode niet raar.. (wel heel kort.. ik zou gewoon onder aan de uitnodiging zetten:

Dresscode: Black tie (of cocktail, whatever..)

Maar ik heb al wel tegen mijn paps gezegt dat hij niet in een spijkerbroek mag komen :P Ik heb mijn pa nog nooit in een pak gezien en het lijkt me zo leuk als hij dat op mijn bruiloft wel aan heeft. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 0:39

Twellie schreef:Ik merk ook dat het gebruikelijker wordt, maar daarom vind ik het nog steeds ongepast. Niet als er even een korte verwijzing instaat naar wat voor een kleding gewenst zou zijn, maar een vriendin van mij had laatste een bruiloft waarvoor ze twee a-viertjes (!!!!!) aan instructies opgestuurd kreeg, grotendeels over gewenste kleding (trouwens ook over gewenst gedrag...........). Dat vind ik echt volledig over-de-top.

Twee A-viertjes? Dan zou ik al zoiets hebben van "hmm, gezellig gaat dit worden" laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 2 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum