Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

+23
minoessepoes
Isis
Jezzie
Zwerver
Inge
Travelgurly
Lady1984
Lavendel
Melis_je
Zonnetje
Toet
Miccie
Atelier Madame
Niekske
Antibes
Caramba
Gizmo
Phileine
Sterre
TukTuk
Emma_
luisa
Silver
27 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 5 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 21:09

Sowieso niet zo'n oorbel doen zeg, het is onderhand wel een cliché geworden vind ik. Ik denk altijd als ik iemand met zo'n ding zie "oh weer, zo'n oorbel..." Doe gewoon een leuk setje oorbellen in wat bij je outfit past, ik zou t subtiel houden. Oorknopjes, kleine hangers, of iets met kraaltjes in de kleur van je tuniekje.

En dan je haar eenvoudig opsteken, of los laten en er een bloem o.i.d insteken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 5 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  minoessepoes wo 8 jun 2011 - 22:35

Melis_je schreef:
minoessepoes schreef:Hij twijfelde zelf ook over de spijkerbroek, maar om nou een pantalon te gaan kopen die je verder nooit meer aan doet is ook zo zonde, had hij misschien wel gedaan als hij de hele dag uitgenodigd was, maar niet alleen voor een avondje. Lastig dus!

Vanwege de stijl van het jasje lijkt een nette spijkerbroek me er mooi bij. Als er "cocktail" had gestaan, zou ik een pantalon beter vinden, maar "feestelijk chique" houdt het denk ik bewust breed. Als jij dan geen galajurk met handschoenen oid aantrekt, steekt hij er ook niet casual bij af. En het jasje vind ik heel leuk.

Hahah nee ik was niet van plan om een gala jurkje aan te trekken. Gewoon een leuk jurkje tot net boven de knie.
Mijn vriend twijfelde er zelf nog een beetje over, maar hij vind dit wel de beste optie, hij ging het vandaag even in de groep gooien bij de dames op kantoor, dus ik ben benieuwd wat het eindoordeel gaat worden!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 5 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Silver za 11 jun 2011 - 1:36

Nou het was een zeer geslaagde dag. Geen bloemoorbel, wel een grote bloem in mijn half opgestoken haar gehad smile Vergeleken de familie van de bruidegom zag ik er zelfs nog netter uit :o incl. de getuigen... Dus achteraf had die legging ook wel gekunt. Maar toch ook vele complimenten gehad. Very Happy
Op naar de volgende bruiloft Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 5 827601
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 5 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  nina za 11 jun 2011 - 3:00

FryskeFlinter schreef:Nou het was een zeer geslaagde dag. Geen bloemoorbel, wel een grote bloem in mijn half opgestoken haar gehad smile Vergeleken de familie van de bruidegom zag ik er zelfs nog netter uit :o incl. de getuigen... Dus achteraf had die legging ook wel gekunt. Maar toch ook vele complimenten gehad. Very Happy
Op naar de volgende bruiloft Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 5 827601
Toch staat dit je prachtig... smile
Heb je er nou een foto bij? Want zie geen foto maar wel een link in de quote
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 5 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Caramba za 11 jun 2011 - 4:13

Vind het dan wel weer iets hebben, de meesten een beetje standaard in de kleren en dan jij die net iets anders uit heeft gepakt. Goed gedaan. Als ik eerlijk naar je eerste foto's kijk en dan naar die van pagina 4 vind ik die van pagina veel en dan ook veel mooier.

Op de eerste foto's lijkt het gewoon op een truitje. Maar het is dus eigenlijk gewoon een jurkje. Leuk jurkje, ook een mooie kleur.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest) - Pagina 5 Empty Re: Bruiloftkleding advies gevraagd. (is geweest)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum