Advies gevraagd...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Advies gevraagd...
..
Laatst aangepast door chococupcake op zo 10 jul 2011 - 10:27; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Advies gevraagd...
Ten eerste had ze jou die vraag niet mogen stellen over je plannen voor een zwangerschap. Dat mag namelijk nooit een reden zijn om iemand niet aan te nemen. Dus ook al heb je niet volledig de waarheid gezegd, dat maakt niet uit aangezien zij fout zat om jou die vraag te stellen.
Ten tweede: wat is korte termijn? Dat is natuurlik ook maar relatief.. Persoonlijk vind ik een jaar niet echt korte termijn dus ik zou me daar geen zorgen over maken.
Voor die afspraak, ik snap haar reden niet helemaal om jou het stilzwijgen op te leggen maar ik zou sowieso niks opzeggen bij je huidige werk, totdat je een getekend contract in handen hebt.
En ik zou haar bellen. Ik zou er nu echt achteraan zitten om zekerheid voor jezelf te creeeren. Hoe moeilijk dat ook is..
Ten tweede: wat is korte termijn? Dat is natuurlik ook maar relatief.. Persoonlijk vind ik een jaar niet echt korte termijn dus ik zou me daar geen zorgen over maken.
Voor die afspraak, ik snap haar reden niet helemaal om jou het stilzwijgen op te leggen maar ik zou sowieso niks opzeggen bij je huidige werk, totdat je een getekend contract in handen hebt.
En ik zou haar bellen. Ik zou er nu echt achteraan zitten om zekerheid voor jezelf te creeeren. Hoe moeilijk dat ook is..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
+1Caro schreef:Ten eerste had ze jou die vraag niet mogen stellen over je plannen voor een zwangerschap. Dat mag namelijk nooit een reden zijn om iemand niet aan te nemen. Dus ook al heb je niet volledig de waarheid gezegd, dat maakt niet uit aangezien zij fout zat om jou die vraag te stellen.
Gast- Gast
Ik zou me niet te druk maken over het feit dat ze je niet teruggemaild heeft. Als je nog met zoveel vragen zit, zou ik gewoon proberen telefonisch contact met haar te maken. Die kinderwens zou ik naar haar toe niet uitspreken. Voor hetzelfde word je pas na langere tijd zwanger ofzo. Bovendien zou het geen reden mogen zijn om je niet aan te nemen.
Als je echt denkt dat dit een leuke baan voor je is, moet je er voor gaan. Ook al loopt de weg er naar toe niet helemaal vlekkeloos, dat wil niet zeggen dat wanneer je er straks zit, je niet een ontzettende leuke baan zult hebben.
Als je echt denkt dat dit een leuke baan voor je is, moet je er voor gaan. Ook al loopt de weg er naar toe niet helemaal vlekkeloos, dat wil niet zeggen dat wanneer je er straks zit, je niet een ontzettende leuke baan zult hebben.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
..
Laatst aangepast door chococupcake op zo 10 jul 2011 - 10:28; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
Ik zou ook zelf bellen. Vind het niet echt netjes dat zij niets meer heeft laten weten.
Als je de kans krijgt, zou ik hem aanpakken als ik jou was! Succes.
Als je de kans krijgt, zou ik hem aanpakken als ik jou was! Succes.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Lady4: thnx voor je reactie. Ja miss. heb je wel gelijk, ik ben niet zo goed in dit soort situaties merk ik. De aanloop van deze baan die ik nu heb, liep ook vrij stroef. En nu loopt het op de werkvloer al helemaal niet zoals ik het graag zou willen hebben. Ik ben denk ik bang, dat dit al een teken is van een slechte start. Al kan ik zelf natuurlijk ook een deel daarin hebben door er positief in te staan zodat die goede start er van mijn kant wel komt.
Ja ik had gewoon even objectieve meningen nodig, ik merkte eigenlijk al dat ik vrij koppig naar mijn vriend reageerde van nou ik weet het niet, miss. beter het zo te laten. Terwijl het me wel leuk lijkt. Ik denk dat ik er maar eens een telefoontje tegenaan moet gooien straks...
Ja ik had gewoon even objectieve meningen nodig, ik merkte eigenlijk al dat ik vrij koppig naar mijn vriend reageerde van nou ik weet het niet, miss. beter het zo te laten. Terwijl het me wel leuk lijkt. Ik denk dat ik er maar eens een telefoontje tegenaan moet gooien straks...
CCC- Ratel
Ik zou gewoon bellen en vragen hoe de situatie er nu uitziet en of ze je wat meer duidelijkheid kan geven omdat je erg enthousiast bent over de functie.
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje rare gang van zaken, ook die rechtzaak van die werknemer, in overleg is het contract beeindigd, maar nu gaat ze wel een rechtzaak aanspannen. Aan de andere kant ben ik het ook wel weer eens met Lady. Als je er eenmaal zit en je een leuke baan hebt, dat is het dan ook wel weer waard.
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje rare gang van zaken, ook die rechtzaak van die werknemer, in overleg is het contract beeindigd, maar nu gaat ze wel een rechtzaak aanspannen. Aan de andere kant ben ik het ook wel weer eens met Lady. Als je er eenmaal zit en je een leuke baan hebt, dat is het dan ook wel weer waard.
Gast- Gast
..
Laatst aangepast door chococupcake op zo 10 jul 2011 - 10:29; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
Nou, dan denk ik dat er nu niet veel meer over is van die vriendschap...
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Direct bellen en vragen waar je aan toe bent! Het lijkt alsof dit jouw ideale baan zou kunnen zijn.
Bellen bellen bellen!!!
Bellen bellen bellen!!!
Gast- Gast
Hihi Tea.... Ik heb al gebeld, ze was helaas vandaag niet aanwezig. Maandag wel weer, dus maandag weer terug bellen...
Susan: nee, die kans zit er dik in...
Susan: nee, die kans zit er dik in...
CCC- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Advies gevraagd
» What to do? Advies gevraagd!
» Advies gevraagd
» Advies gevraagd!
» Advies gevraagd