lopen jullie (nog) vaak hand in hand?
+56
Schaapke
Moonlight
SoGood
mzcharlotte
Fearie
Pussycat
Mizz_S
Flippin' Bitch
Rumble
love
Pien
_DoI
SarahKey
NerdChic
Bliss
Atelier Madame
Baby
Snoes
minoessepoes
Caresses
girli
Verona
Kreeftje
Paper Crown
Joli86
Tunrida
Arwyn
Kaboutertje
Cheesegirl
Lemon
Merai
PluDan
Benthe
Roxi3
RioolSpook
smooch
Sugarfall
Oasis
JoyceVL
Lilou
TukTuk
joyce0606
Suus
Kabouter
Julia
Guus
Sterre
Natural
Inge
Aziraphale
nina
Floor
Minx
Tania
Zwerver
snoep
60 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?
Wij zijn bijna 7 jaar samen en lopen niet echt vaak hand in hand. Wel af en toe gewoon even elkaars hand pakken, maar dan ook weer los laten. Mijn pols knankt vaak en mijn vriend vindt dat eng voelen
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Wij lopen bijna altijd hand in hand, ik vind dat gezellig ook Arm in arm nooit, en armen om elkaar heen ook niet, want we zijn beide even lang en dat loopt irritant! We zijn 1.5 jaar samen.
Laatst aangepast door Isabella op wo 8 jun 2011 - 0:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wij zijn bijna een half jaartje samen, en lopen nog vaak hand in hand, of gearmd. Ik vind het fijn
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Nog best vaak, vooral in relaxte situaties, bv. als we lekker aan het wandelen zijn. In de supermarkt bv. of als we ergens een kort stukje heen lopen (even een parkeerplaats over) dan weer niet zo gauw. Of als het heel warm is ook niet, of heel koud juist... dan blijven m'n handen toch echt een stuk warmer in m'n jaszak. Volgens mij ging dit in het begin ook wel zo. We zijn nu vier jaar bij elkaar.
Gast- Gast
Wij lopen nog regelmatig hand in hand, maar echt niet altijd.
Gearmd lopen we nooit, daar heb ik een hekel aan. Heel soms een arm om elkaar heen, maar wij zijn ook bijna even lang, dus dat loopt niet zo lekker.
Gearmd lopen we nooit, daar heb ik een hekel aan. Heel soms een arm om elkaar heen, maar wij zijn ook bijna even lang, dus dat loopt niet zo lekker.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:Jen_ schreef:PDA?Marin schreef:Fauve schreef:Ik vind hand in hand lopen niet echt klef
Haha ik vind alle PDA best wel klef eigenlijk, maar eenmaal verliefd doe ik er ook zo aan mee en kan het me niets meer schelen.
Public displays of affection, oftewel kleffen in het openbaar. Dacht dat Fauve 'm wel zou kennen
John Ledgend let's go to the paaaaaark!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn acht jaar samen en doen het soms, hand in hand of gearmd. Maar meestal komt het initiatief dan van mij.
Gast- Gast
Wij lopen nog best vaak hand in hand of gearmd. Vaak komt het initiatief wel van hem, en niet van mij:)
Gast- Gast
Mwah, soms. Wel voor langere afstanden, niet even snel naar de auto of zo. Soms vindt hij het te warm, dan dus niet. Meestal is het ook mijn initiatief. Zijn 7 jaar samen trouwens.
Tunrida- Fluisteraar
- Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11
Hier lopen we vaak hand in hand. Eigenlijk zonder er over na te denken doen we dat!
Zijn 8 jaar bij elkaar
Zijn 8 jaar bij elkaar
Gast- Gast
Goochempie schreef:Marin schreef:Jen_ schreef:PDA?Marin schreef:Fauve schreef:Ik vind hand in hand lopen niet echt klef
Haha ik vind alle PDA best wel klef eigenlijk, maar eenmaal verliefd doe ik er ook zo aan mee en kan het me niets meer schelen.
Public displays of affection, oftewel kleffen in het openbaar. Dacht dat Fauve 'm wel zou kennen
John Ledgend let's go to the paaaaaark!
Ah zo! Maar die gaan weer een pietsje verder, in dat nummer
Gast- Gast
En daar niet?Petra* schreef:Hier lopen we vaak hand in hand. Eigenlijk zonder er over na te denken doen we dat!
Zijn 8 jaar bij elkaar
Gast- Gast
Fauve schreef:Armen om elkaar heen doen wij echt nooit, we hebben de verkeerde lengtes daarvoor en dat loopt echt heel kut.
Hier ook. Dan gaat hij echt op mij leunen, bloedirritant.
Hand in hand doen we wel vaak. Niet minder dan eerst, na vijf jaar.
Gast- Gast
Nu ruim 4,5 jaar samen lopen we nog steeds vaak arm in arm, hand in hand wat minder omdat we dat minder fijn vinden.. Altijd al zo geweest trouwens!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
nooit, ik wil het wel maar mijn vriend vindt het vreselijk
Gast- Gast
Mijn man pakt altijd mijn hand vast! Als we uit de auto stappen, dan geeft ie me zijn hand.. ah wat heb ik een lieve man.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Mijn man pakt altijd mijn hand vast! Als we uit de auto stappen, dan geeft ie me zijn hand.. ah wat heb ik een lieve man.
Mag ik jouw man lenen? Alleen om even zijn hand vast te houden.
Gast- Gast
Jen_ schreef:2CKC2 schreef:Mijn man pakt altijd mijn hand vast! Als we uit de auto stappen, dan geeft ie me zijn hand.. ah wat heb ik een lieve man.
Ja, mag!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ah, dat vind ik lief!2CKC2 schreef:Jen_ schreef:2CKC2 schreef:Mijn man pakt altijd mijn hand vast! Als we uit de auto stappen, dan geeft ie me zijn hand.. ah wat heb ik een lieve man.
Ja, mag!
Gast- Gast
Hahaha, dat vind ik dan weer niks he.. Helaas doet m`n date ook dat soort dingetjes..
Ik kan mezelf wel redden, bedankt..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha, dat vind ik dan weer niks he.. Helaas doet m`n date ook dat soort dingetjes..
Haha ik moet nu gelijk aan Sex and the City denken..
Dan pakt Smith, Samantha's hand, zij trekt haar hand terug en flikkerd in zo'n gat/luik in de straten van New York
Zeg niet te snel dat je jezelf kan redden
Gast- Gast
Punk'd schreef:_Donnaa schreef:Hahaha, dat vind ik dan weer niks he.. Helaas doet m`n date ook dat soort dingetjes..
Haha ik moet nu gelijk aan Sex and the City denken..
Dan pakt Smith, Samantha's hand, zij trekt haar hand terug en flikkerd in zo'n gat/luik in de straten van New York
Zeg niet te snel dat je jezelf kan redden
Hahaha ja ik dacht ook altijd dat ik zo was, en daar helemaal geen behoefte aan had. Maar eenmaal verliefd vond ik het heerlijk. Ik verbaasde mezelf
Gast- Gast
nee, vriend vind het niet fijn lopen ... soms wel jammer. Maar goed ach
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vaak hebben jullie...
» Hoe doen jullie dat.. lopen/tillen pfff
» Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
» Hoe vaak hebben jullie....
» Hoe doen jullie dat.. lopen/tillen pfff
» Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?
» Denken jullie nog vaak aan je ex?
» Hoe vaak hebben jullie....
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: