Hoe vaak hebben jullie...
+28
Rouxxxe
Kat1980
TGR
Toet
joyce0606
Hoochie
Aggi
bolus26
VeryCherry
Evalynn
Sylvana
Nora
Jilke
Poisongirl
Jelin
truestar
Pannetoet
PluDan
Lejow
Caramba
Thunder
RYW
Rush
Parisienne
nina
Marin
Muppetje
Justxme
32 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Hoe vaak hebben jullie...
Dag meiden,
Hoevaak hebben jullie seks, per week, maand etc?
& hoelang hebben jullie al een relatie met elkaar?
xLiefs
Hoevaak hebben jullie seks, per week, maand etc?
& hoelang hebben jullie al een relatie met elkaar?
xLiefs
Justxme- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 162
Registratiedatum : 24-11-11
Re: Hoe vaak hebben jullie...
Momenteel even helemaal niet
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Hier niet zo heel vaak. 1 á 2 keer per week. Maar dat ligt aan mij. Laatste tijd zit ik niet zo lekker in mijn vel en ga ik liever slapen dan seks hebben.
Wij zijn iets meer dan 2,5 jaar samen.
Maar hoe komt het Muppetje?
Gast- Gast
Ook 1 à 2 x in de week, maar we zijn maar paar daagjes per week samen dus dat is niet zo gek. We hebben 4 maanden een relatie maar hebben die bunny fase nooit echt zo gehad gelukkig. Dit vind ik prima als zou iets vaker ook mogen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Yoyo schreef:Hier niet zo heel vaak. 1 á 2 keer per week. Maar dat ligt aan mij. Laatste tijd zit ik niet zo lekker in mijn vel en ga ik liever slapen dan seks hebben.
Dat komt omdat ik net een miskraam heb gehad. Daardoor had ik eerst geen zin. Nu komt de zin weer n beetje terug, maar nu zijn we allebei een beetje huiverig en willen we eerst even de controle afwachten om te kijken of alles goed is...
Wij zijn trouwens dinsdag 7 jaar samen en we deden het meestal 2 keer in de week. Nu we een kindje willen en daarvoor bij het ziekenhuis lopen is de frequentie wat omhoog gegaan, maar dat vinden we allebei helemaal niet erg, integendeel.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Yoyo schreef:Hier niet zo heel vaak. 1 á 2 keer per week. Maar dat ligt aan mij. Laatste tijd zit ik niet zo lekker in mijn vel en ga ik liever slapen dan seks hebben.
Dat komt omdat ik net een miskraam heb gehad. Daardoor had ik eerst geen zin. Nu komt de zin weer n beetje terug, maar nu zijn we allebei een beetje huiverig en willen we eerst even de controle afwachten om te kijken of alles goed is...
Wij zijn trouwens dinsdag 7 jaar samen en we deden het meestal 2 keer in de week. Nu we een kindje willen en daarvoor bij het ziekenhuis lopen is de frequentie wat omhoog gegaan, maar dat vinden we allebei helemaal niet erg, integendeel.
Oohh.. sorry! *knuffel*
Kan me wel voorstellen dat je wat huiverig bent. Heb je die controle al snel?
Gast- Gast
Yoyo schreef:Muppetje schreef:Yoyo schreef:Hier niet zo heel vaak. 1 á 2 keer per week. Maar dat ligt aan mij. Laatste tijd zit ik niet zo lekker in mijn vel en ga ik liever slapen dan seks hebben.
Oohh.. sorry! *knuffel*
Kan me wel voorstellen dat je wat huiverig bent. Heb je die controle al snel?
Oh dat geeft toch niet, je kan niet alles weten! dankje voor de knuffel!
Vrijdag hebben we de controle bij de gynaecoloog, dus nog even afwachten.
Muppetje- Ratel
Gemiddeld ongeveer 3-4x per week.. Tsja, we zijn nog niet zo lang samen he Zien elkaar 2x per week en dan slapen we ook samen.
Gast- Gast
Wij zijn ruim 9 jaar samen, waarvan 6,5 getrouwd.
Hoe vaak... Euh... Sinds de kinderen er zijn wel getelt 2x waarvan 1x gisteravond was... Beetje knuffelen en rommelen doen we wel vaker natuurlijk.
Hoe vaak... Euh... Sinds de kinderen er zijn wel getelt 2x waarvan 1x gisteravond was... Beetje knuffelen en rommelen doen we wel vaker natuurlijk.
Gast- Gast
Echte seks is alweer een hele tijd geleden. Sinds de geboorte van onze zoon kan ik het misschien op 2 handen tellen
Het gaat namelijk niet zo goed met m'n bekkenbodem
Het gaat namelijk niet zo goed met m'n bekkenbodem
Gast- Gast
Meestal één keer in de week, soms twee keer.
Wij zijn bijna 6 jaar samen en hebben (nog) geen kinderen.
Wij zijn bijna 6 jaar samen en hebben (nog) geen kinderen.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Hier gaat het op dat gebied eigenlijk sinds N.'s geboorte niet zo goed. We doen het gemiddeld 3 keer per maand denk ik. Ik zit niet lekker in mijn vel en kan er niet van genieten, heb er gewoonweg weinig tot geen zin in. We zijn bijna 6 jaar samen en hebben een dochter van 1 jaar oud.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hier gaat het naar Y. ook niet echt lekker... Vanaf de 1e x dat ik weer ongesteld werd naar de bevalling tot een week of 6 a 7 terug was ik nonstop ongesteld..soms wat minder, maar bijna altijd ongesteld dus nee dank je..
Diverse anti-conceptie pillen enz geprobeerd, maar na mijn idee werkte het allemaal niet (goed) genoeg en bleef ik ongesteld..heb nu net een spiraaltje en controle gelukkig al gehad, maar ben toch een beetje huiverig er in geworden..heb er zelf weg ook niet altijd meer zin in omdat ik zo moe ben en gewoon niet echt lekker in mijn vel zit..
Diverse anti-conceptie pillen enz geprobeerd, maar na mijn idee werkte het allemaal niet (goed) genoeg en bleef ik ongesteld..heb nu net een spiraaltje en controle gelukkig al gehad, maar ben toch een beetje huiverig er in geworden..heb er zelf weg ook niet altijd meer zin in omdat ik zo moe ben en gewoon niet echt lekker in mijn vel zit..
Gast- Gast
4-5 keer per week. Precies goed!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Anniej_S schreef:Hier gaat het naar Y. ook niet echt lekker... Vanaf de 1e x dat ik weer ongesteld werd naar de bevalling tot een week of 6 a 7 terug was ik nonstop ongesteld..soms wat minder, maar bijna altijd ongesteld dus nee dank je..
En jouw kindje is een jaar oud?
Wooow! Dat je nog bloed overhebt!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Anniej_S schreef:Hier gaat het naar Y. ook niet echt lekker... Vanaf de 1e x dat ik weer ongesteld werd naar de bevalling tot een week of 6 a 7 terug was ik nonstop ongesteld..soms wat minder, maar bijna altijd ongesteld dus nee dank je..
Pfffff niet normaal ja! Ben ook blij dat ik er nu vanaf ben hoor.........wil ook de komende tijd niet meer ongesteld worden hahaha
Gast- Gast
Anniej_S schreef:RYW schreef:Anniej_S schreef:Hier gaat het naar Y. ook niet echt lekker... Vanaf de 1e x dat ik weer ongesteld werd naar de bevalling tot een week of 6 a 7 terug was ik nonstop ongesteld..soms wat minder, maar bijna altijd ongesteld dus nee dank je..
Pfffff niet normaal ja! Ben ook blij dat ik er nu vanaf ben hoor.........wil ook de komende tijd niet meer ongesteld worden hahaha
Nee, snap ik.... ik moet er niet aan denken, ik heb al 3 jaar een spiraal en ben dus al 3 jaar niet meer ongesteld geweest, nogal het andere uiterste dus!
Ontopic; een keer of 2 a 3 per week en we zien elkaar doorgaans 2 dagen, dus zoveel mogelijk (nog steeds bunnyfase na 3 jaar )
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Anniej_S schreef:RYW schreef:Anniej_S schreef:Hier gaat het naar Y. ook niet echt lekker... Vanaf de 1e x dat ik weer ongesteld werd naar de bevalling tot een week of 6 a 7 terug was ik nonstop ongesteld..soms wat minder, maar bijna altijd ongesteld dus nee dank je..
Nee, snap ik.... ik moet er niet aan denken, ik heb al 3 jaar een spiraal en ben dus al 3 jaar niet meer ongesteld geweest, nogal het andere uiterste dus!
Ontopic; een keer of 2 a 3 per week en we zien elkaar doorgaans 2 dagen, dus zoveel mogelijk (nog steeds bunnyfase na 3 jaar )
Moet even tot einde van het jaar aan kijken hoe het gaat, en mag dus nu ook even geen sex hebben, je weet maar nooit..en dan krijg ik nogmaals een extra controle en dan gaan we dr weer volop tegen aan hahaha
Gast- Gast
Wanneer we zin hebben, dat kan 2x per week zijn, maar ook 1x per 2 weken. Gemiddeld komen we wel aan 1x per week. We zijn bijna 10 jaar samen en hebben 2 kinderen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Liefste elke dag, maar dat lukt niet altijd. Dus een keer of 3/4 per week denk ik. 12 jaar samen en 2 kinderen.
Gast- Gast
2x per week. bijna 8,5 jaar samen (wonen er 3.5 samen).
We willen allebei wel meer maar het komt er gewoon niet van. Dus nu vind ik het gewoon prima 2x per week
We willen allebei wel meer maar het komt er gewoon niet van. Dus nu vind ik het gewoon prima 2x per week
Gast- Gast
3 tot 4 keer in de week. Zijn 2,5 jaar samen en wonen 2,3 jaar samen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Normaal 1 keer in de 2 weken ofzo, soms meer, soms minder. Sinds ik zwanger ben nog maar 1 keer echt seks gehad, wel wat gerommeld verder. Maar voel me te beroerd om er uberhaupt aan te denken eigenlijk..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik denk zo'n beetje 3 tot 4x per week.
We zijn nu zo'n 9 maand samen en wonen eigenlijk ook al wel samen.
We zijn nu zo'n 9 maand samen en wonen eigenlijk ook al wel samen.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vaak hebben jullie....
» Hebben jullie vaak ruzie?
» Hebben jullie vaak visite/vrienden over de vloer?
» Hoe vaak bellen jullie?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» Hebben jullie vaak ruzie?
» Hebben jullie vaak visite/vrienden over de vloer?
» Hoe vaak bellen jullie?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: