Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?

+6
Jade
Reeza
Sarah1985
Bruintje Beer
_Nina
TukTuk
10 plaatsers

Ga naar beneden

Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?  Empty Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 7:51

Mijn uitvaartverzekering en zorgverzekering heb ik ondergebracht bij andere maatschappijen, maar de verzekering rondom mijn huis en auto loopt bij Univé. Net kreeg ik bijna een hartverzakking toen ik mijn nieuwe polis zag voor het komend verzekeringsjaar. Nu heb ik afgelopen verzekeringsjaar schade gereden en heeft de tegenpartij hun schade vergoed gekregen van mijn verzekeringsmaatschappij, maar € 16,00 ruim meer betalen per maand? Volgens mij wordt het nu dan ook tijd om eens te kijken naar een andere verzekeringsmaatschappij.

Momenteel heb ik bij Univé een allrisk autoverzekering voor mijn auto uit 2004. Denk dat het wellicht tijd wordt om de auto uit zijn allrisk te halen?

Verder heb ik de standaardverzekeringen. Inboedel, WA, rechtsbijstand etc.

Bij welke maatschappij hebben jullie de verzekeringen ondergebracht? Kwaliteit/prijsverhouding goed? En wat zouden jullie mij aanraden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?  Empty Re: Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?

Bericht  TukTuk zo 12 aug 2012 - 7:54

Ik heb eigenlijk alle verzekeringen bij FBTO, behalve mijn autoverzekering, die heb ik bij ING, die was destijds het goedkoopste.

Als ik jou was zou ik inderdaad ook je auto gewoon WA verzekeren ipv all risk.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?  Empty Re: Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?

Bericht  _Nina zo 12 aug 2012 - 7:57

Uitvaart weet ik niet zeker, volgens mij bij Monuta. Ik haal er altijd twee door elkaar Embarassed Inboedel, rechtsbijstand en aansprakelijkheid bij de ABN, zorgverzekering bij Zilveren Kruis, reisverzekering (niet doorlopend) doe ik ook bij de ABN. Autoverzekering niet nodig.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?  Empty Re: Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 7:58

Wij hebben alles mbt het huis, en de auto, bij de Noordhollandsche, en ben hier heel tevreden over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?  Empty Re: Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 8:02

De auto zou ik idd niet meer All risk verzekeren, zonde van je geld. WA(evt plus) is goed genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?  Empty Re: Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?

Bericht  Bruintje Beer zo 12 aug 2012 - 8:35

Wij hebben alles bij Interpolis behalve de begravenisverzekering.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?  Empty Re: Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?

Bericht  Sarah1985 zo 12 aug 2012 - 9:01

Auto's en huis bij Aegon . De auto van mijn man is all risk we betalen voor huis 20,81. Auto 1 19,56 auto 2 all risk 56
Uitvaart bij yarden
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?  Empty Re: Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?

Bericht  Reeza zo 12 aug 2012 - 10:59

Uitvaartverzekering heb ik bij Dela, betaal €16 per 3mnd geloof ik. Woon en aansprakelijkheid bij Unive, €10-15 pm, weet het niet precies.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?  Empty Re: Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?

Bericht  TukTuk zo 12 aug 2012 - 21:39

Heb naar aanleiding van dit topic toch nog maar eens naar een andere autoverzekering gekeken, en ben overgestapt naar ZLM.
Toen ik destijds mijn verzekering afsloot was ING het goedkoopste, maar betaal nu 12 euro per maand minder bij ZLM. Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?  Empty Re: Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?

Bericht  Jade zo 12 aug 2012 - 22:11

Wij hebben alles bij verschillende maatschappijen (mede door het samenwonen, moeten we nog eens goed naar kijken).

Wij hebben alles omtrent de woning via woongarant verzekerd, ik heb een uitvaartverzekering bij Yarden, vriend is niet verzekerd. Ik heb mijn zorgverzekering bij Univé, vriend bij Menzis. De auto is geloof ik via polisdirect verzekerd.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?  Empty Re: Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?

Bericht  silly-one zo 12 aug 2012 - 22:14

Ik heb alles bij meeus assurantie. Het is niet de goedkoopste weet ik, maar het was toen der tijd wel het gemakkelijkste.
Als ik een koophuis heb of ooit ga samenwonen ga ik er wel weer een keer goed naar kijken. Ik betaal nu niet echt heel veel. Weet wel dat ik hier minder betaal dan bij de ABN of dat het heel dicht bij elkaar lig.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?  Empty Re: Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?

Bericht  Ella ma 13 aug 2012 - 6:29

Wij hebben huis en rechtsbijstand en 1 auto verzekering bij FBTO. En de andere autoverzekering bij verzekeruzelf
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?  Empty Re: Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?

Bericht  ellibre ma 13 aug 2012 - 7:30

Beroepsaansprakelijkheid, inboedel, rechtsbijstand, WA en doorlopende reisverzekering bij VVAA (speciaal voor professionals in de gezondheidszorg)
Zorgverzekering bij DSW
Autoverzekering bij AllSecur
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?  Empty Re: Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?

Bericht  Lady4 ma 13 aug 2012 - 8:20

Ik heb net als jou, ook het meeste bij Univé lopen. Alleen mijn zorgverzerking en levensverzekering niet. Ik snap trouwens niet goed waarom je die gammele auto van jou (sorry, maar dat is 'ie inmiddels, als ik het zo af en toe lees) nog all risk verzekerd hebt. Volgens mij is dat echt geld weggooien. Je krijgt er toch bijna niks meer voor als er wat mee gebeurt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?  Empty Re: Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum