Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen? Empty Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen?

Bericht  Printje za 24 maa 2012 - 9:23

Ik verbaas me er altijd over dat ons mannetje zo lang zelf kan lopen, zonder dus echt moe te worden.

Vandaag waren we in Burgers Zoo en heeft meneer van 10 tot ongeveer 17 uur alles zelf gelopen/gerend. Uiteraard nemen we de buggy wel mee maar die doet eigenlijk meer dienst als opslag.

Hoelang kunnen/mogen jullie kids zelfs lopen?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen? Empty Re: Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen?

Bericht  koNijntje za 24 maa 2012 - 9:31

niet :P
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen? Empty Re: Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen?

Bericht  Twellie za 24 maa 2012 - 9:31

Ik ga het komende week uitproberen, dan ga ik namelijk ook met haar naar Burgers Zoo Very Happy . Ik wilde de buggy maar eens thuis laten en dan gewoon rustig de dierentuin door. We zijn er al veel vaker geweest, dus we hoeven ook niet per se alles te zien en zien dan wel hoever we de dierentuin doorkomen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen? Empty Re: Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen?

Bericht  Printje za 24 maa 2012 - 9:50

Ik neem de buggy dus wel mee omdat ik dat gewoon makkelijk vind voor alle zooi die ik toch meesleep, heb een grote spiegelreflexcamera, zijn luiers ed en wat eten/drinken en dat gooien we allemaal in de buggy.

Hoe oud je jouw kindje tuinstoel?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen? Empty Re: Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen?

Bericht  Twellie za 24 maa 2012 - 10:03

Ze is nu twee-en-een-kwart jaar, zelfde leeftijd dus ongeveer! Heb er wel zin in, hopelijk is het dan net zo'n mooi weer als vandaag.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen? Empty Re: Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen?

Bericht  Printje za 24 maa 2012 - 10:04

Ja dat scheelt dan idd niet veel!! Kindlief heeft alleen wel zijn broek kapot, hij viel een paar keer in de Bush en daar heb je best puntige/harde stenen en zo zijn broek kapot.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen? Empty Re: Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen?

Bericht  Twellie za 24 maa 2012 - 10:16

Dat zal hier ook wel gebeuren, bij mijn dochter zijn niet eens stenen en puntige dingen nodig om te vallen, dat doet ze sowieso wel de hele dag door Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen? 561177 .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen? Empty Re: Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen?

Bericht  Printje za 24 maa 2012 - 10:19

hahahhaa onze zoon valt eigenlijk nooit maar nu viel hij dus en hoppa meteen zijn broek kapot. Gelukkig was het niet zijn nieuwste broek en is dit weer een mooie reden om te shoppen:D
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen? Empty Re: Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen?

Bericht  holaagirl za 24 maa 2012 - 18:46

Hij kan heel goed en al best lang zelf lopen MAAR....hij loopt, nee rent! steeds de andere kant op! Klein adhd-ertje in de dop! Gaat standaard de andere kant op dan papa en mama. Prop hem dus soms met veel geweld in de buggy, puur om ooit op plek van bestemming aan te komen! Maar hij houdt het akelig lang vol!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen? Empty Re: Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum