lopen jullie (nog) vaak hand in hand?
+56
Schaapke
Moonlight
SoGood
mzcharlotte
Fearie
Pussycat
Mizz_S
Flippin' Bitch
Rumble
love
Pien
_DoI
SarahKey
NerdChic
Bliss
Atelier Madame
Baby
Snoes
minoessepoes
Caresses
girli
Verona
Kreeftje
Paper Crown
Joli86
Tunrida
Arwyn
Kaboutertje
Cheesegirl
Lemon
Merai
PluDan
Benthe
Roxi3
RioolSpook
smooch
Sugarfall
Oasis
JoyceVL
Lilou
TukTuk
joyce0606
Suus
Kabouter
Julia
Guus
Sterre
Natural
Inge
Aziraphale
nina
Floor
Minx
Tania
Zwerver
snoep
60 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?
Wij lopen bijna altijd hand in hand en we zijn ruim 6 jaar samen.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Wij lopen ook altijd hand in hand en soms slaat hij zijn arm om mij heen. Maar dat is irritant. Wij zijn 1 jaar bij elkaar.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Wij zijn bijna 6 jaar samen en lopen bijna altijd hand in hand of met onze armen in elkaar gehaakt. Hand in hand vinden we beide prettig lopen, als we met onze armen gehaakt lopen dan vindt mijn vriend meestal dat ik te veel aan hem hang.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
met gearmd, bedoelen jullie dan hij een arm om je schouder jij om zijn middel?
of bij de ellebogen in elkaar gestoken? zo liep ik namelijk altijd met mn oma
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ik bedoel met gearmd dat eerste wat jij zegt Goochem. Maar soms vind ik het ook fijn, als hij zijn hand in zijn broekzak heeft, mijn arm door de zijne te haken.
Gast- Gast
Fauve schreef:Ik bedoel met gearmd dat eerste wat jij zegt Goochem. Maar soms vind ik het ook fijn, als hij zijn hand in zijn broekzak heeft, mijn arm door de zijne te haken.
Ik deed juist vaak mijn hand in zijn broekzak. Kontzak hoor, anders maak je alweer te veel insinuaties
Maar hand in hand vind ik juist prettiger lopen dan gearmd.
Gast- Gast
Ik vind mensen die met hun hand in elkaar's kontzak lopen altijd een beetje klef In ieder geval als ze constant zo lopen, en het ergst vind ik het als ze het allebei doen
Gast- Gast
Hahaha en de rest is niet klef?
Ik vond het juist minder klef, want ik ben juist niet zo klef, daarom deed ik het juist haha. Maar het loopt niet echt lekker, dus 't was altijd maar van korte duur.
Ik vond het juist minder klef, want ik ben juist niet zo klef, daarom deed ik het juist haha. Maar het loopt niet echt lekker, dus 't was altijd maar van korte duur.
Gast- Gast
Nee wij lopen niet zo vaak hand in hand, ook nooit gedaan. En om eerlijk te zijn lopen we ook niet zo heel vaak samen
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ja hoor.. we zijn bijna 8 jaar samen en lopen nog steeds hand in hand.. Behalve als we veel geshopt hebben.. Nouja eigenlijk ook.. Dan houden we allebei de tassen in de hand die we niet gebruiken voor hand in hand haha
Arm om elkaar heen vind ik echt heel vervelend. We zijn bijna even groot, maar dan moet je ook echt op hetzelfde moment een stap zetten anders krijg ik steeds zo'n schuddende arm in mijn nek als ik zelf net dan een andere stap zet.. (okee heel duideijk dit )
Hand in kontzak van vriend.. tja daar is mijn arm wat te kort voor denk ik.. die floept er dan altijd uit
Arm om elkaar heen vind ik echt heel vervelend. We zijn bijna even groot, maar dan moet je ook echt op hetzelfde moment een stap zetten anders krijg ik steeds zo'n schuddende arm in mijn nek als ik zelf net dan een andere stap zet.. (okee heel duideijk dit )
Hand in kontzak van vriend.. tja daar is mijn arm wat te kort voor denk ik.. die floept er dan altijd uit
Gast- Gast
Fauve schreef:Ik vind hand in hand lopen niet echt klef
Haha ik vind alle PDA best wel klef eigenlijk, maar eenmaal verliefd doe ik er ook zo aan mee en kan het me niets meer schelen.
Gast- Gast
Whahaha!! Wat een pinguin is het ook.Jen_ schreef:Nee mijn vriend houdt niet van hand in hand lopen . Op vakantie wel! Dan lopen we constant hand in hand. Ik zeg dan 'schaam je je voor me ofzo, dat je het in het buitenland wel doet?' Rare. En daarna als we terug zijn pakt 'ie ook mijn hand om te bewijzen dat ie het heus wel in Nederland doet. Tot een week
Gast- Gast
Ik vind het heel fijn om gearmd te lopen, dan steek ik mijn hand in zijn broekzak en slaat hij zijn arm om me heen Dan maak ik zo'n huppeltje zodat we ongelijk lopen (dus als hij links voorzet dan doe ik rechts), want dat loopt lekkerder, whahaha. En soms ook wel hand in hand, of pink in pink, dat vind ik zo lief, hihi, maar vaak ook gewoon los van elkaar hoor, het hoeft ook niet altijd ofzo , soms heb ik ook wel zoiets: ja nu gaan we gewoon even snel eten halen, whaha
Oja, dit is na 3 en een half jaar en ik zie het niet snel nog veranderen
Gast- Gast
Wij zijn nog maar 4 maand samen, maar we lopen wel altijd hand in hand.
Heerlijk vind ik dat
Heerlijk vind ik dat
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Dat eerste dusGoochempie schreef:met gearmd, bedoelen jullie dan hij een arm om je schouder jij om zijn middel?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
PDA?Marin schreef:Fauve schreef:Ik vind hand in hand lopen niet echt klef
Haha ik vind alle PDA best wel klef eigenlijk, maar eenmaal verliefd doe ik er ook zo aan mee en kan het me niets meer schelen.
Gast- Gast
PluDan schreef:Wij zijn nog maar 4 maand samen, maar we lopen wel altijd hand in hand.
Heerlijk vind ik dat
Maanden! Niet 4 maand gekkerd.
Gast- Gast
Noa schreef:Ik vind het heel fijn om gearmd te lopen, dan steek ik mijn hand in zijn broekzak en slaat hij zijn arm om me heen Dan maak ik zo'n huppeltje zodat we ongelijk lopen (dus als hij links voorzet dan doe ik rechts), want dat loopt lekkerder, whahaha. En soms ook wel hand in hand, of pink in pink, dat vind ik zo lief, hihi, maar vaak ook gewoon los van elkaar hoor, het hoeft ook niet altijd ofzo , soms heb ik ook wel zoiets: ja nu gaan we gewoon even snel eten halen, whaha
Haha dat huppeltje doe ik ook, als we hand in hand lopen ongelijk en als we gearmd lopen gelijk, dat is dan weer anders dan jij? Maar wij lopen eigenlijk altijd hand in hand, behalve als we met een groepje lopen. Dat is na drie jaar relatie en ik geloof ook niet dat dat binnenkort anders wordt
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
+1smooch schreef:Wij lopen bijna altijd hand in hand en we zijn ruim 6 jaar samen.
Wij ook, alleen zijn wij nu 2,5 jaar samen.
Lemon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 55
Registratiedatum : 10-01-11
Niet vaak meer. Een buggy met 1 hand besturen lukt bijna niet
Gast- Gast
Jen_ schreef:PDA?Marin schreef:Fauve schreef:Ik vind hand in hand lopen niet echt klef
Public displays of affection, oftewel kleffen in het openbaar. Dacht dat Fauve 'm wel zou kennen
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vaak bellen jullie?
» Hoe vaak hebben jullie...
» Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen?
» Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?
» Hoe vaak hebben jullie....
» Hoe vaak hebben jullie...
» Hoelang kunnen jullie kinderen zelf lopen?
» Verzekeringen, waar hebben jullie deze lopen?
» Hoe vaak hebben jullie....
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: