Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

+56
Schaapke
Moonlight
SoGood
mzcharlotte
Fearie
Pussycat
Mizz_S
Flippin' Bitch
Rumble
love
Pien
_DoI
SarahKey
NerdChic
Bliss
Atelier Madame
Baby
Snoes
minoessepoes
Caresses
girli
Verona
Kreeftje
Paper Crown
Joli86
Tunrida
Arwyn
Kaboutertje
Cheesegirl
Lemon
Merai
PluDan
Benthe
Roxi3
RioolSpook
smooch
Sugarfall
Oasis
JoyceVL
Lilou
TukTuk
joyce0606
Suus
Kabouter
Julia
Guus
Sterre
Natural
Inge
Aziraphale
nina
Floor
Minx
Tania
Zwerver
snoep
60 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  snoep di 7 jun 2011 - 19:08

of gearmd? En hoe lang zijn jullie bij elkaar? Heb je het idee dat het minder wordt?

Gewoon benieuwd!

snoep
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 33
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Zwerver di 7 jun 2011 - 19:09

Wij zijn 2,5 jaar samen. Hand in hand lopen doen we niet meer, heel af en toe pakt mijn vriend mijn hand, maar ik vind het vervelend lopen
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Tania di 7 jun 2011 - 19:10

Ja we lopen nog altijd hand in hand. Alleen soms met de kinderwagen niet omdat het dan niet altijd handig is. We zijn nu 6,5 jaar bij mekaar.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Minx di 7 jun 2011 - 19:12

nee echt bijna nooit. Maar ook niet gedaan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Floor di 7 jun 2011 - 19:21

Gearmd of hand in hand, ja dat lopen wij nog vaak. Altijd wel eigenlijk, tenzij het echt te warm is (dan vinden we dat allebei niks om te doen).
Bij ons is het 'hand in hand' lopen niet minder geworden door je jaren heen, ik denk wel dat het na het eind van dit jaar minder wordt omdat we met kinderwagen gaan lopen, dan is het niet zo handig om te doen.
Wij zijn ruim 11 jaar bij elkaar.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  nina di 7 jun 2011 - 19:22

Wij zijn ruim 5 jaar samen. En lopen af en toe nog gearmd.. en nog minder vaak hand in hand...
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 19:26

wc-eend schreef:Wij zijn 2,5 jaar samen. Hand in hand lopen doen we niet meer, heel af en toe pakt mijn vriend mijn hand, maar ik vind het vervelend lopen

Mwhaha dat vindt mijn vriend ook! Ik vind dat stom, want ik loop het liefst de hele dag hand in hand :P We doen het nu af en toe, of even elkaars hand aanraken. Wij zijn ruim 2,5 jaar samen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Aziraphale di 7 jun 2011 - 19:36

Wij lopen vanaf dag 1 altijd hand in hand Wink. Alleen wanneer het warm of plakkerig weer is niet ivm kleffe handjes!
Wij zijn bijna 5 jaar samen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Inge di 7 jun 2011 - 19:43

Wij zijn bijna 7 jaar samen en lopen nog steeds hand in hand smile
Vind het ook fijn lopen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Natural di 7 jun 2011 - 19:52

Hand in hand lopen doen we af en toe, maar meestal lopen we gearmd. Ik vind dat contact wel fijn.
Slechts een enkele keer lopen we gewoon naast elkaar, bijvoorbeeld als we een flink stuk wandelen en er een aardig tempo in hebben.
Natural
Natural
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 19:56

Nee mijn vriend houdt niet van hand in hand lopen Sad
Op vakantie wel! Dan lopen we constant hand in hand. Ik zeg dan 'schaam je je voor me ofzo, dat je het in het buitenland wel doet?' Rare. En daarna als we terug zijn pakt 'ie ook mijn hand om te bewijzen dat ie het heus wel in Nederland doet. Tot een week laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Sterre di 7 jun 2011 - 20:23

Hahaha Jen smile

Wij lopen af en toe hand in hand. Niet meer of minder dan aan het begin van de relatie (van 2 jaar en 9 maanden). Hij slaat ook weleens een arm om me heen als we lopen, maar dat vind ik zo ruk! Dan loop je zo scheef en dan voel ik me zo voortgeduwd worden. Nee, dan veel liever hand in hand I love you

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Guus di 7 jun 2011 - 20:26

hmm nhet is niet dat als we samen lopen we hand in hand lopen, maar wel regelmatig... eigenlijk nog net zo veel als in het begin.

Hij slaat vaker een arm om me heen als we een stukje lopen I love you

we zijn dik 3,5 jaar samen
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 20:38

Armen om elkaar heen doen wij echt nooit, we hebben de verkeerde lengtes daarvoor en dat loopt echt heel kut.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Julia di 7 jun 2011 - 20:41

Wat een grappig fenomeen is dat eigenlijk...hand in hand lopen. Het valt me nooit op op straat ofzo, omdat het zo normaal is, maar als ik er zo overna denk is het best wel grappig dat je samen loopt en niet alleen.

Wij lopen overigens na 4,5 jaar ook nog steeds hand in hand. Gearmd probeert mijn vriend ook wel eens, maar ik vind het idd heel irritant lopen.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Kabouter di 7 jun 2011 - 20:43

Wij lopen, na bijna 7 jaar, nog eigenlijk altijd hand in hand. Een arm slaat hij vrijwel nooit om me heen (ik nog eerder bij hem), maar dat vinden we ook gewoon allebei niet echt fijn lopen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Suus di 7 jun 2011 - 20:44

Hand in hand lopen wij nog heel vaak, vind ik fijn smile We zijn bijna 6 jaar samen. Mijn vriend wil ook wel vaak gearmd lopen, maar dan krijg ik snel last van mijn arm, loop dan toch liever hand in hand smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  joyce0606 di 7 jun 2011 - 20:45

wij zijn nu ruim 3 jaar samen. en lopen nogsteeds hand in hand en gearmd! als het koud is gearmd want dan kan ik mijn hand in zijn jaszak doen smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  TukTuk di 7 jun 2011 - 20:45

Mijn vriend vind het heel vervelend lopen, dus helaas gebeurd het bijna nooit. We zijn nu 8 jaar bij elkaar, maar hebben nooit zo vaak dus hand in hand gelopen smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 20:47

Nee, nooit.... We zijn nu zo'n 10 jaar bij elkaar waarvan 5 getrouwd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 21:16

Hand in hand nooit. Arm in arm heel soms. Mijn man is daar niet zo van haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Lilou di 7 jun 2011 - 21:19

Wij zijn ruim 7,5 jaar samen, lopen vanaf het begin hand in hand en doen dat nu vrijwel altijd nog. Soms arm om elkaar heen of armen in elkaar gehaakt, maar meestal hand in hand. Bij warm weer loopt dat inderdaad minder fijn, dan lopen we vaak met de pinken in elkaar gehaakt haha. Klinkt zo stom, maar vind het altijd zo lief als ie dat doet.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  JoyceVL di 7 jun 2011 - 21:32

Wij lopen altijd hand in hand, zijn nu bijna een jaar samen. Eerst vond ik het helemaal niks, dat handen vasthouden. Maar omdat mijn vriend het continu bleef doen, ben ik stiekem voor de bijl gegaan. Al zou ik zijn hand nooit uit mezelf pakken.
JoyceVL
JoyceVL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Oasis di 7 jun 2011 - 21:33

Wij zijn ruim 1 jaar bij elkaar, en lopen vanaf het begin al hand in hand. Alleen met heel warm weer, of als we een eind moeten lopen (met tempo), dan niet. Ik vind het wel fijn I love you
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Sugarfall di 7 jun 2011 - 21:43

Wij hebben eigenlijk nooit hand in hand gelopen, ik vind het niet fijn. Hij pakt mijn hand weleens even vast als we ergens zijn, maar echt hand in hand lopen hoeft voor mij niet. Voor mijn vriend volgens ook niet.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lopen jullie (nog) vaak hand in hand? Empty Re: lopen jullie (nog) vaak hand in hand?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum