Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn ex en mijn onzekerheid

4 plaatsers

Ga naar beneden

Zijn ex en mijn onzekerheid Empty Zijn ex en mijn onzekerheid

Bericht  Di_0nne zo 5 jun 2011 - 23:13

Hé!

Ik ben nieuw maar ik lees al wel een tijdje mee.

En ik heb meteen iets waar ik mee zit en wat mij best onzeker maakt. Ik ben 24 en mijn vriend is 25, wij kennen elkaar al 10jaar en zijn van hele goede vrienden een stel geworden. Wij zijn net 2 maandjes samen en het gaat gewoon goed tussen ons alleen heeft hij mij vorige week iets verteld wat mij heel onzeker maakt. Namelijk het volgende: hij heeft vorig jaar 3 maand met een meisje gehad (ken haar alleen van zijn verhalen, heb haar nog nooit gezien omdat ze nooit mee uitging etc etc) en dat is uitgegaan omdat zij hem bedonderd heeft. Nu hebben ze vlak voordat wij officieel wat kregen weer contact met elkaar gezocht en hij kreeg weer gevoelens voor haar en zij voor hem (ondanks dat zij al 7 maand een vriend heeft) maar uiteindelijk heeft hij voor mij gekozen » omdat hij vond dat hij met mij een toekomst kan opbouwen en zo'n lange goeie vriendschap, elkaar altijd op blijven zoeken..dat betekend iets vond hij. Hij heeft het er met zijn beste vriend over gehad dat hij niet wist of hij wel écht verliefd op mij was (toen waren we net een week samen) maar nu is hij wel écht verliefd op mij, heel blij met mij etc etc. En hij wil ook echt niet dat het uitgaat maar toch spookt steeds zijn ex door mijn hoofd heen. Smst hij mij niet terug dan haal ik mij meteen in het hoofd dat hij met haar smst (Geen idee of hij haar nummer ook nog heeft). Als wij elkaar niet zien (en dat is op de maandag,dinsdag,donderdag,vrijdag overdag) dan denk ik soms dat hij haar ziet (terwijl dat waarschijnlijk niet eens zo is). Of dat ze elkaar prive-berichtjes sturen op hyves/facebook. Dat soort dingen en ik wil dit helemaal niet denken maar toch doe ik het.

Wat vinden jullie?

Di_0nne
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn ex en mijn onzekerheid Empty Re: Zijn ex en mijn onzekerheid

Bericht  Antibes zo 5 jun 2011 - 23:15

Ik vind dat je best bij hem aan kunt geven dat het nog steeds door je hoofd spookt dat hij haar nog leuk vond en dat je je afvraagt of ze nog contact hebben..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn ex en mijn onzekerheid Empty Re: Zijn ex en mijn onzekerheid

Bericht  Susan zo 5 jun 2011 - 23:18

Ik kan goed begrijpen dat je dit niet echt leuk vindt, ik begrijp ook niet goed dat hij hier nu mee komt. Hij had zelf ook wel kunnen inschatten dat jij hier alleen maar heel onzeker van wordt. Ik denk dat hij wel eerlijk is als hij zegt dat hij nu wel verliefd is, maar persoonlijk vind ik dat hij het voor zichzelf had moeten houden. Het geeft jou alleen maar een rotgevoel en je kunt niets met deze informatie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn ex en mijn onzekerheid Empty Re: Zijn ex en mijn onzekerheid

Bericht  Di_0nne zo 5 jun 2011 - 23:22

Hij zei ook voordat hij het vertelde; je moet niet boos worden maar ik wil eerlijk tegen je zijn. Naja op zich vind ik dat wel een goed iets omdat eerlijkheid heel belangrijk is in een relatie.

*Antibes: Naar mijn weten smsen/bellen ze niet maar ze hebben elkaar wel op hyves/facebook. Ik vroeg ook aan hem waarom hij haar had toegevoegd. Zij had hem uitgenodigd en hij had haar niet geaccepteerd als hij nog wat van haar wou.

Di_0nne
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn ex en mijn onzekerheid Empty Re: Zijn ex en mijn onzekerheid

Bericht  Susan zo 5 jun 2011 - 23:40

Eerlijkheid is tot op zekere hoogte wel belangrijk, maar je moet je soms wel afvragen wat de ander met jouw eerlijkheid kan en of je op dat moment niet eigenlijk alleen maar eerlijk bent omdat je je daar zelf beter bij voelt. Je hoeft niet alles wat je denkt en voelt op te biechten, zeker niet als je er voor jezelf allang uit bent en het eigenlijk weinig meer toevoegt behalve dan dat je je eigen geweten ontlast. Toen hij die twijfels en die gevoelens voor dat andere meisje had vond hij het ook niet nodig om dat met jou te bespreken, waarom nu dan wel terwijl alles nu juist weer koek en ei was? Jullie relatie is nog steeds vrij pril ondanks dat je elkaar al een hele tijd kent, ik kan me voorstellen dat alles nogal op losse schroeven is komen te staan hierdoor.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn ex en mijn onzekerheid Empty Re: Zijn ex en mijn onzekerheid

Bericht  Sweety zo 5 jun 2011 - 23:58

Eens met Susan. Hij is er voor zichzelf uit dat hij voor jou heeft gekozen en voor jullie relatie wil gaan. Dan vind ik dit onnodig om te vertellen. Het beste is om tegen hem te zeggen dat je door dit zijn ex in je hoofd heb zitten. Hij is er eerlijk over geweest, dan kan jij hier ook eerlijk over zijn naar hem toe.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn ex en mijn onzekerheid Empty Re: Zijn ex en mijn onzekerheid

Bericht  Di_0nne ma 6 jun 2011 - 0:25

Susan schreef:ik kan me voorstellen dat alles nogal op losse schroeven is komen te staan hierdoor.

Naja op losse schroeven staan niet. Het is niet zo dat ik nu twijfel of iets in die richting. Maar het maakt mij gewoon onzeker en vooral ook bang. Bang dat hij misschien toch weer verliefd op haar word ondanks wat hij allemaal tegen mij zegt.

Di_0nne
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn ex en mijn onzekerheid Empty Re: Zijn ex en mijn onzekerheid

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum