Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang garantie iPhone (Vodafone)?

+2
Atelier Madame
Lady4
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe lang garantie iPhone (Vodafone)? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang garantie iPhone (Vodafone)?

Bericht  Zwerver ma 6 jun 2011 - 2:37

Lady4 schreef:Nou, ik heb mijn iPhone ingeleverd ter reparatie en met een nieuw simkaartje ben ik weer terug bij mijn oude samsung. Hoop dat ik snel bericht krijg dat ik hem weer kan ophalen! Hoezo, kleine verslaving? Wink

Marin, jij hebt onlangs je iPhone ook ter reparatie gehad toch? Kreeg jij daarna ook een nieuwe microsim? En moest je daarna veel dingen opnieuw downloaden of stonden alle apps, berichtjes en what's apps nog wel op je telefoon?
Hebben ze ook verteld hoelang het ongeveer duurt?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang garantie iPhone (Vodafone)? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang garantie iPhone (Vodafone)?

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 2:39

Staan al je apps niet op je gewone pc dan?

Gast
Gast

Bericht  Lady4 ma 6 jun 2011 - 2:41

Jawel, maar heb eens gehad dat mijn iPhone crashte (heb toen vast iets verkeerd gedaan) en toen lukte het niet om de apps van Itunes weer op mijn iPhone te zetten. Sindsdien ben ik altijd een beetje huiverig dat hij of weer crasht of dat ik ineens alles kwijt ben.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Melis_je ma 6 jun 2011 - 2:41

Atelier Madame schreef:
Haha dikke onzin klinkt heel hard natuurlijk, maar volgens mij heb je via de nederlandse wet al veel rechten met betrekking tot de garantie van een toestel. Natuurlijk heb je met een verzekering meer service, maar in principe heb je dus gewoon recht op een reperatie van je toestel en wanneer dit niet lukt moeten ze ook overgaan op de vervanging hiervan.
Kijk maar eens op deze website: http://www.judex.nl/rechtsgebied/consumentenrecht/garantie-en-ruilen/artikelen/986/welke-garantie-heb-ik-als-ik-een-product-koop_-.htm

Een verzekering is ook voor schade die je eigen schuld is, zoals vallen, waterschade etc. Je garantie verlengen is meestal onzin, maar een verzekering dekt andere dingen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Lady4 ma 6 jun 2011 - 2:41

wc-eend schreef:
Lady4 schreef:Nou, ik heb mijn iPhone ingeleverd ter reparatie en met een nieuw simkaartje ben ik weer terug bij mijn oude samsung. Hoop dat ik snel bericht krijg dat ik hem weer kan ophalen! Hoezo, kleine verslaving? Wink

Marin, jij hebt onlangs je iPhone ook ter reparatie gehad toch? Kreeg jij daarna ook een nieuwe microsim? En moest je daarna veel dingen opnieuw downloaden of stonden alle apps, berichtjes en what's apps nog wel op je telefoon?
Hebben ze ook verteld hoelang het ongeveer duurt?

Maximaal twee weken.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 2:44

Als je je iPhone opstuurd ter reparatie krijg je een nieuwe terug. Jouw oude wordt dan gerepareerd, krijgt een nieuwe behuizing en is voor de volgende persoon die zijn kapotte iPhone opstuurt dus je krijgt een iPhone in originele staat terug zonder de apps.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 ma 6 jun 2011 - 2:46

Purple schreef:Als je je iPhone opstuurd ter reparatie krijg je een nieuwe terug. Jouw oude wordt dan gerepareerd, krijgt een nieuwe behuizing en is voor de volgende persoon die zijn kapotte iPhone opstuurt dus je krijgt een iPhone in originele staat terug zonder de apps.

Dus dan ben ik al mijn smsjes enzo ook kwijt? Das wel jammer hoor.. Volgens de mederwerker in de winkel is dat juist niet zo, omdat alles opgeslagen wordt op de telefoon en niet op de microsim.

En mijn laatste gemaakte foto's! Heb twee weken geleden voor het laatst bestanden overgezet op mijn laptop/iTunes..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 2:48

Lady4 schreef:Dus dan ben ik al mijn smsjes enzo ook kwijt? Das wel jammer hoor.. Volgens de mederwerker in de winkel is dat juist niet zo, omdat alles opgeslagen wordt op de telefoon en niet op de microsim.
Oh, smsjes kunnen geloof ik wel op je eigen normale SIM kaart blijven staan. Je contactpersonen zou ik even synchroniseren met Gmail, dan heb je die op internet staan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 2:49

Lady4 schreef:En mijn laatste gemaakte foto's! Heb twee weken geleden voor het laatst bestanden overgezet op mijn laptop/iTunes..
Edit: ik praatte onzin, was even in de war.

Laatst aangepast door Purple op ma 6 jun 2011 - 4:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Lady4 ma 6 jun 2011 - 2:51

Pff, ik snap er weinig meer van. Is een mediakaart weer wat anders dan een sim? Hij heeft mijn microsim weggegooid omdat ik een nieuwe krijg. Nou ja, ik zie het over twee weken wel. En anders moet ik alles maar weer opnieuw installeren.

Heb het er warm van inmiddels Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 2:52

Je moet even je iPhone helemaal synchroniseren met je iTunes en dan onthoudt ie echt alles. Van wekker tijden tot foto's tot apps tot sms'jes. Echt alles!
Ik kreeg dus een geheel nieuw toestel via de verzekering en had m aangesloten op iTunes en t is net alsof ik mn oude terug heb maar zonder fout. Echt geweldig.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 ma 6 jun 2011 - 2:54

Toen ik hem vanochtend aansloot heeft ie hem automatisch gesynchroniseerd. Ik kan nu niks meer doen, omdat ik het toestel al heb ingeleverd. Ik hoop dat het bij mij ook allemaal zo soepel loopt wanneer ik hem terugkrijg, en anders kan ik hier al mijn vragen weer stellen. Hoe lang garantie iPhone (Vodafone)? - Pagina 2 827601
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 2:56

Ik denk dat t dan wel goed komt. Ook al zie je niet alles in iTunes (sms'jes enzo) toch heeft ie t dan opgeslagen en krijg je t weer terug als je je nieuwe iPhone aansluit en vraagt ie of je die met de oude data wilt synchroniseren.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame ma 6 jun 2011 - 4:12

Melis_je schreef:
Atelier Madame schreef:
Haha dikke onzin klinkt heel hard natuurlijk, maar volgens mij heb je via de nederlandse wet al veel rechten met betrekking tot de garantie van een toestel. Natuurlijk heb je met een verzekering meer service, maar in principe heb je dus gewoon recht op een reperatie van je toestel en wanneer dit niet lukt moeten ze ook overgaan op de vervanging hiervan.
Kijk maar eens op deze website: http://www.judex.nl/rechtsgebied/consumentenrecht/garantie-en-ruilen/artikelen/986/welke-garantie-heb-ik-als-ik-een-product-koop_-.htm

Een verzekering is ook voor schade die je eigen schuld is, zoals vallen, waterschade etc. Je garantie verlengen is meestal onzin, maar een verzekering dekt andere dingen.
dat klopt inderdaad. Maar die uitzending van kassa was toen ook om mensen bewust te maken welke producten ze wel en niet nodig hebben. Verzekering kan nuttig zijn met een dure foon of ipod oid. heb mijn ipod classic ook verzekerd, was 40 euro en toen ie kapot ging kreeg Ik ook een nieuwe vergoed. Maar Ik doelde dus op het afsluiten van een verzekering voor extra garantie.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Lady4 vr 10 jun 2011 - 0:30

Ik mijn telefoon alweer terug! Ze hebben hem geupgrade en ik ben heel benieuwd of het nu beter is. Nadat ik hem aan iTunes heb gekoppeld heeft hij al mijn contacten en instellingen weer teruggezet, maar mijn apps (dus ook what's app) niet. Ik krijg het niet voor elkaar om de apps vanuit iTunes te kopiëren naar mijn telefoon. Er wordt ook nergens een mogelijkheid daartoe gegeven.

Wie weet wat ik verkeerd doe en/of hoe ik dit alsnog kan kopiëren?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 vr 10 jun 2011 - 0:43

Gelukt!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 0:44

Haha ik had precies hetzelfde. Alles lukte behalve apps, dus ik al half in paniek op FB berichtje over getypt, en toen lukte het wel. Die moest je nog even handmatig doen. Maar fijn dat 't gelukt is. En fijn om je vriendje weer terug te hebben he :P

Gast
Gast

Bericht  Lady4 vr 10 jun 2011 - 0:56

Ik ben als een kind zo blij ja! Very Happy

Toen ik op de telefoon naar de App-store ging, stonden daar al mijn aankopen opgeslagen en kon ik ze op die manier weer downloaden. Zelfs mijn what's app berichtjes staan er allemaal nog in. Hoera!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 10 jun 2011 - 1:44

I know het is echt geweldig wat ie allemaal automatisch opslaat.

Gast
Gast

Bericht  Caro vr 10 jun 2011 - 3:01

Dat is een nieuwe functie: als je naar de app store gaat op je mobiel/ iPad dat hij dan al je aankopen laat zien. Dit is pas net doorgevoerd. Het is heel handig voor als je aankopen doet op je iPhone, dan gelden ze ook voor de iPad ipv ze afzonderlijk te installeren (en te betalen).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Lady4 vr 10 jun 2011 - 11:03

Caro schreef:Dat is een nieuwe functie: als je naar de app store gaat op je mobiel/ iPad dat hij dan al je aankopen laat zien. Dit is pas net doorgevoerd. Het is heel handig voor als je aankopen doet op je iPhone, dan gelden ze ook voor de iPad ipv ze afzonderlijk te installeren (en te betalen).
Dat hebben ze dan perfect getimed wat mij betreft!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: