Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van Vodafone naar Hi?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Roze Roos zo 6 maa 2011 - 9:29

Ik vroeg mij af of het verstandig is om van Vodafone naar Hi over te stappen, mensen met ervaringen? Vooral de ervaringen van Hi"?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Re: Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 9:33

Vodafone is geen beste provider, maar HI is nog veel slechter.

Het schijnt bij HI al doorgevoerd te zijn dat tegoed van een eerdere maand, direct wordt afgenomen in de volgende maand. Ik weet niet of Vodafone dit ook al heeft doorgevoerd, maar geloof wel dat het eraan zit te komen. Hi heeft daarnaast geen retentie-desk, wat inhoudt dat ze tussentijds nooit leuke aanbiedingen doen. etc.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Re: Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Roze Roos zo 6 maa 2011 - 9:36

Bedoel je dat Hi het tegoed wat je over hebt laat vervallen? Of snap ik je verkeerd nerd
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Re: Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 9:38

Roze Roos schreef:Bedoel je dat Hi het tegoed wat je over hebt laat vervallen? Of snap ik je verkeerd nerd

Ik begrijp mezelf niet eens meer vandaag. Haha. Tijd voor bed! smile

Maar als je een bundel hebt van 22.50 euro, en je houdt 12.50 euro over, dan mag je deze niet meer meenemen naar de volgende maand, maar komt gelijk te vervallen aan het eind van de maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Re: Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Roze Roos zo 6 maa 2011 - 9:43

Ach zoooo! Ja moet eerlijk bekennen dat ik er vaker overheen zit dan dat ik wat over heb...
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Re: Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 9:44

Roze Roos schreef:Ach zoooo! Ja moet eerlijk bekennen dat ik er vaker overheen zit dan dat ik wat over heb...

Ik niet. Ik heb thuis een vast nummer en op het werk heb ik ook een eigen telefoonnummer, dus mijn belbundel gebruik ik amper. Tenzij ik natuurlijk weer eens een keer verliefd ben en de behoeft heb om uren te bellen met hem. Maar dat is meestal niet aan de orde, dus ik ben blij dat ik bij Vodafone mijn tegoed nog twee maanden kan opsparen voor het vervalt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Re: Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Roze Roos zo 6 maa 2011 - 9:50

Ja ik ben dus zwaar in dubio... Hi hoor ik wisselende verhalen over, maar heb het idee dat Vodafone best duur is en wil een BB en bij Hi kost het internet 5 euro voor onbeperkt en bij Vodafone komen er nog kosten bij. Daarnaast betaal je bij Vodafone de volle minuten enzo..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Re: Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 9:51

Tja ik ben al 6 jaar abonnee bij Hi en ik ben zeeeeer tevreden! Vind de service goed, heb altijd bereik, heb een mooie aanbieding kunnen afsluiten (1 jarig abonnement, nieuwste BB Bold, leuk maandbedrag) en heb er verder geen problemen mee smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Re: Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 9:52

Roze Roos schreef:Ja ik ben dus zwaar in dubio... Hi hoor ik wisselende verhalen over, maar heb het idee dat Vodafone best duur is en wil een BB en bij Hi kost het internet 5 euro voor onbeperkt en bij Vodafone komen er nog kosten bij. Daarnaast betaal je bij Vodafone de volle minuten enzo..

Een BB heeft een BIS nodig hè... en een BIS bij Hi kost eerste jaar 7,50 daarna 14,95... En Hi rondt de belminuten ook af naar boven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Re: Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Roze Roos zo 6 maa 2011 - 9:53

Maar Hi had een abbonement van MTV ofzo en daar was dat niet bij!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Re: Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 9:53

Bij KPN betaal je ook de volledige minuten.

Wat je bij Vodafone eens moet doen, heb ik ook gedaan, is bellen met de afdeling opzeggingen. Zeggen dat je naar een andere provider wilt en ze kunnen je spontaan een aanbod doen.

Momenteel heb ik een abonnement van "slechts" 30 euro incl. BB-internet en mail-abonnement. Dat is volgens mij niet heel erg duur? Ik ben geen HI/KPN liefhebber, puur en alleen als ik al zie hoe ze met mijn moeder omgingen toen ze haar abonnement probeerde te verlengen of andere technische vragen had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Re: Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Roze Roos zo 6 maa 2011 - 9:55

Lastig, lastig! Zit al jaren bij Vodafone en ben op zich best tevreden en daarnaast is het ook wel zo dat mn blox eraf kan als ik een BB met internet heb.. Maar goed, nogmaals, heb dus het idee dat Vodafone wel duur is.. Maar aan de andere kant kunnen ze mij misschien wel een leuke aanbieding doen
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Re: Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 9:56

Roze Roos schreef:Lastig, lastig! Zit al jaren bij Vodafone en ben op zich best tevreden en daarnaast is het ook wel zo dat mn blox eraf kan als ik een BB met internet heb.. Maar goed, nogmaals, heb dus het idee dat Vodafone wel duur is.. Maar aan de andere kant kunnen ze mij misschien wel een leuke aanbieding doen

Gewoon bluffen en bellen Wink Een mooie deal 'eisen'.

*Edit; andersom natuurlijk. Eerst bellen en dan bluffen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Re: Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Roze Roos zo 6 maa 2011 - 9:57

Laat ik dat maar eens gaan doen! Als ik bij Vodafone blijf kan ik wel snel mn BB volledig in gebruik nemen...
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Re: Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Lady4 zo 6 maa 2011 - 10:36

Als je de bundels van Hi en Vodafone (en ook Tmobile etc.) vergelijkt, dan zul je zien dat Vodafone toch echt de goedkoopste is.
Mijn nieuwe abonnemtent bij mijn Iphone ter voorbeeld:

Vodafone: 275 minuten / 550 smjes / 1 gb internet: 39.50. Toestelprijs Iphone: 149.95
Hi: 250 belminuten / 500 smsjes / 1 gb internet: 45.00 Toestelprijs Iphone: 159.95
T-Mobile: 300 belminuten / 300 smsjes (geen gratis verdubbelaar) / onbeperkt internet: 44,95. Toestelprijs Iphone: 149,95

Ik zou een paar goede vergelijkingen maken, voordat je overstapt.


Laatst aangepast door Lady4 op zo 6 maa 2011 - 10:40; in totaal 2 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Re: Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 10:37

Hi heeft ook geen onbeperkt internet meer trouwens.. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Re: Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Lady4 zo 6 maa 2011 - 10:38

Trisha schreef:
Roze Roos schreef:Lastig, lastig! Zit al jaren bij Vodafone en ben op zich best tevreden en daarnaast is het ook wel zo dat mn blox eraf kan als ik een BB met internet heb.. Maar goed, nogmaals, heb dus het idee dat Vodafone wel duur is.. Maar aan de andere kant kunnen ze mij misschien wel een leuke aanbieding doen

Gewoon bluffen en bellen Wink Een mooie deal 'eisen'.

*Edit; andersom natuurlijk. Eerst bellen en dan bluffen Very Happy
Dat bluffen is me met de Iphone niet gelukt Sad Ze mogen daan geen kortingen op geven. In de winkel vertelden ze mij dit ook al, maar ik hoopte toch op beter. Als je een BB of een ander toestel neemt, kunt je echt wel een leuke aanbieding ritselen hoor. Als je overstapt naar een andere provider betaal je ook nogh 25 euro aansluitkosten trouwens.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Re: Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Roze Roos zo 6 maa 2011 - 11:51

Dank jullie voor het meedenken! Ik blijf maar gewoon lekker standvastig bij Vodafone!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van Vodafone naar Hi? Empty Re: Van Vodafone naar Hi?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum