Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bereikbaarheid Vodafone

Ga naar beneden

Bereikbaarheid Vodafone Empty Bereikbaarheid Vodafone

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 7:58

Goedenavond iedereen!

Een paar dagen geleden had Vodafone een storing van ongeveer 2 á 3 uur. Sindsdien heb ik last van het niet ontvangen van smsjes en ook telefoontjes komen niet altijd door. Mijn moeder heeft mij vanochtend vijf keer gebeld, waarbij slechts één keer een "oproep gemist" op het beeldscherm werd weergegeven.

Voorheen had ik geen "last" van dit soort storingen, dus ik vroeg me eigenlijk af, voordat ik de telefoon pak en hun veel te dure klantenservice sponsor, of iemand anders er ook last van heeft (gehad).

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bereikbaarheid Vodafone Empty Re: Bereikbaarheid Vodafone

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 8:18

Hoezo te dure klantenservice? Bel 1200 vanaf je mobiel en het is kosteloos. Ik heb er overigens geen last van, maar als je even je telefoon reset (door uit en aan te zetten) heb je kans dat de aanmelding op het netwerk is verbeterd.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 8:21

Guattari schreef:Hoezo te dure klantenservice? Bel 1200 vanaf je mobiel en het is kosteloos. Ik heb er overigens geen last van, maar als je even je telefoon reset (door uit en aan te zetten) heb je kans dat de aanmelding op het netwerk is verbeterd.

Vijf euro heb ik laatst mogen afrekenen. Wink En het was dus echt niet gratis en echt wel heel erg duur.

Ik heb mijn telefoon gisteren al 2x aan en uit gezet en ik heb ook een harde reset, batterij eruit gehaald, uitgevoerd.

Edit: Om de paar uren geeft hij SOS aan en daarom voer ik deze handelingen uit. Omdat ik weet dat het, het netwerk weer een boost kan geven. Maar helaas, dat helpt dus niet. Het was ook gewoon een vraag n.a.v. een storing.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 8:33

Dan zou ik die 5 euro laten verrekenen met je factuur, want de klantenservice behoort gratis te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 8:36

Guattari schreef:Dan zou ik die 5 euro laten verrekenen met je factuur, want de klantenservice behoort gratis te zijn.

Dat klopt. En ik zal er binnenkort nog even een email aan wagen. De zoveelste, want reageren is ook heel erg moeilijk.

Mijn topic was ook puur uit nieuwsgierigheid, niet omdat ik een oplossing wilde. Wellicht hadden meer mensen er last van en ik weet, dat als meer mensen er last van hebben, ik wat sterker sta om er iets aan te doen. En dan is het, het meer waard om te bellen. Snap je?

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 ma 28 feb 2011 - 8:48

cheers Leve Vodafone... Rolling Eyes

Ik heb geen last gehad van een storing *voor zover ik weet.*

Succes ermee!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot