Zelfs abortus is dus geen 100% garantie..
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zelfs abortus is dus geen 100% garantie..
Vrouw zwanger ondanks abortus AMSTERDAM -
Een Zweedse vrouw is negen weken nadat ze een abortus onderging toch zwanger gebleken. De vrouw hield last van ochtendmisselijkheid en bleef ook zwaarder worden. In het ziekenhuis werd haar verteld dat ze last had van psychomatische symptomen, maar zelf ervaarde ze dat anders. Na lang aandringen werd ze opnieuw onderzocht en bleek ze inderdaad nog zwanger te zijn.
De vrouw, inmiddels in de negentiende week van haar zwangerschap, heeft de zaak gerapporteerd bij de Nationale Raad voor Gezondheid en Welzijn, dat schrijft de Expressen daily. Bij de vrouw werd een cyste ontdekt die eerder niet door de gynaecoloog werd gediagnosticeerd. De baby maakt het goed.
Een Zweedse vrouw is negen weken nadat ze een abortus onderging toch zwanger gebleken. De vrouw hield last van ochtendmisselijkheid en bleef ook zwaarder worden. In het ziekenhuis werd haar verteld dat ze last had van psychomatische symptomen, maar zelf ervaarde ze dat anders. Na lang aandringen werd ze opnieuw onderzocht en bleek ze inderdaad nog zwanger te zijn.
De vrouw, inmiddels in de negentiende week van haar zwangerschap, heeft de zaak gerapporteerd bij de Nationale Raad voor Gezondheid en Welzijn, dat schrijft de Expressen daily. Bij de vrouw werd een cyste ontdekt die eerder niet door de gynaecoloog werd gediagnosticeerd. De baby maakt het goed.
Gast- Gast
Re: Zelfs abortus is dus geen 100% garantie..
Je zou als kind later maar te horen krijgen dat je zo ongewenst was dat je moeder abortus heeft gepleegd...
Gast- Gast
Zo'n artikel heb ik een aantal maanden ook eens gelezen, dat was in Engeland. Dat kind was al een aantal jaar.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
'Gelukkig' maar dat het nog op tijd is ontdekt (mits Zweedse abortuswetgeving hetzelfde is als in Nederland)... wel bizar.
Gast- Gast
Dan ben je een ongelukje, en dan vervolgens is het mislukken van je abortus het volgende ongelukje....Storm schreef:Je zou als kind later maar te horen krijgen dat je zo ongewenst was dat je moeder abortus heeft gepleegd...
Gast- Gast
' De baby maakt het goed'
Dat is maar net wat je goed noemt wat Storm zegt, je zal er maar achter komen dat je een mislukte abortus bent.
Dat is maar net wat je goed noemt wat Storm zegt, je zal er maar achter komen dat je een mislukte abortus bent.
Gast- Gast
Dan krijgt 'uit de baarmoeder gerukte' wel een hele andere betekenis ineens. Dan ben je letterlijk een ongewenst kind. Vreselijk lijkt me dat.Persephone schreef:Dan ben je een ongelukje, en dan vervolgens is het mislukken van je abortus het volgende ongelukje....Storm schreef:Je zou als kind later maar te horen krijgen dat je zo ongewenst was dat je moeder abortus heeft gepleegd...
Gast- Gast
Dan was ze vast niet gechecked na een paar dagen om te kijken of het allemaal weg zou zijn..
Gast- Gast
Als je door hebt dat je nog aankomt, en misselijk bent dan test je toch nog eens?
Gast- Gast
Brennuss schreef:Als je door hebt dat je nog aankomt, en misselijk bent dan test je toch nog eens?
in zo'n geval is de kans op een vals positieve test vrij groot omdat de hormonen niet zo 1 2 3 uit je lichaam zijn
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
In theorie kan ze het toch alsnog weg laten halen?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Jeetje wat erg! Naast dat het heel erg voor het kindje is (als het niet alsnog geaborteerd kan worden) is het ook wel sneu voor de toekomstige moeder. Het was wel duidelijk dat zij het niet wilde, maar misschien kan ze in dat geval het kindje nog ter adoptie opgeven.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb al eens eerder zoiets in de krant gelezen, jaren geleden. Man was gesterriliseerd, vrouw werd toch zwanger. Abortus laten plegen, is ook niet goed gegaan. Ik dacht bij mezelf: dit kindje moest blijkbaar echt geboren worden. Maar ik zou als moeder nooit vertellen aan het kind wat eraan vooraf is gegaan.
Gast- Gast
Nou inderdaad!Jen_ schreef:Ik heb al eens eerder zoiets in de krant gelezen, jaren geleden. Man was gesterriliseerd, vrouw werd toch zwanger. Abortus laten plegen, is ook niet goed gegaan. Ik dacht bij mezelf: dit kindje moest blijkbaar echt geboren worden. Maar ik zou als moeder nooit vertellen aan het kind wat eraan vooraf is gegaan.
Dat kind moest en zal op de wereld gezet worden!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zelfs de zeeman heeft nu een webshop
» Zelfs voor Boulevard moet je betalen!
» Hoe lang garantie iPhone (Vodafone)?
» Abortus bij verkeerde vrouw.
» Reparatie/garantie bank
» Zelfs voor Boulevard moet je betalen!
» Hoe lang garantie iPhone (Vodafone)?