Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rekening Vodafone???

+2
Blond
Angela_1986
6 plaatsers

Ga naar beneden

Rekening Vodafone???  Empty Rekening Vodafone???

Bericht  Angela_1986 zo 23 jan 2011 - 8:26

Kan iemand mij misschien de rekeningen van Vodafone uitleggen?

Ik kreeg gister ofzo 'n mailtje dat mijn rekening van januari klaar stond. Dus ik kijk; ongeveer 'n tientje buiten m'n tegoed.
Nu weet ik dat ik de afgelopen keren ook buiten m'n tegoed ben gegaan, aldus Vodafone, en bij navraag bleek dit door 'n fout van hen te komen: ze hadden me te weinig gegeven... Rolling Eyes Dat zouden ze uitzoeken zeiden ze in de week tussen kerst en oud&nieuw, nog steeds niets van gehoord. Dus van de week wéér 'n mailtje gestuurd, geen reactie... Morgen maar weer achteraan dus!
Net zag ik dus dat ik buiten m'n tegoed ben gegaan volgens de rekening. Maar volgens 'Mijn tegoed en verbruik' op de site is dat niet zo. Hoe kan dat dan? Die laatste is overigens tot vrijdag bijgewerkt en in 'n 't weekend heb ik maar 1x gebeld dus dat kan 't niet zijn. Zie ik iets over 't hoofd?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekening Vodafone???  Empty Re: Rekening Vodafone???

Bericht  Blond ma 24 jan 2011 - 3:40

Vodafone kan je sowieso beter bellen dan mailen. Het lijkt wel of ze niet snappen hoe een e-mailtje werkt ofzo.
En de rekeningen van Vodafone snap ik ook nooit. Gelukkig ga ik nooit buiten mn bundel, dus ik hoef ze ook niet te snappen angel
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekening Vodafone???  Empty Re: Rekening Vodafone???

Bericht  Kqip ma 24 jan 2011 - 4:43

Zulke bedrijven moet je bellen of een aangetekende brief sturen. Als je belt ook altijd gegevens opschrijven van de persoon die je hebt gesproken. Om mij heen veel mensen meegemaakt waarvan gesprekken niet gevoerd zouden zijn en mailtjes komen zogenaamd niet aan.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekening Vodafone???  Empty Re: Rekening Vodafone???

Bericht  Angela_1986 ma 24 jan 2011 - 9:05

Ik stuur júist mailtjes omdat ik dan dingen zwart op wit heb staan omdat ik inderdaad telefonisch niet zulke goede ervaringen heb; geen namen krijgen, tig x doorverbonden worden, gesprekken die niet gevoerd zouden zijn geweest... Rolling Eyes
Héél irritant!!! Evil or Very Mad
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekening Vodafone???  Empty Re: Rekening Vodafone???

Bericht  Sneeuwvlok ma 24 jan 2011 - 9:15

De rekening die je krijgt is van de maand ervoor, het duurt bij hun gewoon erg lang om te verwerken. De kosten die je nu buiten je tegoed gaat( die dus op de site staan) krijg je dus in februari te zien.
Ik heb zelf ook wel eens problemen gehad met vodafone.. waren ze vergeten m'n sms onbeperkt bundel erop te zetten, dus toen was ik ook flink buiten m'n bundel te gaan, heel vervelend.
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekening Vodafone???  Empty Re: Rekening Vodafone???

Bericht  Angela_1986 ma 24 jan 2011 - 9:20

Sneeuwvlok schreef:De rekening die je krijgt is van de maand ervoor, het duurt bij hun gewoon erg lang om te verwerken. De kosten die je nu buiten je tegoed gaat( die dus op de site staan) krijg je dus in februari te zien.
Ik heb zelf ook wel eens problemen gehad met vodafone.. waren ze vergeten m'n sms onbeperkt bundel erop te zetten, dus toen was ik ook flink buiten m'n bundel te gaan, heel vervelend.

Oh ja natuurlijk! Ik ben gewoon ff zo gefrustreerd dat ik al dacht dat ik ergens overheen keek haha!

Ik heb dus ook 'n paar héle hoge rekeningen gekregen omdat m'n Zorgeloos SMSBlox niet aangesloten was. Ik dacht namelijk dat ik die had aangezet maar volgens hen dus niet... Embarassed En ik geloof niet dat ik ergens terug kan zien of ik dat idd wel/of niet heb gedaan. Toch?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekening Vodafone???  Empty Re: Rekening Vodafone???

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 9:28

Dank voor dit topic. Ik dacht net, ik ga even kijken wat voor dure rekening ik dit keer weer heb. Want zelfs al blijf ik binnen mijn bundel, de rekeningen zijn torenhoog. 83 euro down the drain. Ik zou voor 33 euro buiten mijn bundel hebben gebeld. Twee uur met mijn moeder bellen, op mobiel, dat doe ik echt NOOIT, daar heb ik mijn vaste lijn voor. En op het het werk heb ik gewoon mijn eigen nummer. Ik mail, sms, maar bellen doe ik nooit mobiel... Maar bewijs dat maar eens... :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rekening Vodafone???  Empty Re: Rekening Vodafone???

Bericht  Angela_1986 ma 24 jan 2011 - 9:31

Raar is dat hè?! Ik heb ook wel eens het idee dat er dingen op de rekening staan die helemaal niet kunnen... Maar ik begin dan toch te twijfelen en zie het inderdaad maar eens te bewijzen.
Ik ga nu ff m'n mail checken en als ik nóg geen antwoord heb dan ga ik wéér 'n mail sturen en dan blijf ik niet zo vriendelijk... Zit al 'n maand op 'n antwoord te wachten! :shock:
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekening Vodafone???  Empty Re: Rekening Vodafone???

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 9:34

Verwacht niet teveel van het antwoord. Laatst hebben ze uit coulance een maandbedrag gecrediteerd, omdat ik zolang op antwoord moest wachten. Maar het antwoord dat ik kreeg, sloeg als een lul op een drumstel. Want het was geen antwoord op mijn vraag. :P

Ik heb wel vaker het idee dat er niets van klopt. Ik bel, email, schrijf, maar krijg continu nul op rekest. Zo heb ik ook een verzekering op mijn telefoon, waar ik nooit voor heb getekend. Maar niemand schijnt dat bij Vodafone te willen begrijpen. Een abonnement van 36 euro, altijd met vast bellen als ik lange gesprekken moet voeren, en dan alsnog een rekening van 83 euro? Gaat iets mis volgens mij... Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rekening Vodafone???  Empty Re: Rekening Vodafone???

Bericht  Angela_1986 ma 24 jan 2011 - 10:01

Uhm ja dan kun je wel zeggen dat er iets mis gaat ja...

Nou ja, ik heb toch maar weer 'n mailtje gestuurd en deze keer een vriendelijk maar toch dringend verzoek gedaan om een oplossing te zoeken voor het probleem dat zij veroorzaakt hebben én dus te antwoorden. Het zal me benieuwen...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekening Vodafone???  Empty Re: Rekening Vodafone???

Bericht  Ellebel ma 24 jan 2011 - 10:48

Vodafone? Dan kun je nog heel, heel lang wachten.

Ik heb er gewerkt op de inbound verkoop afdeling en heb uiteindelijk alleen maar klachten opgelost (dit hoort dus niet bij de afdeling). Het is één grote bende daar bij VF. Te veel afdelingen, te veel medewerkers die het niet interesseert en dus niets doen en te ook nog eens alles verdeeld over locaties in het hele land. Ik wens je veel succes!
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekening Vodafone???  Empty Re: Rekening Vodafone???

Bericht  Angela_1986 ma 24 jan 2011 - 10:51

Bedankt Ellebel! Dat geeft 'n mens moed... :P
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekening Vodafone???  Empty Re: Rekening Vodafone???

Bericht  Angela_1986 wo 26 jan 2011 - 5:21

En tadaa, het antwoord: er is iets misgegaan met het doorsturen van mijn klacht, waarvoor hun oprechte excuses... Ze hebben er nogmaals naar gekeken en ze hebben me inderdaad één maand te weinig tegoed gegeven. Dit willen ze oplossen door mijn abonnementskosten van 2 maanden te crediteren. Als ik daarmee akkoord ga moet ik reageren op de mail.

Aan de ene kant vind ik 't een beetje gek dat ze mijn abonnementskosten van 2 maanden willen crediteren terwijl er maar 1 maand iets mis gegaan zou zijn. Ik denk dan dus meteen dat er meer aan de hand is, mede omdat ik zelf al vaker twijfels heb gehad. Maar ja aan de andere kant, zoals al eerder gezegd, hoe ga je dat allemaal bewijzen? Niet!
Maar ik ga m'n rekeningen vanaf heden wel érg goed in de gaten houden!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekening Vodafone???  Empty Re: Rekening Vodafone???

Bericht  Lejow wo 26 jan 2011 - 5:31

Dit is precies de reden dat ik geen abonnement meer genomen hebt bij Vodafone..
Rekeningen die niet klopten, rekeningen die veel en veel te laat kwamen, geen antwoord op klachten enz..

Ik zou accoord gaan met die 2 maanden, en voor de rest zelf even SUPER goed bij houden hoeveel je belt en smst!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Rekening Vodafone???  Empty Re: Rekening Vodafone???

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum