Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers
Pagina 28 van 31
Pagina 28 van 31 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30, 31
Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
Pannetoet schreef:De nieuwe van Sophie Kinsella? Heb ik iets gemist? De tennisparty of heeft ze nóg een nieuwer boek?
Ik krijg je wel.
Is sinds vorige week te krijgen.
Mag hem van mezelf kopen voor mijn vakantie volgende week.
Dan heb ik mijn laatste examen gehad en echt weer tijd om een boek te lezen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Oooh die moet ik ook hebben!
Gaat morgen naar de boekhandel:P
EDIT 25-06-13 om 15.30:: Aangezien lopen nog niet echt gaat heb ik net mijn zusje gestuurd Hihi..de nieuwe van Sophie Kinsella hadden ze niet..nooooo!! Maar ze heeft wel Getuige voor mij meegenomen die ik als ziekencadeautje kreeg De nieuwe van S.K. heb ik maar besteld bij bol..ik móet hem hebben! Ik heb de eerste blz al gelezen op bol en hij leest veelbelovend!
Sophie Kinsella!
EDIT 25-06-13 om 15.30:: Aangezien lopen nog niet echt gaat heb ik net mijn zusje gestuurd Hihi..de nieuwe van Sophie Kinsella hadden ze niet..nooooo!! Maar ze heeft wel Getuige voor mij meegenomen die ik als ziekencadeautje kreeg De nieuwe van S.K. heb ik maar besteld bij bol..ik móet hem hebben! Ik heb de eerste blz al gelezen op bol en hij leest veelbelovend!
Sophie Kinsella!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Pannetoet schreef:Oooh die moet ik ook hebben!Gaat morgen naar de boekhandel:P
Sophie Kinsella!
Wat een lief zusje heb jij toch! Ik heb het boek ook nog niet maar ben erg benieuwd.
Misschien dat ik hem dan toch maar als ebook ga kopen ... of toch maar als gewoon boek.
Dillemma....
Sunshine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10
Jaaa mijn zusje is heel lief! Dat was vroeger wel anders..maar tegenwoordig zijn we best close
Ik zou gaan voor een gewoon boek.. ebook vind ik toch wat minder boek-achtig zeg maar..
Ik zou gaan voor een gewoon boek.. ebook vind ik toch wat minder boek-achtig zeg maar..
Pannetoet- Kletskop
Sushi schreef:Ik kan best streng zijn voor mezelf en geen boeken kopen, maar het nieuwe boek van Sophie Kinsella MOET ik hebben, dus ik ga die denk ik deze week kopen.
Gisteravond waren hier twee vriendinnen en ze zijn blijven slapen en vanmorgen hadden we het over boeken. Een van de twee raadde me aan om Het Laatste Offer van Simone van der Vlugt te lezen, omdat het zo spannend is. Laatst was ik er al in begonnen, maar na een paar bladzijdes had ik het weggelegd. Toch maar weer begonnen en heb zo'n 100 pagina's gelezen vandaag. Het is ZO spannend!!!
Wat grappig, ik vond alle boeken van Simone van der Vlugt heel goed, alleen Het Laatste Offer vond ik waardeloos. Heb je haar andere boeken al gelezen? De Reünie en schaduwzuster zijn echt heel goed en lees je met 2 dagen uit.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb bijna al haar andere boeken gelezen en ik snap wel wat je bedoelt. Boeken als Schaduwzuster en De Reünie lees je net wat sneller uit, ik vond ook wel dat in Het Laatste Offer veel stukjes zitten waar je echt je aandacht bij moet houden (wanneer het over de geschiedenis gaat). Maar vond het over het algemeen verder echt spannend. Heb 't gisteravond uitgelezen.Blond schreef:Sushi schreef:Ik kan best streng zijn voor mezelf en geen boeken kopen, maar het nieuwe boek van Sophie Kinsella MOET ik hebben, dus ik ga die denk ik deze week kopen.
Gisteravond waren hier twee vriendinnen en ze zijn blijven slapen en vanmorgen hadden we het over boeken. Een van de twee raadde me aan om Het Laatste Offer van Simone van der Vlugt te lezen, omdat het zo spannend is. Laatst was ik er al in begonnen, maar na een paar bladzijdes had ik het weggelegd. Toch maar weer begonnen en heb zo'n 100 pagina's gelezen vandaag. Het is ZO spannend!!!
Wat grappig, ik vond alle boeken van Simone van der Vlugt heel goed, alleen Het Laatste Offer vond ik waardeloos. Heb je haar andere boeken al gelezen? De Reünie en schaduwzuster zijn echt heel goed en lees je met 2 dagen uit.
Ik was eigenlijk begonnen in De Glamour Code, maar bedacht me dat ik nog steeds Vlinders Voor altijd van Jill Mansell ongelezen in de kast had staan, dus ben daar nu in begonnen. Of nou ja, ik ga er NU aan beginnen
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik heb gisteren de nieuwe Kinsella gekocht!!!!!!!!!!!!
Sushi- Kletskop
Sushi schreef:Ik heb gisteren de nieuwe Kinsella gekocht!!!!!!!!!!!!
Jaloers! Ben je er al in begonnen?
Sunshine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10
Sunshine schreef:Sushi schreef:Ik heb gisteren de nieuwe Kinsella gekocht!!!!!!!!!!!!
Jaloers! Ben je er al in begonnen?
Nee, nog niet, maar ik kan niet wachten!
Ben gisteren in Vlinders Voor Altijd van Jill Mansell begonnen (ik heb De Glamourcode, waar ik eerst in zou beginnen, maar weer aan de kant gelegd haha), en die wil ik eerst uitlezen, daarna ga ik Ik Krijg Je Wel lezen
Ik kreeg er trouwens een mini-boekje (zo'n 60 pagina's) van Chantal van Gastel bij, Zomer In New York. Ik heb die gistermiddag al even snel gelezen, best een leuk verhaaltje.
Oh en heel cool (maar eigenlijk niet want het is triest dat ik dat cool vind): toen ik het boek kocht, kreeg ik het mee in een plastic tasje waar het boek helemaal op stond afgebeeld. Hahaha ik ben een kneusje
Sushi- Kletskop
Jaaa leukkk!Sushi schreef:Ik heb gisteren de nieuwe Kinsella gekocht!!!!!!!!!!!!
Ik heb hem ook hihi en ben inmiddels op blz 35..ik vind hem leuk! Ga zo nog fijn eventjes lezen
Pannetoet- Kletskop
Oohh leuk leuk! Ik ga snel mijn Jill Mansell uitlezen en dan kan ik beginnen aan Ik Krijg Je Wel!Pannetoet schreef:Jaaa leukkk!Sushi schreef:Ik heb gisteren de nieuwe Kinsella gekocht!!!!!!!!!!!!
Ik heb hem ook hihi en ben inmiddels op blz 35..ik vind hem leuk! Ga zo nog fijn eventjes lezen
Sushi- Kletskop
Haha doe dat maarSushi schreef:Oohh leuk leuk! Ik ga snel mijn Jill Mansell uitlezen en dan kan ik beginnen aan Ik Krijg Je Wel! :dance:Pannetoet schreef:Jaaa leukkk!Sushi schreef:Ik heb gisteren de nieuwe Kinsella gekocht!!!!!!!!!!!!
Ik vind hem echt leuk! Hij leest wel anders dan haar andere boeken omdat ze elk hoofdstuk uit één persoon schrijft maar dat maakt hem niet minder leuk..echt een heerlijk en typisch Kinsella boek
Pannetoet- Kletskop
Ik kan niet wachten!
Vandaag kreeg ik zomaar van mijn moeder Huisje Boompje Feestje van Jill Mansell. We deden boodschappen en gingen nog even in de boekenwinkel kijken. Ik las even de achterkant van het boek en daarna pakte mijn moeder het boek van me over omdat ze ook de achterkant wilde lezen. En toen legde ze het niet terug. En toen zei ik: "Leg je hem niet terug?" En zij: "Euh... nee, want ik ga het boek voor je kopen!"
Vond het zo lief van d'r, heb 's avonds voor haar en mijn vader gekookt
Vandaag kreeg ik zomaar van mijn moeder Huisje Boompje Feestje van Jill Mansell. We deden boodschappen en gingen nog even in de boekenwinkel kijken. Ik las even de achterkant van het boek en daarna pakte mijn moeder het boek van me over omdat ze ook de achterkant wilde lezen. En toen legde ze het niet terug. En toen zei ik: "Leg je hem niet terug?" En zij: "Euh... nee, want ik ga het boek voor je kopen!"
Vond het zo lief van d'r, heb 's avonds voor haar en mijn vader gekookt
Sushi- Kletskop
Ik heb de nieuwe Sophie Kinsella en Jill Mansell vandaag gekocht
Het boek van Jill Mansell ziet er echt leuk uit. De zijkant is oranje met bloemetjes
Het boek van Jill Mansell ziet er echt leuk uit. De zijkant is oranje met bloemetjes
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb ook zojuist die nieuwste van Sophie Kinsella en de nieuwste van Jill Mansell besteld:cheering: En ook het tweede boek uit de crossfire serie van Sylvia Day.
Alleen met lezen schiet het hier niet echt op. Ben al dagen bezig in Het Chalet van Suzanne Vermeer. Super spannend, alleen ik heb gewoon steeds geen tijd om te lezen:shock: en als ik tijd heb, kan ik 2 regels lezen totdat mijn ogen dicht vallen hahah.
Volgens mij heb ik deze dagen een beetje chronisch slaap te kort
Alleen met lezen schiet het hier niet echt op. Ben al dagen bezig in Het Chalet van Suzanne Vermeer. Super spannend, alleen ik heb gewoon steeds geen tijd om te lezen:shock: en als ik tijd heb, kan ik 2 regels lezen totdat mijn ogen dicht vallen hahah.
Volgens mij heb ik deze dagen een beetje chronisch slaap te kort
@ S ushi: Wat een lieve moeder heb je!
@ Thinkpink&Applestar: Whaa leuk dat jullie haar nieuwe boek ook hebben!
Ik heb nog niet echt verder gelezen ofzo haha..afgelopen dagen best druk geweest (ons huis word van buiten én binnen geschilderd) en m'n vriend bedacht ook even dat we dan ook wel de 2 slaap-logeer-rommel-kamers konden aanpakken..maar ik ga denk ik straks weer lekker even lezen!
@ Thinkpink&Applestar: Whaa leuk dat jullie haar nieuwe boek ook hebben!
Ik heb nog niet echt verder gelezen ofzo haha..afgelopen dagen best druk geweest (ons huis word van buiten én binnen geschilderd) en m'n vriend bedacht ook even dat we dan ook wel de 2 slaap-logeer-rommel-kamers konden aanpakken..maar ik ga denk ik straks weer lekker even lezen!
Pannetoet- Kletskop
Ik zie net dat er in augustus weer een nieuw boek van Cathy Kelly uitkomt! Vind haar boeken ook altijd geweldig.
Je zou zo verliefd kunnen worden op het Ierse stadje Redstone, de mensen zijn aardig en in de winkels en cafés heerst een gezellige drukte. Ook Francesca voelt zich hier thuis. Hoewel haar man werkloos is en depressief, en bij haarzelf de overgang opspeelt, probeert ze opgewekt en energiek te blijven om haar gezin bij elkaar te houden. Peggy is altijd een rusteloze ziel geweest. Nu ze de dertig nadert is het eindelijk gelukt haar droom te verwezenlijken. Ze heeft haar eigen winkel geopend, midden in de stad. Zal ze nu ook de liefde toelaten in haar hart? Wanneer Lillie, een Australische weduwe, in Redstone belandt, maakt ze al snel nieuwe vrienden. Maar Lillie kan niet met haar eigen grote verdriet omgaan.
Je zou zo verliefd kunnen worden op het Ierse stadje Redstone, de mensen zijn aardig en in de winkels en cafés heerst een gezellige drukte. Ook Francesca voelt zich hier thuis. Hoewel haar man werkloos is en depressief, en bij haarzelf de overgang opspeelt, probeert ze opgewekt en energiek te blijven om haar gezin bij elkaar te houden. Peggy is altijd een rusteloze ziel geweest. Nu ze de dertig nadert is het eindelijk gelukt haar droom te verwezenlijken. Ze heeft haar eigen winkel geopend, midden in de stad. Zal ze nu ook de liefde toelaten in haar hart? Wanneer Lillie, een Australische weduwe, in Redstone belandt, maakt ze al snel nieuwe vrienden. Maar Lillie kan niet met haar eigen grote verdriet omgaan.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ohhh leuk! ik heb al haar boeken dus deze wil ik ook, hahah!
Er komt ook een nieuwe Lauren Weisberger aan.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik heb eindelijk weer kunnen lezen, haha! Het Chalet van Suzanne Vermeer heb ik nu uit. Vond deze iets minder. De spanning word op het allerlaatst pas opgebouwd en na 2 korte hoofdstukken is het alweer klaar en is het boek uit.
Ik ben nu al een behoorlijk eindje in Trip van Judith Visser. Ook heel leuk! Niet een standaard thriller verhaal. Misschien vind ik hem daarom wel zo leuk:cheering:
Mijn bestelde boeken heb ik ook al binnen dus ik kan weer eventjes vooruit.
Sam, ik moet je eerlijk bekennen dat ik de boeken van Lauren Weisberger nog nooit gelezen heb, oepsss hahaha.
Ik ben nu al een behoorlijk eindje in Trip van Judith Visser. Ook heel leuk! Niet een standaard thriller verhaal. Misschien vind ik hem daarom wel zo leuk:cheering:
Mijn bestelde boeken heb ik ook al binnen dus ik kan weer eventjes vooruit.
Sam, ik moet je eerlijk bekennen dat ik de boeken van Lauren Weisberger nog nooit gelezen heb, oepsss hahaha.
Zo, ik heb lekker veel gelezen de afgelopen tijd.
Laatst Het Laatste Offer van Simone van der Vlugt uitgelezen (maar misschien had ik dat al hier gemeld?) en gisteren heb ik Vlinders Voor Altijd van Jill Mansell uitgelezen. Nu ben ik halverwege Ik Krijg Je Wel van Sophie Kinsella.
Vlinders Voor Altijd is weer een échte Jill Mansell, superleuk, ontroerend, grappig en leest makkelijk weg en ik kon bijna niet stoppen
En tja, over Sophie Kinsella kan ik maar 1 ding zeggen: !!!!
Laatst Het Laatste Offer van Simone van der Vlugt uitgelezen (maar misschien had ik dat al hier gemeld?) en gisteren heb ik Vlinders Voor Altijd van Jill Mansell uitgelezen. Nu ben ik halverwege Ik Krijg Je Wel van Sophie Kinsella.
Vlinders Voor Altijd is weer een échte Jill Mansell, superleuk, ontroerend, grappig en leest makkelijk weg en ik kon bijna niet stoppen
En tja, over Sophie Kinsella kan ik maar 1 ding zeggen: !!!!
Sushi- Kletskop
Hé ik ook haha! Kon mij er een week ofzo niet toe zetten om te lezen..drukte om/in het huis omdat er geschilderd werd, wat haaaat ik dat! Bluhh.. maar ik heb gisteren weer lekker gaan lezen en ik ben nu ook ergens halverwege en hij is zo leuk!Sushi schreef:Nu ben ik halverwege Ik Krijg Je Wel van Sophie Kinsella.
Pannetoet- Kletskop
Ik zit inmiddels op pagina 256 (waar hoofdstuk 17 begint), dus echt ruim over de helft. Kan het bijna niet wegleggenPannetoet schreef:Hé ik ook haha! Kon mij er een week ofzo niet toe zetten om te lezen..drukte om/in het huis omdat er geschilderd werd, wat haaaat ik dat! Bluhh.. maar ik heb gisteren weer lekker gaan lezen en ik ben nu ook ergens halverwege en hij is zo leuk!Sushi schreef:Nu ben ik halverwege Ik Krijg Je Wel van Sophie Kinsella.
Sushi- Kletskop
Wow! Niet! Ik zit op pagina 130 Haha..maar ga zo weer even lekker lezen! Hij is echt leuk hé? Typisch Kinsella met haar humor en schrijfstijl..soms zit ik echt hardop te lachen wat mij een rare blik van m'n vriend geeftSushi schreef:Ik zit inmiddels op pagina 256 (waar hoofdstuk 17 begint), dus echt ruim over de helft. Kan het bijna niet wegleggenPannetoet schreef:Hé ik ook haha! Kon mij er een week ofzo niet toe zetten om te lezen..drukte om/in het huis omdat er geschilderd werd, wat haaaat ik dat! Bluhh.. maar ik heb gisteren weer lekker gaan lezen en ik ben nu ook ergens halverwege en hij is zo leuk!Sushi schreef:Nu ben ik halverwege Ik Krijg Je Wel van Sophie Kinsella.
Pannetoet- Kletskop
Ja, weer een echte Kinsella inderdaad!Pannetoet schreef:
Wow! Niet! Ik zit op pagina 130 Haha..maar ga zo weer even lekker lezen! Hij is echt leuk hé? Typisch Kinsella met haar humor en schrijfstijl..soms zit ik echt hardop te lachen wat mij een rare blik van m'n vriend geeft
Ik denk dat ik het boek vanavond of anders morgen wel uitlees.
Sushi- Kletskop
Pagina 28 van 31 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30, 31
Soortgelijke onderwerpen
» gezellige ladies
» Gezellige vriendin gezocht! :)
» Leuke/gezellige winkelsteden?
» Gezellige meiden Eindhoven
» Gezellige meiden in Groningen
» Gezellige vriendin gezocht! :)