Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers
Pagina 30 van 31
Pagina 30 van 31 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31
Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
Hè allemaal, wat een leuk topic, is me nog nooit opgevallen.
Ik lees graag de boeken van Chantal van Gastel. De nieuwste heb ik klaarliggen voor vakantie (dan lees ik eigenlijk het meest). Heb ooit een boek gelezen van Mariette Middelbeek. Vond ik ook heel leuk. Iemand nog leuke titels van haar?
En ook even een ander vraagje, heb een iPad, maar kan ik daar nou ook (makkelijk) boeken opzetten? Of gaat dat alleen via iTunes?
Ik lees graag de boeken van Chantal van Gastel. De nieuwste heb ik klaarliggen voor vakantie (dan lees ik eigenlijk het meest). Heb ooit een boek gelezen van Mariette Middelbeek. Vond ik ook heel leuk. Iemand nog leuke titels van haar?
En ook even een ander vraagje, heb een iPad, maar kan ik daar nou ook (makkelijk) boeken opzetten? Of gaat dat alleen via iTunes?
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Sushi schreef:Waarom Sam?
Is er wat gebeurd in dat topic?
Omdat het alleen nog ging over boeken krijgen. Vaak ook van net nieuwe leden.
Heb geen zin om mijn naam daarmee te verbinden. Als iemand het mist staat ze vrij om een nieuwe te openen
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Kreeftje: gewoon naar jezelf mailen en dan openen met ibooks.
Sam- Kletskop
Ja dat viel mij ook op..kon hem niet meer vindenSam schreef:Willem schreef:Is er nou gezamenlijk besloten om het ebook topic te sluiten? Ik heb het laatste deel van de discussie gemist denk ik?
Niet samen. Iemand tipte me daarover. Ik heb t laten sluiten. Wil het niet aan mij gelinkt hebben.
Maaaar hoe kom ik nou aan ebooks.. Nooooooooo
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Kreeftje schreef:Hè allemaal, wat een leuk topic, is me nog nooit opgevallen.
Welke is de nieuwste? 'Zwaar verguld?'. Die vond ik ook erg leuk, vond sowieso alle boeken die over Isa en Ruben gingen erg leuk.
Mariette Middelbeek heb ik 'Single' 'Turbulentie' en 'Status OK' van gelezen. Ook die vond ik weer erg leuk. Ik zag dat ze nu ook een ander boek heeft 'Crash'. Ik denk dat dat mijn volgende boek word.
Van Jill Mansell ben ik ook fan! Ik heb vanmiddag 'Huisje, boompje, feestje' uit gelezen, super leuk boek!
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Ik heb net "zwaar beproefd" van Chantal van Gastel gelezen. Ik vind Isa en Ruben ook leuk. Zo herkenbaar! Ik weet nog niet wat ik hierna ga gelezen. Heb er nog aardig wat, maar denk dat ik voor een chicklit ga op m'n iPad.
_Liv- Fluisteraar
- Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13
Liv; hierna komt 'Zwaar verguld', het laatste boek van Isa en Ruben. Die moet je ook eventjes lezen natuurlijk
Davinia- Prater
Ik heb net even gekeken en die staat op de iPad. Ik denk dat ik daar aan ga beginnen op vakantie. We vertrekken zaterdag en ik heb genoeg boeken opde iPad staan. Ik vind lezen echt heerlijk, maar heb er normaal gesproken zo weinig tijd voor.
_Liv- Fluisteraar
- Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13
Davinia schreef:Van Jill Mansell ben ik ook fan! Ik heb vanmiddag 'Huisje, boompje, feestje' uit gelezen, super leuk boek!
Goed om te horen! Ik ben daar nu in bezig
Ik ben alleen laatst in slaap gevallen tijdens het lezen (was gewoon pa 9 uur 's avonds op de bank of zo, stom he) dus ik weet geloof ik niet meer zo goed waar het over ging dus ik moet denk ik een paar pagina's terugbladeren haha.
Zwaar Verguld wil ik ook nog heel graag lezen!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik heb alle boeken gelezen van Chantal van Gastel. Wat een heerlijke boeken. Ik moest helemaal huilen bij een stukje van Geknipt voor jou. Isa en Ruben begin ik te missen na die hele trilogie te hebben gelezen.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Pannetoet schreef:Ja dat viel mij ook op..kon hem niet meer vindenSam schreef:Willem schreef:Is er nou gezamenlijk besloten om het ebook topic te sluiten? Ik heb het laatste deel van de discussie gemist denk ik?
Niet samen. Iemand tipte me daarover. Ik heb t laten sluiten. Wil het niet aan mij gelinkt hebben.
Maaaar hoe kom ik nou aan ebooks.. Nooooooooo
Ja, ik was hem al kwijt! Zonde!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb vandaag een nieuw boek gekocht. Van Sophie Kinsella 'Ik krijg je wel'. Ik ben erg benieuwd! Meestal vind ik haar boeken geweldig, maar ik heb 1 boek gehad waar ik gewoon niet doorheen kwam.
Davinia- Prater
ah daarom kon ik dat topic niet meer vinden over de ereaders! Ik krijg er vandaag 1, na lang zoeken , wikken en wegen. Alvast voor mijn verjaardag
Hmm moet ik even een andere manier vinden om boeken te lenen
Hmm moet ik even een andere manier vinden om boeken te lenen
Dames, jullie kunnen ook zelf zo'n topic aan maken hoor.
Sam- Kletskop
Ja? Welke was dat dan? Ik krijg je wel is echt een superleuk boek, écht Kinsella-stijlDavinia schreef:Ik heb vandaag een nieuw boek gekocht. Van Sophie Kinsella 'Ik krijg je wel'. Ik ben erg benieuwd! Meestal vind ik haar boeken geweldig, maar ik heb 1 boek gehad waar ik gewoon niet doorheen kwam.
@ SarahKey: Whoehoeeee leukk!! Welke krijg je?
@ Sam: Ja dat zou kunnen haha..maar ik weet niet of er veel meiden zijn die dat handig/leuk zouden vinden!
Ik ben nog bezig in Getuige, echt heel spannend maar een ozo dik boek Dus dat duurt nog wel even voordat ik hem uit heb.. maar hijs leuk!
Pannetoet- Kletskop
Pannetoet: ik heb de sony p nog wattus t2.
Ik heb nu bon bini beach van suzanne vermeer en die ga ik vanavond maar eens lezen. Die boeken lezen als een tierelier.
Ik heb nu bon bini beach van suzanne vermeer en die ga ik vanavond maar eens lezen. Die boeken lezen als een tierelier.
Ik heb de afgelopen 2 weken toch een partij boeken gelezen! De meeste wel op vakantie hoor, maar het is een hele lijst geworden
Sophie Kindsella - ik krijg je wel
Jill Mansell - Huisje, boompje, feestje
Suzanne vermeer - Route de solei
James Patterson - Ren, alex cross
Save haven
Sylvia day - begeerd door jou
En ben nu bezig in Simone van der vlugt - aan niemand vertellen
Allemaal leuk en echte aanraders! Vooral Save Haven is mooi!
Sophie Kindsella - ik krijg je wel
Jill Mansell - Huisje, boompje, feestje
Suzanne vermeer - Route de solei
James Patterson - Ren, alex cross
Save haven
Sylvia day - begeerd door jou
En ben nu bezig in Simone van der vlugt - aan niemand vertellen
Allemaal leuk en echte aanraders! Vooral Save Haven is mooi!
Dat was 'De vraagprijs'. Ik was er pas nog weer in begonnen, maar ik weet niet, het pakt me gewoon niet.Pannetoet schreef:Ja? Welke was dat dan? Ik krijg je wel is echt een superleuk boek, écht Kinsella-stijlDavinia schreef:Ik heb vandaag een nieuw boek gekocht. Van Sophie Kinsella 'Ik krijg je wel'. Ik ben erg benieuwd! Meestal vind ik haar boeken geweldig, maar ik heb 1 boek gehad waar ik gewoon niet doorheen kwam.
Davinia- Prater
Die heb ik nog hier thuis liggen..en ik ga er vast wel ooit in beginnenDavinia schreef:Dat was 'De vraagprijs'. Ik was er pas nog weer in begonnen, maar ik weet niet, het pakt me gewoon niet.Pannetoet schreef:Ja? Welke was dat dan? Ik krijg je wel is echt een superleuk boek, écht Kinsella-stijlDavinia schreef:Ik heb vandaag een nieuw boek gekocht. Van Sophie Kinsella 'Ik krijg je wel'. Ik ben erg benieuwd! Meestal vind ik haar boeken geweldig, maar ik heb 1 boek gehad waar ik gewoon niet doorheen kwam.
Pannetoet- Kletskop
Heeft er iemand het boek Simone Heitinga Stasja Köhler - De onvrije oefening ?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik heb vandaag De wraak van Prada gekocht. Ben erg benieuwd
Pannetoet bedankt voor de tip, kan nu weer tekst vetgedrukt maken
Pannetoet bedankt voor de tip, kan nu weer tekst vetgedrukt maken
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Geen dank Thinkpink!
Ik moet nog 51 blz en dan heb ik Getuige uit! Ik zit er zo goed in dat ik het bijna jammer vind dat hij bijna uit is..
EDIT: Ik heb hem gisteren uitgelezen en wat een waanzinnig boek! Hij was wel écht dik maar er zat echt een goed verhaal in waarin je vaak op het verkeerde spoor werd gezet Ik ga straks beginnen in Glazuur - Lisette Jonkman, even een luchtige chicklit..
Ik moet nog 51 blz en dan heb ik Getuige uit! Ik zit er zo goed in dat ik het bijna jammer vind dat hij bijna uit is..
EDIT: Ik heb hem gisteren uitgelezen en wat een waanzinnig boek! Hij was wel écht dik maar er zat echt een goed verhaal in waarin je vaak op het verkeerde spoor werd gezet Ik ga straks beginnen in Glazuur - Lisette Jonkman, even een luchtige chicklit..
Pannetoet- Kletskop
Ik ben net begonnen in 'Mag ik je nummer even?' van Sophie Kinsella.
Hilarisch!! Wat zijn haar boeken toch altijd leuk!
Hilarisch!! Wat zijn haar boeken toch altijd leuk!
Maris82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 62
Registratiedatum : 16-03-12
Owjaa haar boeken zijn te leuk! Ik vind het nog altijd jammer dat ze de laatste tijd niet meer zoveel boeken uitbrengt.. Ik moest serieus afkicken na haar shopaholic-serie anyways ik heb net Glazuur uitgelezen en wat een geweldig boek was dat! Echt een feelgood boek, heerlijk! Ik vind het echt balen dat haar nieuwe boek (Verkikkerd) niet gratis te krijgen is als ebook Naja dan neem ik die wel als paperback mee op vakantie (Heb ik meteen een voorwerp om op deze-tafel-is-bezet te leggen hihi) Euhm..ik heb nog niet echt een idee waar ik morgen in ga beginnen. Of weer een leuke chicklit of een spannende thriller...
Pannetoet- Kletskop
Joehoe meiden! Leven we nog? Ennn lezen we nog? Of ligt iedereen met haar kont aan het zwembad in een heerlijk vakantieland?
In mijn vorige post had ik Glazuur uitgelezen en ik ben begonnen in Chatroom (Heleen Vreeswijk) en ik moet nog 70blz zoiets maar ik vond het in het begon kinderlijk en voor de hand liggend, vrij voorspelbaar eigenlijk maar nu vind ik hem wel spannend! Ik ga hem zo even uitlezen
In mijn vorige post had ik Glazuur uitgelezen en ik ben begonnen in Chatroom (Heleen Vreeswijk) en ik moet nog 70blz zoiets maar ik vond het in het begon kinderlijk en voor de hand liggend, vrij voorspelbaar eigenlijk maar nu vind ik hem wel spannend! Ik ga hem zo even uitlezen
Pannetoet- Kletskop
Pagina 30 van 31 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31
Soortgelijke onderwerpen
» gezellige ladies
» Gezellige vriendin gezocht! :)
» Leuke/gezellige winkelsteden?
» Gezellige meiden Eindhoven
» Gezellige meiden in Groningen
» Gezellige vriendin gezocht! :)