Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers
Pagina 15 van 31
Pagina 15 van 31 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 23 ... 31
Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
Bij de Hema vorige week twee boeken voor € 6,95 gekocht:
- Lizzy gaat los van Pippa Wright
- Slapeloze nachten van Madeleine Wickham
In de eerste ben ik net begonnen.
- Lizzy gaat los van Pippa Wright
- Slapeloze nachten van Madeleine Wickham
In de eerste ben ik net begonnen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik lees Drie is teveel van Jill Mansell. Tot nu toe vind ik het een erg leuk boek!
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
+1 die voetnoten hadden er van mij op zich wel uit gemogen. Maar het was weer een super leuk boek!_Lacey_ schreef:Ik had voor mijn verjaardag vorige week 'Mag ik je nummer even?' van Sophie Kinsella gekregen. Weer een erg leuk boek dat ik in mum van tijd uit had, maar moest in het begin wel wennen aan de voetnoten.
ThinkPink- Prater
Ik heb van de week een aantal boeken gehaald bij de bieb.
O.à de twee boeken van Lauren Conrad. L.À candy heb ik al uit en Sweet Little Lie ben ik nu mee bezig! Tot nu toe heel erg leuk en leest makkelijk weg.
Ik wacht even met nieuwe boeken kopen omdat er in juli heel veel nieuwe boeken uitkomen. En die wil ik natuurlijk allemaal....
Wel heb ik het boek KanjerGuusje besteld. Krijg ik hopelijk zaterdag binnen. Schijnt een heftig boek te zijn!
O.à de twee boeken van Lauren Conrad. L.À candy heb ik al uit en Sweet Little Lie ben ik nu mee bezig! Tot nu toe heel erg leuk en leest makkelijk weg.
Ik wacht even met nieuwe boeken kopen omdat er in juli heel veel nieuwe boeken uitkomen. En die wil ik natuurlijk allemaal....
Wel heb ik het boek KanjerGuusje besteld. Krijg ik hopelijk zaterdag binnen. Schijnt een heftig boek te zijn!
Ik heb vandaag De Verborgen Glimlach van Nicci French uitgelezen en ga nu (of morgen, of dit weekend) beginnen in De Eenzaamheid Van De Priemgetallen. Had ik volgens velen al een heeeele tijd geleden moeten lezen, maar goed, nu komt het er pas van. Ben erg benieuwd.
Ik mag voorlopig geen boeken kopen van mezelf en heb ook al een hele tijd geen boeken gekocht. Mijn boekenkast moet eerst echt wat leger worden, het is een drama zoveel als ik nog moet lezen. Word er onrustig van. Het is best lekker als je wat keus hebt als je weer een boek uit hebt, maar ik kan soms gewoonweg niet kiezen, zoveel moet ik nog lezen.
Ik durf daarom ook best te zeggen dat het niet eens zéker is dat ik De Eenzaamheid Van De Priemgetallen ga lezen omdat ik misschien nog wel van gedachten ga veranderen. Stom he
Ik mag voorlopig geen boeken kopen van mezelf en heb ook al een hele tijd geen boeken gekocht. Mijn boekenkast moet eerst echt wat leger worden, het is een drama zoveel als ik nog moet lezen. Word er onrustig van. Het is best lekker als je wat keus hebt als je weer een boek uit hebt, maar ik kan soms gewoonweg niet kiezen, zoveel moet ik nog lezen.
Ik durf daarom ook best te zeggen dat het niet eens zéker is dat ik De Eenzaamheid Van De Priemgetallen ga lezen omdat ik misschien nog wel van gedachten ga veranderen. Stom he
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
@suuske: een echt luxe probleem, haha. Hoeveel boeken moet je nog lezen dan? Ik heb nu nog 4 boeken van de bieb liggen en daar wordt ik al kriebelig van omdat ze voor 19 juni alweer terug moeten haha.
Ik heb inmiddels een lijstje gemaakt met welke boeken ik nog echt perse wil kopen voor in de zomervakantie. Zijn er ongeveer al een stuk op 10 oeps!
Hebben jullie nog tips over boeken die je echt gelezen MOET hebben?
Ik ben trouwens wel iets kritischer geworden met het kopen van boeken. Koop niet meer zomaar elk boek, anders loopt het echt mijn boekenkast uit!
Ik heb inmiddels een lijstje gemaakt met welke boeken ik nog echt perse wil kopen voor in de zomervakantie. Zijn er ongeveer al een stuk op 10 oeps!
Hebben jullie nog tips over boeken die je echt gelezen MOET hebben?
Ik ben trouwens wel iets kritischer geworden met het kopen van boeken. Koop niet meer zomaar elk boek, anders loopt het echt mijn boekenkast uit!
Hoeveel boeken ik nog moet lezen? Ik durf met zekerheid te zeggen dat dat er meer dan 50 zijn. Ik zal vanavond/morgen eens tellen. Ik weet niet of ik het aantal durf neer te zetten. Het is toch werkelijk waar te debiel voor woorden. Kopen kopen kopen en niet lezen. Sukkel die ik ben. Haha!
Boekentips verder... De Verborgen Glimlach van Nicci French dus... Heel erg spannend, echt een aanrader! Niet superranzig eng, maar gewoon een spanning, lees je zo weg.
Verder zal ik nog even nadenken of ik tips heb.
Boekentips verder... De Verborgen Glimlach van Nicci French dus... Heel erg spannend, echt een aanrader! Niet superranzig eng, maar gewoon een spanning, lees je zo weg.
Verder zal ik nog even nadenken of ik tips heb.
Sushi- Kletskop
Ik moet ook nog heel veel boeken lezen! Heb er ook heel veel gekocht en op een gegeven moment kun je het niet meer bijhouden. Inmiddels koop ik ook wat minder boeken maar sommige wil ik gewoon echt hebben. Ach ja, ze lopen niet weg Heb zelf een beetje een bibliotheek
En sinds ik een e-reader heb kan ik ook gratis boeken lezen die ik niet per sé als echt boek wil hebben waardoor dat in ieder geval scheelt in kosten
En sinds ik een e-reader heb kan ik ook gratis boeken lezen die ik niet per sé als echt boek wil hebben waardoor dat in ieder geval scheelt in kosten
ThinkPink- Prater
"Mag ik je nummer even" wil ik binnenkort gaan kopen!
Eerst maar eens in "het zwemfeestje" van haar beginnen. Hoor er vrij veel negatiefs over, dus ben erg benieuwd
Eerst maar eens in "het zwemfeestje" van haar beginnen. Hoor er vrij veel negatiefs over, dus ben erg benieuwd
PaarsBlauw- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 35
Registratiedatum : 01-01-11
Ik heb Aanpakken van Sophie Kinsella nu bijna uit. Echt een super leuk boek.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
De is zeker leuk! Heb 'm pas nog in het Engels gelezen.Lady Starstruck schreef:Ik heb Aanpakken van Sophie Kinsella nu bijna uit. Echt een super leuk boek.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
PaarsBlauw schreef:"Mag ik je nummer even" wil ik binnenkort gaan kopen!
Ik heb ze beid gelezen en ik vond ze beide erg leuk!!
_Lacey_ schreef:De is zeker leuk! Heb 'm pas nog in het Engels gelezen.Lady Starstruck schreef:Ik heb Aanpakken van Sophie Kinsella nu bijna uit. Echt een super leuk boek.
Jaa hij is super. Ben nu bijna bij het eind, en zit me steeds op te vreten hoe het gaat af lopen haha.
De volgende word: Mag ik je nummer even?
Lady Starstruck- Ratel
Alle boeken van Sophie Kinsella zijn leuk! Van Jill Mansell trouwens ook. Heb ook wat reacties gelezen dat er mensen waren die Drie is teveel minder leuk vonden als andere boeken van Jill Mansell. Ik vind dit boek gewoon weer erg leuk. Ben nog niet zo heel ver.
ThinkPink- Prater
Idd, alle boeken die ik tot nu toe van Sophie Kinsella/Madeleine Wickham gelezen heb vond ik super, dus moet met het Zwembadfeestje ook wel goedkomen
Jill Mansell daarentegen vind ik trouwens helemaal niet leuk, het is het allemaal net niet ofzo.
Jill Mansell daarentegen vind ik trouwens helemaal niet leuk, het is het allemaal net niet ofzo.
PaarsBlauw- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 35
Registratiedatum : 01-01-11
Ik lees momenteel Shopaholic zegt ja!
Gast- Gast
Ik heb van de week een lading boeken besteld. Was door al mijn boeken heen en weer opnieuw begonnen in mijn Jill Mansell's.
Deze heb ik gekocht:
-Cathy Kelly, Wat wil je nou?
-Madeleine Wickham, De cocktail club
-Marian Keyes, Sterrenregen
-Rachel Gibson, De man van mijn dromen
-Emily Giffin, Zo klaar met jou!
En nog wat thrillers:
-Suzanne Vermeer, Apres-ski
-James Patterson, Pak me dan
-Harlan Coben, De onschuldigen
Deze heb ik gekocht:
En nog wat thrillers:
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb inmiddels de eerste twee hoofdstukken van De eenzaamheid van de priemgetallen gelezen. Leest erg goed weg tot nu toe en is goed geschreven.
Sushi- Kletskop
Mag ik je nummer even? van Sophie Kinsella is binnen . Ik kreeg er nog een extra gratis boek bij van Simone van der Vlugt
Lady Starstruck- Ratel
aardbeitje schreef:Ik heb van de week een lading boeken besteld. Was door al mijn boeken heen en weer opnieuw begonnen in mijn Jill Mansell's.
Deze heb ik gekocht:
En nog wat thrillers:
Ik heb deze allemaal thuis staan en vond ze allemaal super!
aardbeitje schreef:Ik heb van de week een lading boeken besteld. Was door al mijn boeken heen en weer opnieuw begonnen in mijn Jill Mansell's.
Deze heb ik gekocht:
En nog wat thrillers:
Ik heb De Cocktail Club en Zo klaar met jou gelezen. Waren beide leuke boeken!
Ik heb gister en vandaag ook nieuwe boeken gekocht.
Bij de Trekpleister voor € 3,99 per stuk:
-Stuur mij een man - Carol Mason
-Niet verder vertellen - Jennifer Kaufman & Karen Mack
-Doe maar alsof - Bridget Asher
Bij de Hema, 2 voor € 6,95:
-Blijf! - Allie Larkin
-Lizzy gaat los - Pippa Wright
-Droomreis - Milly Johnson
-Exit - Katy Regan
ThinkPink- Prater
Hoi meiden,
Jullie zijn ook lekker aan het lezen..! Ik vind persoonlijk Jill Mansel ook niet leuk, ik heb één boek van haar (de smaak te pakken) en op de één of andere manier willen haar boeken mij niet pakken.. Sophie Kinsella vind ik daarintegen echt geweldig! Ik heb alle boeken van haar En eentje van haar alter-ego Madelaine Wickham » Het zwemfeestje..
Ik ben de laatste tijd ook behoorlijk los gegaan met boeken kopen.. Ik zeg ook steeds tegen mijzelf 'Deze maand koop ik geen boeken meer maar altijd als ik in de stad ben kijk ik toch even ' Een kleine greep van mijn laatste aanwinsten:
- Esther Verhoef ; Alles te verliezen
- Madelaine wickham ; Het zwemfeestje
- Barbara Muller ; De babyplanner
- Karin Slaughter ; Verbroken & Gevallen
- Anita Verkerk ; Spetters & Schoenen
- Lars Kepler ; Hypnose
- Lindsey Kelk ; Rachels mislukte masterplan
Ik heb vandaag ook maar even mijn boeken geteld aangezien ik de helft bij mijn ouders heb liggen en de andere helft bij mijn vriend en ik kwam op 78..
Op dit moment ben ik net begonnen in Verbroken van Karin Slaughter, zoveel mensen zijn positief over haar en deze sprak mij heel erg aan dat ik wel heel benieuwd ben hoe haar boeken zijn..
Jullie zijn ook lekker aan het lezen..! Ik vind persoonlijk Jill Mansel ook niet leuk, ik heb één boek van haar (de smaak te pakken) en op de één of andere manier willen haar boeken mij niet pakken.. Sophie Kinsella vind ik daarintegen echt geweldig! Ik heb alle boeken van haar En eentje van haar alter-ego Madelaine Wickham » Het zwemfeestje..
Ik ben de laatste tijd ook behoorlijk los gegaan met boeken kopen.. Ik zeg ook steeds tegen mijzelf 'Deze maand koop ik geen boeken meer maar altijd als ik in de stad ben kijk ik toch even ' Een kleine greep van mijn laatste aanwinsten:
- Lars Kepler ; Hypnose
Ik heb vandaag ook maar even mijn boeken geteld aangezien ik de helft bij mijn ouders heb liggen en de andere helft bij mijn vriend en ik kwam op 78..
Op dit moment ben ik net begonnen in Verbroken van Karin Slaughter, zoveel mensen zijn positief over haar en deze sprak mij heel erg aan dat ik wel heel benieuwd ben hoe haar boeken zijn..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ben benieuwd naar al mijn nieuwe boeken. Heb van alle auteurs al meerdere titels dus ik denk dat ik ze ook wel leuk ga vinden. Ik ben gisteren gelijk begonnen in die van Rachel Gibson.
aardbeitje- Fluisteraar
Ik_zelf_87 schreef:Hoi meiden,
- Lars Kepler ; Hypnose
Volgens mij zit er een volgorde in de boeken van Karin Slaughter. Misschien voor de zekerheid even op internet kijken. Waarschijnlijk kun je ze ook afzonderlijk lezen.
ThinkPink- Prater
ThinkPink schreef:Ik_zelf_87 schreef:Hoi meiden,
- Lars Kepler ; Hypnose
Volgens mij zit er een volgorde in de boeken van Karin Slaughter. Misschien voor de zekerheid even op internet kijken. Waarschijnlijk kun je ze ook afzonderlijk lezen.
Ja daar zit een volgorde in idd. Op zich kan je ze wel door elkaar lezen hoor. Er komen soms alleen stukjes, gebeurtenissen, terug uit eerdere boeken. Maar dan nog is het nog prima te begrijpen als je ze niet op volgorde leest.
aardbeitje- Fluisteraar
Pagina 15 van 31 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 23 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» gezellige ladies
» Gezellige vriendin gezocht! :)
» Leuke/gezellige winkelsteden?
» Gezellige meiden Eindhoven
» Gezellige meiden in Groningen
» Gezellige vriendin gezocht! :)