Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers

Pagina 16 van 31 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 16 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  aardbeitje zo 3 jun 2012 - 8:21

Ik_zelf_87 schreef:

Sophie Kinsella vind ik daarintegen echt geweldig! Ik heb alle boeken van haarHet megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 16 561177 En eentje van haar alter-ego Madelaine Wickham »

Is niet Madeleine Wickham haar echte naam en Sophie Kinsella haar alter ego? Of ben ik nu in de war?
aardbeitje
aardbeitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 16 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  ThinkPink zo 3 jun 2012 - 8:25

aardbeitje schreef:
Ik_zelf_87 schreef:

Sophie Kinsella vind ik daarintegen echt geweldig! Ik heb alle boeken van haarHet megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 16 561177 En eentje van haar alter-ego Madelaine Wickham »

Is niet Madeleine Wickham haar echte naam en Sophie Kinsella haar alter ego? Of ben ik nu in de war?

Nee dat klopt, Madeleine Wickham is haar echte naam.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 3:46

Bewaren jullie alle boeken wat je gelezen hebt?! Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 16 827601

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck ma 4 jun 2012 - 7:24

_Lacey_ schreef:Ik had voor mijn verjaardag vorige week 'Mag ik je nummer even?' van Sophie Kinsella gekregen. Weer een erg leuk boek dat ik in mum van tijd uit had, maar moest in het begin wel wennen aan de voetnoten.

Jaaa :O Ik vind ze verwarrend.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  _Lacey_ ma 4 jun 2012 - 7:28

Anniej_S schreef:Bewaren jullie alle boeken wat je gelezen hebt?! Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 16 827601
Ja, ik lees boeken over het algemeen veel vaker dan 1 keer. En ik houd gewoon van een goedgevulde boekenkast :P.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PaarsBlauw ma 4 jun 2012 - 8:53

Ik_zelf, volgens mij hebben wij aardig dezelfde smaak Very Happy
Heb je weleens iets van Camilla Läckberg gelezen? Of Elena Forbes? Ook grote (thriller)aanraders!

Ik bewaar al mijn boeken, vind goedgevulde boekenkasten erg gezellig staan en lees ze vaak nog een keer smile
PaarsBlauw
PaarsBlauw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 35
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Sushi ma 4 jun 2012 - 23:22

Ik ben nu bij hoofdstuk 11 van De eenzaamheid van de priemgetallen. Het is echt goed geschreven.

Maar ik voel me soms wel wat eenzaam door het boek, tenminste, dat gevoel haalt het boek in me naar boven. Zal vast ook de bedoeling van de schrijver zijn geweest en vind dat dan ook erg knap dat hij zo goed emoties van de lezer naar bovven kan halen. Maar ik word liever heel vrolijk van een boek dan dat ik er een naar gevoel bij krijg. Op internet las ik ook dat mensen geen prettig gevoel hadden bij het einde van het boek. Maar goed, daar kom ik vanzelf wel achter Wink
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 8:03

_Lacey_ schreef:
Anniej_S schreef:Bewaren jullie alle boeken wat je gelezen hebt?! Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 16 827601
Ja, ik lees boeken over het algemeen veel vaker dan 1 keer. En ik houd gewoon van een goedgevulde boekenkast Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 16 253468018.

Ow dan begin ik nog meer net hahahahaha wil ze straks met de tijd op kleur sorteren (A)

Gast
Gast

Bericht  applestar wo 6 jun 2012 - 7:36

Ik ben zojuist begonnen in Blind Date van Ilse Spall.

Tot nu toe erg leuk en verrassend!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  _Lacey_ wo 6 jun 2012 - 7:54

applestar schreef:Ik ben zojuist begonnen in Blind Date van Ilse Spall.

Die moet ik ook nog steeds lezen. Is een oud-klasgenootje van me en mijn vroegere beste vriendin.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet wo 6 jun 2012 - 15:12

ThinkPink schreef:
aardbeitje schreef:
Ik_zelf_87 schreef:

Nee dat klopt, Madeleine Wickham is haar echte naam.

Haha oke... Maar al haar boeken moet ik nog lezen smile

@ PaarsBlauw: Ik vind chicklits superleuk maar ik hou ook heel erg van thrillers! Die schrijfsters ben ik wel eens tegengekomen maar nog nooit iets van gelezen.. Wat is trouwens de volgorde van Karin Slaughter? Omdat ze een hele serie van Sara Linton heeft..

Ik weet niet meer wie het zei maar ik bewaar al mijn boeken.. Ik vind een goedgevulde boekenkast superleuk en ik lees eigenlijk alle boeken wel vaker..maar ik blijf ook steeds bijkopen (dat is behoorlijk verslavend haha)

Ik ben ondertussen bij hoofdstuk 3 van 'Verbroken' (Karin Slaughter) en ik vind tot nu toe leuk! Wel een boek waarvan ik zeg 'ik wil weten hoe het verder gaat' Het gaat alleen niet zo snel omdat ik 40/48u in de week stage loop en niet heel veel tijd heb om te lezen smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  aardbeitje do 7 jun 2012 - 4:56

De volgorde van Karin Slaughter is:
-Nachtschade
-Zoenoffer
-Een lichte koude huivering
-Onzichtbaar
-Trouweloos
-Triptiek
-Onaantastbaar
-Versplinterd
-Genesis
-Verbroken
-Gevallen
De eerste 5 titels zijn met Sara Linton. Triptiek is dan weer met anderen. Onaantastbaar is weer met Sara. En vanaf Versplinterd komen de hoofdpersonen samen. Ik heb ze allemaal in de kast staan alleen de laatste moet ik nog. En ik zag in de winkel dat er binnenkort een nieuw boek van haar aan komt, leuk!
aardbeitje
aardbeitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  ThinkPink vr 8 jun 2012 - 23:46

Ik bewaar trouwens al mijn boeken! Ik had al een goed gevulde boekenkast, maar deze wordt steeds meer gevuld Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 16 281626781Het staat zo leuk al die gekleurde boeken Very Happy

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet za 9 jun 2012 - 6:21

aardbeitje schreef:De volgorde van Karin Slaughter is:
-Nachtschade
-Zoenoffer
-Een lichte koude huivering
-Onzichtbaar
-Trouweloos
-Triptiek
-Onaantastbaar
-Versplinterd
-Genesis
-Verbroken
-Gevallen
De eerste 5 titels zijn met Sara Linton. Triptiek is dan weer met anderen. Onaantastbaar is weer met Sara. En vanaf Versplinterd komen de hoofdpersonen samen. Ik heb ze allemaal in de kast staan alleen de laatste moet ik nog. En ik zag in de winkel dat er binnenkort een nieuw boek van haar aan komt, leuk!

Haha dat is ook lekker handig van mij.. ik begin in haar 1nalaatste boek Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 16 1578173417
Ik kon het niet laten en ik heb vandaag ook weer 4 boeken gekocht bij de boekenvoordeel:
- Jennifer Crusie: De weddenschap
- Jennifer Crusie: Laat mij maar even
- Holly McQueen: Bestseller babe
- En nog een boek waarvan ik de titel even niet weet maar hij gaat over een meisje wat denkt een leuke baan te hebben gevonden maar die uiteindelijk in de prostitutie terecht komt..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  applestar zo 10 jun 2012 - 3:30

applestar schreef:Ik ben zojuist begonnen in Blind Date van Ilse Spall.

Heb het boek uit en het is echt een aanrader!!
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  ThinkPink zo 10 jun 2012 - 8:56

Heeft er nog iemand echte aanraders gelezen de afgelopen tijd?

Ik ben nog steeds bezig in Drie is teveel van Jill Mansell. Niet omdat het boek niet leuk is maar omdat ik geen tijd/zin heb en ik wederom weer veel tijdschriften lees.

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  PaarsBlauw ma 11 jun 2012 - 7:47

Ik vond Miss Communicatie van Astrid Harrewijn wel leuk. Dezelfde sfeer en schrijfstijl, maar nu met een soort van spannend verhaal er in. Dat had van mij dan weer niet gehoeven, maar het blijft een leuke schrijfster smile

En niet grappig voor mijn portemonnee dat er weer een nieuwe Karin Slaughter komt :P
PaarsBlauw
PaarsBlauw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 35
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  _Lacey_ ma 11 jun 2012 - 7:53

Ik heb Lizzy gaat los nu bijna uit. Best een leuk boek, maar ik kan het wel vrij makkelijk even wegleggen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 7:55

PaarsBlauw schreef:Ik vond Miss Communicatie van Astrid Harrewijn wel leuk. Dezelfde sfeer en schrijfstijl, maar nu met een soort van spannend verhaal er in.

Die vond ik ook zo leuk!

Gast
Gast

Bericht  Rovine ma 11 jun 2012 - 8:12

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 16 3x-Jennifer-Crusie

Ik ben nu ongeveer halverwege de 2e hiervan. Ik vind de verhalen een beetje dunnetjes, het duurt vrij lang voor ik erdoor gegrepen word. Misschien omdat er in het begin een berg personages over me heen gestrooid worden die ik amper ken. De eerste vond ik vooral leuk vanwege Bill, ik vond zijn gedachtengangen fascinerend. De rest vond ik niet zo interessant, had niet echt het gevoel de personages te leren kennen.
De 2e is nu interessant vanwege een kleine plotwending, maar dat is de enige reden waarom ik wil blijven lezen, omdat ik wil weten wat daarmee gebeurd is. Maar moet nu wel door de rest heenploegen.

Nu niet gaan verraden, dan geef ik het op en dat geeft weer zo'n onaf gevoel. Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 16 1578173417
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832

Bericht  Sushi ma 11 jun 2012 - 9:19

Ik heb vandaag Mag ik je nummer even? van Sophie Kinsella gekocht. Ik mocht eigenlijk niet van mezelf maar kon me niet inhouden.

Wel moet ik van mezelf eerst De eenzaamheid van de priemgetallen uitlezen. Ik wil niet weer in een miljoen boeken tegelijk bezig zijn, dat is ontzettend irritant ;-)
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  applestar za 16 jun 2012 - 2:07

Ik ben vandaag in het boek KanjerGuusje begonnen.

Heel erg heftig. Gaat over een gezin met 6 kinderen waarvan een van hun dochters kanker krijgt. De vader van het gezin heeft in die tijd een blog bijgehouden. Het blog wat bijgehouden is, is ingebonden als boek.
Je leest dus echt wat het gezin allemaal meegemaakt heeft enz.
Erg heftig, kan het ook niet wegleggen.

Verder heb ik mijn boekenkast eens opgeruimd. Het was echt een bende en ik gooide er vanalles is.

Hierbij een foto van hoe het nu is.

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 16 3-4

liefs,
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Sushi di 19 jun 2012 - 0:13

Dat is echt een gezellige boekenkast!

Ik ga misschien vanmiddag (of anders in het weekend) mijn boekenkasten leeghalen en schoonmaken en alles er weer netjes in zetten. Dan zal ik foto's maken.

Ik ben net begonnen in Mag ik je nummer even? van Sophie Kinsella. Weer een erg leuk boek!

De eenzaamheid van de priemgetallen heb ik vanmorgen uitgelezen. Mooi boek, maar het einde frustreerde me nogal omdat ik iets totaal anders had verwacht.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet di 19 jun 2012 - 2:20

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 16 401784_366485530083402_1828654508_n

Mijn boekenkast..Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 16 561177 Ik heb volgens mij precies 90 boeken maar ze passen er niet allemaal in en die liggen erachter..
En ik heb vandaag nog een boek gekocht: Ilse Spall - Blind date .. ik las bij Applestar dat die superleuk is..Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 16 1578173417
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  applestar di 19 jun 2012 - 5:23

ook een leuke volle boekenkast. die van mij oogt wat rommelig omdat ik er ook nog andere spullen in heb ivm ruimte gebrek .
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 31 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: