Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers
Pagina 11 van 31
Pagina 11 van 31 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 21 ... 31
Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
Heb je 'm eindelijk uit Suuske? Ik heb dat boek ook in mijn kast staan. Geen aanrader dus?
Petite Anglaise heb ik ook gelezen, die is super leuk! Er is ook een weblog van Weblog Petit Anglaise
Petite Anglaise heb ik ook gelezen, die is super leuk! Er is ook een weblog van Weblog Petit Anglaise
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Pff, tsja, misschien vind jij het wel leuk, maar ik vond er geen bal aan. Er gebeurde zo weinig en het leek echt te veel op De Duivel Draagt Prada. Zo jammer.ThinkPink schreef: Heb je 'm eindelijk uit Suuske? Ik heb dat boek ook in mijn kast staan. Geen aanrader dus?
Ik heb het eerste hoofdstuk van Petite Anglaise gelezen en dat lijkt me erg leuk. Heb inderdaad ook gezien dat er een weblog van is, zal ik ook eens naar kijken.
Als ik Petite Anglaise uitheb wil ik de twee boeken van Rachel Gibson lezen die ik nog heb liggen (Zwijgen Is Zilver en Ware Liefde En Andere Rampen).
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ah ik mis wel hoe het topic was op het oude Yesforum, daar was dit topic altijd best "druk". Er werd veel gepost en elke dag had ik wel een pagina of twee bij te lezen. Mis dat wel, was zo leuk!
Sushi- Kletskop
Suuske schreef:Hahaha te erg, ik doe dat ook!!!!ThinkPink schreef:
Mijn vriend vroeg zich vanochtend ineens af waarom ik nog steeds boeken koop terwijl ik meer dan de helft nog niet gelezen heb Zelf doet ie het ook hoor
Ik ook
Als ik koopjes zie neem ik ze vaak gewoon mee, al liggen er hier 'maar' 20-30 die ik niet gelezen heb.
Gast- Gast
Suuske schreef:Ah ik mis wel hoe het topic was op het oude Yesforum, daar was dit topic altijd best "druk". Er werd veel gepost en elke dag had ik wel een pagina of twee bij te lezen. Mis dat wel, was zo leuk!
Ik ook! Ik mis ook het lezen
Gast- Gast
Ja ik mis dat topic ook! Ik lees nu wel veel minder, maar er is altijd wel iets te kletsen over nieuwe boeken.Suuske schreef:Ah ik mis wel hoe het topic was op het oude Yesforum, daar was dit topic altijd best "druk". Er werd veel gepost en elke dag had ik wel een pagina of twee bij te lezen. Mis dat wel, was zo leuk!
Moet nodig weer bestellen, ik loop nog steeds achter
ThinkPink- Prater
Wel grappig om te lezen dat toch veel meiden dat doen Ook als ik in de Boekenvoordeel loop en dan is het 2e boek voor de helft, neem ik er altijd 2 of 4 mee. En als je nu niet koopt, is het over een paar maanden misschien uitverkocht en dan moet je maar weer zien dat je 2e hands aan het boek komt en dat heb ik liever nietBirgit schreef:Suuske schreef:Hahaha te erg, ik doe dat ook!!!!ThinkPink schreef:
Mijn vriend vroeg zich vanochtend ineens af waarom ik nog steeds boeken koop terwijl ik meer dan de helft nog niet gelezen heb Zelf doet ie het ook hoor
Ik ook
Als ik koopjes zie neem ik ze vaak gewoon mee, al liggen er hier 'maar' 20-30 die ik niet gelezen heb.
ThinkPink- Prater
ThinkPink schreef:Wel grappig om te lezen dat toch veel meiden dat doen Ook als ik in de Boekenvoordeel loop en dan is het 2e boek voor de helft, neem ik er altijd 2 of 4 mee. En als je nu niet koopt, is het over een paar maanden misschien uitverkocht en dan moet je maar weer zien dat je 2e hands aan het boek komt en dat heb ik liever nietBirgit schreef:Suuske schreef:Hahaha te erg, ik doe dat ook!!!!ThinkPink schreef:
Ik ook
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die foto van mijn boekenkasten die ik ik heb geplaatst in dit topic he... De boeken uit de linkerkast heb ik allemaal gelezen.
De boeken uit de rechterkast............ nog niet. Te erg toch? En dan zijn er nog wel weer een stuk of 10 boeken die ik wil hebben, vreselijk ben ik!
Sushi- Kletskop
Ja! Jij las zoveel, is dat helemaal weg nu? Geen tijd meer voor? Ik merk het bij mezelf ook dat het veel minder is dan maaaanden geleden, hopelijk komt het weer een beetje terug nu want lezen = leuk!Pippa schreef:Suuske schreef:Ah ik mis wel hoe het topic was op het oude Yesforum, daar was dit topic altijd best "druk". Er werd veel gepost en elke dag had ik wel een pagina of twee bij te lezen. Mis dat wel, was zo leuk!
Sushi- Kletskop
Pfoe me too!ThinkPink schreef:Ja ik mis dat topic ook! Ik lees nu wel veel minder, maar er is altijd wel iets te kletsen over nieuwe boeken.Suuske schreef:Ah ik mis wel hoe het topic was op het oude Yesforum, daar was dit topic altijd best "druk". Er werd veel gepost en elke dag had ik wel een pagina of twee bij te lezen. Mis dat wel, was zo leuk!
Moet nodig weer bestellen, ik loop nog steeds achter
Sushi- Kletskop
Heb je ze ook echt opgeruimd op links=gelezen en rechts=nog niet gelezen? Oh ik heb ook zeker de helft nog niet gelezen :-)Suuske schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die foto van mijn boekenkasten die ik ik heb geplaatst in dit topic he... De boeken uit de linkerkast heb ik allemaal gelezen.
De boeken uit de rechterkast............ nog niet. Te erg toch? En dan zijn er nog wel weer een stuk of 10 boeken die ik wil hebben, vreselijk ben ik!
ThinkPink- Prater
Suuske schreef:Ja! Jij las zoveel, is dat helemaal weg nu? Geen tijd meer voor? Ik merk het bij mezelf ook dat het veel minder is dan maaaanden geleden, hopelijk komt het weer een beetje terug nu want lezen = leuk!Pippa schreef:Suuske schreef:Ah ik mis wel hoe het topic was op het oude Yesforum, daar was dit topic altijd best "druk". Er werd veel gepost en elke dag had ik wel een pagina of twee bij te lezen. Mis dat wel, was zo leuk!
Ik weet niet, ik ben meestal bezig met andere dingen, en in de avond ook lekker met M. dan ga ik geen boek zitten lezen, dan lees ik eerder een artikel uit een tijdschrift oid en in bed ben ik meestal zo moe dat lezen ook niet meer lukt, haha! Ik moet gewoon in de middag lekker met een pot thee gaan lezen weer eigenlijk, maar schiet er meestal bij in, haha. Maar moet zeggen dat ik ook echt geen boeken meer gekocht heb het laatste jaar? Hooguit 4.
Gast- Gast
JaThinkPink schreef:Heb je ze ook echt opgeruimd op links=gelezen en rechts=nog niet gelezen? Oh ik heb ook zeker de helft nog niet gelezen :-)Suuske schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die foto van mijn boekenkasten die ik ik heb geplaatst in dit topic he... De boeken uit de linkerkast heb ik allemaal gelezen.
Sushi- Kletskop
Mijn nieuwe kast (met niet zo veel boeken als sommigen van jullie, maar nog wel genoeg ruimte over om binnenkort weer eens een bezoekje te brengen aan de boekhandel).
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ziet er mooi uit Lacey!
Zie een heleboel leuke boeken staan! En het is wel lekker dat je nog wat ruimte hebt om nog meer boeken te kopen
Zie een heleboel leuke boeken staan! En het is wel lekker dat je nog wat ruimte hebt om nog meer boeken te kopen
ThinkPink- Prater
Lacey: nice!!!
Wauw... ik ben vanochtend verder gaan lezen in Zoek Het Maar Uit van Chantal van Gastel. Ik had een paar weken geleden al het eerste hoofdstuk gelezen, maar kwam er daarna steeds niet aan toe.
Wauw, wat een prachtig boek. Ik begon rond 10.00 uur vanmorgen op bladzijde 14 en zit nu op bladzijde 102 en ik ga zo gelijk weer verder lezen. Prachtig boek!
Wauw... ik ben vanochtend verder gaan lezen in Zoek Het Maar Uit van Chantal van Gastel. Ik had een paar weken geleden al het eerste hoofdstuk gelezen, maar kwam er daarna steeds niet aan toe.
Wauw, wat een prachtig boek. Ik begon rond 10.00 uur vanmorgen op bladzijde 14 en zit nu op bladzijde 102 en ik ga zo gelijk weer verder lezen. Prachtig boek!
Sushi- Kletskop
Dat boek wilde ik morgen gaan kopen, dus het is wel een aanrader?Suuske schreef:Lacey: nice!!!
Heb tot nu toe alle boeken van haar, vind ze geweldig, dus verwacht hier ook weer veel van!
Lacey, mooi!! Ik wil 'later' (over een maand, haha) ook een boekenkast, maar m'n woonkamer is te klein :+ Dan maar in de 2e slaapkamer :+
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Ik heb vakantie en ga Part-time Peter van Frances Pye meenemen op vakantie. Ik was er ooit eens in begonnen (1 bladzijde ofzo) maar daarna niet meer gelezen.
Vandaag ga ik niet meer lezen, we zitten namelijk de hele dag al een beetje in de stress of het vliegtuig mogen wel zou gaan We gaan namelijk 5 dagen naar Berlijn. De vlucht vanmorgen was geannuleerd en de vlucht met dezelfde vertrektijd als wij morgen hebben had bijna 2 uur vertraging maar is wel vertrokken. Ik hoop zo dat morgen de mist meevalt (we vliegen rond 12.30 uur) en het vliegtuig gewoon vertrekt. Een beetje vertraging is niet erg, als ie maar niet geannuleerd wordt met al het gezeik als gevolg
Vandaag ga ik niet meer lezen, we zitten namelijk de hele dag al een beetje in de stress of het vliegtuig mogen wel zou gaan We gaan namelijk 5 dagen naar Berlijn. De vlucht vanmorgen was geannuleerd en de vlucht met dezelfde vertrektijd als wij morgen hebben had bijna 2 uur vertraging maar is wel vertrokken. Ik hoop zo dat morgen de mist meevalt (we vliegen rond 12.30 uur) en het vliegtuig gewoon vertrekt. Een beetje vertraging is niet erg, als ie maar niet geannuleerd wordt met al het gezeik als gevolg
ThinkPink- Prater
Davinia schreef:Dat boek wilde ik morgen gaan kopen, dus het is wel een aanrader?Suuske schreef:Lacey: nice!!!
Heb tot nu toe alle boeken van haar, vind ze geweldig, dus verwacht hier ook weer veel van!
Lacey, mooi!! Ik wil 'later' (over een maand, haha) ook een boekenkast, maar m'n woonkamer is te klein :+ Dan maar in de 2e slaapkamer :+
Absoluut een aanrader!! Heel anders dan de vorige boeken, maar echt prachtig. Ik kan het bijna niet wegleggen! Doen dus!
Sushi- Kletskop
ThinkPink schreef:Ik heb vakantie en ga Part-time Peter van Frances Pye meenemen op vakantie. Ik was er ooit eens in begonnen (1 bladzijde ofzo) maar daarna niet meer gelezen.
Ah, Parttime Peter is leuk! Ik heb die ook gelezen.
Ik hoop ook voor je dat het vliegtuig morgen gewoon vertrekt, ik al voor je duimen TP!!
Sushi- Kletskop
Suuske schreef:
Ah, Parttime Peter is leuk! Ik heb die ook gelezen.
Ik hoop ook voor je dat het vliegtuig morgen gewoon vertrekt, ik al voor je duimen TP!!
Dankjewel!
Ik vrees dat het niet heel erg verbetert. Voor morgen hebben ze het ook nog over dichte mist. Er gaan gelukkig wel vliegtuigen en ik hoop maar dat het zicht rond de middag weer wat beter is.
Maar ja, het komt toch zoals het komt ook al maak je jezelf er druk om. We zien het morgen wel. Vraag me alleen af of ik me koffer terugkrijg als ik al ingecheckt heb en ze annuleren de vlucht
ThinkPink- Prater
We zijn in Berlijn! Onze vlucht had 1,5 uur vertraging maar is toch gegaan. Er waren weer veel vluchten naar Berlijn geannuleerd, we hebben dus geluk gehad.
Hier is het best koud maar tenminste niet mistig! Tot nu toe is het erg leuk. We zitten in een gedeelte met heeeeel veeeeeel winkels
Hier is het best koud maar tenminste niet mistig! Tot nu toe is het erg leuk. We zitten in een gedeelte met heeeeel veeeeeel winkels
ThinkPink- Prater
En weer geen letter gelezen op vakantie
ThinkPink- Prater
Volgens mij ben ik echt de enige die 'Zoek het maar uit' van Chantal van Gastel echt zwaar vond tegenvallen. Oké, het boek las lekker weg en op zich was het wel mooi gevonden, de band tussen oma en kleindochter. Maar ik had het hele boek het gevoel dat de schrijfster met die boek wilde laten zien dat ze kon schrijven of zo. Daarmee miste ik de humor uit de eerdere boeken. En het verhaal vond ik echt wel een beetje zoetsappig... (zeker het verhaal van de kleindochter)
En sorry, maar ik miste ook een stukje geloofwaardigheid in het boek... De jongen die je eerst elke dag ziet, zie je daarna opeens 9 jaar niet, terwijl hij nog steeds de beste vriend van je broer is en met je broer samenwoont. Ook erger ik me in het boek aan het feit dat de beste vriendin opeens op de achtergrond verdwijnt (en later wel weer terugkomt) en dat de persoon wel heel makkelijk over de overal heenkomt.
Nou, ik heb gesproken ;-) Was niet echt te spreken over die boek dus... Misschien vanwege hogere verwachtingen. Misschien ook wel een beetje door mijn eigen blik op de liefde, haha. Desondanks dat ik niet helemaal te spreken ben, is dit boek nog zoveel male beter dan vele andere chicklit. (Maar dat mensen op chicklit.nl zeggen dat dit literatuur is, vind ik wel een beetje lachwekkend...)
En sorry, maar ik miste ook een stukje geloofwaardigheid in het boek... De jongen die je eerst elke dag ziet, zie je daarna opeens 9 jaar niet, terwijl hij nog steeds de beste vriend van je broer is en met je broer samenwoont. Ook erger ik me in het boek aan het feit dat de beste vriendin opeens op de achtergrond verdwijnt (en later wel weer terugkomt) en dat de persoon wel heel makkelijk over de overal heenkomt.
Nou, ik heb gesproken ;-) Was niet echt te spreken over die boek dus... Misschien vanwege hogere verwachtingen. Misschien ook wel een beetje door mijn eigen blik op de liefde, haha. Desondanks dat ik niet helemaal te spreken ben, is dit boek nog zoveel male beter dan vele andere chicklit. (Maar dat mensen op chicklit.nl zeggen dat dit literatuur is, vind ik wel een beetje lachwekkend...)
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 11 van 31 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 21 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» gezellige ladies
» Gezellige vriendin gezocht! :)
» Leuke/gezellige winkelsteden?
» Gezellige meiden Eindhoven
» Gezellige meiden in Groningen
» Gezellige vriendin gezocht! :)