Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je kind bij oma laten slapen...

+8
Liadan
Clapperdie
xxjojootjexx
Jazzlyn
loesje
Flip Fluitketel
Tania
Pussycat
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Je kind bij oma laten slapen... - Pagina 2 Empty Re: Je kind bij oma laten slapen...

Bericht  kletskousje zo 5 jun 2011 - 8:17

En je eigen moeder Pussycat?
Kan ze daar niet naar toe?

Anders zou ik toch eens een goed gesprek met je schoonmoeder voeren.
Dit is natuurlijk voor niemand leuk.. als ze zo eigenwijs doet!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind bij oma laten slapen... - Pagina 2 Empty Re: Je kind bij oma laten slapen...

Bericht  Pussycat zo 5 jun 2011 - 8:22

Nee kletskousje ik heb geen moeder meer helaas...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind bij oma laten slapen... - Pagina 2 Empty Re: Je kind bij oma laten slapen...

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 8:22

Dromertje schreef:
Laurientje85 schreef:
Dromertje schreef:
xxjojootjexx schreef:Ik zou het ook niet doen.
Ik zou helemaal niet kunnen genieten van een dagje/nachtje weg als ik weet dat mijn kinderen niet of slecht slapen.

+1


en ik zou het mijn kind niet aan willen doen.

Sorry dromertje maar ik vind dit wel iets overdreven! Rolling Eyes

waarom overdreven? Als ik weet dat zij daar niet op haar gemak is en niet slaapt en de hele avond/nacht huilt, dan zou ik haar zo'n nacht niet aan willen doen.

Ik doel niet op de inhoud van je reactie want dat snap ik nog wel maar puur alleen op de zin van: dat zou ik mijn kind niet aan willen doen, dat klinkt zo zwaar snap je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind bij oma laten slapen... - Pagina 2 Empty Re: Je kind bij oma laten slapen...

Bericht  kletskousje zo 5 jun 2011 - 8:24

Pussycat schreef:Nee kletskousje ik heb geen moeder meer helaas...

Sorry, dat wist ik niet.. Embarassed
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind bij oma laten slapen... - Pagina 2 Empty Re: Je kind bij oma laten slapen...

Bericht  Pussycat zo 5 jun 2011 - 8:26

kletskousje schreef:
Pussycat schreef:Nee kletskousje ik heb geen moeder meer helaas...

Sorry, dat wist ik niet.. Embarassed

Geeft niet dat kon jij ook niet weten Wink Ze is ook veel te jong overleden maar ja...
Misschien dat ik daarom extra moeite met mijn schoonmoeder heb. En me zo aan haar erger soms.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind bij oma laten slapen... - Pagina 2 Empty Re: Je kind bij oma laten slapen...

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 9:29

Tania schreef:Ik had erover heen gelezen dat je dochtertje niet gaat slapen omdat oma het op haar eigen manier wil doen. In dat geval zou ik haar ook niet daar laten logeren. Ik zie er ook totaal niet het nut van in waarom ze het anders doet, dat is toch helemaal niet in het belang van je dochtertje.
Als ze na een goed gesprek nogsteeds alles op haar manier wil doen, zou ik m'n kindje er niet laten slapen.

+1, ik had daar ook even overheen gelezen, dacht dat ze gewoon slecht sliep daar. Maar zo is het een ander verhaal en zou ik het ook niet doen. Oma moet handelen in het belang van het kind, wil ze dat niet. Jammer dan, wordt er niet meer opgepast (bij mij).

Is er niet iemand anders waar jullie dochtertje vertrouwd mee is die een nachtje bij jullie wil logeren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind bij oma laten slapen... - Pagina 2 Empty Re: Je kind bij oma laten slapen...

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 19:53

Pussycat schreef:Hmm misschien had ik beter in een frustratie topic kunnen reageren hahaha :P
Je zou het ook anders kunnen zien. Misschien dat je dan wat 'anders' tegen je schoonmoeder aankijkt. Ze is overduidelijk helemaal dol op jullie dochtertje. Dat ze in bepaalde dingen eigenwijs is dat is natuurlijk jammer, maar ze houdt overduidelijk veel van haar kleinkind. Dat had ook anders kunnen zijn natuurlijk.

Zelf vond ik het bijvoorbeeld erg fijn dat mijn moeder en/of schoonmoeder stonden te trappelen om de fles te mogen geven. Ik deed het immers verder atijd al. Mijn kinderen werden ook bij de voordeur al overgepakt, maar ik heb dat nooit als vervelend ervaren. Ik zou het juist vervelend vinden als dat niet zo zou zijn. Maar goed, iedereen is anders natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind bij oma laten slapen... - Pagina 2 Empty Re: Je kind bij oma laten slapen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum