Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

+6
Pien
PluDan
ButterflyEffect
Possom
Polly
Sweety
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 11:42

Het was erg gezellig! En Dolcis, je weet dat je altijd welkom bent maar je woont echt heeeeeeeeel ver weg ja haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 11:43

En hoe was de film?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Sweety zo 5 jun 2011 - 23:49

Het was erg gezellig! Very Happy Film was ook erg leuk. Zaten leuke stukjes tussen. Dus Zusje mocht je nog iemand zoeken voor nog een film avond meld ik me wel aan hoor. En ik zal eens gebruik maken van je aanbod om eens langs te komen. Very Happy Bedankt voor de leuke avond.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 8:22

Mooi Very Happy. Marin, de film was leuk! Echt zo'n vrouwenfilm haha Very Happy. Heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  ButterflyEffect di 7 jun 2011 - 10:05

vervelend om te lezen sweety.. hug
Heb wel het één en ander gelezen heb idd ook de indruk dat het komt door het missen van een relatie. Lukt het al met iets bedenken wat je lekker voor jezelf kan gaan doen?

Zusje schreef:Zoeken naar nieuwe dingen in mijn leven, het opnieuw inrichten zeg maar. Zoiets werkt niet van de een op de andere dag, dat kost tijd. Na een bepaalde relatie had ik bv amper vrienden in de stad waar ik woon dus ben ik op zoek gegaan naar gezelschap, grote groepen... Daar ontsprongen een aantal vriendschappen uit en zo leerde ik veel mensen kennen die me weer vroegen voor activiteiten. Er was genoeg te doen, onwijs leuk.
Ben hier nu ook mee bezig, maar heb er toch wel moeite mee dan het niet van de een op de andere dag gaat, vind het vervelend dat dit nare gevoel zo erg mijn leven beheerst. Heb je misschien nog tips zusje (prakisch of een manier van denken)? smile
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Sweety di 7 jun 2011 - 23:13

Ik ga eens kijken voor een cursus of opleiding Italiaans spreken. Weet alleen nog niet waar ik het ga doen en wat makkelijker is. Via de loi of een prive-les of gewoon naar een school. Dus daar kan ik wel mee bezig zijn smile

Verder ga ik ook wel lekker sporten en ik probeer gewoon leuke dingen te verzinnen. Vandaag lekker een dagje vrij dus ga straks mijn serie verder kijken en vanmiddag mijn moeder ophalen van haar werk in de stad. Daarna gaan we even rondlopen daar. Probeer nu ook van deze dingen te gaan genieten.

Wat goed dat je bezig bent met het opnieuw inrichten van je leven BE. Ik heb dat ook wel dat het voor mijn gevoel zo lang duurt. En dat het dus niet van de een op de andere dag gaat. hug voor jou
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  PluDan di 7 jun 2011 - 23:13

Storm schreef:Ik zet de radio aan of youtube en ik schreeuw zo hard als ik kan met de liedjes mee (wel liedjes die mij raken) op de 1 of andere manier kan ik door meezingen mijn emoties kwijt.

Dit helpt bij mij ook heel erg.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Pien di 7 jun 2011 - 23:48

ik had vroeger altijd de gewoonte om dan naar snoep/ chips/ chocolade te grijpen, nu ga ik juist allemaal lekkere gezonde dingen kopen. gister was ik jarig en ik was bijna de hele dag alleen. heb boodschapjes gedaan en ipv een lekker broodje o.i.d. voor tussen de middag heb ik een meloen, mango en aardbeien gekocht en een verse smoothie. Heb dus geen brood gegeten maar lekker een fruitsalade met die smoothie erbij. Heerlijk, daar word ik dan ook helemaal blij van!

Verder heb ik tijdens mijn zwangerschap regelmatig dipjes gehad en nog wel, dan ging ik lekker muziek luisteren, uitgebreid douchen, mn hele lichaam heerlijk insmeren en daarna met een boek languit op de bank.... Heerlijk!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 23:48

- Sporten, bij voorkeur in de natuur/park
- Een taart bakken (dat doe ik nu) en daarvoor echt de tijd nemen, en lekker met je handen door het deeg kliederen etc.
- Een uitgebreid recept halen uit een mooi kookboek en uitgebreid koken voor de mensen waarvan ik hou
- Überhaupt creatief bezig zijn, schrijven, tekenen, schilderen, foto's in mooie boeken plakken en verhalen bij schrijven, etc.
- Opruimen en veel oude dingen weggooien, dat geeft altijd weer zoveel ruimte
- Naar een mooie film gaan
- Naar een fijn festival gaan met muziek/toneel/optredens die me aanspreken
- In de zon zitten met vrolijke muziek aan die me een goed gevoel geeft
- Met goede vrienden afspreken en mijn gevoelens uitspreken
- Met mijn vriend knuffelen en samen met hem lekker uit eten gaan of andere leuke dingen doen
- Even de tijd nemen voor een mooi ontspannend tijdschrift of uitgebreid een boek lezen met een pot thee, zonder onderbrekingen.
- In bad gaan/naar de sauna gaan
- Reizen naar een stad die ik niet ken en daar eens goed (alleen) rondkijken en gewoon wat ronddwalen
- Lachen! Heeeel hard lachen om iets compleet doms!!
- Iemand helpen, al is het maar met iets kleins, even een kaartje sturen naar iemand die het moeilijk heeft/je moeder bellen etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 23:51

OPRUIMEN!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 6:08

Leuk! Als je zo'n cursus gaat doen zou ik wel echt voor een school kiezen. Een plek waar je heen gaat voor die les zeg maar. Juist dan ben je er ook even uit, onder de mensen en kun je delen wat je wilt leren met anderen. En dan doel ik niet op het ontmoeten van een leuke vent (niet uitgesloten natuurlijk) maar gewoon mensen in het algemeen. Nieuwe vrienden, interessante mensen, mensen die je kunnen inspireren etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Shanna wo 8 jun 2011 - 23:24

Met iemand kletsen of shoppen of sporten!

Shanna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 68
Registratiedatum : 21-11-10
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Jules wo 8 jun 2011 - 23:27

Ligt heel erg aan m'n bui, maar soms kan het huis opruimen en helemaal schoonmaken goed werken. Verder lekker lezen, fijne muziek luisteren, even het huis uit (de stad in of een stukje fietsen) of met iemand afspreken om bij te kletsen.
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Labeendje do 9 jun 2011 - 1:09

Ik word altijd helemaal blij van sporten (BBBB, Body Balance, XCO, hardloopklasje)
Verder als dat niet is word ik heel rustig van spelletjes doen op internet (king.com) en een boek (op dit moment vooral chicklits, zodat je er niet te hard bij na hoeft te denken) of tijdschrift lezen (Happinez of Sante of 100%NL magazine)
Labeendje
Labeendje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Sweety zo 12 jun 2011 - 4:30

Nou ik heb het gedaan. Durfde steeds niet alleen naar de bios te gaan en ik ben net geweest. Very Happy
Hangover 2 gezien. Vind het eigenlijk wel erg leuk dat ik dat heb gedaan en snap niet waarom ik dat niet eerder deed want ik heb het goed naar me zin gehad in mijn uppie.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 5:57

Hey wat leuk om te horen zeg! Ja, zolang je maar niet op de piekuren gaat, ik vind het dan sowieso gewoon te druk. Maar je kijkt film dus het maakt weinig uit of je alleen zit of met meer Very Happy. Hoe was de film? Ik wil hem ook nog zien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  BJA zo 12 jun 2011 - 6:18

Ik ga meestal shoppen (als mijn bankrekening het toelaat) of probeer veel afspraken in te plannen.
In ieder geval afleiding zoeken.
Vaak laat ik het ook over me heenkomen en verdwijnt het gevoel vanzelf.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  ButterflyEffect zo 12 jun 2011 - 6:20

Wat leuk van die cursus, ik zou ook juist naar een school gaan!
Heb er zelf ook nooit aan gedacht om alleen naar de film te gaan maar opzich.. je zit er toch helemaal in. Hoe was the hangover 2?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Sweety zo 12 jun 2011 - 7:57

Ja ik wil wel even goed kijken voor die taal cursus of opleiding. Lijkt me zo leuk. Film was wel leuk, eigenlijk een kopie van deel 1 alleen dan een andere locatie. Wel leuk om in de bios te zien. Film was alleen net begonnen toen ik binnen kwam maar ik zat lekker op de hoek Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 8:45

Fauve schreef:OPRUIMEN!
Dat is een hele goede! Als het huis netjes en fris is, geeft dat toch wel vaak een voldaan gevoel smile

Verder vrolijkt Wijn mij ook altijd op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum