Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goed voor jezelf zorgen, vanaf morgen..

3 plaatsers

Ga naar beneden

Goed voor jezelf zorgen, vanaf morgen.. Empty Goed voor jezelf zorgen, vanaf morgen..

Bericht  Geluk za 26 feb 2011 - 23:59



Ik eet de laatste tijd totaal niet gezond, vooral de tussendoortjes zijn rampzalig. Verder beweeg ik nauwelijks en ik besteed ook veel minder aandacht aan mijn lichaam dan vroeger. Ik douche wel dagelijks en ik scheer me ook bijna dagelijks, maar daar houdt het dan ook wel een beetje mee op. Ik heb mijn droge winterhuid bijvoorbeeld al weken niet ingesmeerd en ik begin nu echt ruwe, droge plekjes te krijgen.

Plan:

- Gezonder eten, minstens twee stuks fruit per dag
- Maximaal 1 koekje of chocolaatje per dag
- Minstens drie keer per week sporten
- Maximaal 1 keer per week naar de kroeg en dan niet de hele nacht doorhalen, bovendien maximaal vijf biertjes op een avond drinken
- Meer tijd voor uiterlijke verzorging inplannen: smeren, scrubben, nagels lakken - daar word ik altijd gelukkig(er) van smile

Zo, laat ik het hier voorlopig even bij houden. Wie doet er mee?


Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed voor jezelf zorgen, vanaf morgen.. Empty Re: Goed voor jezelf zorgen, vanaf morgen..

Bericht  Geluk zo 27 feb 2011 - 0:02

Ik begin trouwens al deels vandaag. Heb wel ontbeten met twee koekjes en ik heb vanavond een 9-gangendiner, maar ik heb wel besloten dat ik tijdens dat diner steeds afwissel qua drankjes, dus eerst een wijntje of een biertje, dan een frisje of water, dan weer bier/wijn, fris/water, etc.

Ook ga ik nu even fijn douchen, scheren, scrubben, smeren en lakken - verheug me er op, echt iets voor de zondagmiddag! smile

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed voor jezelf zorgen, vanaf morgen.. Empty Re: Goed voor jezelf zorgen, vanaf morgen..

Bericht  Blond zo 27 feb 2011 - 1:48

Ambitieus plan hoor. Vooral dat 3x per week sporten..

Ik fiets tegenwoordig naar mn werk (uur per dag totaal), ipv dat ik met de bus ga. Vind ik al heel wat.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed voor jezelf zorgen, vanaf morgen.. Empty Re: Goed voor jezelf zorgen, vanaf morgen..

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 2:57

- Ik eet tegenwoordig wel gezonder en voel me er beter bij, dus daar ga ik zeker mee door.

- Door mijn zwangerschap werk ik geen avonddiensten meer (te moe 's avonds) en door de regelmaat voel ik me beter. Maar hierna zal ik dat vast niet zo mogen houden... Helaas...

- Sporten doe ik niet, maar kom zeker aan genoeg lichaamsbeweging door mijn werk

- Ik wil vaker dingen lopend/ fietsend gaan doen ipv altijd de auto pakken, maar of ik dat waar ga maken?!

- Alcohol en roken staan al tijden niet meer op het menu, mis het niet ook!!

- Ik wil wel wat meer toegeven aan mezelf, moe is moe, dan ook gewoon mijn rust pakken.

- Beter voor mijn lijf zorgen qua uiterlijk ga ik proberen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed voor jezelf zorgen, vanaf morgen.. Empty Re: Goed voor jezelf zorgen, vanaf morgen..

Bericht  Geluk zo 27 feb 2011 - 3:09

Dat drie keer per week sporten is even een 'moetje' hoor, ik heb over een maand een wedstrijd en ik heb volgens mij in November voor het laatst getraind, aii..

BeautyAddict, goed dat je meedoet! Je 'moe is moe' gedeelte ga ik ook proberen na te leven, ik spreek te vaak dingen af 's avonds, terwijl ik dan eigenlijk gewoon graag vroeg naar bed wil of op de bank wil hangen. Goed punt!

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed voor jezelf zorgen, vanaf morgen.. Empty Re: Goed voor jezelf zorgen, vanaf morgen..

Bericht  Ugly Betty vr 11 maa 2011 - 1:44

En hoe gaat het met de uitvoering van je plan?
Ik ben zelf altijd nogal wisselend met m'n uiterlijke verzorging, soms heb ik een week dat ik m'n lijf insmeer en m'n gezicht goed schoonmaak en wat meer make-up gebruik, maar soms doe ik dat ook een tijd niet...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed voor jezelf zorgen, vanaf morgen.. Empty Re: Goed voor jezelf zorgen, vanaf morgen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum