Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

+6
Pien
PluDan
ButterflyEffect
Possom
Polly
Sweety
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Sweety za 4 jun 2011 - 11:52

Ik merk dat ik nu niet lekker in mijn vel zit. En ik wil aan de ene kant met iemand praten maar ik vind de stap te groot.
Heb namelijk steeds het idee dat ik het zelf moet uitzoeken en mezelf weer op de rails te krijgen. Heb vandaag ook een gesprek gehad met een goede vriendin van me en die vertelde me ook dat sinds ik vrijgezel ben dingen niet zegt of juist op een andere manier zegt tegen me omdat ze merkt dat ik niet meer zo vrolijk ben. Als ik in een relatie zit dan ben ik vrolijker dan nu. Ook wel begrijpelijk maar dan heeft ze het idee dat ik meer aan kan.

Ik wil me juist weer vrolijk voelen en weer goed voelen over mijzelf. Zonder dat ik dat moet krijgen van een relatie of van een man. Ik wil me weer wat waard voelen en niet alleen maar rot of down.
Hebben jullie misschien nog tips die jullie zelf hebben gedaan of wat jullie doen als je niet lekker in je vel zit?
Misschien dat ik daar wat uit kan halen..

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 11:54

Ik wil dan graag even lekker tegen iemand aankletsen, even m'n verhaal kwijt, dan gaat het vaak wel weer. Of ik ga even naar buiten, even een stuk lopen of fietsen, dan waiat alles van me af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 11:58

Positief denken.

Vandaag had ik heel even een heel zielig moment. Ik heb geen vrienden, niemand wil met mij omgaan, ik heb niets te doen, niemand wil iets met mij doen. En toen zat ik me te bedenken dat IK met niemand om wil gaan, dat IK momenteel geen behoefte heb om iets leuks te doen en dat als ik me denk te gaan vervelen, ik best mijn huis schoon kan gaan maken. smile Problem solved! Very Happy

De laatste tijd heb ik nog weinig last van in de put zitten. Soms heb ik het wel en dan helpt positief denken niet. Dan ga ik mijn gedachten verzetten, bv forummen en even mijn verhaal doen, en dan ben ik er weer vanaf.

hug voor het feit dat je niet lekker in je vel zit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 20:16

In jouw situatie (want het is niet echt de bedoeling dat je je alleen goed kunt voelen in een relatie natuurlijk) zou ik me dingen bedenken waar ik vrolijk van word. Kijken of ik mss een nieuwe sport kan gaan doen of een cursus. Zoeken naar nieuwe dingen in mijn leven, het opnieuw inrichten zeg maar. Zoiets werkt niet van de een op de andere dag, dat kost tijd. Na een bepaalde relatie had ik bv amper vrienden in de stad waar ik woon dus ben ik op zoek gegaan naar gezelschap, grote groepen... Daar ontsprongen een aantal vriendschappen uit en zo leerde ik veel mensen kennen die me weer vroegen voor activiteiten. Er was genoeg te doen, onwijs leuk.

Dus wat ik ga doen als ik me niet vrolijk genoeg voel is praten met vrienden, wat drinken in de stad met zijn allen of juist maar met 1 vriend of vriendin, naar de bioscoop, sporten, films of series kijken, leuke muziek luisteren, naar mijn familie, kleine reisjes boeken, reisjes voorbereiden etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 21:30

Als ik me down voel dan wordt ikl ook onzeker en ga ik mijzelf gek maken met allerlei gedachten. Voorheen ging ik weleens hardlopen of ik ging me mooi maken voor de spiegel. Of ik praatte met mn moeder of mijn vader. Meestal na een gesprek met mijn ouders knapte ik wel op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 21:46

Ik zet de radio aan of youtube en ik schreeuw zo hard als ik kan met de liedjes mee (wel liedjes die mij raken) op de 1 of andere manier kan ik door meezingen mijn emoties kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Polly za 4 jun 2011 - 22:12

Zusje schreef:
Dus wat ik ga doen als ik me niet vrolijk genoeg voel is praten met vrienden, wat drinken in de stad met zijn allen of juist maar met 1 vriend of vriendin, naar de bioscoop, films of series kijken, leuke muziek luisteren, naar mijn familie, kleine reisjes boeken, reisjes voorbereiden etc.

Dit doe ik ook, en muziek maken.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 22:21

Welke dingen vind je leuk?
Ik merk bij mezelf dat het heel erg helpt om leuke dingen te doen. Stukjes fietsen, wandelen, films kijken, uitjes, paardrijden, naar de kinderboerderij met mijn zoontje, in de tuin onkruid wieden(werkt best rustgevent voor mij) lekker zonnen.. Ook als ik geen zin heb, gewoon gaan. Geniet van de momenten dat je je goed voelt, en weet dat als je je rot voelt dat er ook wel weer een fijner moment komt.
Ik had gister een goede dag en heb er echt van genoten. Maar vandaag is echt strond. Ik vind het niet erg dat het vandaag minder is omdat ik weet dat er ook wel weer fijne momenten komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Sweety zo 5 jun 2011 - 6:11

Dank jullie wel voor de tips. Ik zal eens kijken of ik er wat voor mezelf uit kan halen smile

@ Dolcis: ik vind het zelf leuk om naar de bios te gaan ( maar doe dit dan weer niet alleen ), lezen vind ik leuk, tv serie's kijken, naar de sauna gaan ( maar doe ik ook weer niet alleen ), op internet kijken, sporten op de sportschool, bij een vriendin langsgaan of bij mijn nichtjes. Alleen ik voel me soms alsof ik me opdring aan mijn nichtjes en vriendin. Ik denk ( weet ) dat ik het mezelf moeilijker maak dan dat het is.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:12

Lekker in een chill outfit op de bank zitten met een stapel dvds (of tv series, nog fijner).

Of juist lekker met de camera op stap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:16

Sweety, ik zou niet op een vrijdag of zaterdag avond alleen naar de bios gaan, dat vind ik te druk zeg maar. Maar vanavond ga ik ook gewoon alleen als niemand met me mee wil smile. Ik wil lekker naar de film dus dan ga ik. Gewoon even geen mensen, niet hoeven kletsen en een leuke film kijken, daar ga ik voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Sweety zo 5 jun 2011 - 6:20

Ik ben woensdag wel een dagje vrij. Denk dat ik dan maar eens ga. Als ik straks op mezelf woon zal ik ook dingen alleen (moeten) doen dus dan kan ik er net zo goed mee beginnen. Naar welke film ga je Zusje?

@ Marin: heb jij een cursus gevolgd of een opleiding met je camera? De foto's die je plaats vind ik namelijk zo leuk.

Ik zat er ook net aan te denken om misschien toch een cursus italiaans te gaan doen. Heb (nog) geen plannen om naar italie te gaan maar ik vind de taal erg mooi.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:22

Dank je smile Nee niet echt, ik heb er meer gewoon oog voor. Ik heb wel de technische kant ooit geleerd tijdens een vak op m'n Amerikaanse high school (dat kon je daar echt als vak volgen), maar dat had meer met ontwikkelen en afdrukken te maken. Niets met digitale fotografie iig, want dat bestond toen nog amper.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:25

Een cursus zou ik sowieso doen als je weet wat je interesses zijn! Leuk juist, ben je onder de mensen en je leer iets nieuws Very Happy. Ik ga naar Something Borrowed hier in DH, mocht je zin hebben om mee te gaan, hij draait om 9 uur Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Sweety zo 5 jun 2011 - 6:33

Dank je wel voor je aanbod Zusje. Very Happy
Bij welke bioscoop is dat dan? Lijkt me wel leuk om erheen te gaan namelijk.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:36

Pathe Buitenhof. Ik weet niet meer waar je woont, of je dat redt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Sweety zo 5 jun 2011 - 6:37

Ik kom vanuit Barendrecht. Volgens mij een half uurtje rijden. Dus ik zou het redden..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:39

Moet je doen Sweety! Pathe Buitenhof is een mooie bioscoop, en Zusje een hele leuke meid. De film kan ik niet over oordelen, maar als ik zelf in DH was geweest, was ik ook wel even mee geweest, want lijkt me erg leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:41

We hebben elkaar weleens ontmoet Marin dus ze weet hoe leuk ik ben angel


lol! lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:42

Gelukkig maar, dan heb ik niet onnodig hoge verwachtingen geschept Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Sweety zo 5 jun 2011 - 6:42

Haha.. Dat klopt Zusje Laughing
Maar als je het leuk lijkt dan vertrek ik zo van huis en zie ik je wel bij de bioscoop.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:43

Hahaha! Sweety, als je naar CS reist kun je daar een paar haltes pakken met tram 17 naar de Gravenstraat. Of je moet lopen, tis niet zo heel ver maar ik weet niet of je de weg weet smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 6:43

Sweety schreef:Haha.. Dat klopt Zusje Laughing
Maar als je het leuk lijkt dan vertrek ik zo van huis en zie ik je wel bij de bioscoop.

Ik PM je mijn nummer nog wel even voor de zekerheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 7:05

Wilde net zeggen, ik wil wel met je naar de bioscoop! Maar je woont dus nogal een eind bij mij vandaan laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Possom zo 5 jun 2011 - 7:13

Wat leuk dat jullie lekker samen naar de bios gaan! Hoop dat je je dan een stuk beter zal voelen, als is het alleen al het idee dat er hier sowieso twee mensen uit het niets met je willen afspreken hug
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen? Empty Re: Wat doe je om jezelf op te vrolijken of goed te voelen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum