Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:
Maar waarom wil je het contact dan verbreken? Ik begrijp het geloof ik niet helemaal Er is meer tussen jullie en hij denkt dat dat voor jou niet geldt naar hem toe?
Hij heeft een vriendin. En als de vriendin er niet zou zijn, dan zouden we, naar mijn idee, nog niets met elkaar hebben. Of juist heel erg veel. Maar dan verklaart hij mij de liefde, dan niet. Dan dit, dan dat. Ik weet het gewoon niet meer. Het enige wat ik weet is dat ik hem niet kan vergeten. En ik wil in de toekomst wel een monogame en serieuse relatie en met hem daar nog tussen, dat gaat hem niet worden. Dus daarom stuur ik aan op een afscheid.
Oh die had ik even gemist tussendoor. Ja dan begrijp ik je wel, wat rot ook dat hij daar dan zo wisselend over doet. Verstandig van je dat je verder gaat, hoe moeilijk ook!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Try schreef:Dames, ik ga naar bed! Trusten!!
Welterusten!
Merai- Ratel
Try; Slaap lekker!
Heel veel mensen zien ons als een ideaal stel. En zo zie ik ons ook. Want we kunnen overal over praten. Iedereen ziet wat er tussen ons speelt, want zelfs mijn scharrel zegt dat hij geen kans met mij maakt zolang HIJ nog tussen ons instaat. En ik heb hem lang gezegd dat hij onzin sprak, tot ik hem gelijk moest geven. Ik weet dat ik iemand ben waarbij je een bepaalde vriendschap mee aan kunt gaan, ik praat nooit, maar luister wel, dat maakt het voor mij wel moeilijk om te filteren wat we precies van elkaar verwachten.
Heel veel mensen zien ons als een ideaal stel. En zo zie ik ons ook. Want we kunnen overal over praten. Iedereen ziet wat er tussen ons speelt, want zelfs mijn scharrel zegt dat hij geen kans met mij maakt zolang HIJ nog tussen ons instaat. En ik heb hem lang gezegd dat hij onzin sprak, tot ik hem gelijk moest geven. Ik weet dat ik iemand ben waarbij je een bepaalde vriendschap mee aan kunt gaan, ik praat nooit, maar luister wel, dat maakt het voor mij wel moeilijk om te filteren wat we precies van elkaar verwachten.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Try; Slaap lekker!
Dus eigenlijk zou je met hem verder willen als zijn vriendin er niet was? En hij geeft ook aan gevoelens voor jou te hebben maar blijft bij zijn vriendin? (sorry hoor, ik probeer de situatie even helder te krijgen voor mezelf )
Merai- Ratel
Merai schreef:Dus eigenlijk zou je met hem verder willen als zijn vriendin er niet was? En hij geeft ook aan gevoelens voor jou te hebben maar blijft bij zijn vriendin? (sorry hoor, ik probeer de situatie even helder te krijgen voor mezelf )
Hij ziet mij, net als ik hem, als beste vriend. Hij verteld mij altijd alles en soms begrijp ik hem niet, maar dan zorgt hij er altijd voor dat ik hem begrijp. Hij is een blanke zuid Afrikaan, wat het soms weleens moeilijk maakt. Hij wil mijn leven. Het leven wat ik mezelf altijd voor ogen heb gehouden. Vrijgezel, op een flatje, met carriere. Ik zit aardig in de lift. En dat zit hij al jaren.
Zijn vriendin is een schat. Hij houdt van haar. Hij gaat alleen met mij naar bed, omdat wij nog meer hebben. Sjezus, dit klinkt slecht. Zij wil kinderen, hij niet. Ik wil geen kinderen, maar wil het recht hebben om ze te krijgen. Maar dat recht heb ik niet, want ik kan geen kinderen krijgen. Wat maakt dat wij levelen, maar wat ook maakt dat we niet samen komen, omdat ik een man wil met een kinderwens. En ook al adopteren we er dan een zooi, ik wil ze.
Ik weet niet meer wat ik met hem kan, terwijl ik dat vroeger wist. En hij heeft ook een heel ander beeld van mij, dan wie ik ben. Met dank aan mijn vaagheid. Het enige wat ik weet is dat ik hem nu ga opvangen, wanneer hij zonder huis komt te zitten. Ik weet het verder ook niet, maar ik wil zonder hem zodat ik mijn eigen relatie met een ander kan opbouwen,m aar ik wil ook niet zonder hem, omdat hij bij mij hoort.
Gast- Gast
Dat van die kinderen snap ik niet. Jij wil ze niet en hij wil ze niet maar jij wil dat hij ze wel wil? Huh?
In hoeverre hoort hij bij jou? Als partner of als vriend? Kennelijk lukt het jullie beide niet om daar een keuze tussen te maken. Dat betekent dat jullie er niet vol voor willen gaan, anders zou daar een weg voor zijn. In dat geval lijkt me het contact verbreken wel slim, maar ergens heb ik het idee dat dit volgende week ook weer anders kan zijn. Klopt dat?
In hoeverre hoort hij bij jou? Als partner of als vriend? Kennelijk lukt het jullie beide niet om daar een keuze tussen te maken. Dat betekent dat jullie er niet vol voor willen gaan, anders zou daar een weg voor zijn. In dat geval lijkt me het contact verbreken wel slim, maar ergens heb ik het idee dat dit volgende week ook weer anders kan zijn. Klopt dat?
Merai- Ratel
Ik heb mijn wens uitgesproken. Hij ook. Hij ziet mijn wens als iets dat hij snapt en kan volbrengen, maar niet als iets wat hij wil. Ik ook niet. Dus the story continues or goes on.
Sorry, heb me vandaag te goed gedaan aan alcoholmisbruik, dus ben niet al te helder nu.
Sorry, heb me vandaag te goed gedaan aan alcoholmisbruik, dus ben niet al te helder nu.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Ik heb mijn wens uitgesproken. Hij ook. Hij ziet mijn wens als iets dat hij snapt en kan volbrengen, maar niet als iets wat hij wil. Ik ook niet. Dus the story continues or goes on.
Haha okay dan zal ik geen moeilijke vragen meer stellen
Merai- Ratel
Reva schreef:
Merai- Ratel
girli schreef:*allo*
Hallo
Merai- Ratel
Reva schreef:Ikw eet gewon niet of ik voor of achteruit loopp.
Reefje toch..
Merai- Ratel
Lekker gaan zitten, loop je helemaal niet!Reva schreef:Ikw eet gewon niet of ik voor of achteruit loopp.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Lekker gaan zitten, loop je helemaal niet!Reva schreef:Ikw eet gewon niet of ik voor of achteruit loopp.
ja dat si goed!! want liggen is geen sujcces thanks
Gast- Gast
Het is nog vroeg, maar ik ga maar slapen.
Trusten everyone!
En reva, achteruitlopen is niet verkeerd, zolang je maar niet struikelt!
Trusten everyone!
En reva, achteruitlopen is niet verkeerd, zolang je maar niet struikelt!
Gast- Gast
Slaap lekker ABE!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Slaap lekker Abe! Ik duik ook maar eens ons bedje in, moet zaterdag om vijf uur op en zo raak ik wel heel erg uit mijn ritme. Trusten!
Merai- Ratel
Hillary duff, hoe oud is ze nu eenmaal? Ze ziet er inmiddels uit als 35 in de film die ik net zag.
Gast- Gast
Ze is 23.Angel Blue Eyes schreef:Hillary duff, hoe oud is ze nu eenmaal? Ze ziet er inmiddels uit als 35 in de film die ik net zag.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: