Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Theedoosje schreef:Anders zelf mailen dat je graag een bezorgdienst wil hebben En deze elke dag versturen of elke week....of andere mensen ook laten mailen zodat ze denken dat er veel vraag naar is
Stalken dus
Farah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 55
Registratiedatum : 03-06-11
Goedemorgen !!!
Ik had het gelezen pm lekker dan ! Had je veel foto's enz erop staan of had je er nog een backup van ?
Ik had het gelezen pm lekker dan ! Had je veel foto's enz erop staan of had je er nog een backup van ?
Gast- Gast
PM, ik had je gisteren al gemist hier, begon me zelfs al een beetje zorgen te maken, maar nu weet ik het idd weer.
Wat balen zeg... maar fijn dat je nu in elk geval weer online kan, we kunnen je natuurlijk niet missen hier
Wat balen zeg... maar fijn dat je nu in elk geval weer online kan, we kunnen je natuurlijk niet missen hier
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Anders zelf mailen dat je graag een bezorgdienst wil hebben En deze elke dag versturen of elke week....of andere mensen ook laten mailen zodat ze denken dat er veel vraag naar is
Eerst een zondagopenstelling en dan de bezorgdienst (ook op zondag ) .
Echt, ik heb vaak het idee dat we hier in het noorden onder een steen leven. De supermarkten en gemeente weigeren zondagopenstelling, omdat ze denken dat er weinig animo voor is. Dan hebben ze de winkels, die open zijn op zondag, in de buurgemeenten nog nooit gezien. En of er animo voor is. Er is bijna geen doorkomen aan. Maar hoe meer je verdiend, hoe beter je weet waar de burger wel of geen behoefte aan heeft.
Gast- Gast
Farah, vertel eens wat meer over jezelf?
Haha, mijn man had net een heeeeeeeule grote hommel gevangen hier in huis, in een doorzichtig bakje gedaan met een deksel erop om 'm buiten vrij te laten. Laat 'ie het aan de kat zien (die is zo gek van vliegbeesten), rent ze weg? Wat een held
Haha, mijn man had net een heeeeeeeule grote hommel gevangen hier in huis, in een doorzichtig bakje gedaan met een deksel erop om 'm buiten vrij te laten. Laat 'ie het aan de kat zien (die is zo gek van vliegbeesten), rent ze weg? Wat een held
Gast- Gast
Hoi mensen, ik ben er weer. Ik voel me nog steeds niet top
Als ik rechtop zit gaat mijn hoofd wel, anders wil hij niet... mijn buik is ook nog steeds van slag!
Als ik rechtop zit gaat mijn hoofd wel, anders wil hij niet... mijn buik is ook nog steeds van slag!
Gast- Gast
Het waren vooral niet zo bijzondere vakantiefoto's. Dus geen ramp.
Alleen mijn buikfoto's vind ik een beetje jammer, maar daarvan staan er gelukkig een aantal in photobucket account.
Gebruikte mijn mini netbook vooral voor forum en MSN, vlg mij ben ik niet iets belangrijks kwijt (behalve mijn vertrouwen in nieuwe forummer die links plaatsen en geld )
Alleen mijn buikfoto's vind ik een beetje jammer, maar daarvan staan er gelukkig een aantal in photobucket account.
Gebruikte mijn mini netbook vooral voor forum en MSN, vlg mij ben ik niet iets belangrijks kwijt (behalve mijn vertrouwen in nieuwe forummer die links plaatsen en geld )
Gast- Gast
haha grappig Maple!
Uhh over mijzelf..
Ik ben 27 jaar, in september 2009 getrouwd, van Surinaamse afkomst, getrouwd met een echte Nederlander, woon dichtbij Rotterdam, begin elke maandag aan de lijn , ik houd van winkelen, eten , terrasjes pakken, vakanties....
Ben ook benieuwd naar jullie, maar dat zal lezenderwijs wel gebeuren
Uhh over mijzelf..
Ik ben 27 jaar, in september 2009 getrouwd, van Surinaamse afkomst, getrouwd met een echte Nederlander, woon dichtbij Rotterdam, begin elke maandag aan de lijn , ik houd van winkelen, eten , terrasjes pakken, vakanties....
Ben ook benieuwd naar jullie, maar dat zal lezenderwijs wel gebeuren
Farah- Fluisteraar
Farah schreef: begin elke maandag aan de lijn
Nou, dáár hebben we in elk geval al wat gemeen...
Gast- Gast
Farah; Leuk dat je er bent! Maar ehmz... Je hebt dezelfde avatar als Bobbie. Ik weet niet of dat zo handig is.
Gast- Gast
Hoi Proudmama, wat balen van je pc zeg
Wel super leuk dat je in verwachting bent van een tweeling!!
Ik las dat je full time thuis zit? Door deze zwangerschap?
Farah- Fluisteraar
Maple schreef:Farah schreef: begin elke maandag aan de lijn
Nou, dáár hebben we in elk geval al wat gemeen...
@ABE, ik ben al op zoek naar een andere.....misschien nog suggesties?
Farah- Fluisteraar
Farah, zie mijn avatar. Ik ben niet zo vindingrijk. Kan je dan ook heel erg moeilijk helpen.
Ow, en ik begin ook elke maandag opnieuw met mijn dieet. En op dinsdag begin ik altijd de volgende maandag weer.
Ow, en ik begin ook elke maandag opnieuw met mijn dieet. En op dinsdag begin ik altijd de volgende maandag weer.
Gast- Gast
@Farah, wat is dichtbij R'dam? Is dat noord/zuid/oost/west van R'dam? Ik zit nu bij mijn moeder, ten zuiden van R'dam
Gast- Gast
Even een vraagje tussendoor: Zouden jullie eigenlijk naar een verjaardag van neefjes gaan waar je wél voor uitgenodigd bent (door hun ouders), maar die eigenlijk ooit op jouw verjaardag komen?
Mijn neefjes vieren morgen hun verjaardag en nu ben ik niet echt zo van het zij komen ook nooit bij mij, dus ik ook niet bij hen, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin, en als ik mijn neefjes twee keer per jaar zie, dan is het al veel...
Mijn neefjes vieren morgen hun verjaardag en nu ben ik niet echt zo van het zij komen ook nooit bij mij, dus ik ook niet bij hen, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin, en als ik mijn neefjes twee keer per jaar zie, dan is het al veel...
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal!
Ik ben nog even aan het wakker worden en aan het twijfelen wat ik aan ga doen. Ik heb vanmiddag vrijgezellenfeest en we gaan buiten lasergamen, maar we krijgen wel een camouflagepak aan. Dus dan kan ik toch best wel een korte broek aan doen?
En verder doet mijn buik nog steeds niet lief dat dat is niet zo handig op zo'n dag als vandaag
Ik ben nog even aan het wakker worden en aan het twijfelen wat ik aan ga doen. Ik heb vanmiddag vrijgezellenfeest en we gaan buiten lasergamen, maar we krijgen wel een camouflagepak aan. Dus dan kan ik toch best wel een korte broek aan doen?
En verder doet mijn buik nog steeds niet lief dat dat is niet zo handig op zo'n dag als vandaag
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Maple ik zou niet gaan maar gewoon een kaartje sturen! En wel even laten weten dat je niet komt natuurlijk.
May- Ratel
jullie lezen helemaal over mijn goedemorgen heen en ik schreef het nog wel zo lief...
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:jullie lezen helemaal over mijn goedemorgen heen en ik schreef het nog wel zo lief...
Ik was nog niet terug aan het lezen, ging eerst jullie even gedag zeggen! Maar goedemorgen Stuiterbal!
May- Ratel
@ ABE: ik vind jouw plaatje wel schattig!
@Sunscience: wat gezellig ik woon in S....waar kom jij zelf vandaan?
@Sunscience: wat gezellig ik woon in S....waar kom jij zelf vandaan?
Laatst aangepast door Farah op vr 3 jun 2011 - 22:14; in totaal 1 keer bewerkt
Farah- Fluisteraar
Ja, mijn zwangerschap gaat niet zoals het zijn moet.Farah schreef:Hoi Proudmama, wat balen van je pc zeg
Moest met 24 weken al helemaal stoppen met werken ivm harde buiken.
Heb met 26 weken opgenomen gelegen omdat ze dachten dat ik ging bevallen, mijn baarmoederhals lengte is te kort, waardoor de kans dat ik veel te vroeg beval heel groot is. Had toen ook weeen, maar gelukkig is het allemaal afgenomen door de medicatie.
Alleen nu heeft mijn ene kindje weer veel te veel vruchtwater en de andere zit was krap, dus wat dat nou weer gaat brengen...
Mag ook niks meer doen, niet tillen, niet ff stofzuigen enz. Dus zit ik hele dagen hier haha!!
Gast- Gast
May schreef:Stuiterbal schreef:jullie lezen helemaal over mijn goedemorgen heen en ik schreef het nog wel zo lief...
Ik was nog niet terug aan het lezen, ging eerst jullie even gedag zeggen! Maar goedemorgen Stuiterbal!
Goedemorgen May !!!!
Gast- Gast
Ik loop nu al een paar weken af en aan te mopperen over mijn man, maar eigenlijk is hij ook best wel lief. Zie nu net ineens dat hij waarschijnlijk gistermiddag mijn was gewassen en opgehangen heeft
Gast- Gast
Goedemorgen Stuiterbal
Goedemorgen May Wat leuk dat je gaat lasergamen. Ik zou ook lekker mn korte broek aan doen, je krijgt toch zo een pak aan.
Maple, moeilijk he....nodig jij ze wel altijd uit?
Ik zou denk ik niet gaan, maar wel een kaartje sturen.
Goedemorgen May Wat leuk dat je gaat lasergamen. Ik zou ook lekker mn korte broek aan doen, je krijgt toch zo een pak aan.
Maple, moeilijk he....nodig jij ze wel altijd uit?
Ik zou denk ik niet gaan, maar wel een kaartje sturen.
Farah- Fluisteraar
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: