Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Dat soort nachten/avonden zijn inderdaad vaak erg gezellig
En ABE, zaterdag is de nacht van kunst en wetenschap, dan is er 's avonds ook vanalles te doen, onder andere allemaal optredens op de Vismarkt
En ABE, zaterdag is de nacht van kunst en wetenschap, dan is er 's avonds ook vanalles te doen, onder andere allemaal optredens op de Vismarkt
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk!_Donnaa schreef:Ze is 15, wel een leuke leeftijd dus.. En er is nog een broertje van 16
Mijn schoonzusje is ook helemaal gek van me, en mijn schoonouders trouwens ook, dat is zo fijn (dat is wel eens anders geweest)
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Suus schreef:Dat soort nachten/avonden zijn inderdaad vaak erg gezellig
De kunst van drinken en de wetenschap wat alcohol met je doet?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Suus schreef:Dat soort nachten/avonden zijn inderdaad vaak erg gezellig
Precies, wordt vast gezellig!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Willem Duys is overleden. En net zit ik even een herhaling van Boulevard te kijken en hij zegt net:"Scheert u met een mes of electrisch, wat iemand ook maar interesseert". Doet me weer denken aan de film die ik vanmiddag heb gezien "The Invention of lying". Waarin een man leerde dat eerlijk soms niet iets was wat je wilde delen met de buren.
Gast- Gast
Ja, ik heb echt 2 schoonmoeders from hell gehad en W. z`n moeder is echt een leuke vrouw, daar heb ik mee gezien dat het ook anders kan..Try schreef:Leuk!_Donnaa schreef:Ze is 15, wel een leuke leeftijd dus.. En er is nog een broertje van 16
Mijn schoonzusje is ook helemaal gek van me, en mijn schoonouders trouwens ook, dat is zo fijn (dat is wel eens anders geweest)
Ik denk dat R. z`n moeder ook wel leuk is.. Zij heeft hem tenslotte aangespoord om me mee uit te vragen.. Hij durfde niet, haha..
Gast- Gast
Suus schreef:Angel Blue Eyes schreef:Suus schreef:Dat soort nachten/avonden zijn inderdaad vaak erg gezellig
Precies, wordt vast gezellig!
Have fun! Maandag om 09.00u ben ik weer aanwezig in Groningen.
Gast- Gast
Ik ga slapen, hopelijk zie ik er morgen een beetje fris en fruitig uit.
Weltrusten!
Weltrusten!
Gast- Gast
Haha, dat is positief! Dan heeft ie 't dus blijkbaar over je gehad thuis!_Donnaa schreef:Ja, ik heb echt 2 schoonmoeders from hell gehad en W. z`n moeder is echt een leuke vrouw, daar heb ik mee gezien dat het ook anders kan..Try schreef:Leuk!_Donnaa schreef:Ze is 15, wel een leuke leeftijd dus.. En er is nog een broertje van 16
Ik denk dat R. z`n moeder ook wel leuk is.. Zij heeft hem tenslotte aangespoord om me mee uit te vragen.. Hij durfde niet, haha..
Ik zie nu bij mijn vriend ook in dat het anders kan, dat is zo fijn Zijn familie is zo ontzettend lief!
Try- Kletskop
Jaa, hij heeft zelfs foto`s laten zien, haha..
Super dat je een fijne schoonfamilie hebt, dan is zo`n goed gevoel..
Gast- Gast
Hello ladies!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Oeh, dat is wel positief zeg! Klinkt goed!
Ja, echt alles aan mijn vriend is leuk (bah, wat klinkt dat klef), hijzelf natuurlijk, zijn ouders, zijn zusje, zijn vrienden, alles klopt
Ja, echt alles aan mijn vriend is leuk (bah, wat klinkt dat klef), hijzelf natuurlijk, zijn ouders, zijn zusje, zijn vrienden, alles klopt
Try- Kletskop
Merai schreef:Hello ladies!
Wat ik laatst zei tegen de TM van Technical;
Zo zo, hoe later op de avond, hoe schoner het volk!
Welkom Merai!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaa, hij heeft zelfs foto`s laten zien, haha..
Ik moet nodig weer eens een verliefd-topic openen!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Hello ladies!
Wat ik laatst zei tegen de TM van Technical;
Zo zo, hoe later op de avond, hoe schoner het volk!
Welkom Merai!
Haha wat een enthousiast onthaal! Hoe gaat het hier?
Merai- Ratel
_Donnaa schreef:Hahaha, niet klef, alleen maar leuk!
Hi Merai!
Haha als ik alleen al deze pagina lees dan kan ik de vlinders in je buik horen fladderen
Merai- Ratel
Hier gaat het wel goed, volgens mij! Mijn leven is even een zooitje, maar volgens mij lig ik er niet wakker van.
En hoe is het met jou, Merai?
Gast- Gast
Jeetje.. Ik wilde je oude naam typen Donnaa en vragen of jij, ABE en Merai nog leuke plannen hebben voor dit lange weekend? (ABE heeft geen lang weekend geloof ik, maar dan voor het gewone weekend?)
Try- Kletskop
Try schreef:Jeetje.. Ik wilde je oude naam typen Donnaa en vragen of jij, ABE en Merai nog leuke plannen hebben voor dit lange weekend? (ABE heeft geen lang weekend geloof ik, maar dan voor het gewone weekend?)
Ik heb een lang weekend! Ik ben morgen vrij, vrij, vrijhijhijhijhij!
Ik ga morgen mijn auto schoonmaken en richting de Renault-dealer. Kijken of we tot een deal kunnen komen.
Gast- Gast
Oja, jij wilt een Megane?
Try- Kletskop
Angel Blue Eyes schreef:Hier gaat het wel goed, volgens mij! Mijn leven is even een zooitje, maar volgens mij lig ik er niet wakker van.
Dat vraagt om uitleg Maar ik ben blij dat je er niet wakker van ligt! Met mij gaat het goed! Eigenlijk niets te klagen, alleen vriendje is voor twee dagen weg en ik vind het helemaal niet leuk en dat vind ik dan weer zo stom van mezelf, het zijn maar twee dagen Het is meer vanuit het idee dat hij aan het eind van de maand ook een week op tour is en begin juli weer, gelukkig is onze vakantie samen heel snel daarna
Merai- Ratel
Try schreef:Jeetje.. Ik wilde je oude naam typen Donnaa en vragen of jij, ABE en Merai nog leuke plannen hebben voor dit lange weekend? (ABE heeft geen lang weekend geloof ik, maar dan voor het gewone weekend?)
Morgen ga ik lunchen met een vriendinnetje, gezellig! En verder ga ik vast een taart maken voor zaterdag. Dan moet ik eerst werken van 06.30u tot 15.00u en 's avonds hebben we (eindelijk) een housewarmingparty, daar heb ik ook zin in! Zondag nog geen plannen, in ieder geval lekker bijknuffelen
En jij? Hoe is het eigenlijk met je kuitbeen?
Laatst aangepast door Merai op do 2 jun 2011 - 11:14; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: