Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try do 2 jun 2011 - 11:14

Angel Blue Eyes schreef:
Try schreef:Oja, jij wilt een Megane? smile

Hoe weet je dat? :shock:

nerd

Mijn geheimpje smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 11:15

Merai schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Hier gaat het wel goed, volgens mij! Mijn leven is even een zooitje, maar volgens mij lig ik er niet wakker van. Very Happy

En hoe is het met jou, Merai?

Dat vraagt om uitleg smile Maar ik ben blij dat je er niet wakker van ligt! Met mij gaat het goed! Eigenlijk niets te klagen, alleen vriendje is voor twee dagen weg en ik vind het helemaal niet leuk en dat vind ik dan weer zo stom van mezelf, het zijn maar twee dagen laughcry Het is meer vanuit het idee dat hij aan het eind van de maand ook een week op tour is en begin juli weer, gelukkig is onze vakantie samen heel snel daarna Very Happy

Kan me voorstellen dat het sowieso niet leuk is om langere tijd van een geliefde geschieden te zijn. Het is maar even, maar sowieso niet leuk.

Mijn beste vriend en ik hebben twee dagen geleden besloten dat de laatste afspraak samen ook de laatste afspraak gaat zijn. Voor altijd....

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 11:16

Try schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Try schreef:Oja, jij wilt een Megane? smile

Hoe weet je dat? :shock:

nerd

Mijn geheimpje smile

Ow wacht, volgens mij heb ik dat ergens uren geleden verteld.

Worden jullie ook zo triest van de voorstukjes van "komt een vrouw bij de dokter"?

Gast
Gast

Bericht  Try do 2 jun 2011 - 11:17

Merai schreef:
Try schreef:Jeetje.. Ik wilde je oude naam typen Donnaa en vragen of jij, ABE en Merai nog leuke plannen hebben voor dit lange weekend? (ABE heeft geen lang weekend geloof ik, maar dan voor het gewone weekend?)

Morgen ga ik lunchen met een vriendinnetje, gezellig! En verder ga ik vast een taart maken voor zaterdag. Dan moet ik eerst werken van 06.30u tot 15.00u en 's avonds hebben we (eindelijk) een housewarmingparty, daar heb ik ook zin in! Zondag nog geen plannen, in ieder geval lekker bijknuffelen smile

En jij? Hoe is het eigenlijk met je kuitbeen?
Oh leuk! Ik zag je lemontaart, zag er lekker uit! smile

Klinkt als een goed weekend joh! smile

Ik heb heel veel leuke plannen. Morgen ga ik met mijn vader naar een outlet waar we elk jaar rond hemelvaarsdag. Het is meer voor de traditie dan voor de kleren dat ik ga, al vind ik toch vaak wel 1 of 2 superkledingstukken, en een paar simpele shirtjes. Daarna ga ik naar de kapper (als daar tijd voor is) en dan heb ik afsluitend diner met mijn team. Erg leuk want de speelster van het jaar, het nieuwe bestuur (moi) en andere dingen worden bekend gemaakt. Beloofd een gezellige avond te worden. En om het nog veel leuker te maken: mijn vriend landt morgenavond ook weer, dus ik ben lekker het weekend met hem samen! I can't wait! Very Happy
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 11:18

Merai schreef:
_Donnaa schreef:Hahaha, niet klef, alleen maar leuk! Very Happy

Hi Merai!

Haha als ik alleen al deze pagina lees dan kan ik de vlinders in je buik horen fladderen smile
Whahahaha..

Ik heb een geurtje van hem gekregen gisteren.. Een kleingheidje zoals hij het zelf noemde.. 100ml Armani Mania.. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Try do 2 jun 2011 - 11:19

Angel Blue Eyes schreef:

Kan me voorstellen dat het sowieso niet leuk is om langere tijd van een geliefde geschieden te zijn. Het is maar even, maar sowieso niet leuk.

Mijn beste vriend en ik hebben twee dagen geleden besloten dat de laatste afspraak samen ook de laatste afspraak gaat zijn. Voor altijd....

Dat is idd niet leuk, maar het went. Ik zou het heerlijk vinden als ik mijn vriend om de twee dagen zou kunnen zien, dus vind het soms (als ik niet goed in mijn vel zit, of mijn vriend heel erg mis) 'vervelend' dat iemand daarover zeurt, maar ik snap het ook heel goed.

Anyway, dat is echt heel rot, dat lijkt me heel raar ABE Sad
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Try do 2 jun 2011 - 11:19

_Donnaa schreef:
Merai schreef:
_Donnaa schreef:Hahaha, niet klef, alleen maar leuk! Very Happy

Hi Merai!

Haha als ik alleen al deze pagina lees dan kan ik de vlinders in je buik horen fladderen smile
Whahahaha..

Ik heb een geurtje van hem gekregen gisteren.. Een kleingheidje zoals hij het zelf noemde.. 100ml Armani Mania.. :shock:
WTF :shock:
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 11:19

Ik ga morgen van het weer genieten en `s avonds naar R. met een vriendin.. Dubbel daten, want zijn vriend ziet haar wel zitten.. En zaterdag heb ik een feestje van een vriend en zondag vieren we de verjaardag van m`n broer op Callantsoog..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 11:20

Try schreef:WTF :shock:
Zoiets zei ik ook geloof ik.. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 11:21

Try schreef:

Ik wil het ook niet. Maar ik moet wel. Hij wil ook niet, maar snapt wel waarom. Ik wil nooit meer met hem afspreken, want dan zullen we nooit meer zonder elkaar hoeven. Ijdele hoop natuurlijk... Maar toch... Mad

Gast
Gast

Bericht  Merai do 2 jun 2011 - 11:22

Angel Blue Eyes schreef:
Merai schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Hier gaat het wel goed, volgens mij! Mijn leven is even een zooitje, maar volgens mij lig ik er niet wakker van. Very Happy

En hoe is het met jou, Merai?

Dat vraagt om uitleg smile Maar ik ben blij dat je er niet wakker van ligt! Met mij gaat het goed! Eigenlijk niets te klagen, alleen vriendje is voor twee dagen weg en ik vind het helemaal niet leuk en dat vind ik dan weer zo stom van mezelf, het zijn maar twee dagen laughcry Het is meer vanuit het idee dat hij aan het eind van de maand ook een week op tour is en begin juli weer, gelukkig is onze vakantie samen heel snel daarna Very Happy

De laatste keer als in de afgelopen keer? Dat lijkt me lastig! Is dat die jongen die toen niet meer reageerde na dat smsje? Moeilijk voor je!

Nee het is ook niet leuk maar het is natuurlijk ook geen drama, ik kan er normaal goed tegen. W. is heel veel weg dus ik slaap regelmatig alleen. Maar nu vind ik het even vervelend en ik kan niet zo goed peilen waarom.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Merai do 2 jun 2011 - 11:24

Try schreef:
Angel Blue Eyes schreef:

Dat is idd niet leuk, maar het went. Ik zou het heerlijk vinden als ik mijn vriend om de twee dagen zou kunnen zien, dus vind het soms (als ik niet goed in mijn vel zit, of mijn vriend heel erg mis) 'vervelend' dat iemand daarover zeurt, maar ik snap het ook heel goed.

Ik weet helemaal hoe je je voelt, ik heb een tijd in Suriname gewoond toen we al samen waren en toen kon ik er ook erg slecht tegen als mensen daarover 'zeurden'. Maar juist daarom begrijp ik nu ook niet zo goed wat het probleem is van mezelf smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Try do 2 jun 2011 - 11:24

Klinkt goed Donnaa!

Ennuh, ABE, je had het idd al eerder vanavond gezegd over die Megana Wink
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Try do 2 jun 2011 - 11:25

Angel Blue Eyes schreef:
Try schreef:

Ik wil het ook niet. Maar ik moet wel. Hij wil ook niet, maar snapt wel waarom. Ik wil nooit meer met hem afspreken, want dan zullen we nooit meer zonder elkaar hoeven. Ijdele hoop natuurlijk... Maar toch... Mad

Sad En gewoon toegeven?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Try do 2 jun 2011 - 11:27

Merai schreef:
Ik weet helemaal hoe je je voelt, ik heb een tijd in Suriname gewoond toen we al samen waren en toen kon ik er ook erg slecht tegen als mensen daarover 'zeurden'. Maar juist daarom begrijp ik nu ook niet zo goed wat het probleem is van mezelf smile
Je raakt gewoon verwend na een tijdje, ik denk dat ik over een paar jaar als we samenwonen ook zo erover denk hoor Wink Ik snap wel hoe je je voelt hoor, en ik stoor me nu er ook helemaal niet aan (alsof dat wat uit zou maken Wink ), maar als ik me al rot voel omdat ik hem zo mis, en dan hoor "ik heb mijn vriend al een dag niet gezien, ik mis hem zo, blabal" denk ik wel van: wat zeur je nou Wink haha.
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Try do 2 jun 2011 - 11:29

Merai schreef:

Kan toch zo af en toe? Dat je meer behoefte hebt aan knuffels enzo? smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 11:30

Merai schreef:
De laatste keer als in de afgelopen keer? Dat lijkt me lastig! Is dat die jongen die toen niet meer reageerde na dat smsje? Moeilijk voor je!

Nee het is ook niet leuk maar het is natuurlijk ook geen drama, ik kan er normaal goed tegen. W. is heel veel weg dus ik slaap regelmatig alleen. Maar nu vind ik het even vervelend en ik kan niet zo goed peilen waarom.

Ja. Dezelfde jongen. Hij snapte het op dat moment allemaal niet. Hij stuurde de volgende dag dat ik te koel deed over ons en dat hij daarom dacht dat ik hem voor erbij had. Hij was de enige en toen was zijn verwardheid nog erger. smile

Het is zo'n lieve jongen. Hij zei ook, denkende aan onze vriendschap, dat ik hem nu leuker zou vinden dan destijds. Omdat hij nu met mij kan praten over dingen die hij een ander nooit zou vertellen.

Ik heb hem nog gezegd dat ik tig jaar geleden al wist dat hij deze jongen was en dat hij dit nu waar maakte, maar hij blijft bij het feit dat ik lang leve de lol wil en hij daarin de lol vertolkt.

Sja, meer kan ik er dus niet mee. En dus zei ik dat we alles nog een keer voor de laatste keer zouden doen en dat het daarna klaar was. We hebben nog iets persoonlijk besproken en de volgende dag kreeg ik alleen maar: "Je bent nu boos, want je zei dat je soms denkt me niet te kennen". Nee schat, maar zegt wel dat we een hier en ho moeten inbouwen.

Wel "fijn" dat je gewend bent dat hij er niet altijd is. Maar fijn lijkt het me niet.

Gast
Gast

Bericht  Merai do 2 jun 2011 - 11:31

Try schreef:
Merai schreef:

Kan toch zo af en toe? Dat je meer behoefte hebt aan knuffels enzo? smile

Is ook zo maar ik zie mezelf ondanks onze Hele Grote Liefde wel als een onafhankelijke vrouw. Ach, ik hou bij deze op met erover zeuren, ik voel me zo en dat is prima smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 11:31

Try schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Try schreef:

Sad En gewoon toegeven?

Toegeven aan wat?

Gast
Gast

Bericht  Merai do 2 jun 2011 - 11:33

Angel Blue Eyes schreef:
Merai schreef:

Ja. Dezelfde jongen. Hij snapte het op dat moment allemaal niet. Hij stuurde de volgende dag dat ik te koel deed over ons en dat hij daarom dacht dat ik hem voor erbij had. Hij was de enige en toen was zijn verwardheid nog erger. smile

Het is zo'n lieve jongen. Hij zei ook, denkende aan onze vriendschap, dat ik hem nu leuker zou vinden dan destijds. Omdat hij nu met mij kan praten over dingen die hij een ander nooit zou vertellen.

Ik heb hem nog gezegd dat ik tig jaar geleden al wist dat hij deze jongen was en dat hij dit nu waar maakte, maar hij blijft bij het feit dat ik lang leve de lol wil en hij daarin de lol vertolkt.

Sja, meer kan ik er dus niet mee. En dus zei ik dat we alles nog een keer voor de laatste keer zouden doen en dat het daarna klaar was. We hebben nog iets persoonlijk besproken en de volgende dag kreeg ik alleen maar: "Je bent nu boos, want je zei dat je soms denkt me niet te kennen". Nee schat, maar zegt wel dat we een hier en ho moeten inbouwen.

Wel "fijn" dat je gewend bent dat hij er niet altijd is. Maar fijn lijkt het me niet.

Maar waarom wil je het contact dan verbreken? Ik begrijp het geloof ik niet helemaal Embarassed Er is meer tussen jullie en hij denkt dat dat voor jou niet geldt naar hem toe?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Try do 2 jun 2011 - 11:35

Angel Blue Eyes schreef:
Try schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Try schreef:

Sad En gewoon toegeven?

Toegeven aan wat?

Aan wat jullie voor elkaar voelen, aan je angst om dat soort dingen een keer uit te spreken enzo?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 11:36

Merai schreef:
Maar waarom wil je het contact dan verbreken? Ik begrijp het geloof ik niet helemaal Embarassed Er is meer tussen jullie en hij denkt dat dat voor jou niet geldt naar hem toe?

Hij heeft een vriendin. En als de vriendin er niet zou zijn, dan zouden we, naar mijn idee, nog niets met elkaar hebben. Of juist heel erg veel. Maar dan verklaart hij mij de liefde, dan niet. Dan dit, dan dat. Ik weet het gewoon niet meer. Het enige wat ik weet is dat ik hem niet kan vergeten. En ik wil in de toekomst wel een monogame en serieuse relatie en met hem daar nog tussen, dat gaat hem niet worden. Dus daarom stuur ik aan op een afscheid.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 11:36

Try schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Try schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Try schreef:

Sad En gewoon toegeven?

Toegeven aan wat?

Aan wat jullie voor elkaar voelen, aan je angst om dat soort dingen een keer uit te spreken enzo?

Hij wil geen relatie, zegt ie. Ik dan ook niet. Wink + zie hierboven. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Try do 2 jun 2011 - 11:37

Angel Blue Eyes schreef:
Merai schreef:

Hij heeft een vriendin. En als de vriendin er niet zou zijn, dan zouden we, naar mijn idee, nog niets met elkaar hebben. Of juist heel erg veel. Maar dan verklaart hij mij de liefde, dan niet. Dan dit, dan dat. Ik weet het gewoon niet meer. Het enige wat ik weet is dat ik hem niet kan vergeten. En ik wil in de toekomst wel een monogame en serieuse relatie en met hem daar nog tussen, dat gaat hem niet worden. Dus daarom stuur ik aan op een afscheid.
Oke, duidelijk smile Lijkt me wel erg moeilijk..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Try do 2 jun 2011 - 11:37

Dames, ik ga naar bed! Trusten!!
Try