Dagcafé
+25
Happydobby
Fearie
Parisienne
Farah
Tullow
Jeanette
Shy
lyke
Laquisia
Zwoesj
VeryCherry
Kamperseboekenwurm
Burn
Lejow
Sjaantje
May
Moezie
Cheesegirl
girli
Merai
Try
Suus
ExpressoB
Jordana
Chocolate Cookie
29 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé
Dat is dan jouw interpretatie van mijn bericht. Ik heb het niet kattig bedoeld in ieder geval.
Gast- Gast
Ik ga slapen lady'sss! Sleep well!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga ook truste!!!!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Net thuis van het uiteten, was toch wel gezellig. Zo verbrande scheenbenen! Die had ik nou net niet ingesmeerd.. Ff aftersunnen nog dalijk.
Morgen helaas niet genieten van de zon, moet naar 'omaatje'.
Trusten iedereen
Morgen helaas niet genieten van de zon, moet naar 'omaatje'.
Trusten iedereen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Razz_ schreef:Stormpje reageer even in het andere topic ! Ik ga zo slapen en morgen na het werk moet ik op pad voor een cadeautje voor jou
Storm ik wil naar bed
Gast- Gast
Reva schreef:Zijn jullie wel allemaal opgeknapt, Alex?
Redelijk. We zijn nog wel allemaal aan de snotteritus, dus morgen gaan er 3 pakken zakdoekjes in mijn tasje mee. Hopelijk valt de keelpijn mee en de hoofdpijn ook (ik krijg koppijn van zo'n snothoofd ).
Gast- Gast
Razz_ schreef:Razz_ schreef:Stormpje reageer even in het andere topic ! Ik ga zo slapen en morgen na het werk moet ik op pad voor een cadeautje voor jou
Storm ik wil naar bed
Stormpje is gaan slapen....
Gast- Gast
Veel plezier alvast, morgenavond!!! Niet teveel kleuren op hem schijten hè?Chocolate Cookie schreef:Ik ga slapen lady'sss! Sleep well!!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Razz_ schreef:Razz_ schreef:Stormpje reageer even in het andere topic ! Ik ga zo slapen en morgen na het werk moet ik op pad voor een cadeautje voor jou
Storm ik wil naar bed
Stormpje is gaan slapen....
Echt? Damn ! Nah dan ga ik ook whaha
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Alex heel veel plezier morgen trouwens !!!! Geniet ervan
Dank je wel! Ik ga gauw nog even de batterij van mijn camera in de lader doen, dan kan ik mooie foto's maken!
Gast- Gast
Ik kom nog heel even langs, maar lees dat er net veel mensen gaan slapen...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Ik kom nog heel even langs, maar lees dat er net veel mensen gaan slapen...
Dan kom je net te laat langs.
Gast- Gast
Ik heb het door Maar was niet eerder thuis, heb allemaal bekenden aangemoedigd tijdens de nacht van GroningenAngel Blue Eyes schreef:Suus schreef:Ik kom nog heel even langs, maar lees dat er net veel mensen gaan slapen...
Suus- Lady Post-a-lot
Dankje! Het zijn een C en een H, de voorletters van m`n kleine neefje in Canada, mijn kindje..Sjaantje schreef:
Donnaa, ik vind je tattoo erg mooi eruitzien! Zit er nog een betekenis achter?
@ExpressoB en de rest die het wil weten haha.. Het gaat echt super.. Ik weet alleen niet of ik verliefd ben, maar hij is wel heel erg leuk..
Gast- Gast
Suus schreef:Ik heb het door Maar was niet eerder thuis, heb allemaal bekenden aangemoedigd tijdens de nacht van GroningenAngel Blue Eyes schreef:Suus schreef:Ik kom nog heel even langs, maar lees dat er net veel mensen gaan slapen...
Is er een vannacht in groningen?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Suus schreef:Ik heb het door Maar was niet eerder thuis, heb allemaal bekenden aangemoedigd tijdens de nacht van GroningenAngel Blue Eyes schreef:Suus schreef:Ik kom nog heel even langs, maar lees dat er net veel mensen gaan slapen...
Haha, er was een hardloopwedstrijd waar veel vrienden van mij aan meededen en er zijn/waren (?) allemaal dj's op de Grote Markt.
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Angel Blue Eyes schreef:Suus schreef:Ik heb het door Maar was niet eerder thuis, heb allemaal bekenden aangemoedigd tijdens de nacht van GroningenAngel Blue Eyes schreef:Suus schreef:Ik kom nog heel even langs, maar lees dat er net veel mensen gaan slapen...
Haha, er was een hardloopwedstrijd waar veel vrienden van mij aan meededen en er zijn/waren (?) allemaal dj's op de Grote Markt.
Er is altijd wat te doen in Groningen. En dat krijg ik nooit mee, omdat ik nooit aanwezig ben als er iets leuks is.
Gast- Gast
Leuk Suus, dat deden ze in mijn oude woonplaats ook maar dan met wielrenners, heette ook 'de nacht van ..'.
Donnaa: Leuk! Ach, en verliefd hoef je niet te zijn om het leuk te hebben samen toch?
Donnaa: Leuk! Ach, en verliefd hoef je niet te zijn om het leuk te hebben samen toch?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Nee daarom.. Misschien ga ik wel een beetje golddiggeren
Hahaha, nee geintje.. Ik wil het wel graag leuk hebben samen en we zien wel wat er van komt..
Ik ben in ieder geval weer een klein enthousiast schoonzusje rijker..
Hahaha, nee geintje.. Ik wil het wel graag leuk hebben samen en we zien wel wat er van komt..
Ik ben in ieder geval weer een klein enthousiast schoonzusje rijker..
Gast- Gast
Dat is altijd leuk Hoe oud is ze?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: