Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips voor nieuwe telefoon uitzoeken?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Tips voor nieuwe telefoon uitzoeken? Empty Tips voor nieuwe telefoon uitzoeken?

Bericht  Lenthe zo 17 jun 2012 - 21:24

Ik mag over 6 weken een nieuwe telefoon uitzoeken! Lang op gewacht, want ik heb nog steeds geen smartphone en dat wordt nu toch echt wel eens tijd Wink
Nu ben ik dus aan het rondkijken naar een mooie telefoon, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Wie kan me helpen? Waar moet ik op letten? Aan welke eisen moet een telefoon volgens jullie voldoen? Wat zijn volgens jullie goede merken of goede telefoons? Welke aanraders hebben jullie?

Mijn eisen tot nu toe: Een mooi design (het liefst wit) en wat betreft abonnement hou ik Hi, waarschijnlijk 500mb (schijnt genoeg te zijn?) met 2 Mb/s (is dat voldoende?) en voor € 10,- bel/smsminuten (150 min/sms). Dus totaal € 27,50 per maand

Wie kan me helpen aan een mooie telefoon?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor nieuwe telefoon uitzoeken? Empty Re: Tips voor nieuwe telefoon uitzoeken?

Bericht  Lenthe zo 17 jun 2012 - 21:33

Ik kan bij Hi ook filteren op GPS. Ik dacht dat alle smartphones gps hadden?
En als ik kijk bij de Samsung Galaxy, heb je de Galaxy S Plus en de Galaxy S2. De S2 is duurder, dus zal wel nieuwer zijn, maar welke extra's heeft die waardoor hij duurder is?
Ik weet er echt te weinig vanaf! Laughing
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Tips voor nieuwe telefoon uitzoeken? Empty Re: Tips voor nieuwe telefoon uitzoeken?

Bericht  Atelier Madame zo 17 jun 2012 - 21:37

Het is vooral de snelheid en de mogelijkheden die een smartphone duurder maken of niet.

Mijn moeder heeft de Galaxy S Plus en is er heel erg tevreden over. Het internet werkt voor haar prima, de camera is meer dan genoeg etc. De S2 is bijvoorbeeld wel een stuk uitgebreider qua functies en er zit volgens mij een nieuwer en sneller besturingssysteem op.

Hou er rekening mee dat je bij Hi je toestel least he, dat betekent dat je na de abonnementsperiode je toestel weer moet inleveren (Dan moet ie nog goed werken dus kunnen bellen en aankunnen) of dan een bedrag betaald om hem te houden. Nadeel ervan is dus als je je telefoon kwijtraakt of gestolen wordt, je het bedrag aan Hi moet vergoeden.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Rumble zo 17 jun 2012 - 21:37

Op www.nieuwemobiel.nl kun je toestellen vergelijken en kun je zien welke functies er allemaal opzitten of welke functies er ontbreken.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Blond zo 17 jun 2012 - 21:52

500 MB moet echt wel genoeg zijn. Ik heb zelf 1,2 GB en ik houd altijd meer dan zat over!

Verder weet ik niets van Samsung telefoons. Ik heb zelf een Iphone (zou niet meer anders willen), maar die heb je vast niet voor 27,50 per maand.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lenthe zo 17 jun 2012 - 22:02

Chance schreef:500 MB moet echt wel genoeg zijn. Ik heb zelf 1,2 GB en ik houd altijd meer dan zat over!

Verder weet ik niets van Samsung telefoons. Ik heb zelf een Iphone (zou niet meer anders willen), maar die heb je vast niet voor 27,50 per maand.
Bovenop die 27,50 komt nog het leasebedrag per maand, maar bij een iPhone is dat bedrag inderdaad wat hoog, voor een Apple iPhone 4 8GB is dat € 17,50 per maand. Dat vind ik te duur.
De galaxy plus is bijvoorbeeld € 4,- en de s2 € 12,- per maand.

Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Bericht  Lenthe zo 17 jun 2012 - 22:04

Atelier Madame schreef:Het is vooral de snelheid en de mogelijkheden die een smartphone duurder maken of niet.

Mijn moeder heeft de Galaxy S Plus en is er heel erg tevreden over. Het internet werkt voor haar prima, de camera is meer dan genoeg etc. De S2 is bijvoorbeeld wel een stuk uitgebreider qua functies en er zit volgens mij een nieuwer en sneller besturingssysteem op.

Hou er rekening mee dat je bij Hi je toestel least he, dat betekent dat je na de abonnementsperiode je toestel weer moet inleveren (Dan moet ie nog goed werken dus kunnen bellen en aankunnen) of dan een bedrag betaald om hem te houden. Nadeel ervan is dus als je je telefoon kwijtraakt of gestolen wordt, je het bedrag aan Hi moet vergoeden.

Dat laatste wist ik helemaal niet. Maar ik denk dat ik gewoon mijn verzekering hou en ik ben altijd zuinig op mijn telefoons.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 22:14

en het kan ook lonen om over te schakelen qua provider, mijn vriend heeft altijd KPN hi gehad, heeft vorig jaar zijn abo verlengt met een Samsung Galaxy SII en zou bij HI een duurder abonnement hebben + nog veel moeten bij betalen voor de telefoon. En bij Vodafone was zijn abo lager + hij hoefde niks bij te betalen.

Ow en als je al jaren bij KPN zit kan het ook lonen om te bellen om je abo te verlengen. Als ja vaak over je bundel e.d. zit is dat gunstig voor hun en kunnen ze je telefonisch een betere aanbieding doen dan in de winkel.

Gast
Gast

Bericht  Lenthe zo 17 jun 2012 - 22:24

Lily, mijn abo loopt officieel t/m begin december. Alleen als ik bij Hi blijf kan ik begin augustus al een nieuwe telefoon uitzoeken en ik wil zoo graag een nieuwe telefoon. Daarbij vind ik Hi een heel fijne provider en Vodafone is de laatste tijd nou niet bepaald goed in het nieuws Wink Ook heeft die minder goed bereik dan Hi.
Volgens mij bel ik eigenlijk bijna nooit over mijn bundel, omdat ik op dit moment onbeperkt smsen heb, dus ik ontzettend veel sms en bijna nooit bel.
Hoe bevalt zijn S2?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 22:31

ja heel erg goed, alleen issie snel leeg omdat hij dus veel op internet zit/z`n telefoon gebruikt. En af en toe valtie gewoon uitzichzelf uit. Maar hoor dat meer mensen daar last van hebben.

Mijn abo loopt tot 30-11 en kan pas 2 maanden van tevoren verlengen scratch Maar ik ga denk ik voor de galaxy SIII of de IPhone.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: