Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

+17
Parisienne
Mikki
Pien
ProudMom
Theezakje13
loesje
snoezel
Mamsie
Schism
Pussycat
PapillonRose
Dora
Chelle
Flip Fluitketel
joyce0606
Monnie
Annemie
21 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:50

Ik heb op de een of andere manier heel erg het idee dat ik een jongetje in mijn buik heb .. net als over mijn positieve test voor mijn NOD heb ik vannacht wederom gedroomd over een zoon haha

Hadden jullie enig idee?
En hadden jullie gelijk?

Wij moeten nog 4,5 week wachten Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:51

Ik wist al voor 95% zeker dat het een meisje was en dat bleek het dus inderdaad te zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:52

ik had geen duidelijk voorgevoel. Mijn man dacht een meisje en dat was ze inderdaad ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:53

Toen ik zwanger was van Indy zei ik heel stelling wij krijgen 2 meisjes en mochten we voor een 3e kindje gaan wordt het een jongetje.
Nu bij Indy en Merle had ik het beide goed... mijn gevoel was zo enorm sterk, zeker bij Merle. Heb mezelf toen ook bij moeten houden dat ik het ook fout kon hebben.... Very Happy maar goed niet gebeurt.
Nu is mijn gevoel eigenlijk weer een meisje, ondanks dat ik heel hard riep dat we 2 meisjes en dan een jongetje zouden krijgen.
De omgeving ''hoopt'' op een jongetje en misschien daarom ''wil'' ik wel een meisje....

ps, ook bij deze willen we graag weten wat het word, nog een weekje of 6 Very Happy

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:54

Ik was er in beide gevallen van overtuigd dat ik een meisje in mijn buik had.

Bij de eerste had ik gelijk, bij de tweede niet smile . Ik moest ook echt wennen aan het idee dat de tweede een jongen was. En nu ben ik er zó blij mee! Tis echt een mama's kindje I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Annemie di 31 mei 2011 - 7:55

Ik dacht een meisje, maar we hebben nu een prachtige zoon.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:55

Ik dacht voor 95 procent zeker te weten een meisje... Heb nu toch echt een zoon :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:55

Mijn gevoel zei me in het begin heel erg dat ik een jongen zou krijgen. 2 weken voor de geslachtsbepalingsecho voelde ik steeds meer dat het een meisje zou zijn.. terwijl echt iedereen op me heen zei dat het een jongen zou zijn. Nou uiteindelijk had mijn laatste gevoel dus gelijk Very Happy een meisje Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Monnie di 31 mei 2011 - 7:57

Wij dachten dat we een meisje zouden krijgen en iedereen om ons heen ook. Maar het was toch echt een jongen!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:57

Ik zou wel heel graag ooit een meisje willen, dus ik zei ook tegen mijn vriend, als dit een jongetje is, hoop ik wel écht op een meisje de 2de keer, en anders moeten we net zo lang doorgaan haha

Het rare is, ik zie mezelf niet als een jongensmama, dus ben blij dat we het geslacht van te voren kunnen komen te weten zodat ik me er zelf echt op in kan stellen! Zou het voor mijn vriend wel fantastisch vinden, hij is een fervent voetballer en het is wel leuk als we die lijn door kunnen zetten haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 7:59

Nee, ik was er van overtuigd dat het twee meisjes zouden zijn. Waarschijnlijk omdat alle tweelingen in mijn familie van het vrouwelijke geslacht zijn.
Slaat natuurlijk nergens op, want dat heeft helemaal geen invloed.
Maar het waren er toch van beide geslachten 1.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  joyce0606 di 31 mei 2011 - 8:01

mijn voorgevoel vanaf het begin zegt een meisje! me vriend zei dat ook al....ik ben alleen zo in me hoofd met een meisje, dat het een schok zal zijn als het een jongen is HAHA niet minder gewilt daar integen! Very Happy
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 8:01

Heb je wel mooi een koningskoppel, Coco!

Misschien brutale vraag, maar heb je het idee dat jullie nu 'klaar' zijn?
Of wil je ooit misschien nog wel een 3de? Vroeg ik me even af haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Flip Fluitketel di 31 mei 2011 - 8:05

Mijn gevoel zei een jongetje....paar weken later een meisje en toen.....bleek het een meisje te zijn!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 8:06

Haha ja dat wel idd, ik hoef niet oneindig door te gaan tot we van beide geslachten wat hebben.
Nee, wij zijn nog niet klaar Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Chelle di 31 mei 2011 - 8:10

Ik was er heilig van overtuigd dat ik een jongen zou krijgen.
Tot op de nacht voor de dag dat we naar de vk zouden gaan. Toen droomde ik dat de vk zei dat ze geen "piemeltje" zag.

De volgende dag bij de vk zei ze dat we een meisje kregen.
Het was dus echt een verassing toen bleek dat het een meisje was en toch geen jongen.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Dora di 31 mei 2011 - 8:12

Bij A.nouk was ik er voor 95% van overtuigd dat het een meisje zou worden (wisten het pas toen ze geboren werd) en bij Ukkie wist ik het voor 99% zeker dat het een meisje zou worden.

En weer heb ik gelijk! Ik denk dat het gewoon nog een teleurstelling geweest zou zijn als het een jongetje zou worden, zo overtuigd was ik!
Nog maar 6 weken en dan weten we hoe ze er uit ziet!
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 8:13

Oh Coco, wat leuk Very Happy
Is de kans groot dat jullie nog een tweeling krijgen, of niet?
Was het gewoon puur geluk?

Ik word door dit topic nog nieuwsgieriger haha, wij gaan ook pas over de échte namen nadenken als we het geslacht weten, mijn vriend word nu al gek door alle namen in zijn hoofd haha, die is ook echt voor het gemak geboren Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 8:13

Teigertje schreef:Bij A.nouk was ik er voor 95% van overtuigd dat het een meisje zou worden (wisten het pas toen ze geboren werd) en bij Ukkie wist ik het voor 99% zeker dat het een meisje zou worden.

En weer heb ik gelijk! Ik denk dat het gewoon nog een teleurstelling geweest zou zijn als het een jongetje zou worden, zo overtuigd was ik!
Nog maar 6 weken en dan weten we hoe ze er uit ziet!

Maar wat leuk!
Dat vind ik bij jullie zó mooi, dan hebben jullie een écht meidengezin!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  PapillonRose di 31 mei 2011 - 8:14

Heel in het begin had ik nog niet echt een 'gevoel' over het geslacht. Toen heb ik een tijdje gedacht dat het een jongetje zou worden, maar uiteindelijk sloeg dit om en bleef het gevoel bij een meisje. Bij de 20-weken echo bleek het ook een meisje te zijn! Ondanks dat ik met een jongen ook ontzettend blij geweest zou zijn, vond ik het toch wel super dat het een meisje is. Zag mezelf echt vanaf kinds af aan al als meisjesmama I love you Dus dat ben ik nu ook! Niet dat een jongen minder welkom geweest zou zijn hoor, maar ik hoef nu niet net zo lang door te gaan tot er een meisje is Wink
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 8:18

wat mij wel zwaar tegenviel, is dat veel mensen minder enthousiast reageerden toen ze hoorden dat het een jongen zou worden.

Reacties als "ow, dat is ook leuk" kregen we vaak.

Mijn voorgevoel klopte iig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Pussycat di 31 mei 2011 - 8:19

Nadat ik positief had getest zei ik gelijk al tegen mijn man ''zo wij krijgen een meisje''.
Haha hij verklaarde me natuurlijk compleet voor gek.
En iedereen zei ook dat het een jongentje zou worden écht iedereen.
En ik durfde tegen niemand te zeggen dat ze toch geen gelijk hadden, want ik wist het zeker. Maar ja ik zei maar niks omdat zij mij dan ook voor gek zouden verklaren haha.

Maar heb toch gelijk gekregen.
Ben wel benieuwd wat eventueel een volgend kindje voor geslacht zou zijn, want ik heb ook altijd geroepen ''wij krijgen 3 kinderen eerst 2 meisjes en dan een jongen.''

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 8:30

Nog voor ik zwanger was zeiden wij beide (alleen tegen elkaar) dat als eerste een meisje zouden krijgen mocht ik zwanger raken.
Tijdens de zwangerschap was ik er heilig van overtuigd en mijn man ook steeds meer.
En dat is ze dus ook :P

Nu hebben we weer beide het gevoel dat het een meisje is.
Mijn man zegt dat hij geen jongens kan maken hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Schism di 31 mei 2011 - 8:32

In het begin had ik helemaal geen voorgevoel over het geslacht. Maar hoe dichter we bij de pretecho kwamen hoe sterker mijn gevoel was dat we een jongetje kregen. Toen ik daar lag wist ik het ook al zo zeker dat het geen verrassing meer was!

Heb ook altijd geroepen voordat ik zwanger was dat ik een jongetje zou krijgen.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 8:44

Nee ik zat er totaal naast ! Ik wist echt zeker dat het een meisje was. Alles wees er gewoon op en het kon gewoon niet anders.
Nou dat kon dus wel haha. Ik viel echt bijna van m'n stoel toen ik hoorde dat het een jongen was en ik moest er zelfs een aantal weken aan wennen. Ik was totaal niet teleurgesteld dat het een jongen was hoor maar meer dat ik er zó naast zat met mijn gevoel dat begreep ik gewoon niet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum