Geslachtsbepaling
+8
Sophiee
Muis
-Ieniemienie-
Océane
M@niek
Purpleflower
Annemie
Makamba
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Geslachtsbepaling
Ok lichte paniek! Manlief is me (misschien wel) aan het stangen, maar is het wel eens hier op het forum voor gekomen dat ze er gewoon echt dik naast zaten?
Vanmorgen zat alles erop en eraan en het was echt SUPER duidelijk dat het een meisje is, in mijn buik..maar toch
Vanmorgen zat alles erop en eraan en het was echt SUPER duidelijk dat het een meisje is, in mijn buik..maar toch
Gast- Gast
Re: Geslachtsbepaling
Mijn ex is toen ik hoogzwanger was ook al eens thuis gekomen met een verhaal dat zijn collega en vrouw dachten een meisje te krijgen maar het was andersom.
Had dus ook ernstige paniek, en toen ze me bij de bevalling vroegen of ik wou weten wat het geslacht was raakte ik dus ook in paniek omdat ik dacht dat het alsnog een jongen was, maar het is helemaal goed gekomen! Al was ik net zo blij geweest, maar dan had ik wel met een hoop roze spullen gezeten. Ik heb uiteraard wel 1 of 2 neutrale pakjes gekocht, voor de zekerheid.
Had dus ook ernstige paniek, en toen ze me bij de bevalling vroegen of ik wou weten wat het geslacht was raakte ik dus ook in paniek omdat ik dacht dat het alsnog een jongen was, maar het is helemaal goed gekomen! Al was ik net zo blij geweest, maar dan had ik wel met een hoop roze spullen gezeten. Ik heb uiteraard wel 1 of 2 neutrale pakjes gekocht, voor de zekerheid.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Een ex collega van mij had al een jongen,bij de tweede hadden ze gezegd dat het een meisje was,dus alles roze... bleek het bij de geboorte een jongen. Volgens mij hebben ze toen nog een klacht ingediend,omdat de echoscopiste zeker wist dat het een meisje zou zijn. Tuurlijk waren ze blij met hun tweede zoon,maar ze hadden zich ingesteld op een meisje.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
je krijgt straks toch nog de 20 weken echo?
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Purpleflower schreef:je krijgt straks toch nog de 20 weken echo?
ja maar als ze nu alles roze koopt is het toch een beetje lullig
Ik heb het niet vaak gehoord hoor. In die 4 jaar dat ik bij de verloskundige praktijk heb gewerkt is het een paar keer voor gekomen.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ja natuurlijk heb ik de 20 weken echo, maar naar aanleiding wat manlief zei zette het me wel aan het denken, en vroeg het me dus af?! Mag toch? Moet natuurlijk niet al te fanatiek gaan shoppen nu al :-p (zucht)
Gast- Gast
Goede vrienden van ons hadden het wel... Ze dachten een meisje te krijgen, maar het was toch écht een jongetje... Zeer zonde van alle gekochte kleertjes, roze accessoires in het kamertje en kinderwagen (die laatste konden ze trouwens wel zo omruilen bij de winkel)...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Zo stom eigenlijk. Bedoel wij zagen vanmorgen dus ook gelijk dat het meisje was, de dwars doorsnede gaf aan ook een baarmoedertje. En later dus 3 stipjes dus de schaamlipjes..
Het zou heel raar zijn als het over een week of 3 blijkt dat het toch een jongen is?!
Het zou heel raar zijn als het over een week of 3 blijkt dat het toch een jongen is?!
Gast- Gast
Bij ons dachten ze met 17 weken een meisje te zien. Maar zeker wisten ze het niet. Het bleek een paar weken later toch een jongetje te zijn.
Gast- Gast
Hier op het kdv heb ik met intake;s het verhaal wel een natal keer al gehoord. Het ging er ltijd om dat ze dachten dat het een meisje was, maar het toch een jongen bleek. Andersom (dus eerst een jongen, later een meisje) nog nooit.
Gister toevallig nog zon intake gehad. Met 16 en 20 weken bleek het een meisje (moeder moest echt even omschakelen want ze ha een echt jongens gevoel) maar kamertje en wagen ed was neutraal. Alleen veel kleertjes en assosoires roze.
Met de liggingsecho van 36 weken bleek het toch een jongen te zijn.
Gister toevallig nog zon intake gehad. Met 16 en 20 weken bleek het een meisje (moeder moest echt even omschakelen want ze ha een echt jongens gevoel) maar kamertje en wagen ed was neutraal. Alleen veel kleertjes en assosoires roze.
Met de liggingsecho van 36 weken bleek het toch een jongen te zijn.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Goede kenissen van ons hebben het ook gehad. Ze hadden gezegd dat het een meisje werd, en toen kwam er in eens een jongetje uit. Ze hadden echt heel veel rose, maar gelukkig konden ze veel spullen omwisselen in de winkel. Hij heeft ook ruim een dag geen naam gehad.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Dat lijkt me echt niet tof!
Wij hebben het bij de 20 weken echo gehoord (sowieso vind IK een geslachtsbepalingen echo weggegooid geld, ook omdat ze alles nog niet met zekerheid kunnen zeggen en je vaak alsnog tot de 20 weken moet wachten voor extra bevestiging) en ben ook al die tijd bang geweest voor een jongen ipv meisje, maar bij de geboorte was er geen enkele twijfel haha
Hoop voor je dat ze het goed hadden!
Wij hebben het bij de 20 weken echo gehoord (sowieso vind IK een geslachtsbepalingen echo weggegooid geld, ook omdat ze alles nog niet met zekerheid kunnen zeggen en je vaak alsnog tot de 20 weken moet wachten voor extra bevestiging) en ben ook al die tijd bang geweest voor een jongen ipv meisje, maar bij de geboorte was er geen enkele twijfel haha
Hoop voor je dat ze het goed hadden!
Gast- Gast
Ik vind het ook absurd hoe vaak je het idd hoort. En ik vind ook wel dat je gelijk hebt Parel, waarom bestaat er dan geslachtsbepalingecho's als toch blijkt dat het best nog zo vaak dat ze er naast zitten?
Gast- Gast
Ik heb het nu soms nog wel dat ik denk.. het zou maar een jongen zijn (niet dat dat erg is, maar je verwacht het niet meer). Wij hadden pas na 4 echo's (en 75 euro lichter) duidelijkheid dat het een meisje gaat worden. Ik heb het ook met eigen ogen gezien, maar net als jij ga ik soms weer twijfelen als ik zo'n verhaal hoor!
Gast- Gast
Ik zou het bij de 20 weken echo nog een keer goed na laten kijken en dan pas losgaan met spullen kopen. Niet dat het dan 100% zeker is, maar wel zekerder dan bij 17 weken.
Bij 17 weken is het geslacht echt net pas gevormd.
Bij 17 weken is het geslacht echt net pas gevormd.
Gast- Gast
Maar dat doe ik ook wel! heb gelukkig ook nog helemaal niks roze in huis he? :-p
Gast- Gast
Een collega van mijn moeder heeft 5 keer bevestigd gekregen dat ze een meisje kreeg. Via echo's, gemaakt door verschillende echoscopistes/verloskundigen. Toch lag er echt een blauw geboortekaartje op mat met ''We zijn dolblij met de geboorte van onze zoon..''. Het kán dus wel..!
Wij hebben ook meerdere malen gehoord dat het een meisje is, ook duidelijk foto's van schaamlipjes. Hebben dus ook alles in roze. Maar je weet het nooit..
Wij hebben ook meerdere malen gehoord dat het een meisje is, ook duidelijk foto's van schaamlipjes. Hebben dus ook alles in roze. Maar je weet het nooit..
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Dit soort verhalen hoor je natuurlijk veel meer dan dat je hoort dat het wel goed is gezien he, want daar is niks spectaculairs aan... Hier met 16 weken een geslachtsbepaling gehad, ze was eigenwijs, zo ook bij de 20 weken echo, de 3d echo... Maar de echoscopistes zeiden meteen dat het een meisje was, voordat we zelf wat hadden gezegd. Tot 3 x toe... Dus ik ga er vanuit dat het hier goed is, en zo niet dan moeten we heel snel een leuke jongensnaam bedenken en wat leuke jongenskleding scoren... Komt dus goed. Snap sowieso niet zo goed waar je je druk over maakt, je hebt nog een 20 weken echo dus dan kun je het nog een x laten checken.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Hier kreeg ik met 15 weken een echo en de vk zei een jongen. Toen kreeg ik met 18 weken een echo bij een vk in het ziekenhuis en ze zei een meisje. Bij de 20 weken echo was het toch overduidelijk een jongen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
chococupcake schreef:Dit soort verhalen hoor je natuurlijk veel meer dan dat je hoort dat het wel goed is gezien he, want daar is niks spectaculairs aan... Hier met 16 weken een geslachtsbepaling gehad, ze was eigenwijs, zo ook bij de 20 weken echo, de 3d echo... Maar de echoscopistes zeiden meteen dat het een meisje was, voordat we zelf wat hadden gezegd. Tot 3 x toe... Dus ik ga er vanuit dat het hier goed is, en zo niet dan moeten we heel snel een leuke jongensnaam bedenken en wat leuke jongenskleding scoren... Komt dus goed. Snap sowieso niet zo goed waar je je druk over maakt, je hebt nog een 20 weken echo dus dan kun je het nog een x laten checken.
Ik heb idd de 20weken echo nog, maar ik vroeg het me gewoon af. Het komt dus toch echt wel vaker voor, meer als ik zelf d8!
Gast- Gast
Bij de eerste geslachtsecho zei ze bij ons een jongen. Was heel duidelijk want je zag het geslachtsdeel heel goed.
Ja en toen kwamen de verhalen en ging ik ook twijfelen!
Je hoort het best veel en het zal je maar overkomen. Al hoorde ik het idd ook van meisjes wat toch een jongen bleek te zijn en niet andersom.
Dus dacht toen: kan niet meer anders zijn, we hadden zo'n duidelijke echofoto.
Ja en toen kwamen de verhalen en ging ik ook twijfelen!
Je hoort het best veel en het zal je maar overkomen. Al hoorde ik het idd ook van meisjes wat toch een jongen bleek te zijn en niet andersom.
Dus dacht toen: kan niet meer anders zijn, we hadden zo'n duidelijke echofoto.
Balloon schreef:Bij ons dachten ze met 17 weken een meisje te zien. Maar zeker wisten ze het niet. Het bleek een paar weken later toch een jongetje te zijn.
Hier precies hetzelfde... Gelukkig was het gisteren met de 3d echo nog steeds overduidelijk een jongetje, had namelijk al best ingeslagen met de blauwe spulletjes, ook de kamers is gedeeltelijk blauw.
Al lijkt een meisje in n blauwe kamer me minder erg dan andersom...
Vond die geslachtsbepaling trouwens niet zonde van het geld, vond het gewoon heerlijk om even binnen te kijken en bevestiging te krijgen dat t nog goed gaat...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Soortgelijke onderwerpen
» Geslachtsbepaling
» Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?
» Geslachtsbepaling voor 20 weken echo
» Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?
» Geslachtsbepaling voor 20 weken echo
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: