Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

+17
Parisienne
Mikki
Pien
ProudMom
Theezakje13
loesje
snoezel
Mamsie
Schism
Pussycat
PapillonRose
Dora
Chelle
Flip Fluitketel
joyce0606
Monnie
Annemie
21 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 8:45

ivax schreef:wat mij wel zwaar tegenviel, is dat veel mensen minder enthousiast reageerden toen ze hoorden dat het een jongen zou worden.

Reacties als "ow, dat is ook leuk" kregen we vaak.

Dat herken ik gelukkig helemaal niet. Raar hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 8:45

Hazeltje schreef:
Nu hebben we weer beide het gevoel dat het een meisje is.
Mijn man zegt dat hij geen jongens kan maken hahaha.

Ik denk ook dat jullie weer een meisje krijgen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 8:45

Ik was ervan overtuigd dat het een jongen is. Was ook stomverbaasd dat het een meisje is, maar ben er ontzettend blij mee! Moest in het begin wel even omschakelen van jongens naar meiden kleertjes, was echt overtuigd dat het een jochie was Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 8:47

Minneke schreef:
ivax schreef:wat mij wel zwaar tegenviel, is dat veel mensen minder enthousiast reageerden toen ze hoorden dat het een jongen zou worden.

Reacties als "ow, dat is ook leuk" kregen we vaak.

Dat herken ik gelukkig helemaal niet. Raar hoor!

Ik wel helaas. 1 iemand hoopte en dacht een jongen, en kreeg dus van diegene ook zo'n reactie... Niet leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 8:49

Razz_ schreef:Nee ik zat er totaal naast ! Ik wist echt zeker dat het een meisje was. Alles wees er gewoon op en het kon gewoon niet anders.
Nou dat kon dus wel haha. Ik viel echt bijna van m'n stoel toen ik hoorde dat het een jongen was en ik moest er zelfs een aantal weken aan wennen. Ik was totaal niet teleurgesteld dat het een jongen was hoor maar meer dat ik er zó naast zat met mijn gevoel dat begreep ik gewoon niet Wink

Ja ook voor mij erg herkenbaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 9:04

Razz_ schreef:
Hazeltje schreef:
Nu hebben we weer beide het gevoel dat het een meisje is.
Mijn man zegt dat hij geen jongens kan maken hahaha.

Ik denk ook dat jullie weer een meisje krijgen !

Haha echt waar?
Ik ben benieuwd. Nog 7 weekjes dan weten we het Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Mamsie di 31 mei 2011 - 9:18

1e keer ja.
2e keer nee.
3e keer had ik echt geen idee.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 9:24

Ja, ik had wel het idee dat het was wat het is! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 9:26

Dat het zijn wat het zijn toch PM Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  snoezel di 31 mei 2011 - 9:42

Ja, voorgevoel was goed.
We wisten ook serieus alleen maar leuke meisjesnamen, wisten alleen maar hoe we de babykamer zouden maken als het een meisje zou worden.. :shock:

Met de 20weken echo hadden we nog steeds geen jongensnaam die we allebei leuk vonden en voelden kloppen..
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 10:20

Ik was ervan overtuigd dat we een jongetje zouden krijgen. Zelfs op het laatste moment, toen de chirurg vroeg wat we dachten dat het was, zeiden we dat het een jongetje was. Maar nee, een meisje dus Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 10:25

Bazyle schreef:Dat het zijn wat het zijn toch PM Wink
Ja idd Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 18:58

Wij wilden het alledrie de keren niet weten, dus wisten het pas na de bevalling.
Maar bij de 1e 2 kinderen klopte mijn gevoel wel. Iedereen dacht juist het andere geslacht beide keren, mijn man ook, maar mijn gevoel klopte dus.

Dit keer met de tweeling klopte het niet. Dit hadden we totaal niet verwacht, 2 meisjes. We dachten eerder aan 2 jongens of een jongen en een meisje. Maar ik vind het geweldig! (al was alles goed geweest hoor, we hadden tenslotte ook al beide)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 19:07

Ik dacht dat we een jongetje zouden krijgen, en mijn vriend dacht een meisje Wink Mijn gevoel was dus juist. Andere in mijn omgevind dachten ook dat het een jongetje zou zijn, gezien ik een echte "jongetjesmoeder" ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  loesje di 31 mei 2011 - 20:10

ik heb een droom gehad voor dat ik wist dat ik zwanger was dat een hond van de trap af liep die veranderde in een blond jongetje die verder liep.
verklaring droom: wij dachten dat het nog wel even zou duren voor dat ik zwanger werd en wilde dus een puppy kopen maar net toen wij die pup wilde gaan halen dacht ik misschien ben ik nu wel zwanger en dus getest en jahoor. Toen hebben we de pup maar afgezegt haha.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Theezakje13 di 31 mei 2011 - 20:12

Mijn gevoel zegt al vanaf het begin dat we een jongetje krijgen.
Of dat ook echt zo is zien we over max 9 weken!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  ProudMom di 31 mei 2011 - 20:21

Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, dacht ik even ''Het is een meisje''.
Maar al gauw dacht ik daar anders over, en had ik echt heel sterk een voorgevoel dat we een zoontje zouden krijgen.
M'n vriend zei dat hij voor 100% zeker wist dat het een meisje was. Laughing Maar ik wist het zéker; we zouden een zoon krijgen.
Op vakantie in Florida heb ik zelfs al wat jongenskleertjes gekocht, en niet eens omgekeken naar meidenkleren, ik wist het gewoon zeker. Terwijl ik het natuurlijk ook hartstikke fout kon hebben.
Maar bij de 20 weken echo werd al gauw duidelijk dat ik gelijk had, ik zag het al voordat de echoscopiste het ons vertelde; IT'S A BOY! Very Happy
Ooh wat was ik blij, de tranen rolden over m'n wangen. (maar dat zou ik bij een meisje ook gehad hebben hoor. Het was vooral de opluchting dat ons mannetje gezond was, voor zover ze konden zien.)
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Pien di 31 mei 2011 - 20:26

ik was er van overtuigd dat het een zoon zou worden, met de 20weken echo vertelde de echoscopiste echter dat het toch echt een meisje was! we waren allebei superblij, hadden toch wel een lichte voorkeur voor een meisje, hadden al het praktische voor een meisje ook al klaar en voor een jongen niet, het werd ons dus ook gelijk een stuk makkelijker gemaakt.... wat natuurlijk vééle malen belangrijker was dat alles op de echo gewoon in orde was!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 20:30

Ik was van begin af aan heilig ervan overtuigd dat het een meisje werd. Maar 3 weken voor de echo begon ik toch ernstig te twijfelen.
Ik zag mezelf ook meer als meisje mama dan jongens mama.

Tot we de echo hadden. Toch nog denkend het word een meisje.... Maar zijn pronkstuk was zo enorm dat ik daar echt niet meer om heen kon. Even viel ik echt van mijn geloof want ik kon toch geen jongens maken ???? hahah waarom ik dat dacht geen idee.

En als 2e dacht ik "jemig wat is dat ding groot !!!" Komt dat nog goed ????

Maar wat ben ik toch blij met mijn zoon. En af en toe is het een meisje want mijn hakken schoenen en sieraden vind hij toch maar prachtig !! bounce bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Mikki di 31 mei 2011 - 20:54

Beide keren heb ik meteen na de positieve test gezegd dat het een meid zou worden, beide keren heb ik gelijk gekregen.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 21:00

Bij Dylan had ik een echt jongens gevoel en dat klopte ook. Echter bij Lynn had ik ook echt een jongens gevoel en vond het ook een behoorlijke schock toen ik hoorde dat het een meisje zou worden nerd Ontzettend leuk natuurlijk maar moest wel even omschakelen haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Parisienne di 31 mei 2011 - 21:56

Ik had het gevoel dat we een dochter zouden krijgen, dit gevoel was ook juist. Maar ik twijfel soms of dat gevoel nou wel 'eerlijk' was.. ik had gewoon erg graag gewild dat er een meisje in mijn buik zat en ging het daarom ook denken! :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  jill di 31 mei 2011 - 22:38

ik had vanaf het begin het gevoel dat het een jongetje was , en bij 16 weken werd mijn vermoeden bevestigd Very Happy
jill
jill
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 74
Registratiedatum : 26-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 22:44

Parels schreef:Oh Coco, wat leuk Very Happy
Is de kans groot dat jullie nog een tweeling krijgen, of niet?
Was het gewoon puur geluk?


Volgens de gynaecoloog is de kans wel groter dan gemiddeld omdat het bij mij aan beide kanten van de familie voorkomt. Ik heb daar een tijdje terug over gebeld omdat wij eigenlijk al wel weer wilden over een niet al te lange tijd, maar voor verdere uitleg en eventueel onderzoek moet ik nog een afspraak maken.
Ik geloof ook dat je als je eenmaal een (twee-eiige) tweeling hebt gekregen, de kans 10 % is op nog een tweeling.
Dus we wachten nog maar eventjes. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Happydobby di 31 mei 2011 - 22:52

Ik had het geslacht ook goed, mijn vriend wist het echt niet. Maar nog maximaal 9 weekjes hou ik me in.
Tot op heden weten alleen wij het.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 2 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum