Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

+17
Parisienne
Mikki
Pien
ProudMom
Theezakje13
loesje
snoezel
Mamsie
Schism
Pussycat
PapillonRose
Dora
Chelle
Flip Fluitketel
joyce0606
Monnie
Annemie
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 3 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 0:13

Coco schreef:
Parels schreef:Oh Coco, wat leuk Very Happy
Is de kans groot dat jullie nog een tweeling krijgen, of niet?
Was het gewoon puur geluk?


Volgens de gynaecoloog is de kans wel groter dan gemiddeld omdat het bij mij aan beide kanten van de familie voorkomt. Ik heb daar een tijdje terug over gebeld omdat wij eigenlijk al wel weer wilden over een niet al te lange tijd, maar voor verdere uitleg en eventueel onderzoek moet ik nog een afspraak maken.
Ik geloof ook dat je als je eenmaal een (twee-eiige) tweeling hebt gekregen, de kans 10 % is op nog een tweeling.
Dus we wachten nog maar eventjes. :P
Ik zal zelf over een evt volgende ook 3x langer nadenken, hoewel de kans op nog een tweeling voor ons natuurlijk heel klein is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 3 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Susan wo 1 jun 2011 - 0:19

Volgens mij is inderdaad alleen een grotere kans op het krijgen van een twee-eiige tweeling erfelijk, of eigenlijk het hebben van een dubbele eisprong.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 3 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 0:30

Susan schreef:Volgens mij is inderdaad alleen een grotere kans op het krijgen van een twee-eiige tweeling erfelijk, of eigenlijk het hebben van een dubbele eisprong.
Klopt, bij ons is het gewoon 'toeval'. Dus de kans dat het nog een keer gebeurt is heel klein, maar nu hadden we er ook gewoon niet op gerekend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 3 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 0:32

Ja, ik had beide keren al heel vroeg het gevoel zwanger te zijn van een meisje en dat klopte beide keren ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 3 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Susan wo 1 jun 2011 - 1:04

De eerste keer zei de Chinese conceptietabel dat het een jongetje werd en daar geloofde ik in. Toen bij de 12 weken echo de echoscopiste haar vermoeden uitsprak dat het een jongetje werd, was ik al overtuigd en het klopte ook.
De tweede keer zei de Chinese conceptietabel dat het een meisje werd, maar dezelfde echoscopiste had weer het vermoeden van een jongetje, al was ze die keer iets minder overtuigd. Mijn gevoel neigde toch naar een jongetje, we waren dus wel verrast bij de 20 weken echo. Ik weet nog dat mijn moeder, die erbij was, eventjes gilde omdat ze zo verrast was.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 3 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 1:32

Bij de eerste was ik er meteen van overtuigd dat het een jongen zou zijn, dat gevoel was heel sterk. Mijn omgeving dacht een meisje. Het werd een jongen.

Bij de tweede was mijn gevoel wat minder sterk, ik neigde naar een meisje maar was minder zeker van mijn zaak. Mijn vriend was overtuigd van een jongen. Een paar dagen voor we de echo zouden hebben wist ik opeens zeker dat het een meisje zou zijn en dat was het ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 3 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Fiebje wo 1 jun 2011 - 1:56

Mijn vermoeden werd bevestigd bij de 20 weken echo.
Laat nu nog even in het midden wat het is angel

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?  - Pagina 3 Empty Re: Geslachtsbepaling ; was jullie gevoel juist?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum