Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij echt not-done qua seks?

+20
NoorA
TGR
Prosecco
ButterflyEffect
Alias
ZoeteWitteWijn
psv-forever
JD
pinklady85
xxDila
nina
Jerry
VeryCherry
Mamsie
Blond
Pussycat
Zora
CaptainSpectacular
Sweety
Jeanette
24 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  ZoeteWitteWijn do 13 jan 2011 - 10:35

Prosecco schreef:
ZoeteWitteWijn schreef:Ik ben ook niet supermoeilijk, maar waar ik écht pissig van word is als hij, als ik 'm aan het pijpen ben, met zijn handen mijn hoofd duwt. Ik vind dat wel zo denigrerend. Suspect

Mijn hoofd werd eens naar beneden geduwd terwijl we gewoon aan het zoenen waren, of ik hem ff wilde gaan pijpen. Toen heb ik hem maar even duidelijk gemaakt dat dit de eerste en de laatste keer was dat hij zo'n actie uithaalde want dat het anders nooit meer zou gebeuren. "Maar hij vond het zo lekker". Tja, er zijn ook andere manieren om dat duidelijk te maken.
Dat is dus gelijk mijn not done.

Zo. Nee inderdaad! Vraag het gewoon netjes, dan doen we het ook wel. :P
ZoeteWitteWijn
ZoeteWitteWijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 107
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  NoorA do 13 jan 2011 - 10:47

ZoeteWitteWijn schreef:
Prosecco schreef:
ZoeteWitteWijn schreef:Ik ben ook niet supermoeilijk, maar waar ik écht pissig van word is als hij, als ik 'm aan het pijpen ben, met zijn handen mijn hoofd duwt. Ik vind dat wel zo denigrerend. Suspect

Mijn hoofd werd eens naar beneden geduwd terwijl we gewoon aan het zoenen waren, of ik hem ff wilde gaan pijpen. Toen heb ik hem maar even duidelijk gemaakt dat dit de eerste en de laatste keer was dat hij zo'n actie uithaalde want dat het anders nooit meer zou gebeuren. "Maar hij vond het zo lekker". Tja, er zijn ook andere manieren om dat duidelijk te maken.
Dat is dus gelijk mijn not done.

Zo. Nee inderdaad! Vraag het gewoon netjes, dan doen we het ook wel. :P

Dat is pas geil, dat je vriend tijdens het pijpen of voorspel zegt: "zeg lief popje, als je zin hebt hé, en echt alleeeeeeen als je zin hebt! zou je mij dan misschien willen gaan pijpen alsjeblieft?". Neutral

Doe mij dan maar gewoon een 'pijpen, bitch' hoor
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 11:37

Ik heb een keer in een deuk gelegen toen een vriendin verontwaardigd vertelde over de manier.. Waarop haar vriend hintte naar een pijpbeurt Very Happy Ze waren aan 't zoenen e.d. en op gegeven moment, wees hij dus naar beneden en zei 'Kusje?' met een big smile. De manier waarop, was voor haar zó vaag, dat ze helemaal ontstemd was en de dag daarna nog verbaasd was haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 11:41

Trisha schreef:Ik heb een keer in een deuk gelegen toen een vriendin verontwaardigd vertelde over de manier.. Waarop haar vriend hintte naar een pijpbeurt Very Happy Ze waren aan 't zoenen e.d. en op gegeven moment, wees hij dus naar beneden en zei 'Kusje?' met een big smile. De manier waarop, was voor haar zó vaag, dat ze helemaal ontstemd was en de dag daarna nog verbaasd was haha.
Hahahahaha, ik zie het gewoon serieus voor me nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  ZoeteWitteWijn do 13 jan 2011 - 11:52

NoorA schreef:
ZoeteWitteWijn schreef:
Zo. Nee inderdaad! Vraag het gewoon netjes, dan doen we het ook wel. :P

Dat is pas geil, dat je vriend tijdens het pijpen of voorspel zegt: "zeg lief popje, als je zin hebt hé, en echt alleeeeeeen als je zin hebt! zou je mij dan misschien willen gaan pijpen alsjeblieft?". Neutral

Als hij zichzelf daarna geselt. Waarom niet?
ZoeteWitteWijn
ZoeteWitteWijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 107
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Sweety do 13 jan 2011 - 22:20

_Donnaa schreef:
Trisha schreef:Ik heb een keer in een deuk gelegen toen een vriendin verontwaardigd vertelde over de manier.. Waarop haar vriend hintte naar een pijpbeurt Very Happy Ze waren aan 't zoenen e.d. en op gegeven moment, wees hij dus naar beneden en zei 'Kusje?' met een big smile. De manier waarop, was voor haar zó vaag, dat ze helemaal ontstemd was en de dag daarna nog verbaasd was haha.
Hahahahaha, ik zie het gewoon serieus voor me nerd
Hahaha.... dat is echt grappig. Laughing
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 12:49

Lilith schreef:
Marin schreef:Ja maar in mijn ogen is het in die situatie sowieso al niet gelijkwaardig. Ik vind dwingen nog net een te groot woord maar feitelijk dringt de man het wel aan de vrouw op, zo van ik wil dat jij me gaat pijpen en dit duurt me te lang dus duik maar even verder naar beneden. Ik vind dat denigrerend ja en zou ik niet blij mee zijn wanneer dat zou gebeuren.
Wanneer het als grap gebeurd binnen een gelijkwaardige relatie is het nog wel ok, al zou ik daar zelf denk ik onzeker door worden.
Ze bedoelt niet haar hoofd naar beneden duwen omdat ze moet pijpen, maar tíjdens het pijpen haar hoofd vasthouden en dan 'sturen'.

Zou ik ook niet willen. Ik bepaal zelf we hoe ik 'stuur' hoeft hij niet voor me te doen. En zelf kun je dan kijken hoe ver je gaat, zonder dat je geduwd wordt en ga kokhalzen omdat het te diep is. Nee bedankt.

Not done voor mij anale seks. Moet er echt niet aan denken. Had een ex die het heel graag wilde. Ik wilde het niét en hij bleef er maar over doorzaniken, heel irritant. Als ik dat niet wil, dan wil ik dat niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Prosecco vr 14 jan 2011 - 13:01

Jen_ schreef:
Lilith schreef:
Marin schreef:Ja maar in mijn ogen is het in die situatie sowieso al niet gelijkwaardig. Ik vind dwingen nog net een te groot woord maar feitelijk dringt de man het wel aan de vrouw op, zo van ik wil dat jij me gaat pijpen en dit duurt me te lang dus duik maar even verder naar beneden. Ik vind dat denigrerend ja en zou ik niet blij mee zijn wanneer dat zou gebeuren.
Wanneer het als grap gebeurd binnen een gelijkwaardige relatie is het nog wel ok, al zou ik daar zelf denk ik onzeker door worden.
Ze bedoelt niet haar hoofd naar beneden duwen omdat ze moet pijpen, maar tíjdens het pijpen haar hoofd vasthouden en dan 'sturen'.

Zou ik ook niet willen. Ik bepaal zelf we hoe ik 'stuur' hoeft hij niet voor me te doen. En zelf kun je dan kijken hoe ver je gaat, zonder dat je geduwd wordt en ga kokhalzen omdat het te diep is. Nee bedankt.

Not done voor mij anale seks. Moet er echt niet aan denken. Had een ex die het heel graag wilde. Ik wilde het niét en hij bleef er maar over doorzaniken, heel irritant. Als ik dat niet wil, dan wil ik dat niet.

+1, behalve dat mijn ex af en toe dacht: ik steek hem er gewoon in. Pech voor hem dat ik het heus wel in de gaten had en het gelijk over was met de pret. Nee is nee.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  RYW vr 14 jan 2011 - 21:37

Alles dat buiten de wettelijke kaders valt gaat sowieso niet gebeuren. Seks in combi met drugs ook niet, ghb ofzo, als ik zo kwetsbaar ben wil ik niet de controle verliezen. Poep, plas, kots en dat soort dingen zijn ook niet aan mij besteed.

Verder kan ik me best vinden in Liliths verhaal. Als je een partner hebt waarbij je je op je gemak voelt, dan weet je dat hij je respecteert. En juist als jij zoiets 'toelaat', hem dat 'gunt', dan ben je toch helemaal niet ondergeschikt ofzo? Ja, als je het niet prettig vindt dan kan dat, maar denigrerend vind ik het niet.

Wel bij vreemden, trouwens. Een vriendin had een keer een one night stand en die kerel begon ook gelijk van 'vieze hoerrr!', nou, dat is wel een enorme afknapper...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 2:13

Marin schreef:Nou, vind ik wel. Ik krijg er nogal 'pijpen, bitch' gevoelens bij. Ik doe het liever op eigen initiatief, dan dat ik er met m'n neus ingeduwt word.

Eens, vreselijk haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 4:09

Poep, plas, en snot seks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 4:16

Storm schreef:Poep, plas, en snot seks.
Snot?? Wat is snotseks?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Bliss za 15 jan 2011 - 5:38

Darcy schreef:
Storm schreef:Poep, plas, en snot seks.
Snot?? Wat is snotseks?

Hahahaaa dan moet je wel hele grote neusgaten hebben volgens mij! Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 5:43

Darcy schreef:
Storm schreef:Poep, plas, en snot seks.
Snot?? Wat is snotseks?
Hahaha ik heb eigenlijk geen idee, maar 't zal vast bestaan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 5:57

Sweety schreef:
_Donnaa schreef:
Trisha schreef:Ik heb een keer in een deuk gelegen toen een vriendin verontwaardigd vertelde over de manier.. Waarop haar vriend hintte naar een pijpbeurt Very Happy Ze waren aan 't zoenen e.d. en op gegeven moment, wees hij dus naar beneden en zei 'Kusje?' met een big smile. De manier waarop, was voor haar zó vaag, dat ze helemaal ontstemd was en de dag daarna nog verbaasd was haha.
Hahahahaha, ik zie het gewoon serieus voor me nerd
Hahaha.... dat is echt grappig. Laughing

Dan zou het voor mij toch wel klaar zijn denk ik.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Alias za 15 jan 2011 - 7:55

Prosecco schreef:
Jen_ schreef:
Lilith schreef:
Marin schreef:Ja maar in mijn ogen is het in die situatie sowieso al niet gelijkwaardig. Ik vind dwingen nog net een te groot woord maar feitelijk dringt de man het wel aan de vrouw op, zo van ik wil dat jij me gaat pijpen en dit duurt me te lang dus duik maar even verder naar beneden. Ik vind dat denigrerend ja en zou ik niet blij mee zijn wanneer dat zou gebeuren.
Wanneer het als grap gebeurd binnen een gelijkwaardige relatie is het nog wel ok, al zou ik daar zelf denk ik onzeker door worden.
Ze bedoelt niet haar hoofd naar beneden duwen omdat ze moet pijpen, maar tíjdens het pijpen haar hoofd vasthouden en dan 'sturen'.

Zou ik ook niet willen. Ik bepaal zelf we hoe ik 'stuur' hoeft hij niet voor me te doen. En zelf kun je dan kijken hoe ver je gaat, zonder dat je geduwd wordt en ga kokhalzen omdat het te diep is. Nee bedankt.

Not done voor mij anale seks. Moet er echt niet aan denken. Had een ex die het heel graag wilde. Ik wilde het niét en hij bleef er maar over doorzaniken, heel irritant. Als ik dat niet wil, dan wil ik dat niet.

+1, behalve dat mijn ex af en toe dacht: ik steek hem er gewoon in. Pech voor hem dat ik het heus wel in de gaten had en het gelijk over was met de pret. Nee is nee.

Dat heb ik ook een keer gehad met een ex-scharrel. Weten dat je dat niet wilt en dan toch gewoon proberen er in te steken. Man toen ben ik kwaad geworden! Dan heb je echt geen respect voor de ander. Sowieso als je duidelijk bent geweest dat je iets niet wilt en dat hij er dan steeds weer over zeurt vind ik echt not-done.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 10:22

Alias schreef:
Prosecco schreef:
Jen_ schreef:
Lilith schreef:
Marin schreef:Ja maar in mijn ogen is het in die situatie sowieso al niet gelijkwaardig. Ik vind dwingen nog net een te groot woord maar feitelijk dringt de man het wel aan de vrouw op, zo van ik wil dat jij me gaat pijpen en dit duurt me te lang dus duik maar even verder naar beneden. Ik vind dat denigrerend ja en zou ik niet blij mee zijn wanneer dat zou gebeuren.
Wanneer het als grap gebeurd binnen een gelijkwaardige relatie is het nog wel ok, al zou ik daar zelf denk ik onzeker door worden.
Ze bedoelt niet haar hoofd naar beneden duwen omdat ze moet pijpen, maar tíjdens het pijpen haar hoofd vasthouden en dan 'sturen'.

Zou ik ook niet willen. Ik bepaal zelf we hoe ik 'stuur' hoeft hij niet voor me te doen. En zelf kun je dan kijken hoe ver je gaat, zonder dat je geduwd wordt en ga kokhalzen omdat het te diep is. Nee bedankt.

Not done voor mij anale seks. Moet er echt niet aan denken. Had een ex die het heel graag wilde. Ik wilde het niét en hij bleef er maar over doorzaniken, heel irritant. Als ik dat niet wil, dan wil ik dat niet.

+1, behalve dat mijn ex af en toe dacht: ik steek hem er gewoon in. Pech voor hem dat ik het heus wel in de gaten had en het gelijk over was met de pret. Nee is nee.

Dat heb ik ook een keer gehad met een ex-scharrel. Weten dat je dat niet wilt en dan toch gewoon proberen er in te steken. Man toen ben ik kwaad geworden! Dan heb je echt geen respect voor de ander. Sowieso als je duidelijk bent geweest dat je iets niet wilt en dat hij er dan steeds weer over zeurt vind ik echt not-done.

Inderdaad erg respectloos. Er over doorzaniken en het gewoon probéren te doen helemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Wennebellah zo 16 jan 2011 - 11:58

-Anaal.
-Pijpen. ( mijn vriend&ik vinden het allebei smerig )
-SM.
-Seks voor geld.
-Sperma OP je lichaam.

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Woonplaats : Sliedrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 4:40

Ik vind eigenlijk heel veel goed.

Ik was wel benieuwd naar anale sex, en dat hebben we 1x geprobeerd maar het deed zo *@&!&*^!&* pijn dat het daarbij is gebleven..
Wat absoluut tegen mijn grenzen ingaat is in mijn mond klaarkomen. Nee, dat wil ik niet hebben.
Voor de rest ben ik best wel in voor iets nieuws.

EDIT EDIT EDIT
Natuurlijk geeeeeeeeen poep plas & kotssex. Bleeeeeeeeeeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 4:49

CKC schreef:Ik vind eigenlijk heel veel goed.

EDIT EDIT EDIT
Natuurlijk geeeeeeeeen poep plas & kotssex. Bleeeeeeeeeeg!
Dat lijkt me toch normaal, dat begrijpt iedereen hoor, dat je dat niet wilt smile Er wordt altijd meteen gezegd 'niet met dieren, kinderen en plas en poep' alsof dat bij 50% van de mensen wél normaal is, maar ik vermoed eigenlijk dat er maar héél weinig mensen zijn die dat soort dingen wél leuk vinden.
Ik vind het vrij logisch iig, dat valt toch niet onder seks?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 4:54

Lilith schreef:
CKC schreef:Ik vind eigenlijk heel veel goed.

EDIT EDIT EDIT
Natuurlijk geeeeeeeeen poep plas & kotssex. Bleeeeeeeeeeg!
Dat lijkt me toch normaal, dat begrijpt iedereen hoor, dat je dat niet wilt smile Er wordt altijd meteen gezegd 'niet met dieren, kinderen en plas en poep' alsof dat bij 50% van de mensen wél normaal is, maar ik vermoed eigenlijk dat er maar héél weinig mensen zijn die dat soort dingen wél leuk vinden.
Ik vind het vrij logisch iig, dat valt toch niet onder seks?

Whaha, ja maar er staat ik vind eigenlijk veel goed, dus ook poep en plassex. tralala, eigenlijk doe ik dat dagelijks met mijn man. Elkaar lekker onderpoepen en dan ziek worden van de poepbacterien en we dan lekker op elkaar kunnen kotsen! JAK!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  TGR ma 17 jan 2011 - 5:22

Ben ik dan zo'n viespeuk of zijn de meeste hier zo braaf en/of vies van de ander?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  TGR ma 17 jan 2011 - 5:24

ThatAnimalChick schreef:-Anaal.
-Pijpen. ( mijn vriend&ik vinden het allebei smerig )
-SM.
-Seks voor geld.
-Sperma OP je lichaam.

Een man die gepijpt worden vies vindt? Of vindt hij het vies om te pijpen? Wink

Ik ken geen man die het niet lekker vindt om te ondergaan....

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:52

TGR schreef:Ben ik dan zo'n viespeuk of zijn de meeste hier zo braaf en/of vies van de ander?
Ik ben vast net zo'n viespeuk als jij, en braaf ben ik ook niet echt geloof ik. Als ik lees dat iemand sperma op een lichaamsdeel al vies vindt dan kijk ik daar wel even van op, hoezo is dat vies? Ja, als je geen douche of stromend water hebt, dan is het vies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  TGR ma 17 jan 2011 - 6:22

Lilith schreef:Ik ben vast net zo'n viespeuk als jij, en braaf ben ik ook niet echt geloof ik.

Geloof t meteen, maar goed, de details over mijn eigen seksleven houd ik voor me :P

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum