Wat vind jij echt not-done qua seks?
+20
NoorA
TGR
Prosecco
ButterflyEffect
Alias
ZoeteWitteWijn
psv-forever
JD
pinklady85
xxDila
nina
Jerry
VeryCherry
Mamsie
Blond
Pussycat
Zora
CaptainSpectacular
Sweety
Jeanette
24 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?
Zakdoeken of toiletpapier.. Of ben ik nu vies?Lilith schreef:Ik ben vast net zo'n viespeuk als jij, en braaf ben ik ook niet echt geloof ik. Als ik lees dat iemand sperma op een lichaamsdeel al vies vindt dan kijk ik daar wel even van op, hoezo is dat vies? Ja, als je geen douche of stromend water hebt, dan is het vies.TGR schreef:Ben ik dan zo'n viespeuk of zijn de meeste hier zo braaf en/of vies van de ander?
Gast- Gast
Dan ben ik ook vies, maar als je je niet uiteindelijk een keer gaat douchen wordt het wel extra vies_Donnaa schreef:Zakdoeken of toiletpapier.. Of ben ik nu vies?Lilith schreef:Ik ben vast net zo'n viespeuk als jij, en braaf ben ik ook niet echt geloof ik. Als ik lees dat iemand sperma op een lichaamsdeel al vies vindt dan kijk ik daar wel even van op, hoezo is dat vies? Ja, als je geen douche of stromend water hebt, dan is het vies.TGR schreef:Ben ik dan zo'n viespeuk of zijn de meeste hier zo braaf en/of vies van de ander?
Gast- Gast
TGR schreef:ThatAnimalChick schreef:-Anaal.
-Pijpen. ( mijn vriend&ik vinden het allebei smerig )
-SM.
-Seks voor geld.
-Sperma OP je lichaam.
Een man die gepijpt worden vies vindt? Of vindt hij het vies om te pijpen?
Ik ken geen man die het niet lekker vindt om te ondergaan....
Mijn vriend was voor hij mij kende ook niet echt een fan van pijpen. Ik ben van mening dat je voorgangsters het dan gewoon verpest hebben. Ik ga daar ook niet mee akkoord. IK vind er niets vies aan. Nu vindt hij het, om in jouw termen te blijven, wel lekker om te ondergaan, haha.
Verder vind ik anaal echt niks. Nee, ik sta voor veel open, maar daar niet voor. Verder uiteraard het standaard poep/kots/plas-rijtje. No thank you.
Gast- Gast
Lilith schreef:Dan ben ik ook vies, maar als je je niet uiteindelijk een keer gaat douchen wordt het wel extra vies_Donnaa schreef:Zakdoeken of toiletpapier.. Of ben ik nu vies?Lilith schreef:Ik ben vast net zo'n viespeuk als jij, en braaf ben ik ook niet echt geloof ik. Als ik lees dat iemand sperma op een lichaamsdeel al vies vindt dan kijk ik daar wel even van op, hoezo is dat vies? Ja, als je geen douche of stromend water hebt, dan is het vies.TGR schreef:Ben ik dan zo'n viespeuk of zijn de meeste hier zo braaf en/of vies van de ander?
Ik zou het ook niet snel als massage
Gast- Gast
Hahahaha.. 1x per maand is zat, toch?Lilith schreef:Dan ben ik ook vies, maar als je je niet uiteindelijk een keer gaat douchen wordt het wel extra vies_Donnaa schreef:Zakdoeken of toiletpapier.. Of ben ik nu vies?Lilith schreef:Ik ben vast net zo'n viespeuk als jij, en braaf ben ik ook niet echt geloof ik. Als ik lees dat iemand sperma op een lichaamsdeel al vies vindt dan kijk ik daar wel even van op, hoezo is dat vies? Ja, als je geen douche of stromend water hebt, dan is het vies.TGR schreef:Ben ik dan zo'n viespeuk of zijn de meeste hier zo braaf en/of vies van de ander?
Gast- Gast
't is pas kerst geweest, dus ik kan er weer even tegen._Donnaa schreef:Hahahaha.. 1x per maand is zat, toch?Lilith schreef:Dan ben ik ook vies, maar als je je niet uiteindelijk een keer gaat douchen wordt het wel extra vies_Donnaa schreef:Zakdoeken of toiletpapier.. Of ben ik nu vies?Lilith schreef:Ik ben vast net zo'n viespeuk als jij, en braaf ben ik ook niet echt geloof ik. Als ik lees dat iemand sperma op een lichaamsdeel al vies vindt dan kijk ik daar wel even van op, hoezo is dat vies? Ja, als je geen douche of stromend water hebt, dan is het vies.TGR schreef:Ben ik dan zo'n viespeuk of zijn de meeste hier zo braaf en/of vies van de ander?
Gast- Gast
Tjee wat zou het leven saai zijn als ik sperma op mijn lichaam al vies zou vinden.
Gast- Gast
Dan zou je niet naar die gezellige bukkakeparty's kunnenTwixx schreef:Tjee wat zou het leven saai zijn als ik sperma op mijn lichaam al vies zou vinden.
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
En zelfs daar had ik nog niet over nagedacht, moet je nagaan.CaptainSpectacular schreef:Dan zou je niet naar die gezellige bukkakeparty's kunnenTwixx schreef:Tjee wat zou het leven saai zijn als ik sperma op mijn lichaam al vies zou vinden.
Gast- Gast
CaptainSpectacular schreef:Dan zou je niet naar die gezellige bukkakeparty's kunnenTwixx schreef:Tjee wat zou het leven saai zijn als ik sperma op mijn lichaam al vies zou vinden.
Leuke feestjes lijken me dat
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
I always knew..Bliss schreef:CaptainSpectacular schreef:Dan zou je niet naar die gezellige bukkakeparty's kunnenTwixx schreef:Tjee wat zou het leven saai zijn als ik sperma op mijn lichaam al vies zou vinden.
Gast- Gast
Haha. Ik had het opgezocht (wist jij zonder zoeken waarover hij het had?) en zag meteen fantastische dingen...Bliss schreef:CaptainSpectacular schreef:Dan zou je niet naar die gezellige bukkakeparty's kunnenTwixx schreef:Tjee wat zou het leven saai zijn als ik sperma op mijn lichaam al vies zou vinden.
Gast- Gast
haha ik ook!Twixx schreef:Haha. Ik had het opgezocht (wist jij zonder zoeken waarover hij het had?) en zag meteen fantastische dingen...Bliss schreef:CaptainSpectacular schreef:Dan zou je niet naar die gezellige bukkakeparty's kunnenTwixx schreef:Tjee wat zou het leven saai zijn als ik sperma op mijn lichaam al vies zou vinden.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Twixx schreef:Haha. Ik had het opgezocht (wist jij zonder zoeken waarover hij het had?) en zag meteen fantastische dingen...Bliss schreef:CaptainSpectacular schreef:Dan zou je niet naar die gezellige bukkakeparty's kunnenTwixx schreef:Tjee wat zou het leven saai zijn als ik sperma op mijn lichaam al vies zou vinden.
Ja, ik heb dat ooit een keer bij Spuiten & Slikken gezien en heb er nog steeds nachtmerries over
Bliss- Lady Post-a-lot
Darcy schreef:Wat is het dan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bukkake
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss, vertelde ze er in dat programma alleen over of lieten ze het ook zien? Dat lijkt mij namelijk echt te ranzig en begrijp ik je nachtmerrie wel;)
Gast- Gast
Ik vind niet snel iets vies eigenlijk, ook bukkake niet. Niet dat ik er zelf nou om zit te springen, maar vies
vind ik het niet.
En wat voor mij echt not done is, sowieso poep-plas-kots-dieren en zulke ranzigheden maar dat lijkt me vrij logisch,
en SM en BDSM. Dat vind ik zoiets vreemds.
vind ik het niet.
En wat voor mij echt not done is, sowieso poep-plas-kots-dieren en zulke ranzigheden maar dat lijkt me vrij logisch,
en SM en BDSM. Dat vind ik zoiets vreemds.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Elodie schreef:Bliss, vertelde ze er in dat programma alleen over of lieten ze het ook zien? Dat lijkt mij namelijk echt te ranzig en begrijp ik je nachtmerrie wel;)
Hee waarom heb je je naam veranderd? Ze lieten ook filmpjes zien trouwens. Is al járen geleden, maar het heeft indruk gemaakt kennelijk...
Bliss- Lady Post-a-lot
Kreeg trek van mn andere naam en dat is niet de bedoeling;) deze niet leuk?Bliss schreef:Elodie schreef:Bliss, vertelde ze er in dat programma alleen over of lieten ze het ook zien? Dat lijkt mij namelijk echt te ranzig en begrijp ik je nachtmerrie wel;)
Hee waarom heb je je naam veranderd? Ze lieten ook filmpjes zien trouwens. Is al járen geleden, maar het heeft indruk gemaakt kennelijk...
Dan heeft het zeker indruk gemaakt. Maar jaren geleden was jij zelf ook een jonger en wellicht minder ervaren meisje waardoor zulke beelden vast harder zijn binnen gekomen
Gast- Gast
Ja vind deze naam ook leuk hoor! Die andere was idd wel erg lekker
Niet dat ik nu zo ervaren ben, maar was toen idd wel minder ervaren natuurlijk. Maar vind t nog steeds ranzig
Niet dat ik nu zo ervaren ben, maar was toen idd wel minder ervaren natuurlijk. Maar vind t nog steeds ranzig
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Ja vind deze naam ook leuk hoor! Die andere was idd wel erg lekker
Gast- Gast
wel, leuk! ik moet eerlijk bekennen dat ik een keer een twix op het station heb gekocht omdat ik een reactie van je lasElodie schreef:
Kreeg trek van mn andere naam en dat is niet de bedoeling;) deze niet leuk?
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Fijn dat ik dan nu ook andere mensen kan helpen om zich in te houden of had je anders 'n frietje met gekocht?ButterflyEffect schreef:wel, leuk! ik moet eerlijk bekennen dat ik een keer een twix op het station heb gekocht omdat ik een reactie van je lasElodie schreef:
Kreeg trek van mn andere naam en dat is niet de bedoeling;) deze niet leuk?
De betekenis van deze naam is in ieder geval veel mooier.
Gast- Gast
Wat betekent het dan? Nee ik ben niet zo van de friet, chocola is mijn zwak
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. Hoe oud was je?;Wat vind jij te jong voor seks?
» Dat vind ik echt raar
» Wat vind jij nou echt een mooie meisjesnaam?
» zin in seks en de pil
» Blaasontsteking na seks
» Dat vind ik echt raar
» Wat vind jij nou echt een mooie meisjesnaam?
» zin in seks en de pil
» Blaasontsteking na seks
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: