Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij echt not-done qua seks?

+20
NoorA
TGR
Prosecco
ButterflyEffect
Alias
ZoeteWitteWijn
psv-forever
JD
pinklady85
xxDila
nina
Jerry
VeryCherry
Mamsie
Blond
Pussycat
Zora
CaptainSpectacular
Sweety
Jeanette
24 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Jeanette za 11 dec 2010 - 9:14

Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bij mij is dat het volgende;

- SM
- Anaal
- Seks voor geld
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Sweety za 11 dec 2010 - 9:30

- SM
- Natheid van de vrouw aan haarzelf afsmeren

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  CaptainSpectacular za 11 dec 2010 - 9:45

  • Seksuele gedragingen met onwillende of (seksueel) wilsonbekwame mensen.
  • Seks met iets wat geen mens is (wellicht met uitzondering van bijv. seksspeeltjes).
  • Exhibitionisme. Ik vind het al enigszins irritant om publieke tongworsteltoernooien aan te moeten zien, en wat gij niet wil dat u geschiedt...
  • Aparte rollenspellen waarbij ik niet voel hoe het seksueel opwindend kan zijn (voorbeeld: ageplay).
  • SM (tenzij licht).
  • Pegging, rimming.
  • Copro-, klisma-, uro- of emetophilia.
En het lijstje kan nog heel lang worden als je de rest van de DSM erbij pakt.
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 10:05

Ik heb een relatie, en wij doen in die relatie niet aan dingen als anaal, sm, en erger ( vul zelf maar in, ik wil niet eens weten hoe ver sommigen gaan ).

Eigenlijk hou ik gewoon van basic seks, en ben ik meer van de intimiteit en liefdevolle aanrakingen dan de ranzige toestanden. Maar dat intieme en liefdevolle vind ik dan ook erg fijn Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 12:06

Eigenlijk niets, al vind ik sommige dingen leuker dan andere. Of nou ja, strafbare dingen en poep- en plasseks zijn echt not done natuurlijk, maar verder probeer ik het meeste wel eigenlijk. Al heb ik weinig op met veel fetish toestanden, dus mensen die gefixeerd zijn op voeten, naaldhakken of luiers ofzo, daar heb ik niets mee.

Maar verder ben ik vrij flexibel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Zora za 11 dec 2010 - 12:12

Lilith schreef:

Maar verder ben ik vrij flexibel.

🎅 🎅 🎅
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 12:13

Zora schreef:
Lilith schreef:

Maar verder ben ik vrij flexibel.

🎅 🎅 🎅
Ghe, tja, sorry, ik kan er ook niets anders van maken angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Zora za 11 dec 2010 - 12:28

Lilith schreef:
Zora schreef:
Lilith schreef:

Maar verder ben ik vrij flexibel.

🎅 🎅 🎅
Ghe, tja, sorry, ik kan er ook niets anders van maken angel

Ja, je doet wat je kunt hè king
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 12:34

Tea-Leaf schreef:Ik heb een relatie, en wij doen in die relatie niet aan dingen als anaal, sm, en erger ( vul zelf maar in, ik wil niet eens weten hoe ver sommigen gaan ).

Eigenlijk hou ik gewoon van basic seks, en ben ik meer van de intimiteit en liefdevolle aanrakingen dan de ranzige toestanden. Maar dat intieme en liefdevolle vind ik dan ook erg fijn Wink

Intiem en liefdevol gaat prima samen met dingen als SM en anaal hoor. En ranzig is ook maar subjectief. Seks an sich is al ranzig, ik zie niet waarom de ene soort seks ranziger is dan de andere soort seks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 15:29

De 'standaard-dingen' zijn al genoemd. Maar ik heb wel eens meegemaakt dat iemand aan mijn haren begon te trekken, mijn keel begon dicht te knijpen of me op mijn billen sloeg en dat vind ik zo ongelofelijk not done, dat ik ben opgestaan en degene mijn deur heb gewezen.

Seks hoeft niet per definitie liefde te zijn, maar bovenstaand vond ik simpelweg hatefull.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Sweety za 11 dec 2010 - 21:31

Dat vind ik ook niks wat Isa aangeeft over keel dicht knijpen. Haren trekken mag even maar niet de hele tijd en elke keer. Tik op mijn billen vind ik wel lekker.

Goed dat je hem de deur heb gewezen Isa. Hoe reageerde hij erop?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 23:22

Isa schreef:De 'standaard-dingen' zijn al genoemd. Maar ik heb wel eens meegemaakt dat iemand aan mijn haren begon te trekken, mijn keel begon dicht te knijpen of me op mijn billen sloeg en dat vind ik zo ongelofelijk not done, dat ik ben opgestaan en degene mijn deur heb gewezen.

Seks hoeft niet per definitie liefde te zijn, maar bovenstaand vond ik simpelweg hatefull.
Oh, ik vind dat dan weer prima eigenlijk. Maar niet bij zomaar iemand, ik kan me voorstellen dat dat niet prettig is bij iemand die je net kent of bij de eerste keer dat je seks hebt met iemand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Pussycat zo 12 dec 2010 - 1:23

Hmm ik heb ook eigenlijk niks wat ik echt not done vind.
Veel dingen kijk ik echt niet van op. En zal ook niet gelijk nee zeggen voordat ik het geprobeerd heb.
Maar dingen als fetish inderdaad heb ik niet veel mee of poep/plas sex en alles wat verboden is.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 3:25

Lilith schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik heb een relatie, en wij doen in die relatie niet aan dingen als anaal, sm, en erger ( vul zelf maar in, ik wil niet eens weten hoe ver sommigen gaan ).

Eigenlijk hou ik gewoon van basic seks, en ben ik meer van de intimiteit en liefdevolle aanrakingen dan de ranzige toestanden. Maar dat intieme en liefdevolle vind ik dan ook erg fijn Wink

Intiem en liefdevol gaat prima samen met dingen als SM en anaal hoor. En ranzig is ook maar subjectief. Seks an sich is al ranzig, ik zie niet waarom de ene soort seks ranziger is dan de andere soort seks.

Ik vind anale seks en sm niet intiem en liefdevol, dat kan toch? Dat een ander dat wel vind is prima, ik reageer alleen op de vraagstelling zoals ik het zie.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 3:53

Lilith schreef:Eigenlijk niets, al vind ik sommige dingen leuker dan andere. Of nou ja, strafbare dingen en poep- en plasseks zijn echt not done natuurlijk, maar verder probeer ik het meeste wel eigenlijk. Al heb ik weinig op met veel fetish toestanden, dus mensen die gefixeerd zijn op voeten, naaldhakken of luiers ofzo, daar heb ik niets mee.

Maar verder ben ik vrij flexibel.

Hier kan ik me wel in vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 3:53

Inderdaad bijna alles wat hier boven genoemd is en ik vind vrouwen die spugen ook heel vies. :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 4:39

Anaal
Plas- poepsex
Dieren die erbij betrokken worden
Spugen
Partnerclubs/gangbangen

Verder is alles wel bespreekbaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Blond zo 12 dec 2010 - 6:56

De ander dwingen tot iets waar hij/zij geen zin in heeft.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 13:24

Lilith schreef:
Isa schreef:De 'standaard-dingen' zijn al genoemd. Maar ik heb wel eens meegemaakt dat iemand aan mijn haren begon te trekken, mijn keel begon dicht te knijpen of me op mijn billen sloeg en dat vind ik zo ongelofelijk not done, dat ik ben opgestaan en degene mijn deur heb gewezen.

Seks hoeft niet per definitie liefde te zijn, maar bovenstaand vond ik simpelweg hatefull.
Oh, ik vind dat dan weer prima eigenlijk. Maar niet bij zomaar iemand, ik kan me voorstellen dat dat niet prettig is bij iemand die je net kent of bij de eerste keer dat je seks hebt met iemand.

Ik vind het zelfs niet prettig bij iemand die ik al een tijd ken (en deze persoon kende ik al jaren in mijn bed). Ik ben best voor het verleggen van mijn grenzen, daar kan ik ook best van genieten, maar het dichtknijpen van mijn keel, of althans de handen om mijn keel leggen, het aan mijn haren trekken of het op mijn billen slaan, vind ik dan gewoon echt not done en zal ik op geen enkele manier tolereren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Mamsie zo 12 dec 2010 - 22:04

Isa schreef:
Lilith schreef:
Isa schreef:De 'standaard-dingen' zijn al genoemd. Maar ik heb wel eens meegemaakt dat iemand aan mijn haren begon te trekken, mijn keel begon dicht te knijpen of me op mijn billen sloeg en dat vind ik zo ongelofelijk not done, dat ik ben opgestaan en degene mijn deur heb gewezen.

Seks hoeft niet per definitie liefde te zijn, maar bovenstaand vond ik simpelweg hatefull.
Oh, ik vind dat dan weer prima eigenlijk. Maar niet bij zomaar iemand, ik kan me voorstellen dat dat niet prettig is bij iemand die je net kent of bij de eerste keer dat je seks hebt met iemand.

Ik vind het zelfs niet prettig bij iemand die ik al een tijd ken (en deze persoon kende ik al jaren in mijn bed). Ik ben best voor het verleggen van mijn grenzen, daar kan ik ook best van genieten, maar het dichtknijpen van mijn keel, of althans de handen om mijn keel leggen, het aan mijn haren trekken of het op mijn billen slaan, vind ik dan gewoon echt not done en zal ik op geen enkele manier tolereren.

Zo zie je maar weer hoe verschillend mensen zijn, ik kan daar ook prima van genieten haha.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Mamsie zo 12 dec 2010 - 22:05

Dieren
Heftige SM
Poepseks etc
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 22:07

Sunprincess schreef:Anaal
Plas- poepsex
Dieren die erbij betrokken worden
Spugen
Partnerclubs/gangbangen

Verder is alles wel bespreekbaar.
Hier hetzelfde, ongeveer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  VeryCherry zo 12 dec 2010 - 22:12

Ik wil nog pony-play aan het lijstje toevoegen...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 22:20

Wurgsex lijkt mij ook niks :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Jerry zo 12 dec 2010 - 23:11

Iemand die toevallig de BNN-scheurkalender heeft?
Bij vandaag: Dirty Sanchez en Rusty Trombone...
Durf niet zo goed te zeggen wat ik not done vind, want er zijn een heleboel dingen die ik níet wil waarvan ik niet eens weet dat ze bestaan (omdat ze te smerig zijn voor woorden).
Dus voor degene die onder hun 'not done'-lijstje zetten 'voor de rest vind ik het wel goed', google maar eens op die twee van de BNN-kalender...

(of ik ben een n00b op seksgebied als ik niet wist wat er allemaal nog meer bestond).
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt not-done qua seks? Empty Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum