Wat vind jij echt not-done qua seks?
+20
NoorA
TGR
Prosecco
ButterflyEffect
Alias
ZoeteWitteWijn
psv-forever
JD
pinklady85
xxDila
nina
Jerry
VeryCherry
Mamsie
Blond
Pussycat
Zora
CaptainSpectacular
Sweety
Jeanette
24 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Bij mij is dat het volgende;
- SM
- Anaal
- Seks voor geld
Bij mij is dat het volgende;
- SM
- Anaal
- Seks voor geld
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Wat vind jij echt not-done qua seks?
- SM
- Natheid van de vrouw aan haarzelf afsmeren
- Natheid van de vrouw aan haarzelf afsmeren
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
- Seksuele gedragingen met onwillende of (seksueel) wilsonbekwame mensen.
- Seks met iets wat geen mens is (wellicht met uitzondering van bijv. seksspeeltjes).
- Exhibitionisme. Ik vind het al enigszins irritant om publieke tongworsteltoernooien aan te moeten zien, en wat gij niet wil dat u geschiedt...
- Aparte rollenspellen waarbij ik niet voel hoe het seksueel opwindend kan zijn (voorbeeld: ageplay).
- SM (tenzij licht).
- Pegging, rimming.
- Copro-, klisma-, uro- of emetophilia.
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb een relatie, en wij doen in die relatie niet aan dingen als anaal, sm, en erger ( vul zelf maar in, ik wil niet eens weten hoe ver sommigen gaan ).
Eigenlijk hou ik gewoon van basic seks, en ben ik meer van de intimiteit en liefdevolle aanrakingen dan de ranzige toestanden. Maar dat intieme en liefdevolle vind ik dan ook erg fijn
Eigenlijk hou ik gewoon van basic seks, en ben ik meer van de intimiteit en liefdevolle aanrakingen dan de ranzige toestanden. Maar dat intieme en liefdevolle vind ik dan ook erg fijn
Gast- Gast
Eigenlijk niets, al vind ik sommige dingen leuker dan andere. Of nou ja, strafbare dingen en poep- en plasseks zijn echt not done natuurlijk, maar verder probeer ik het meeste wel eigenlijk. Al heb ik weinig op met veel fetish toestanden, dus mensen die gefixeerd zijn op voeten, naaldhakken of luiers ofzo, daar heb ik niets mee.
Maar verder ben ik vrij flexibel.
Gast- Gast
Lilith schreef:
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ghe, tja, sorry, ik kan er ook niets anders van makenZora schreef:Lilith schreef:
Gast- Gast
Lilith schreef:Ghe, tja, sorry, ik kan er ook niets anders van makenZora schreef:Lilith schreef:
Ja, je doet wat je kunt hè
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Intiem en liefdevol gaat prima samen met dingen als SM en anaal hoor. En ranzig is ook maar subjectief. Seks an sich is al ranzig, ik zie niet waarom de ene soort seks ranziger is dan de andere soort seks.Tea-Leaf schreef:Ik heb een relatie, en wij doen in die relatie niet aan dingen als anaal, sm, en erger ( vul zelf maar in, ik wil niet eens weten hoe ver sommigen gaan ).
Gast- Gast
De 'standaard-dingen' zijn al genoemd. Maar ik heb wel eens meegemaakt dat iemand aan mijn haren begon te trekken, mijn keel begon dicht te knijpen of me op mijn billen sloeg en dat vind ik zo ongelofelijk not done, dat ik ben opgestaan en degene mijn deur heb gewezen.
Seks hoeft niet per definitie liefde te zijn, maar bovenstaand vond ik simpelweg hatefull.
Seks hoeft niet per definitie liefde te zijn, maar bovenstaand vond ik simpelweg hatefull.
Gast- Gast
Dat vind ik ook niks wat Isa aangeeft over keel dicht knijpen. Haren trekken mag even maar niet de hele tijd en elke keer. Tik op mijn billen vind ik wel lekker.
Goed dat je hem de deur heb gewezen Isa. Hoe reageerde hij erop?
Goed dat je hem de deur heb gewezen Isa. Hoe reageerde hij erop?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Oh, ik vind dat dan weer prima eigenlijk. Maar niet bij zomaar iemand, ik kan me voorstellen dat dat niet prettig is bij iemand die je net kent of bij de eerste keer dat je seks hebt met iemand.Isa schreef:De 'standaard-dingen' zijn al genoemd. Maar ik heb wel eens meegemaakt dat iemand aan mijn haren begon te trekken, mijn keel begon dicht te knijpen of me op mijn billen sloeg en dat vind ik zo ongelofelijk not done, dat ik ben opgestaan en degene mijn deur heb gewezen.
Gast- Gast
Hmm ik heb ook eigenlijk niks wat ik echt not done vind.
Veel dingen kijk ik echt niet van op. En zal ook niet gelijk nee zeggen voordat ik het geprobeerd heb.
Maar dingen als fetish inderdaad heb ik niet veel mee of poep/plas sex en alles wat verboden is.
Veel dingen kijk ik echt niet van op. En zal ook niet gelijk nee zeggen voordat ik het geprobeerd heb.
Maar dingen als fetish inderdaad heb ik niet veel mee of poep/plas sex en alles wat verboden is.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Lilith schreef:Intiem en liefdevol gaat prima samen met dingen als SM en anaal hoor. En ranzig is ook maar subjectief. Seks an sich is al ranzig, ik zie niet waarom de ene soort seks ranziger is dan de andere soort seks.Tea-Leaf schreef:Ik heb een relatie, en wij doen in die relatie niet aan dingen als anaal, sm, en erger ( vul zelf maar in, ik wil niet eens weten hoe ver sommigen gaan ).
Ik vind anale seks en sm niet intiem en liefdevol, dat kan toch? Dat een ander dat wel vind is prima, ik reageer alleen op de vraagstelling zoals ik het zie.
Gast- Gast
Lilith schreef:Eigenlijk niets, al vind ik sommige dingen leuker dan andere. Of nou ja, strafbare dingen en poep- en plasseks zijn echt not done natuurlijk, maar verder probeer ik het meeste wel eigenlijk. Al heb ik weinig op met veel fetish toestanden, dus mensen die gefixeerd zijn op voeten, naaldhakken of luiers ofzo, daar heb ik niets mee.
Hier kan ik me wel in vinden.
Gast- Gast
Inderdaad bijna alles wat hier boven genoemd is en ik vind vrouwen die spugen ook heel vies.
Gast- Gast
Anaal
Plas- poepsex
Dieren die erbij betrokken worden
Spugen
Partnerclubs/gangbangen
Verder is alles wel bespreekbaar.
Plas- poepsex
Spugen
Partnerclubs/gangbangen
Gast- Gast
De ander dwingen tot iets waar hij/zij geen zin in heeft.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Lilith schreef:Oh, ik vind dat dan weer prima eigenlijk. Maar niet bij zomaar iemand, ik kan me voorstellen dat dat niet prettig is bij iemand die je net kent of bij de eerste keer dat je seks hebt met iemand.Isa schreef:De 'standaard-dingen' zijn al genoemd. Maar ik heb wel eens meegemaakt dat iemand aan mijn haren begon te trekken, mijn keel begon dicht te knijpen of me op mijn billen sloeg en dat vind ik zo ongelofelijk not done, dat ik ben opgestaan en degene mijn deur heb gewezen.
Ik vind het zelfs niet prettig bij iemand die ik al een tijd ken (en deze persoon kende ik al jaren in mijn bed). Ik ben best voor het verleggen van mijn grenzen, daar kan ik ook best van genieten, maar het dichtknijpen van mijn keel, of althans de handen om mijn keel leggen, het aan mijn haren trekken of het op mijn billen slaan, vind ik dan gewoon echt not done en zal ik op geen enkele manier tolereren.
Gast- Gast
Isa schreef:Lilith schreef:Oh, ik vind dat dan weer prima eigenlijk. Maar niet bij zomaar iemand, ik kan me voorstellen dat dat niet prettig is bij iemand die je net kent of bij de eerste keer dat je seks hebt met iemand.Isa schreef:De 'standaard-dingen' zijn al genoemd. Maar ik heb wel eens meegemaakt dat iemand aan mijn haren begon te trekken, mijn keel begon dicht te knijpen of me op mijn billen sloeg en dat vind ik zo ongelofelijk not done, dat ik ben opgestaan en degene mijn deur heb gewezen.
Ik vind het zelfs niet prettig bij iemand die ik al een tijd ken (en deze persoon kende ik al jaren in mijn bed). Ik ben best voor het verleggen van mijn grenzen, daar kan ik ook best van genieten, maar het dichtknijpen van mijn keel, of althans de handen om mijn keel leggen, het aan mijn haren trekken of het op mijn billen slaan, vind ik dan gewoon echt not done en zal ik op geen enkele manier tolereren.
Zo zie je maar weer hoe verschillend mensen zijn, ik kan daar ook prima van genieten haha.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Dieren
Heftige SM
Poepseks etc
Heftige SM
Poepseks etc
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Hier hetzelfde, ongeveer!Sunprincess schreef:Anaal
Plas- poepsex
Spugen
Partnerclubs/gangbangen
Gast- Gast
Ik wil nog pony-play aan het lijstje toevoegen...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Iemand die toevallig de BNN-scheurkalender heeft?
Bij vandaag: Dirty Sanchez en Rusty Trombone...
Durf niet zo goed te zeggen wat ik not done vind, want er zijn een heleboel dingen die ik níet wil waarvan ik niet eens weet dat ze bestaan (omdat ze te smerig zijn voor woorden).
Dus voor degene die onder hun 'not done'-lijstje zetten 'voor de rest vind ik het wel goed', google maar eens op die twee van de BNN-kalender...
(of ik ben een n00b op seksgebied als ik niet wist wat er allemaal nog meer bestond).
Bij vandaag: Dirty Sanchez en Rusty Trombone...
Durf niet zo goed te zeggen wat ik not done vind, want er zijn een heleboel dingen die ik níet wil waarvan ik niet eens weet dat ze bestaan (omdat ze te smerig zijn voor woorden).
Dus voor degene die onder hun 'not done'-lijstje zetten 'voor de rest vind ik het wel goed', google maar eens op die twee van de BNN-kalender...
(of ik ben een n00b op seksgebied als ik niet wist wat er allemaal nog meer bestond).
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. Hoe oud was je?;Wat vind jij te jong voor seks?
» Dat vind ik echt raar
» Wat vind jij nou echt een mooie meisjesnaam?
» zin in seks en de pil
» Blaasontsteking na seks
» Dat vind ik echt raar
» Wat vind jij nou echt een mooie meisjesnaam?
» zin in seks en de pil
» Blaasontsteking na seks
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: