Juffen: formatie al bekend??
+12
Saxy
Printje
Middleme
Rebecca
silly-one
Joontjuh
Summerlovin
Caresses
Tsjip
bolus26
Lejow
Bliss
16 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Juffen: formatie al bekend??
Ik werd net gebeld door mijn stageschool van het afgelopen jaar. Ik ben begin deze maand afgestudeerd en had al laten weten dat ik graag daar zou willen werken. Helaas hadden ze niets. Nu gaat er redelijk onverwacht toch iemand weg en werd ik net gebeld, of ik 1 dag in de week zou willen komen werken op die school. In dezelfde groep (groep 2) als waar ik het afgelopen jaar stage liep. Helemaal blij, ook al is het maar voor 1 dag in de week. Heb ook een kindje met down in de klas en een hele hoop jongens, dus denk dat het wel pittig wordt, het zijn er 27. Heb er heel veel zin in!!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Juffen: formatie al bekend??
ekiaam87 schreef:Ik werd net gebeld door mijn stageschool van het afgelopen jaar. Ik ben begin deze maand afgestudeerd en had al laten weten dat ik graag daar zou willen werken. Helaas hadden ze niets. Nu gaat er redelijk onverwacht toch iemand weg en werd ik net gebeld, of ik 1 dag in de week zou willen komen werken op die school. In dezelfde groep (groep 2) als waar ik het afgelopen jaar stage liep. Helemaal blij, ook al is het maar voor 1 dag in de week. Heb ook een kindje met down in de klas en een hele hoop jongens, dus denk dat het wel pittig wordt, het zijn er 27. Heb er heel veel zin in!!
Nu kom ik net terug van de eindborrel van de school waar ik de afgelopen maand heb ingevallen, mag ik vanaf komend schooljaar 2 dagen voor groep 3 tot de kerstvakantie (zwangerschapsverlof)
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Juffen--> ontdekdozen
» Juffen groep 7/8
» Juffen: kerstknutsels?!
» juffen groep 5 t/m 8
» Juffen; wie wil er even meedenken?
» Juffen groep 7/8