Juffen: formatie al bekend??
+12
Saxy
Printje
Middleme
Rebecca
silly-one
Joontjuh
Summerlovin
Caresses
Tsjip
bolus26
Lejow
Bliss
16 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Juffen: formatie al bekend??
Mijn beste vriendin heeft het geluk gehad tot nu toe elke keer op haar stageschool te mogen invallen.
En na de zomer krijgt ze eindelijk haar vaste eigen klas.
Ik ben zo blij voor haar.
En na de zomer krijgt ze eindelijk haar vaste eigen klas.
Ik ben zo blij voor haar.
Gast- Gast
Bij ons is de formatie ook rond. Op dit moment heb ik 5 dagen per week mijn eigen klas (groep 3/5). Volgend jaar zijn er door de bezuinigingen nog maar 4 dagen over en krijg ik groep 3/4. Ik vind het wel leuk. En ik ga dan naar een vast contract. En 4 dagen werken vind ik wel prima. Ik ben dan de woensdag vrij.
Bij ons binnen de stichting moest er iets van 7,14 aan formatieplaatsen weg. Alle mensen met een tijdelijke aanstelling moeten gaan. Gelukkig mag ik blijven, pff! Volgende week donderdag worden bij ons de ouders geinformeerd.
Bij ons binnen de stichting moest er iets van 7,14 aan formatieplaatsen weg. Alle mensen met een tijdelijke aanstelling moeten gaan. Gelukkig mag ik blijven, pff! Volgende week donderdag worden bij ons de ouders geinformeerd.
Gast- Gast
@ Liv: ik heb na de vakantie ook elke woensdag vrij en het lijkt me heerlijk! Breekt zo lekker de week Bij ons worden de ouders over een week of twee ingelicht geloof ik, ben benieuwd wat mijn toekomstige klas ervan vindt dat ze mij krijgen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ze vinden het vast leuk! Ik heb nu een combinatie 3/5, dus groep 3 wordt volgend jaar groep 4, dus die mag ik "houden." De kinderen willen dat er een 4/6 komt, zodat ze bij mij mogen blijven, maar dat is dus niet het geval. Ik ben zo benieuwd hoe groep 5 gaat reageren. Ik denk dat de tranen nog wel komen. Groep 5 is namelijk een bijzondere groep. Zij hebben 4/5 jaar lang dezelfde leerkracht gehad en die leerkracht is ontslagen en mag niet meer in het onderwijs werken, omdat ze niet funtioneerde, dus ik heb m'n handen vol. Ik zal ze ook wel missen.
Gast- Gast
Ik hoorde het mijn vader nog zeggen:" meid, als jij klaar bent met de pabo, dan liggen de banen voor het oprapen" Ik zou vorig jaar klaar zijn geweest. Uhuh
Gast- Gast
Nou, die liggen er niet. Ik ben ook vorig jaar afgestudeerd en ben er door een dagje invallen ingerold. Ik vind het zo frustrerend. Dan ben je klaar en is er niks.
Gast- Gast
Volgens mij is het bijna overal wel dat de formaties kleiner worden!
Ik ga volgend jaar hopelijk afstuderen (versnel nu een half jaar, dus hoop met 3,5 jaar klaar te zijn), wil graag op mijn huidige stage blijven maar dat is ook weer afhankelijk van de formatie....
Ik ga volgend jaar hopelijk afstuderen (versnel nu een half jaar, dus hoop met 3,5 jaar klaar te zijn), wil graag op mijn huidige stage blijven maar dat is ook weer afhankelijk van de formatie....
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Bij ons is de formatie ook bijna rond. Geen echte spannende dingen want bij ons hoef je niet perse naar een andere bouw (ik werk op een jenaplanschool met een onder-midden-en bovenbouwgroep)Ik blijf lekker op mijn eigen plekkie.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Bij ons is de formatie nu rond, ik mag op mijn plek in groep 7 blijven
Tot vorige week had ik nog totaal geen zicht op een baan volgens schooljaar, ineens heb ik 3 aanbiedingen!
Naja, dan wel voor gesprekken, maar toch!
A.s. vrijdag heb ik een sollicitatie op een Jenaplanschool in mijn woonplaats, combinatie 3-4, voor 5 dagen, tijdelijke aanstelling voor een jaar met geen zicht op een tijdelijke aanstelling. Ik heb ook geen ervaring met Jenaplan.
Morgen heb ik een gesprek voor een combinatie 5-6 op een basisschool in een dorp hier 10 minuten vandaan, voor 4 dagen combinatie 5-6, via de stichting waar ik nu voor werk, gedeeltelijk vaste aanstelling, gedeelte tijdelijk.
Ook ben ik gevraagd om 2,5 dag tijdelijk te doen bij de kleuters op de school waar ik nu werk.
Ik werd eerst gebeld met de vraag of ik die 2,5 kleuters wilde, toen vertelde ik over mijn sollicitatiegesprek en 10 minuten later werd ik teruggebeld of ik die 4 dagen wilde!
Ben blij dat het zo werkt :p!
Naja, dan wel voor gesprekken, maar toch!
A.s. vrijdag heb ik een sollicitatie op een Jenaplanschool in mijn woonplaats, combinatie 3-4, voor 5 dagen, tijdelijke aanstelling voor een jaar met geen zicht op een tijdelijke aanstelling. Ik heb ook geen ervaring met Jenaplan.
Morgen heb ik een gesprek voor een combinatie 5-6 op een basisschool in een dorp hier 10 minuten vandaan, voor 4 dagen combinatie 5-6, via de stichting waar ik nu voor werk, gedeeltelijk vaste aanstelling, gedeelte tijdelijk.
Ook ben ik gevraagd om 2,5 dag tijdelijk te doen bij de kleuters op de school waar ik nu werk.
Ik werd eerst gebeld met de vraag of ik die 2,5 kleuters wilde, toen vertelde ik over mijn sollicitatiegesprek en 10 minuten later werd ik teruggebeld of ik die 4 dagen wilde!
Ben blij dat het zo werkt :p!
Gast- Gast
Bij ons is nu ook de formatie zo goed als rond.
Ik ben niet heel erg tevreden... nou ja... ik vind het niet heeeeel erg, maar ik had liever een hogere groep gehad.
Maar goed, het is altijd weer leuk als je even bezig bent!
Ik ben niet heel erg tevreden... nou ja... ik vind het niet heeeeel erg, maar ik had liever een hogere groep gehad.
Maar goed, het is altijd weer leuk als je even bezig bent!
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Dat werd ons op de pabo (ik ben nu 4 jaar klaar) ook gezegd.
Nou, dat werd me meteen duidelijk.. Niks te vinden in de omgeving. Ik moest en zou werk hebben en een cv opbouwen, dus ben naar A.lmere gegaan, waar ik al heel snel een fulltime baan had en na een jaar een vast contract. Heel wat ervaring opgedaan en van daar uit gesolliciteerd bij een stichting in en rond mijn woonplaats. Ik werd echt op mijn ervaring aangenomen, dus dat hele Al.mere-project is de beste stap van m'n leven geweest!! Ik heb dit jaar 4 dagen per week groep 8 gedraaid, maar zoals gezegd kan ik hier niet blijven vanwege krimp...
Maar het is rond! Ik weet waar ik volgend jaar kom!! Weer 4 dagen (heel misschien wordt de 5e dag ook opgevuld), maar dit keer in groep 3. Vind ik ook wel weer eens leuk. Ik zou wel balen als ik kleuters zou hebben, want dat past gewoon niet bij me. Krijg ik hoofdpijn van En weer groep 8 wil ik liever ook niet. Niet mijn ding. Ik heb liever dat de motivatie van binnenuit komt, dan dat ik het er uit moet sjorren!
Nou, dat werd me meteen duidelijk.. Niks te vinden in de omgeving. Ik moest en zou werk hebben en een cv opbouwen, dus ben naar A.lmere gegaan, waar ik al heel snel een fulltime baan had en na een jaar een vast contract. Heel wat ervaring opgedaan en van daar uit gesolliciteerd bij een stichting in en rond mijn woonplaats. Ik werd echt op mijn ervaring aangenomen, dus dat hele Al.mere-project is de beste stap van m'n leven geweest!! Ik heb dit jaar 4 dagen per week groep 8 gedraaid, maar zoals gezegd kan ik hier niet blijven vanwege krimp...
Maar het is rond! Ik weet waar ik volgend jaar kom!! Weer 4 dagen (heel misschien wordt de 5e dag ook opgevuld), maar dit keer in groep 3. Vind ik ook wel weer eens leuk. Ik zou wel balen als ik kleuters zou hebben, want dat past gewoon niet bij me. Krijg ik hoofdpijn van En weer groep 8 wil ik liever ook niet. Niet mijn ding. Ik heb liever dat de motivatie van binnenuit komt, dan dat ik het er uit moet sjorren!
Gast- Gast
Oeh groep 3, dat is wel heel wat anders! Niks voor mij haha, maar hopelijk gaat het jou goed bevallen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bij ons is de formatie gisteravond in de MR besproken en de MR is akkoord gegaan. Ik krijg dus groep 3/4 en ik heb er zin in! Morgen worden de ouders geinformeerd.
Gast- Gast
Bliss schreef:Oeh groep 3, dat is wel heel wat anders! Niks voor mij haha, maar hopelijk gaat het jou goed bevallen!
Ik stond ook niet meteen uitbundig te juichen, maar ben nu toch wel heel tevreden. Zeker ook, omdat de school erg leuk is en lekker klein! En ach, ik zal er waarschijnlijk meer voldoening uithalen dan uit groep 8. Eigenlijk begin ik er al behoorlijk zin in te krijgen! Een nieuwe start!
Vanmiddag met de directeur gebeld en dat klonk goed! Hij vond het wel jammer dat ze niet zelf mochten kiezen uit een aantal kandidaten (het bestuur heeft me namelijk toegewezen) en hij weet nog helemaal niet wie ik ben, wat ik kan, etc., maar ik zal ze laten zien dat ze me hoe dan ook gekozen hadden, mocht er wél gesolliciteerd moeten worden! Ik bedoel.. ik ben hartstikke leuk!
Gast- Gast
Ik werk dan op een middelbare school maar bij ons is ook eindelijke de formatie zo goed als rond! Ik vond het best wel spannend omdat we een kleine bovenbouw hebben en ik daar dit jaar vooral inzat. Nu gaan wij beginnen met vakcollege en hebben we een groeiende brugklas. En nu ga ik 11 uur in de brugklas werken! Krijg mijn eigen mentorklasje! Erg leuk en vooral fijn dat ik genoeg uren kan blijven werken! Heerlijk!
Want ook in het middelbaar onderwijs zijn er niet veel banen!
Want ook in het middelbaar onderwijs zijn er niet veel banen!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Youandi schreef:In welk vak geef jij les Lien?
Wat fijn dat je uren hebt!
Ik geef het vak economie en het beroepsgerichte vak handel - verkoop. Daarvan ben ik ook stagecoördinator geworden dus ik heb er een aantal uitdagingen bij voor volgend jaar! De stagebegeleiding van de leerlingen deed ik altijd al wel maar nu moet ik alles ook gaan regelen! Spannend!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Bij ons is het nog niet helemaal rond...
Vrijdag moesten er weer allemaal collega's voor gesprek komen.
Wij krijgen er trouwens formatie bij, onze school blijft maar groeien!
Ik mag waarschijnlijk wel blijven in groep 1/2.
Vrijdag moesten er weer allemaal collega's voor gesprek komen.
Wij krijgen er trouwens formatie bij, onze school blijft maar groeien!
Ik mag waarschijnlijk wel blijven in groep 1/2.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Bij ons is het ook nog niet bekend hoeveel uren ik mag werken en welke klassen ik krijg..
Zo vervelend vind ik het dat het zo lang moet duren..
..werk overigens op een middelbare school
Zo vervelend vind ik het dat het zo lang moet duren..
..werk overigens op een middelbare school
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Whoopwhoop ik heb werk na de zomervakantie!!
Ik ga 4 dagen in groep 5-6 werken, in een dorpje hier in de buurt.
Het is voor 2 dagen een vaste aanstelling (YEAY!) en 2 dagen tijdelijk, maar dat ik die vaste aanstelling heb ik eigenlijk al heel bijzonder vind ik, vooral in deze tijd in het onderwijs!
Het is voor 2 dagen een vaste aanstelling (YEAY!) en 2 dagen tijdelijk, maar dat ik die vaste aanstelling heb ik eigenlijk al heel bijzonder vind ik, vooral in deze tijd in het onderwijs!
Gast- Gast
Princess schreef:Whoopwhoop ik heb werk na de zomervakantie!!
Dat is inderdaad wel heel bijzonder zeg! Gefeliciteerd!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Bij ons is ook alles rond. Er heeft één leerkracht mobiliteit aangevraagd en dat heeft ze gekregen. Onze school moet ook inleveren dus helaas krijgen wij iemand terug voor 2 dagen. De rest van de week worden er klassen samengevoegd.
Gelukkig veranderd er voor mij niks en houd ik mijn aantal uren.
@Princess gefeliciteerd!
Gelukkig veranderd er voor mij niks en houd ik mijn aantal uren.
@Princess gefeliciteerd!
Gast- Gast
Balen is dat he :S
Alles en iedereen moet maar krimpen, en op het nieuws wordt er doodleuk gezegd dat scholen bezuinigen op leerkrachten.
Hallo.. Alsof het een vrije keus is ofzo?
Alles en iedereen moet maar krimpen, en op het nieuws wordt er doodleuk gezegd dat scholen bezuinigen op leerkrachten.
Hallo.. Alsof het een vrije keus is ofzo?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb 1,5 week geleden mijn functioneringsgesprek gehad en ik krijg per volgend schooljaar een vaste baan. Ik ben er zo blij mee!
Bij een school hier in de buurt is de formatie nog niet bekend. Waarschijnlijk wordt het zomervakantie. Ik woon trouwens in regio midden, dus vrijdag krijgen wij al zomervakantie.
Bij een school hier in de buurt is de formatie nog niet bekend. Waarschijnlijk wordt het zomervakantie. Ik woon trouwens in regio midden, dus vrijdag krijgen wij al zomervakantie.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Juffen--> ontdekdozen
» Juffen groep 7/8
» Juffen: kerstknutsels?!
» juffen groep 5 t/m 8
» Juffen; wie wil er even meedenken?
» Juffen groep 7/8
» Juffen: kerstknutsels?!
» juffen groep 5 t/m 8
» Juffen; wie wil er even meedenken?