Wat voor bevalling had je?
+33
sheila123
Mamasapje
Spring
knets
Océane
Mamsie
Ezzer
pindaatje
LMCurious
duckie
ProudMom
Vancity_girl
maiadebij
sabje
holaagirl
Monnie
PapillonRose
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Pussycat
Susan
Bruintje Beer
Mel
Liadan
Mida4you
loesje
Tania
Thunder
Bloem86
-Ieniemienie-
Nana
Parisienne
Happydobby
37 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat voor bevalling had je?
Mama_van2 schreef:Twee keer een keizersnede. De eerste na een lange bevalling van 24 uur weeen, tang en vacuum, knip en later na 2,5 uur persen een spoedkeizersnede. Daarna 3 liter bloed verloren, naar de intensive care en een bloedtransfusie. De tweede keer een geplande keizersnede. Volgende keer wil ik het weer op de natuurlijke manier proberen.
Wat een bikkel ben je toch!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Vind je ? Ik sta erop om voor 1 keer in mijn leven natuurlijk te bevallen. Dat lijkt mij zo'n mooie ervaring. Het moet wel mogel natuurlijk maar als een volgend kindje ook precies 6 pond of kleiner is mag ik het op de natuurlijk manier proberen.
Gast- Gast
Ja dat vind ik echt. Niet alleen omdat je dat wil proberen maar gewoon omdat je zo sterk bent.
Het is dus wel mogelijk met je bekken?
Het is dus wel mogelijk met je bekken?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Wat lief van je. Op de nacontrole van M. haar keizersnede heeft de gyn. mijn bekken nagekeken en de bevalling/keizersnede doorbesproken. Waarschijnlijk had S. te lang vast gezeten in mijn bekken (geboren met 43 weken) daarbij was ze ruim 8 pond en 56 cm. lang. Ze was ook helemaal uitgedroogd en al verveld in de baarmoeder. Dit alles bij elkaar maakte die bevalling waarschijnlijk zo zwaar. Het bloedverlies kwam van de ok wond omdat S. er zo snel mogelijk uit moest vanwege te lage hartslag. M. is dus met een geplande keizersnede gekomen vanwege de eerste bevalling en vanwege mijn gekantelde bekken maar deze gyn. dacht dat ik toch wel zou kunnen bevallen van een kindje van 6 pond of net iets eronder. Daarom wil ik dat volgende keer toch proberen. Een keizersnede kan daarna altijd nog.
Gast- Gast
Ik ben 2 keer op de natuurlijke manier bevallen.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Hi Theeleut, je bent bevallen ! Gefeliciteerd met jullie zoontje. Hoe heet hij ?
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» HB voor en na de bevalling
» Bang voor bevalling
» seks voor de bevalling
» Wat voor een bevalling na keizersnede?
» Tips voor ziekenhuistas bij bevalling
» Bang voor bevalling
» seks voor de bevalling
» Wat voor een bevalling na keizersnede?
» Tips voor ziekenhuistas bij bevalling
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: