Waarom vind jij je relatie zo fijn?
+14
Guus
CCC
flower
Zwoesj
Flippin' Bitch
Jente10
studiebol
luenca
M-G
luisa
Arwyn
Merai
Sylvana
Zonnetje
18 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?
Omdat het vanaf het begin liefde op het eerste gezicht is. We vullen elkaar super goed aan. Hij laat heel duidelijk in de kleine dingetjes blijken dat hij van mij houdt. En daarnaast ga ik nu door een onwijze rotperiode. (diagnose borderline en ontwijkende persoonlijkheidsstoornis) Hij snapt helemaal niets van mijn gedrag af en toe (en ik zelf ook niet) Maar, hij is wel mee geweest naar de psycholoog om het te leren begrijpen. Hij doet echt moeite om er voor mij te zijn wanneer ik hem het hardst nodig heb.
Daarnaast issie gewoon super lief en kan hij heel schattig zijn. Hij kan me ook op precies het goede moment een smsje sturen zonder dat hij weet dat ik daar behoefte aan heb. We voelen elkaar gewoon aan en dat vind ik heel speciaal.
Daarnaast issie gewoon super lief en kan hij heel schattig zijn. Hij kan me ook op precies het goede moment een smsje sturen zonder dat hij weet dat ik daar behoefte aan heb. We voelen elkaar gewoon aan en dat vind ik heel speciaal.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kan helemaal mezelf zijn bij hem.. Ook kan ik hem vertrouwen en alles tegen hem vertellen.
Op veel gebieden zijn we redelijk hetzelfde, maar op enkele dingen zijn we heel verschillend!
Dat maakt het ook een stuk leuker..
Ook ondernemen we van alles samen en genieten van elk moment dat we samen zijn..
Hij is lief en zorgzaam... (ik kan nog uren doorgaan:P)
Op veel gebieden zijn we redelijk hetzelfde, maar op enkele dingen zijn we heel verschillend!
Dat maakt het ook een stuk leuker..
Ook ondernemen we van alles samen en genieten van elk moment dat we samen zijn..
Hij is lief en zorgzaam... (ik kan nog uren doorgaan:P)
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Hoe fout het ook is om je vriend met je ex te vergelijken, toch doe ik het.
Ik was echt mijn ex zijn moeder, ik regelde werkelijk waar alles voor hem. Daar rolde ik langzaam in en hoewel ik het haatte, kwam ik nooit uit die rol. Hij kon ook nooit iets plannen. Als hij beloofde boodschappen te doen vergat hij het 9 van de 10 keer. Ik moest hem letterlijk zeggen dat hij moest gaan douchen, dat het alweer 3 dagen geleden was en zijn onderbroek ook wel weer eens schoon mocht. Als ik het niet zei dan kon ik rustig naast een stinkende jongen slapen. Hij kwam overigens ook nooit tegelijk met mij slapen en kwam ook niet voor 12en zijn bed uit. En hij loog, overal werkelijk alles! En F. zou het niet in zijn hoofd halen.. Zo zijn er 10.000 voorbeelden en ik werd er erg moe en geïrriteerd van.
Mijn nu-vriend is gewoon een jongen die gewoon zijn eigen was doet, elke dag doucht en als ik hem iets vraag het doet. Het is zo'n verademing dat er nu ook eens iemand is die zelf nadenkt en nu zelfs ook mij helpt. Hij gaat altijd tegelijk met mij slapen want 'er is niks lekkerder dan met je meisje in bed liggen en wakker worden'. Alleen deze kleine dingen maken me smoorverliefd.
Daarnaast is hij erg intelligent en verrast hij me met kleine dingen. Gewoon het mezelf zijn en niet moederen terwijl er toch ook voor je gezorgd wordt. Hij is oprecht geïnteresseerd in mij en daarom is mijn relatie nu zo heerlijk ongecompliceerd, liefdevol en fijn!
Ik was echt mijn ex zijn moeder, ik regelde werkelijk waar alles voor hem. Daar rolde ik langzaam in en hoewel ik het haatte, kwam ik nooit uit die rol. Hij kon ook nooit iets plannen. Als hij beloofde boodschappen te doen vergat hij het 9 van de 10 keer. Ik moest hem letterlijk zeggen dat hij moest gaan douchen, dat het alweer 3 dagen geleden was en zijn onderbroek ook wel weer eens schoon mocht. Als ik het niet zei dan kon ik rustig naast een stinkende jongen slapen. Hij kwam overigens ook nooit tegelijk met mij slapen en kwam ook niet voor 12en zijn bed uit. En hij loog, overal werkelijk alles! En F. zou het niet in zijn hoofd halen.. Zo zijn er 10.000 voorbeelden en ik werd er erg moe en geïrriteerd van.
Mijn nu-vriend is gewoon een jongen die gewoon zijn eigen was doet, elke dag doucht en als ik hem iets vraag het doet. Het is zo'n verademing dat er nu ook eens iemand is die zelf nadenkt en nu zelfs ook mij helpt. Hij gaat altijd tegelijk met mij slapen want 'er is niks lekkerder dan met je meisje in bed liggen en wakker worden'. Alleen deze kleine dingen maken me smoorverliefd.
Daarnaast is hij erg intelligent en verrast hij me met kleine dingen. Gewoon het mezelf zijn en niet moederen terwijl er toch ook voor je gezorgd wordt. Hij is oprecht geïnteresseerd in mij en daarom is mijn relatie nu zo heerlijk ongecompliceerd, liefdevol en fijn!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Marsy28 schreef:Hoe fout het ook is om je vriend met je ex te vergelijken, toch doe ik het.
Zo ontzettend herkenbaar! Mijn ex ging nog net wel douchen/schonen kleren aan doen, maar daar houdt het ook echt mee op! Vriendje nu is zo'n verademing, dat het anders kan en dat het zo fijn en goed voelt!
Ik blijf mij erover verbazen dat het zo vloeiend verloopt en dat het zo goed voelt!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Omdat ik gister een boe momentje had en hij nog even de hond ging uitlaten toen ik alvast in bed kroop, en hij kwam terug met een grote reep milka en biscuit
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend en ik lijken heel erg op elkaar, hebben dezelfde interesses, kunnen goed praten met elkaar, kunnen ons zelf zijn bij elkaar en we hebben het gewoon ontzettend leuk samen !
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» waarom heb ik een relatie nodig om me fijn te voelen
» Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?
» Waarom is JOUW relatie zo leuk?
» Waarom vind ik dit zo moeilijk?
» Welk cijfer geef jij je relatie en waarom?
» Vind jij dat je fijn behandeld wordt op het forum?
» Waarom is JOUW relatie zo leuk?
» Waarom vind ik dit zo moeilijk?
» Welk cijfer geef jij je relatie en waarom?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: