Welk cijfer geef jij je relatie en waarom?
+19
Moon
samantjuh89
Gizmo
Merai
Engeldebengel
Travelgurly
Niekske
Oasis
loura
RYW
Mari
Atelier Madame
Beachgirl
juf_1984
RioolSpook
Silver
Snoes
smooch
Ringling
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ben je tevreden met je relatie en durf je hem bijna perfect te noemen of zijn er nog verbeterpunten of zie je het zelfs helemaal niet meer zitten?
Ben je tevreden met je relatie en durf je hem bijna perfect te noemen of zijn er nog verbeterpunten of zie je het zelfs helemaal niet meer zitten?
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Welk cijfer geef jij je relatie en waarom?
Een 8,5/9.
Het is heel fijn, we zijn gek op elkaar, genieten enorm van elkaar en het is alleen maar leuker geworden sinds we samenwonen. Perfect? Nee natuurlijk niet, wij hebben allebei onze nukken en eigenschappen die wel eens botsen, maar wij zijn ook maar mensen, dus het is logisch dat je het wel eens niet eens bent met elkaar. Maar doordat we overal over praten, komen we er altijd uit.
Het is heel fijn, we zijn gek op elkaar, genieten enorm van elkaar en het is alleen maar leuker geworden sinds we samenwonen. Perfect? Nee natuurlijk niet, wij hebben allebei onze nukken en eigenschappen die wel eens botsen, maar wij zijn ook maar mensen, dus het is logisch dat je het wel eens niet eens bent met elkaar. Maar doordat we overal over praten, komen we er altijd uit.
Gast- Gast
Een dikke 9.
We zijn super gelukkig samen en hebben veel plezier. We praten over alles en kunnen bij elkaar ons hart luchten. We zijn niet alleen geliefde maar ook beste vrienden. We geven elkaar de ruimte.
Zoals Isabella al zei, natuurlijk heb je af en toe botsingen. Maar als die er niet zijn vind ik het ook saai.
We zijn super gelukkig samen en hebben veel plezier. We praten over alles en kunnen bij elkaar ons hart luchten. We zijn niet alleen geliefde maar ook beste vrienden. We geven elkaar de ruimte.
Zoals Isabella al zei, natuurlijk heb je af en toe botsingen. Maar als die er niet zijn vind ik het ook saai.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Inderdaad een dikke 9!
Binnen onze relatie kan ik alles kwijt, kan ik mezelf zijn en tijd voor mijn eigen dingen vinden.
We laten elkaar vrij, maar doen ook heel veel samen of met onze vrienden.
Ik ben heel erg gelukkig binnen mijn relatie, al hebben we natuurlijk af en toe onze meningsverschillen en/of commentaar maar dat is na een paar minuten weer over.
We zijn inmiddels 5 jaar samen, waarvan 3 jaar samenwonend, en ik kan eerlijk zeggen dat ik mijn vriend voor de volle 100% vertrouw en nergens meer van schrik of van opkijk. Het is heerlijk burgerlijk en stabiel, en dat heb ik jarenlang gezocht.
Binnen onze relatie kan ik alles kwijt, kan ik mezelf zijn en tijd voor mijn eigen dingen vinden.
We laten elkaar vrij, maar doen ook heel veel samen of met onze vrienden.
Ik ben heel erg gelukkig binnen mijn relatie, al hebben we natuurlijk af en toe onze meningsverschillen en/of commentaar maar dat is na een paar minuten weer over.
We zijn inmiddels 5 jaar samen, waarvan 3 jaar samenwonend, en ik kan eerlijk zeggen dat ik mijn vriend voor de volle 100% vertrouw en nergens meer van schrik of van opkijk. Het is heerlijk burgerlijk en stabiel, en dat heb ik jarenlang gezocht.
Gast- Gast
Isabella schreef:Een 8,5/9.
Niks aan toe te voegen en dus ook mijn antwoord.
Gast- Gast
8,5 denk ik
Omdat ik op dit moment veel thuis zit, en dan chagerijnig word en dat op mijn vriend afreageer, die dan uiteraard zegt dat het niet erg is maar toch.
Zodra ik mijn eigen dingen te doen heb, word ik ook weer gelukkiger en dat zal dan te zien zijn binnen onze relatie.
We kunnen ontzettend goed praten, lachen enz. dus daar ligt het allemaal niet aan
Omdat ik op dit moment veel thuis zit, en dan chagerijnig word en dat op mijn vriend afreageer, die dan uiteraard zegt dat het niet erg is maar toch.
Zodra ik mijn eigen dingen te doen heb, word ik ook weer gelukkiger en dat zal dan te zien zijn binnen onze relatie.
We kunnen ontzettend goed praten, lachen enz. dus daar ligt het allemaal niet aan
Gast- Gast
Odilia schreef:5,5 op dit moment.
O, dat is niet zo heel hoog. Hoe komt dat, als je erover wilt praten iig?
Gast- Gast
We hebben op t moment geheel andere ambities op het werkvlak. Dat botst een beetje, omdat je dan niet helemaal je werk issues thuis kwijt kunt.
Gast- Gast
9,5!
Geen enkele relatie is perfect, maar mijn relatie en mijn gevoel erover, komt toch héél dicht in de buurt
We hebben het geweldig samen, hebben eigenlijk nooit ruzie (hooguit woordenwisselingen waarbij we 5 minuten kwaad zijn ofzo haha), we kunnen heel goed praten en we kennen elkaar door en door. Hij merkt het gelijk als er iets dwarszit en andersom. We hebben dezelfde toekomstideeën en dat is ook heel erg fijn. Ik ben erg gelukkig in mijn relatie!
Geen enkele relatie is perfect, maar mijn relatie en mijn gevoel erover, komt toch héél dicht in de buurt
We hebben het geweldig samen, hebben eigenlijk nooit ruzie (hooguit woordenwisselingen waarbij we 5 minuten kwaad zijn ofzo haha), we kunnen heel goed praten en we kennen elkaar door en door. Hij merkt het gelijk als er iets dwarszit en andersom. We hebben dezelfde toekomstideeën en dat is ook heel erg fijn. Ik ben erg gelukkig in mijn relatie!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Alex167 schreef:Isabella schreef:Een 8,5/9.
Niks aan toe te voegen en dus ook mijn antwoord.
Hier hetzelfde antwoord als het ware.... Lekker makkelijk
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Een dikke 9 ! Hij is echt m'n maatje en ik kan hem echt niet missen. Natuurlijk hebben ooit ergenissen of wat dan ook maar dat lossen we altijd snel op. En hij is een super lieve papa voor ons kleintje en dat doet me ook heel erg goed !
Gast- Gast
Snoes schreef:9,5!
Maar een perfecte relatie is toch een relatie zoals je hem het liefste hebt? En volgens mij heb jij een prefecte relatie.
Mijn relatie krijgt op dit moment een 7,5. Omdat het steeds beter gaat. Denk dat over een maand de relatie een hoger cijfer krijgt.
Gast- Gast
Snoes schreef:9,5!
Ook een 9,5. Ik heb dezelfde reden zo'n beetje. We zijn gewoon enorm gelukkig met elkaar, ondanks de diepe dalen. We vechten er voor, hebben enorm veel lol samen en ik zou niets anders meer willen
Gast- Gast
Ook een 7 denk ik. Ik twijfel vaak en dat komt onze relatie niet ten goede. Verder kunnen we daar dan gelukkig wel goed over praten. Sowieso praten we best veel. Al ga ik het niveau verschil tussen ons wel steeds meer merken en begint het me zo nu en dan zelfs te irriteren.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Een 8.5 denk ik Het is echt de man waarvan ik weet dat wij bij elkaar horen, het klopt gewoon.
Gast- Gast
Ik vroeg dit aan mijn man en dat ging zo:
welk cijfer geef je ons? (ik)
- een 10! (man)
ahhh dat is te hoog ff realistisch!
- een 8?
Zo laag?
- ja een 10 was te hoog...wat geef jij dan?
Een 8,5 ofzo....
- dat is maar een half punt meer dan een 8 hoor
Jaaaa maar 8 is dichter bij 6 en 8,5 dichter bij de 10
- juist ja
welk cijfer geef je ons? (ik)
- een 10! (man)
ahhh dat is te hoog ff realistisch!
- een 8?
Zo laag?
- ja een 10 was te hoog...wat geef jij dan?
Een 8,5 ofzo....
- dat is maar een half punt meer dan een 8 hoor
Jaaaa maar 8 is dichter bij 6 en 8,5 dichter bij de 10
- juist ja
Gast- Gast
Een 8,5 :-) We zijn de laatste tijd meer naar elkaar toe gegroeid. We zijn nu volop bezig om ons huweljk te plannen voor 7 mei :-) Het is helemaal leuk
juf_1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10
Een 4, omdat we op dit moment in een flinke dip zitten waar we moeilijk uit komen. (terwijl we al 8 jaar samen zijn)
Laatst aangepast door Mimpie op vr 11 maa 2011 - 3:25; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Wij samen krijgen een dikke 9!
Hij krijgt een 10 voor zijn liefheid, zorgzaamheid, uiterlijk nja ik vind m gewoon geweldig
Ik naar hem toe een 7,5 omdat ik niet altijd even lief ben maar het wel altijd goed maak en wel echt mn best voor m doe
Hij krijgt een 10 voor zijn liefheid, zorgzaamheid, uiterlijk nja ik vind m gewoon geweldig
Ik naar hem toe een 7,5 omdat ik niet altijd even lief ben maar het wel altijd goed maak en wel echt mn best voor m doe
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Theedoosje schreef:Snoes schreef:9,5!
Ook een 9,5. Ik heb dezelfde reden zo'n beetje. We zijn gewoon enorm gelukkig met elkaar, ondanks de diepe dalen. We vechten er voor, hebben enorm veel lol samen en ik zou niets anders meer willen
Mijn vriend gaf een 10,5
Gast- Gast
Vandaag een 9, sommige dagen een 5, dan weer een 10, maar gemiddeld gewoon een 8
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Goh, moeilijk om zo in cijfers te zetten. Een dikke 9 denk ik. Of hoger. Zo nu en dan is er wel eens iets even niet leuk, maar dat zijn kleine dingen. We zijn gewoon heel happy met elkaar en hebben al veel zware dingen meegemaakt samen, maar we hebben het gewoon zo fijn samen. We zijn ook na 2,5 jaar nog heel heel verliefd op elkaar
Ik wil later zo'n bejaard stel worden dat hand in hand over straat gaat
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Goh, moeilijk om zo in cijfers te zetten. Een dikke 9 denk ik. Of hoger. Zo nu en dan is er wel eens iets even niet leuk, maar dat zijn kleine dingen. We zijn gewoon heel happy met elkaar en hebben al veel zware dingen meegemaakt samen, maar we hebben het gewoon zo fijn samen. We zijn ook na 2,5 jaar nog heel heel verliefd op elkaar
Ik hetzelfde idd We hebben geen hele zware periodes meegemaakt dat niet maar wel ruim 2 jaar samen en heel gelukkig! Nooit ruzie, hij behandeld mij als een prinses
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welk cijfer geef jij je seksleven?
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Waarom is JOUW relatie zo leuk?
» Waarom vind jij je relatie zo fijn?
» waarom heb ik een relatie nodig om me fijn te voelen
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Waarom is JOUW relatie zo leuk?
» Waarom vind jij je relatie zo fijn?
» waarom heb ik een relatie nodig om me fijn te voelen
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: