Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom vind jij je relatie zo fijn?

+14
Guus
CCC
flower
Zwoesj
Flippin' Bitch
Jente10
studiebol
luenca
M-G
luisa
Arwyn
Merai
Sylvana
Zonnetje
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 9:02

Omdat hij zo ongelofelijk goed voor me is. Juist nu ik niet lekker in mijn vel zit en veel verdriet heb, loopt hij niet weg maar zoekt hij me op en geeft me knuffels. Dat is voor mij erg bijzonder. We kennen elkaar een jaar en hebben nu al veel meegemaakt samen. Ik weet dus dat ik niet alleen om hem kan lachen maar dat hij er ook voor me is als het even niet zo leuk is. Ik wist niet dat ik zoveel van iemand kon houden en dat iemand zoveel van mij kan houden. I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 9:02

appeltje schreef:Omdat hij zo ongelofelijk goed voor me is. Juist nu ik niet lekker in mijn vel zit en veel verdriet heb, loopt hij niet weg maar zoekt hij me op en geeft me knuffels. Dat is voor mij erg bijzonder. We kennen elkaar een jaar en hebben nu al veel meegemaakt samen. Ik weet dus dat ik niet alleen om hem kan lachen maar dat hij er ook voor me is als het even niet zo leuk is. Ik wist niet dat ik zoveel van iemand kon houden en dat iemand zoveel van mij kan houden. I love you
Ahh, dat is wel heel fijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  M-G za 28 mei 2011 - 14:15

Omdat ik volledig mezelf kan zijn bij hem. We kennen elkaar door en door. We zijn er voor elkaar als het nodig is en kunnen alles delen: liefde, verdriet, haat, nijd, plezier en andere emoties... echt alles... Hij "vult mij gewoon aan". We kunnen af en toe heerlijk bekvechten maar hebben het echt goed samen! Ik zou hem voor geen goud willen missen!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  luenca za 28 mei 2011 - 21:35

omdat het gewoon de eerste man in mn hele leven is die ik 100 % vertrouw, waarbij ik niet continue last heb van verlatingsangst, en waar ik gewoon 100 % mezelf kan zijn bij m, en bij zijn familie. dat is me nog nooit gelukt.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  studiebol za 28 mei 2011 - 21:41

Omdat het een schat is! Hij is vaak weg maar ik weet dat hij altijd bereikbaar voor mij is en dat geeft een goed gevoel. Omdat we elkaar stimuleren in dingen, in ontwikkeling. Ik denk dat we iets goeds naar boven halen. Ik leer dingen van hem en hij leert dingen van mij. Hij zei laatst zelfs tegen me dat hij denkt dat hij door mij een beter persoon is geworden.. dat vond ik erg lief om te horen.
En we laten elkaar ook wel vrij in de dingen die we ondernemen. We vinden allebei ook vrienden erg belangrijk en proberen daar ook tijd in te steken.
Tuurlijk irriteren we ons ook wel eens aan elkaar.. maar ook dat vind ik logisch.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 21:50

Omdat we samen dingen delen die we, nu op dit moment niet meer met iemand anders kunnen delen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Jente10 za 28 mei 2011 - 22:12

Het is voor ons allebei onze eerste relatie en we vinden het heerlijk om alles daarvan samen te ontdekken. We lijken erg veel op elkaar en dat vind ik wel heel fijn want zo snappen we elkaar goed en ik kan helemaal mezelf zijn bij hem. Hij is er ook altijd voor mij, ook al woont hij ver weg, en dat is een heerlijk gevoel. We hadden het er laatst nog over dat we elkaar precies op het juiste moment ontmoet hebben, het afgelopen jaar is voor ons allebei wel moeilijk geweest maar doordat we elkaar hadden werd het wel een stuk makkelijker. Moet er nu niet aan denken hoe het was gegaan als ik hem niet kende. Tot slot is hij altijd heel lief en laat hij vaak merken hoe lief hij mij ook vind.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 22:44

Omdat we weten wat we aan elkaar hebben. We kunnen gewoon ons zelf zijn. We kunnen samen lachen en samen huilen. We voelen ons erg prettig bij elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Flippin' Bitch za 28 mei 2011 - 23:01

We zijn al 7 jaar samen, dus dan heb je best een band natuurlijk. We hebben dezelfde humor, onze muzieksmaak komt erg overeen. We hebben gewoon een aantal dingen die erg 'ons' zijn, maar die anderen niet echt snappen. We moeten daar ook wel om lachen, als we aan het avondeten zijn en gewoon iets van System of a Down/Slipknot/Sepultura aan het draaien zijn. Daar ook echt van genieten, zo van: ben blij dat dat met jou gewoon kan. Of dat we allebei van hartig als ontbijt houden en dus regelmatig broodjes met sardines o.i.d. zitten te eten, terwijl anderen daarvan zitten te gruwelen. En ook wel de vrijheid, we hebben gewoon onze eigen hobby's. We zien elkaar zo'n 2 keer in de week en hebben ook geen bel/sms relatie. Op het moment zijn we erg druk met scripties enzo, dus nu hebben we elkaar al een paar weekenden niet gezien. Schoonzus was al ongerust of het wel goed ging tussen ons: ja dus, prima smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 23:13

Ik kan het niet eens verwoorden geloof ik. We zijn water en vuur maar ik wil nooit meer iemand anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Zwoesj za 28 mei 2011 - 23:26

Ik vind het gedichtje van Toon Hermans (al gaat dat over normale vrienden) wel erg toepasselijk.

Je hebt iemand nodig
Stil en oprecht
Die als het erop aankomt
Voor je bid en voor je vecht
Pas als je iemand hebt
Die met je lacht en met je grient
Dan pas kun je zeggen
Ik heb een vriend

Mijn vriend is precies zo. Veroordeeld me niet, en is er altijd voor me. Ik ben lichamelijk niet in orde, maar onbekend is wat er scheelt. Het duurt nu al meer dan een jaar, wat voor hem ook erg zwaar is. Maar hij laat zijn schouders niet hangen maar steekt ze eronder, pept me op en is er altijd voor me!

Verder zit het hem in de kleine dingen, samen grapjes maken, gewoon die kus die spontaan gegeven wordt, de arm om elkaar heen.. Het totaal van al die kleine dingen maakt het zo fijn en speciaal smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  flower za 28 mei 2011 - 23:54

Zwoesj schreef:Ik vind het gedichtje van Toon Hermans (al gaat dat over normale vrienden) wel erg toepasselijk.

Je hebt iemand nodig
Stil en oprecht
Die als het erop aankomt
Voor je bid en voor je vecht
Pas als je iemand hebt
Die met je lacht en met je grient
Dan pas kun je zeggen
Ik heb een vriend

Mijn vriend is precies zo. Veroordeeld me niet, en is er altijd voor me. Ik ben lichamelijk niet in orde, maar onbekend is wat er scheelt. Het duurt nu al meer dan een jaar, wat voor hem ook erg zwaar is. Maar hij laat zijn schouders niet hangen maar steekt ze eronder, pept me op en is er altijd voor me!

Verder zit het hem in de kleine dingen, samen grapjes maken, gewoon die kus die spontaan gegeven wordt, de arm om elkaar heen.. Het totaal van al die kleine dingen maakt het zo fijn en speciaal smile

Dat gedichtje hing vroeger bij mijn opa en oma in huis!! Heb hem altijd heel mooi gevonden!

Onze relatie is zo prettig omdat we ons zelf kunnen zijn bij elkaar.
Samen kunnen lachen en samen kunnen huilen.
Mijn vriend is verder heel lief en heel spontaan in kleine dingen!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 0:07

Dat ik alles tegen hem kan vertellen. Dat vind ik echt het allerfijnste. Hij is er altijd voor mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 2:06

Why be ordinary alone when we can be extraordinary together?

Dat zegt alles :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  CCC zo 29 mei 2011 - 3:02

Mijn relatie is fijn omdat wij veel met elkaar delen. Vorig jaar hebben we een hele grote keuze moeten maken en daardoor zijn we dichter naar elkaar gegroeid. Ik kan alles bij hem kwijt, hij is er altijd voor me en geeft me alle hulp en steun wanneer ik dit nodig heb. Verder is mijn vriend ontzettend gestoord en doet altijd lekker gek... Hij maakt me altijd aan het lachen met zijn 'dagelijkse gekkigheidjes' zoals lekker gek ronddansen of zingen... Wij zijn verder ontzetttend verschillend... Maar omdat hij heel anders tegen dingen aankijkt leer ik daar ook weer van en natuurlijk andersom ook... Samen zijn we ontzettende levensgenieters... We kunnen zo de hele dag op een terras zitten, lekker kletsen of juist stil zijn en om ons heen kijken, genieten van allerlei lekker eten... Verder ben ik ontzettend trots op hem, in 2 jaar tijd is hij ontzettend doorgegroeid in het bedrijfw aar hij werkt, en nu dat het echt k*t gaat op mijn werk, steunt hij mij en laat hij mij inzien waar mijn grenzen liggen... dit vind ik zelf heel moeilijk om aan te geven...


CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 3:53

Omdat ik hem 100% vertrouw, dat is bij een ex wel anders geweest. Wat voel ik me bevrijd! Ook vind ik het heerlijk dat we ieder ons eigen leven ook nog hebben. Vriendinnen/vrienden, stappen, weekendjes weg met vriendinnen. Vroeger 'kon' ik dat gewoon niet, omdat ik bang was voor wat mijn ex zou gaan doen als ik weg was. Nu laten we elkaar heerlijk vrij, omdat we elkaar gewoon vertrouwen. Klinkt stom, maar wist niet dat het ook op deze manier kon!

Verder is hij gewoon mijn grote liefde, hij is hartstikke lief voor mij, het is echt een lieverd. Bij hem voelt het alsof ik 'thuis kom'.
Omdat hij me zo aan het lachen kan maken dat ik bijna in mijn broek plas smile We kunnen overal over praten, hij is behulpzaam, en over veel dingen denken we hetzelfde (over andere dingen ook weer niet). Ik wil hem nooit, nooit meer kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 3:56

Purple schreef:Omdat hij me zo veel vrijer laat dan de gemiddelde man!

Dat! Heerlijk he.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 4:09

- Omdat we elkaar aan kunnen vullen wanneer dat nodig is. We steunen elkaar in (bijna) alles.
- Omdat ik me vertrouwd voel bij hem.
- Omdat we enorm met elkaar kunnen lachen en ouwehoeren.
- Omdat er na 5 jaar nog steeds verliefde gevoelens zijn en er passie is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 5:00

Jen_ schreef:Dat! Heerlijk he.
Echt wel! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 5:19

Persephone schreef:Ik vind het heel even niet meer zo fijn eigenlijk. Ben hard aan het nadenken wat er nou ook alweer zo fijn aan is, en ik kan heus nog wel wat bedenken, maar echt leuk is het even niet.
Ik heb hetzelfde, maar nu gaat het alweer iets beter. Maar dat kan goed morgen anders zijn.
Knuffel voor jou, naar zeg hug

Edit: ik had eerst alleen dit gelezen, maar toen ging ik verder lezen en las ik het hele 'verhaal'. Dat klinkt zo herkenbaar, echt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 5:40

* omdat ik me veilig bij hem voel
* omdat ik weet dat hij er altijd voor me is
* omdat ik alles tegen hem kan zeggen
* omdat we samen lachen en huilen
* omdat hij me gewoon mezelf laat zijn
* omdat hij me regelmatig even laat zeuren
* omdat ik hem kan vertrouwen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Guus zo 29 mei 2011 - 6:17

Isabella schreef:
Merai schreef:
Isabella schreef:
Merai schreef:Goh, waar moet ik beginnen, zijn er überhaupt woorden voor? smile

Onze relatie is zo fijn omdat we alle twee volledig onszelf zijn en juist dan zo'n goed duo vormen. We kunnen over alles praten, huilen, lachen, gek doen. En we hebben al het nodige meegemaakt in de drie jaar dat we samen zijn waardoor we nu ook nog zekerder weten dat we samen heel veel aankunnen, dat geeft ook een heel fijn gevoel.

Jij lijkt me zo leuk he.

Wat lief! smile Jij lijkt me ook heel erg leuk! (en zover weg woon je niet.. )

I love you

Klefjekkers! Wink


Mijn vrien en ik zijn op sommige vlakken precies het tegenovergestelde en op andere weer bizar gelijk. We hebben dezelfde (grootse) plannen voor de toekomst en hebben beide nog nooit met iemand anders zo'n band gehad.

Tsja, er vliegen letterlijk elke dag een paar vlinders door m'n buik als ik zijn sleutel in het slot hoor. I love you
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Merai zo 29 mei 2011 - 9:07

Goochempie schreef:
Isabella schreef:
Merai schreef:
Isabella schreef:
Merai schreef:Goh, waar moet ik beginnen, zijn er überhaupt woorden voor? smile

Onze relatie is zo fijn omdat we alle twee volledig onszelf zijn en juist dan zo'n goed duo vormen. We kunnen over alles praten, huilen, lachen, gek doen. En we hebben al het nodige meegemaakt in de drie jaar dat we samen zijn waardoor we nu ook nog zekerder weten dat we samen heel veel aankunnen, dat geeft ook een heel fijn gevoel.

Jij lijkt me zo leuk he.

Wat lief! smile Jij lijkt me ook heel erg leuk! (en zover weg woon je niet.. )

I love you

Klefjekkers! Wink


Mijn vrien en ik zijn op sommige vlakken precies het tegenovergestelde en op andere weer bizar gelijk. We hebben dezelfde (grootse) plannen voor de toekomst en hebben beide nog nooit met iemand anders zo'n band gehad.

Tsja, er vliegen letterlijk elke dag een paar vlinders door m'n buik als ik zijn sleutel in het slot hoor. I love you

Je bent gewoon jaloers :P Maar dat klinkt goed, en herkenbaar smile Mijn liefde kwam net onverwacht nog even thuis dus optreden 1 en optreden 2, 'gewoon even een kusje brengen', tja, need I say more I love you
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 11:00

Merai schreef:
Goochempie schreef:
Isabella schreef:
Merai schreef:
Isabella schreef:
Merai schreef:Goh, waar moet ik beginnen, zijn er überhaupt woorden voor? smile

Onze relatie is zo fijn omdat we alle twee volledig onszelf zijn en juist dan zo'n goed duo vormen. We kunnen over alles praten, huilen, lachen, gek doen. En we hebben al het nodige meegemaakt in de drie jaar dat we samen zijn waardoor we nu ook nog zekerder weten dat we samen heel veel aankunnen, dat geeft ook een heel fijn gevoel.

Jij lijkt me zo leuk he.

Wat lief! smile Jij lijkt me ook heel erg leuk! (en zover weg woon je niet.. )

I love you

Klefjekkers! Wink


Mijn vrien en ik zijn op sommige vlakken precies het tegenovergestelde en op andere weer bizar gelijk. We hebben dezelfde (grootse) plannen voor de toekomst en hebben beide nog nooit met iemand anders zo'n band gehad.

Tsja, er vliegen letterlijk elke dag een paar vlinders door m'n buik als ik zijn sleutel in het slot hoor. I love you

Je bent gewoon jaloers :P Maar dat klinkt goed, en herkenbaar smile Mijn liefde kwam net onverwacht nog even thuis dus optreden 1 en optreden 2, 'gewoon even een kusje brengen', tja, need I say more I love you

Je bent gewoon jaloers I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Guus zo 29 mei 2011 - 23:51

hahaha troela's
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind jij je relatie zo fijn? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind jij je relatie zo fijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum