Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was jullie eerste date?

+17
Niekske
Shisha
Paper Crown
Atelier Madame
Middleme
Verona
NerdChic
Fearie
Jente10
Lady4
May
Arwyn
Prosecco
Zonnetje
Sugarfall
Merai
Try
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 20:29

Mijn eerste date komt volgende week! bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Paper Crown zo 29 mei 2011 - 20:30

Leuk al die first date verhalen.. I love you

Mijn man en ik.. haha! We hebben elkaar ontmoet bij dezelfde werkgever, maar ik denk dat 't lot ons bij elkaar heeft gebracht, want ik had daar waar hij werkte al in mei gesolliciteerd, en daar kwam niets uit ('t meisje die ik zou vervangen had zich bedacht en wilde toch wel blijven!) toen ze in november besloot toch weg te gaan, werd ik gebeld, of ik nog interesse had.. dat had ik! Maar ik had 2 maanden opzegtermijn bij mijn toenmalige werkgever..Ik heb toch een gesprek aangevraagd,of ik met 1 maand mocht vertrekken.. na veel gedoe, mocht ik met 1 maand weg.. mijn man had 1 maand opzegtermijn en had in half november opgezegd maar kon per direct weg omdat hij teveel vakantiedagen had, maar omdat het zo druk was kon hij ze niet opnemen.. waardoor hij uiteindelijk een maand langer moest blijven en ik een maand eerder daar kwam te werken hebben wij elkaar ontmoet..
Maar voordat de eerste date kwam, moest hij zijn toenmalige vriendin nog aan de kant zetten..
Wij werkten toen vlakbij leidseplein, en 't was in die periode dat ze een schaatbaan opzetten.. toen we dus na 't werk aan 't wachten waren op de tram vroeg hij, ga je mee zaterdag schaatsen.. en toen zei ik: Lijkt me heel leuk, maar ik denk dat jij eerste andere dingen moet doen voordat ik mee ga schaatsen.. daarna heeft hij het uitgemaakt.. En zijn wij niet gaan schaatsen maar naar de film geweest.. en sindsdien is 't dikke mik.

Ps: ik wist gelijk dat het hem was..nog voordat ik 1 woord met hem had uitgewisseld of maar zijn naam wist.. ik keek naar hem, terwijl hij met een collega aan 't praten was en een stem zei gewoon: dat is em..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 20:42

Ik kende mijn man ook al een aantal jaar via het werk en we hebben eigenlijk nooit echt een eerste date gehad. De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam was met een vriendin. Meer als een soort grapje dat we een keer bij hem op de koffie kwamen. De tweede keer was ik alleen en we hadden het een beetje tè gezellig en de derde keer gingen we met een aantal mensen op stap en toen werd het daarna helemaal tè gezellig haha Embarassed Maar dus echt een romantische date hebben we nooit gehad. Wel heeft hij mij toen 2 maanden daarna een weekendje mee naar Belgie genomen en dat was wel heel romantisch I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Shisha zo 29 mei 2011 - 21:21

Ik heb met mijn vriend ook niet echt een 1e date gehad. Hij zat bij mij in de klas en ik vond het gelijk al een leuke jongen om te zien. Maar ik had al een vriend (lange afstandsrelatie, zagen elkaar om het weekend) dus ik deed er verder ook niks mee. Na een tijdje liep mijn relatie niet zo lekker (hij zei regelmatig weekenden af, liet dagen niks van zich horen en zag hem soms een maand niet) en ik had het hier met een klasgenoot over.
Mijn leuke klasgenoot ving dit gesprek op en een paar weken later waren we een keer vroeg vrij. Het was lekker weer dus we zaten met de klas buiten een beetje na te kletsen over de lessen. 1 voor 1 druppelde iedereen weg totdat alleen N. en ik er nog zaten. We hebben toen tot een uur of 6 zitten kletsen en nog een broodje gegeten bij het winkelcentrum in de buurt.
Toen we gedag zeiden bij zijn auto sloeg de vonk echt over. We keken elkaar aan en ik voelde zoveel aantrekkingskracht en kriebels dat ik hem eigenlijk wilde zoenen. (en hij mij vertelde hij later) Maar netjes ingehouden en naar huis.
Mijn relatie daalde naar een steeds dieper punt. Ik wou het nog een kans geven maar mijn ex had geen zin om moeite te doen en vond dat ik niet moest zeuren. Nou ja, toen had ik het echt met hem gehad en heb ik het uitgemaakt.
N. ge-smst dat ik weer vrijgezel was en hij kwam dezelfde avond naar mij toe. We hebben toen weer de hele avond zitten praten en film gekeken en toen hij naar huis ging zoende hij mij. Dit is nu bijna 3 jaar geleden. smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 21:23

Ik heb geen date gehad :P

We waren ook nog jong 14 en 15.. Dus op een gegeven moment vroeg mij vriendin aan ons of het nou eindelijk "aan" was en toen zeiden we allebei maar ja nerd (haha hoe romantisch of niet Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Niekske zo 29 mei 2011 - 22:23

Punk'd, das eigenlijk best wel romantisch toch? Zeker op die leeftijd Wink

Mijn eerste date met mijn huidige vriend was meer een 'we zien elkaar in de stad'. Een paar dagen daarvoor hadden we elkaar enorm dronken leren kennen op het sportcentrum, maar daar wisten we beide niet meer zoveel van Embarassed wel nummers uitgewisseld blijkbaar, want hij smste de dag erna smile maar goed, de date! Het begin van het glazen huis zou die avond zijn en ik ging er met vrienden heen en hij ook. Dus we troffen elkaar daar ergens in de kroeg en hebben de hele avond staan kletsen. Als ik naar het toilet ging, kletste hij ook gewoon met mijn vrienden, dat vond ik al wel een goed teken. Een paar dagen later zijn we nog eens met zijn tweetjes teruggegaan (dat was dus eigenlijk de officiele eerste date) gluhwein gedronken en alles en daarna was het me wel duidelijk dat het helemaal goed zat smile

Hij wilde trouwens die date eerst nog afzeggen, hij was bij de tandarts geweest omdat het ijzeren staafje achter zijn tanden (wat je vaak krijgt nadat je een beugel hebt gehad) was gebroken en er een tand scheef gegroeid was. De tandarts had hem dus weer een beugel gegeven voor een paar weken om dat te herstellen en hij schaamde zich ervoor. Ik zei dat ik nog nooit met een beugelbekkie gezoend had en dat ik dat wel eens wilde proberen Very Happy
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 22:27

Onze eerst date was op het terras. We zouden om half 8 afspreken, maar om tien voor half smste hij al waar ik bleef (met een dikke knipoog, hij was iets eerder aangekomen). Toen ik hem zag (internetdate) dacht ik, hmmm dat is niet verkeerd. Al snel zaten we lekker te kletsen en ik had er echt een goed gevoel bij. Ik was er namelijk heen gegaan met de gedachte ik zie het allemaal wel, heb niets te verliezen. Na een paar uur besloot ik hem in een andere plaats weer op het openbaar vervoer te zetten (hoefde hij niet meer over te stappen) en kon ik nog even door kletsen met hem. Daar aangekomen namen we afscheid en zoende we voor het eerst. Daarna ging het allemaal heel snel en zagen we elkaar die week nog een aantal keer en nu heeft hij mij afgelopen weekend ten huwelijk gevraagd! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Inge zo 29 mei 2011 - 22:29

Bios pathe Arena en daarna uit eten bij Jinso (zit daar ook op het pleintje), bijna 7 jaar geleden alweer.

Ik zou naar Shrek gaan met een vriendin, maar vriendin werd ziek dus ging helaas niet door. Toendertijd zat ik nog op msn en mijn msn naam was iets van "balen nu niet naar Shrek toe want ... is ziek"
Mijn vriend heb ik bij Ajax leren kennen en we gingen vanaf januari vriendschappelijk met elkaar om, zagen elkaar bij Ajax en verder msnde, belde en smste we wel eens.
Toen vroeg hij of ik dan met hem naar Shrek toe wilde.
Aangezien hij vanaf de kant van Zwolle moest komen en ik vanaf de kant van Leiden, spraken we af op station Duivendrecht. Tot het moment dat ik hem zag twijfelde ik of hij wel echt zou komen :p Ik was erg zenuwachtig.
Naja toen zijn we richting de bios gelopen en naar Shrek gegaan, daar hand in hand gezeten :p en daarna bij Jinso wat gegeten. Daarna voor het eerst gezoend.
Ik weet nog dat we stonden te zoenen (je hebt daar een betonnenpaal staan en daarboven is het spoor, daar stonden we te zoenen en toen toeterde een machinist nog)
Onze 2e date was naar Duinrell en daarna nog wat dates en toen was het "aan".
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Serena ma 30 mei 2011 - 2:11

onze eerste date was in een café in een dorp vlakbij onze woonplaats. Hij kwam mij ophalen met de auto. We waren allebei dood zenuwachtig en eigenlijk ging het gesprek ook meer zo van: wat zijn je hobby's welke studie doe je etc. We waren ook heel vroeg weer thuis laughcry hij bleek ook strontverkouden te zijn. En ik heb volgens hem gezegd op het laatst dat ik wel een toekomst met hem zag ofzo. maar kan me daar werkelijk waar niks van herinneren! Toch zijn we maar op 2e date gegaan, dit was eigenlijk helemaal rampzalig(2 verlegen mensen bij elkaar werkt niet zo goed), totdat we in de auto naar huis zaten (ruim een uur rijden) toen gebeurde er iets waardoor we beide smoorverliefd werden smile
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Niekske ma 30 mei 2011 - 2:51

Serena schreef:onze eerste date was in een café in een dorp vlakbij onze woonplaats. Hij kwam mij ophalen met de auto. We waren allebei dood zenuwachtig en eigenlijk ging het gesprek ook meer zo van: wat zijn je hobby's welke studie doe je etc. We waren ook heel vroeg weer thuis laughcry hij bleek ook strontverkouden te zijn. En ik heb volgens hem gezegd op het laatst dat ik wel een toekomst met hem zag ofzo. maar kan me daar werkelijk waar niks van herinneren! Toch zijn we maar op 2e date gegaan, dit was eigenlijk helemaal rampzalig(2 verlegen mensen bij elkaar werkt niet zo goed), totdat we in de auto naar huis zaten (ruim een uur rijden) toen gebeurde er iets waardoor we beide smoorverliefd werden smile

tell me more, tell me more... smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Serena ma 30 mei 2011 - 2:57

Niekske schreef:
Serena schreef:onze eerste date was in een café in een dorp vlakbij onze woonplaats. Hij kwam mij ophalen met de auto. We waren allebei dood zenuwachtig en eigenlijk ging het gesprek ook meer zo van: wat zijn je hobby's welke studie doe je etc. We waren ook heel vroeg weer thuis laughcry hij bleek ook strontverkouden te zijn. En ik heb volgens hem gezegd op het laatst dat ik wel een toekomst met hem zag ofzo. maar kan me daar werkelijk waar niks van herinneren! Toch zijn we maar op 2e date gegaan, dit was eigenlijk helemaal rampzalig(2 verlegen mensen bij elkaar werkt niet zo goed), totdat we in de auto naar huis zaten (ruim een uur rijden) toen gebeurde er iets waardoor we beide smoorverliefd werden smile

tell me more, tell me more... smile

Haha nouja op zich niks gebeurd ofzo, maar de vonk sloeg over ofzo... was echt heel raar. Want voor we naar huis reden had ik echt zoiets van 'nou dit was het dan' en toen sloeg dus toch ergens een vonk over en zijn we toch alweer 3,5 jaar samen smile
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Guus ma 30 mei 2011 - 21:10

och heerlijk al die verhalen Very Happy

Mijn vriend en ik kennen elkaar van de studentenvereniging, en we zouden gaan skieen met de hele groep maar ik was aan het twijfelen of ik mee ging omdat ik nog nooit op de skies had gestaan.
Dus na weeeeken stiekem flirten bood hij aan me een prive lesje te geven in de uithof, zo gezegd zo gedaan!

Kwamen we daar vraagt de dame achter de balie: samen of apart? zegt hij: eeuhm apart alsjeblieft en pint alleen voor zichzelf! Rolling Eyes de avond zelf was best leuk, maar na een warme chocomelk en samen terug in de tram waren er toch een heleboel momenten dat hij z'n move kon maken maar er gebeurde maar niks! Dus toen dacht ik eigenlijk dat ik het verkeerd had begrepen en het geen date was...

uiteindelijk heb ik hem de week daarna meegevraagd als date naar het kerstdiner van mijn dispuut. En daar vond iedereen ons zoooo leuk samen, en iedereen 'zag gewoon aan me hoe leuk ik hem vond' dat ik het spontaan op mijn heupen kreeg, hem dumpte en naar de stad ging. (hoe bedoel je commitment issues :shock:)

Maar omdat we elkaar stiekem heel leuk vonden bleven we elkaar altijd opzoeken en om de zoveel maanden werd het dan ook weer wat meer... en elke keer klapte dat weer op het moment dat het serieus zou worden.

Totdat ik op een goeie avond (ongeveer twee jaar na de eerste date) na weken twijfelen mij een gat in de kraag gezopen heb (was echt heel erg dronken) naar hem toegelopen ben in de sociëteit, heb geroepen: Ik ben er klaar voor, ik wil je echt en jij mij ook! ik wil echt een relatie, alleen met jou!

En vanaf die avond zijn we samen, en hij zegt altijd dat hij er nooit aan heeft getwijfeld dat ik uiteindelijk wel toe zou geven. Hij moest alleen geduldig zijn en dan zou ik er vanzelf achter komen I love you
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 21:14

Oooooh Goochem, wat romantisch, echt waar!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Guus ma 30 mei 2011 - 21:44

haha tsja, vind ik wel idd smile

ben al de hele tijd opzoek naar de foto van het moment, maar ide ben ik kwijt! :'(
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Suus ma 30 mei 2011 - 22:18

Haha, Goochem, geweldig! Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 2:49

Ik had hem eigengebakken cake beloofd (die ik nu na 9 jaar nog steeds moet bakken Embarassed ).
Mijn vriend (E.) en ik hebben elkaar leren kennen via een datingsite (hoe cliché). Het klikte enorm via de e-mail en later via de msn. En hij bleek mooi dichtbij te wonen. En bij hetzelfde bedrijf als mijn vader te werken nerd (mijn vader kende hem overigens niet).
Ik weet niet eens meer precies, maar het gesprek kwam op een gegeven moment uit op cake. Ik opperde dat hij wel een plakje cake bij mij kon komen halen, en zo hadden we dus de 1e date gepland.
We hadden elkaar nog nooit in levenden lijve gezien. Toch had ik hem bij me thuis uitgenodigd.
Die eerste date hebben we de hele avond met elkaar gekletst. Overal over. Het klikte zo goed. Verder is er niks gebeurd, maar het was een erg fijne avond.

2 weken later zou ik met een vriendin van mij naar een vriend van ons op verjaardagsfeestje. Ik was er met mijn vriendin over aan het msn'en. Ondertussen kwam E. ook online. Dat msnde ik weer naar mijn vriendin. Zij zo van: nodig hem ook uit in het gesprek. Dus E. er bij.. En mijn vriendin nodigde hem meteen mee uit op de verjaardag van die vriend (die het ook wel goed vond).
Dus gingen we met z'n drieën naar de verjaardag van die vriend.
En toen hing er wel spanning in de lucht! E. en ik zaten naast elkaar op de bank. Zo nu en dan raakten we elkaar (al dan niet per ongeluk Wink ) Na de verjaardag zijn we met z'n drieen naar mijn huis gegaan en toen vond ik op een gegeven moment wel dat mijn vriendin naar huis kon gaan.. Ze bleef veel te lang naar mijn idee :P
Toen mijn vriendin eenmaal weg was, hebben E. en ik voor het eerst gezoend en vanaf toen was het 'aan'!

Een aantal dates later vertelde ik mijn ouders van E. Ik kwam niet verder dan dat E. bij hetzelfde bedrijf werkte als mijn vader en toen had hij het al helemaal gemaakt nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jullie eerste date? - Pagina 2 Empty Re: Wat was jullie eerste date?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum