Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

+7
Shisha
Minx
Monte
Rumble
Curious
Jeanette
Prosecco
11 plaatsers

Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 9:22

Ik ben nu een week met een jongen aan het mailen die ik via Relatieplanet ken (nee niet die jongen van mn andere topic haha). Eigenlijk lijkt hij me gewoon erg leuk smile Ik heb al 4 verschillende internetdates achter de rug dus ik ben wat makkelijker geworden qua snel afspreken, maar eigenlijk lijkt het me wel leuk om hem te ontmoeten. Zouden jullie het voorstellen of wachten tot hij erover begint? Wil ook weer niet als wanhopig overkomen :P


Laatst aangepast door Amazzonia op za 2 jul 2011 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Prosecco ma 27 jun 2011 - 9:24

Ik hintte altijd een beetje in die richting, maar wachtte wel af tot hij het echte voorstel deed :P
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Jeanette ma 27 jun 2011 - 10:07

Ik ben daar zelf altijd een kluns in haha. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Curious ma 27 jun 2011 - 10:17

Wat heb je te verliezen?? gewoon afspreken als het goed voelt!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Rumble ma 27 jun 2011 - 10:19

Ik zou via de mail even polsen en wat voorzichtige hints geven, kijken hoe hij daarop reageert, en dan kun je altijd nog de stoute schoenen aantrekken. Wel leuk hoor! Spannend is dat altijd he, moet je nog afwachten of iemand in het echt ook zo leuk is.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 3:52

Ik heb mijn vriend mee uit gevraagd, vind dus ook dat het prima andersom kan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Monte di 28 jun 2011 - 4:06

Ik vind het beide kunnen, al vind ik het moeilijker om een jongen te vragen als ik het als date moet benoemen. Ik vraag gerust of hij mee een drankje wilt drinken of een hapje te eten, maar vind het lastiger om te vragen: wil een date met mij? Beetje raar misschien :P
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 8:54

Monte schreef:Ik vind het beide kunnen, al vind ik het moeilijker om een jongen te vragen als ik het als date moet benoemen. Ik vraag gerust of hij mee een drankje wilt drinken of een hapje te eten, maar vind het lastiger om te vragen: wil een date met mij? Beetje raar misschien :P

Nee maar dat hoeft toch ook niet, het zo benoemen? Je kunt gewoon vragen of hij zin heeft wat te gaan drinken, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 9:22

Precies, zo heb ik het al eerder gevraagd aan iemand 'zin om een keer iets te gaan drinken?'. Arghhh iets houdt me tegen en ik weet niet wat.. Of nouja, ik weet het wel eigenlijk: dat dit al de zoveelste internetdate is en ik ben bang dat het weer tegenvalt/hij mij niet zit zitten/etc. Ik weet wel, niet geschoten is altijd mis, maar toch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Minx di 28 jun 2011 - 10:30

Ik heb mijn vriend ook gevraagd of hij af wou spreken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 22:04

Amazzonia schreef:Precies, zo heb ik het al eerder gevraagd aan iemand 'zin om een keer iets te gaan drinken?'. Arghhh iets houdt me tegen en ik weet niet wat.. Of nouja, ik weet het wel eigenlijk: dat dit al de zoveelste internetdate is en ik ben bang dat het weer tegenvalt/hij mij niet zit zitten/etc. Ik weet wel, niet geschoten is altijd mis, maar toch.

Des te meer reden om af te spreken, dan weet je hoe het in het echt is. Maar kan me wel vorostellen dat je er soms een beetje 'moedeloos' van wordt.

Ik vind trouwens dat het beide kan. En idd gewoon vragen of iemand een keer zin heeft om wat te gaan drinken. Niks mis mee lijkt me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 10:52

Whaa ik heb morgen een date! Ik heb het niet gevraagd, wel een hint gegeven :P Spannend.. We gaan poolen, heb ik nog nooit gedaan dus dat zal wat worden hahaha Very Happy Maar dat vind ik wel leuk hoor, hou wel van een uitdaging!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Shisha wo 29 jun 2011 - 11:05

oehh spannend! Very Happy Hij heeft de hint dus wel begrepen haha! Veel plezier morgen!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Lady4 wo 29 jun 2011 - 11:39

Maakt mij niks uit, ik vraag wel mee uit en ben ook wel mee uit gevraagd.

Veel plezier morgen! smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Sweety wo 29 jun 2011 - 20:55

Veel plezier vandaag!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 23:30

Bedankt allemaal! Ben wel benieuwd hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Jeanette wo 29 jun 2011 - 23:46

Amazzonia, wat leuk dat je een date hebt! Veel plezier! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 10:06

Nou nog even een verslagje.. Het was heel erg gezellig. Zijn dus eerst gaan poolen, daarna even wat gedronken daar en daarna uit eten gegaan bij een Mexicaan. Vond hem ook wel leuk, niet 'wow!' maar wel leuk, iig dat ik denk dat ik wel verliefd op hem zou kunnen worden opzich (en das best een wonder voor mij, ben nogal kieskeurig :P). Nouja, nu maar afwachten denk ik of hij iets laat horen, wel spannend hoor! Heb wel gezegd dat ik het heel erg gezellig vond iig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Sweety do 30 jun 2011 - 21:15

Wat leuk dat je het zo naar je zin heb gehad! Dus een vervolg date zit er voor jou wel in! smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 11:37

Ik wilde eerst reageren met 'dat weet ik natuurlijk nog niet'.. Maar mn collega's werden helemaal gek van me vanavond (had een borrel van mn werk) dat ik hem móést sms-en. Mn collega moest zelfs op verzenden drukken (ik durfde niet), zo erg is het al met me gesteld, zelfs na 8 wijntjes :P Maar het antwoord was gelukkig positief, hij vond het voor herhaling vatbaar. Nu aan het sms-en/whatsappen smile To be continued!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Aziraphale vr 1 jul 2011 - 22:27

Wat leuk!
Hou je ons op de hoogte? Wink

Edit: Ik heb mijn vriend bijna 5 jaar geleden ook mee uit gevraagd! Niks raars aan Wink


Laatst aangepast door Aziraphale op zo 3 jul 2011 - 7:27; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  SuperGrover vr 1 jul 2011 - 23:08

Oeh wat leuk!! Ik vind het trouwens ook prima kunnen om als vrouw zijnde het initiatief te nemen. We leven niet meer in de jaren 50 smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 8:49

SuperGrover schreef:Oeh wat leuk!! Ik vind het trouwens ook prima kunnen om als vrouw zijnde het initiatief te nemen. We leven niet meer in de jaren 50 smile

Tsja dat is natuurlijk ook zo hoor smile Maar ik ben gewoon een beetje (erg) onzeker over mezelf helaas.. Vannacht was hij wel heel lief, zei via whatsapp dat hij het gevoel heeft me al heel lang te kennen & dat hij me een hele leuke meid vind. Maarja vandaag nog niks gehoord en dan gaat het alweer knagen bij me :P Ik word echt niet goed van mezelf hoor...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)  Empty Re: Jullie mening.. Wie vraagt wie op date? (& het vervolg..)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum