Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ga naar Groove Garden. Dat is een buiten feest hier in Limburg !!!
Een groot buitenfeest met 4 stages en heel veel verschillende bekende dj's !!!!
ik heb nu dit effect weer woehoe !!!
Een groot buitenfeest met 4 stages en heel veel verschillende bekende dj's !!!!
ik heb nu dit effect weer woehoe !!!
Gast- Gast
Lily schreef:ik neem m`n oplader wel voor de zekerheid mee naar jou TD. Mochtie te snel leeg gaan onderweg (navigatie) dan laad ik `m bij jou nog wel ff op.
Maare ik ben er nu weg van Voor degene van de meeting: tot straks en de rest een fijn weekend.
Helemaal goed. Tot dadelijk
Gast- Gast
Stuiterbal schreef: ik heb nu dit effect weer woehoe !!!
En dat gaat ws de hele dag wel zo door Nooit gehoord van Groove Garden (behalve dat ik die naam een paar x heb gelezen hier op t forum de afgelopen dagen) maar ik ben dan ook niet zo'n feestbeest Ben meer type saaie ouwe huismus hahaha! Hoop wel voor je dat je de hele dag mooi weer hebt!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Mogge lady's!
Bah, heb niet eens een luchtje ofzo in mijn tas zitten, voel me nu vies
CTG was goed, moet zo nog even voor een inwendige echo (jeeeeeuuhhhh... ) om baarmoederhals te meten. Als die ongeveer hetzelfde is mag ik naar huis!
Bah, heb niet eens een luchtje ofzo in mijn tas zitten, voel me nu vies
CTG was goed, moet zo nog even voor een inwendige echo (jeeeeeuuhhhh... ) om baarmoederhals te meten. Als die ongeveer hetzelfde is mag ik naar huis!
Gast- Gast
PM, wat een goed nieuws (hopelijk)! Ik ga voor je duimen *duimduim*
Maple schreef:Maar bij een appartement moet je zelf zog dragen voor de drie maaltijden per dag, tussendoortjes en drankjes voor 3 personen. Dan blijft er van die 1000 euro al een heel stuk minder overAlex schreef:Sjaantje schreef:Lekker rustig ochtendje, Alex! Wel goeie werk'spirit' heeft je meiske!
Whaha, ja dat zit er vroeg in
We hebben gisteren trouwens besloten dat we in september niet naar een all inclusive resort gaan, maar we gaan kijken voor een appartement, eventueel ontbijt erbij maar verder niks. Dat scheelt best wel in de kosten, ook al heb je dan ter plekke wel kosten voor boodschappen natuurlijk. Maar ik heb nu al gezien dat 2 weken all inclusive Egypte zo'n 1000 euro duurder is dan 15 dagen in een appartement op bijvoorbeeld Cyprus. Dat is makkelijk verdienen!
Ja, maar ik doe thuis toch ook niet voor 1000 euro boodschappen?
Gast- Gast
Hoop het wel, wil lekker naar huis!Sjaantje schreef:PM, wat een goed nieuws (hopelijk)! Ik ga voor je duimen *duimduim*
Gast- Gast
Niet???Alex schreef:Maple schreef:Maar bij een appartement moet je zelf zog dragen voor de drie maaltijden per dag, tussendoortjes en drankjes voor 3 personen. Dan blijft er van die 1000 euro al een heel stuk minder overAlex schreef:Sjaantje schreef:Lekker rustig ochtendje, Alex! Wel goeie werk'spirit' heeft je meiske!
Whaha, ja dat zit er vroeg in
We hebben gisteren trouwens besloten dat we in september niet naar een all inclusive resort gaan, maar we gaan kijken voor een appartement, eventueel ontbijt erbij maar verder niks. Dat scheelt best wel in de kosten, ook al heb je dan ter plekke wel kosten voor boodschappen natuurlijk. Maar ik heb nu al gezien dat 2 weken all inclusive Egypte zo'n 1000 euro duurder is dan 15 dagen in een appartement op bijvoorbeeld Cyprus. Dat is makkelijk verdienen!
Ja, maar ik doe thuis toch ook niet voor 1000 euro boodschappen?
Ben er vandoor, kleding strijken voor vanavond (optreden ) en zometeen ff met zussie en nichie shoppen.
Fijne dag allemaal en PM ik hoop dat je lekker naar huis kan straks!
Fijne dag allemaal en PM ik hoop dat je lekker naar huis kan straks!
Dank je wel Alex dat gaat wel lukken. Jij veel plezier met je boodschappen doen zonder kind
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Dank je wel Alex dat gaat wel lukken. Jij veel plezier met je boodschappen doen zonder kind
Dat gaat ook zéker lukken! Het is veel relaxter om alleen boodschappen te doen
Gast- Gast
Zusje schreef:Yay ik heb van half 2 tot nu geslapen .
Lekker! Hopen dat je nu weer een beetje in een 'normaal' ritme komt!
Gast- Gast
Alex schreef:Theedoosje schreef:Dank je wel Alex dat gaat wel lukken. Jij veel plezier met je boodschappen doen zonder kind
Dat gaat ook zéker lukken! Het is veel relaxter om alleen boodschappen te doen
Dat snap ik. Dan ga je veel makkelijker door de rijen heen. Zonder 'gezeur'
Gast- Gast
Hiii! We gaan zo chinees afhalen.. Nouja, ik rij en m`n moeder haalt want ik heb de vouwen van m`n kussen nog in m`n kop staan..
Gast- Gast
Ja, anders loop ik de hele tijd achter A. aan te rennen en duurt het boodschappen doen erg lang.
Donnaa, slaapkop! Nu al Chinees halen trouwens?
Donnaa, slaapkop! Nu al Chinees halen trouwens?
Gast- Gast
Alex schreef:Zusje schreef:Yay ik heb van half 2 tot nu geslapen .
Lekker! Hopen dat je nu weer een beetje in een 'normaal' ritme komt!
Ik hoop het ook, ik ga maar wat doen... Zo mijn zusjes veraardag, VH komt haar reserve sleutels halen en Vnvnd mss nog naar TGR's verjaardag als ik nog rechtop kan zitten haha!
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: