Ik word gek van onzekerheid!
+4
Gizmo
luisa
Linnie1985
Esther
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik word gek van onzekerheid!
Verwijderd ivm privacy
Laatst aangepast door Esther op ma 30 mei 2011 - 1:13; in totaal 1 keer bewerkt
Esther- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 42
Registratiedatum : 06-02-11
Re: Ik word gek van onzekerheid!
Mijn vriend was vroeger ook iemand die veel naar hardcore feesten ging (hij is wel zo dattie nooit gerookt heeft en nooit drugs gebruikte), hij was wel eens dronken heeftie me verteld. (en heel af en toe drinktie een baco of een breezer, bier lustie niet).
Ik heb hem wel eens gevraagd oftie het niet miste om zo nu en dan naar een hardcore feest te gaan of om ergens uit te gaan, maar daar heeftie geen behoefte aan zei hij.
En ja hij doet soms ook wel eens kinderachtig. Maar zijn niet bijna alle mannen zo?
Mijn vriend word in augustus alweer 28 en toen hij mij leerde kennen, hoefde hij niet meer zo nodig uit te gaan.
Dus niet zoveel zorgen maken hoor, kleine jongetjes worden groot
Ik heb hem wel eens gevraagd oftie het niet miste om zo nu en dan naar een hardcore feest te gaan of om ergens uit te gaan, maar daar heeftie geen behoefte aan zei hij.
En ja hij doet soms ook wel eens kinderachtig. Maar zijn niet bijna alle mannen zo?
Mijn vriend word in augustus alweer 28 en toen hij mij leerde kennen, hoefde hij niet meer zo nodig uit te gaan.
Dus niet zoveel zorgen maken hoor, kleine jongetjes worden groot
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ken het 'gelukkig' niet.. Mijn vriend is echt zo het tegenovergestelde.. nooit een uitgaansbeest geweest.. (en ik heb 2x dronken gezien in 7.5 jaar ).. en hij verafschuwd hyves/facebook etc.
Soms is dat trouwens ook erg vervelend hoor! Want dan wil ik weg of 'S avonds iets doen en dan blijft hij liever thuis..
Ik zou mijzelf er niet al te druk om maken als ik jou was. Je hebt pas een maand met hem.. Anders denkt hij misschien wel dat je hem nu al wilt 'veranderen'
Soms is dat trouwens ook erg vervelend hoor! Want dan wil ik weg of 'S avonds iets doen en dan blijft hij liever thuis..
Ik zou mijzelf er niet al te druk om maken als ik jou was. Je hebt pas een maand met hem.. Anders denkt hij misschien wel dat je hem nu al wilt 'veranderen'
Gast- Gast
Ik snap wel dat je het niet leuk vind dat je vriend zo'n uitgaanstype is, maar vind wel dat je hem moet nemen zoals hij is.
Je kan hem moeilijk dwingen om met jou op de bank te gaan zitten. En dat hij dergelijke teksten op zi'n hyves zet, tja ik zou ook aangeven dat je dat kinderachtig vind, maar gewoon 1 of 2 keer. Hij verandert echt niet omdat jij hem zo te kinderachtig vind. Ik zou wel aangeven dat je ook tijd voor elkaar wil ipv alleen maar stappen, maar het moet wel uit hemzelf komen toch. En als je hem gewoon echt te kinderachtig vind dan passen jullie waarschijnlijk niet bij elkaar.
Van dat vreemdgaan, denk daar niet teveel aan. Als hij jullie relatie als serieus beschouwt zal hij vast niet zomaar vreemdgaan. Dat hij in het verleden iets heeft gedaan betekent niet dat het opnieuw gebeurt.
edit: jullie zijn pas 1 maand samen. Het zal voor hem ook nog wennen zijn, ineens een vriendin dus wellicht minderop stap.
Je kan hem moeilijk dwingen om met jou op de bank te gaan zitten. En dat hij dergelijke teksten op zi'n hyves zet, tja ik zou ook aangeven dat je dat kinderachtig vind, maar gewoon 1 of 2 keer. Hij verandert echt niet omdat jij hem zo te kinderachtig vind. Ik zou wel aangeven dat je ook tijd voor elkaar wil ipv alleen maar stappen, maar het moet wel uit hemzelf komen toch. En als je hem gewoon echt te kinderachtig vind dan passen jullie waarschijnlijk niet bij elkaar.
Van dat vreemdgaan, denk daar niet teveel aan. Als hij jullie relatie als serieus beschouwt zal hij vast niet zomaar vreemdgaan. Dat hij in het verleden iets heeft gedaan betekent niet dat het opnieuw gebeurt.
edit: jullie zijn pas 1 maand samen. Het zal voor hem ook nog wennen zijn, ineens een vriendin dus wellicht minderop stap.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Het drinken om dronken te zijn en een dergelijke schrijfwijze zou voor mij echt een gigantische afknapper zijn....
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Als ik een nieuwe vriend zou hebben die dat soort kinderlijk gebrabbel op internet zou gooien, werd het tijd voor een serieus gesprek .
Gast- Gast
Gizmo schreef:Het drinken om dronken te zijn en een dergelijke schrijfwijze zou voor mij echt een gigantische afknapper zijn....
Haha, voor mij ook!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Gizmo schreef:Het drinken om dronken te zijn en een dergelijke schrijfwijze zou voor mij echt een gigantische afknapper zijn....
Haha, voor mij ook!
Voor mij ook!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Eerlijk gezegd vind ik het nogal kwalijk dat je na een maand verkering al discussies over dat soort dingen hebt. Wist je niet dat hij dat deed voordat je wat met hem kreeg? Als je bij hem bent om wie hij is dan hoort dat er ook bij. Take it or leave it, je gaat hem toch niet veranderen.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Denk eerlijk gezegd niet dat jullie relatie lang stand houd als je je nu al aan hem irriteert!
Gast- Gast
May schreef:Antibes schreef:Gizmo schreef:Het drinken om dronken te zijn en een dergelijke schrijfwijze zou voor mij echt een gigantische afknapper zijn....
Haha, voor mij ook!
Voor mij ook!
+1!
Gast- Gast
Jen_ schreef:May schreef:Antibes schreef:Gizmo schreef:Het drinken om dronken te zijn en een dergelijke schrijfwijze zou voor mij echt een gigantische afknapper zijn....
Haha, voor mij ook!
Voor mij ook!
+1!
Voor mij ook, sterker nog, het zou voor mij een reden zijn om niks met hem te beginnen. Maar wat wil je er nu nog aan doen dan? Die jongen is gewoon zo en zal pas veranderen wanneer hij dat zelf wil.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Merai schreef:Eerlijk gezegd vind ik het nogal kwalijk dat je na een maand verkering al discussies over dat soort dingen hebt. Wist je niet dat hij dat deed voordat je wat met hem kreeg? Als je bij hem bent om wie hij is dan hoort dat er ook bij. Take it or leave it, je gaat hem toch niet veranderen.
+1. Als je je nu al zo irriteerd aan hem. Terwijl je nog net een maandje samen bent.
Het vrijgezellen leven bestaat vaak uit feesten en drinken. Nu heeft hij een relatie en word dat misschien langzaam wel minder. Maar je kunt niet gelijk na een maand gaan verwachten dat hij met jou thuis op de bank gaat zitten. Want dat deed hij ervoor ook niet. Ga lekker met hem mee, maak het gezellig en heb schijt aan zijn www's.
Gast- Gast
Dank jullie allemaal voor de adviezen!
Ik ben dit weekend bij hem geweest en wij hebben het er wel even over gehad en dat was op zich wel positief! Maar ik kan (en dat wil ik ook niet) van hem verwachten dat hij gaat veranderen voor mij. Want naast deze dingetjes is het echt een supervent! Het ligt grotendeels bij mij omdat ik heel erg onzeker ben en altijd denk dat er leukere, lievere, mooiere mensen zijn. En het accepteren dat komt welWant hij vind het wel superleuk als ik met hem mee uitga dus dat is wel positief
Ik ben dit weekend bij hem geweest en wij hebben het er wel even over gehad en dat was op zich wel positief! Maar ik kan (en dat wil ik ook niet) van hem verwachten dat hij gaat veranderen voor mij. Want naast deze dingetjes is het echt een supervent! Het ligt grotendeels bij mij omdat ik heel erg onzeker ben en altijd denk dat er leukere, lievere, mooiere mensen zijn. En het accepteren dat komt wel
Esther- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 42
Registratiedatum : 06-02-11
Soortgelijke onderwerpen
» Onzekerheid in je relatie
» Onzekerheid..
» Wennen aan relatie en wat onzekerheid
» Onzekerheid op relatiegebied
» Onzekerheid van je kind
» Onzekerheid..
» Wennen aan relatie en wat onzekerheid