Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onzekerheid

3 plaatsers

Ga naar beneden

Onzekerheid Empty Onzekerheid

Bericht  Kruidkoek di 21 feb 2012 - 6:51

Hallo,



Ik zit met een vraag/onduidelijkheid en misschien dat jullie dit herkennen/advies hebben.

Ik heb jaren een implanon gehad, die is er 5 september uitegaan omdat die "op/leeg" was na 3 jaar trouwe dienst. Geen nieuwe laten plaaten omdat mijn vriend en ik na onze reis (half dec t/m half januari) wel voor een kindje wilde gaan. Ik wilde ook even geen hormonen in mijn lijf dus alleen met condoom. Nu had ik na 2 maanden al een regelmatig cyclus en werd elke maand tussen de 26e en 28e ongesteld en dat duurt dan 4 dagen.


Vanaf 1 januari hebben we geen condoom meer gebruikt. Ook in januari werd ik ongesteld op de 26 en duurde ook 4 dagen. 2 weken na mijn laatste menstruatie had ik af en toe lichte buikkramp, een soort steken maar ik besteede er niet echt aandacht aan. Mijn borsten werden bij sporten ook gevoeliger, net zo als wanneer ik ongesteld word maar ik zou dus pas 2 weken later ongesteld moeten worden. Omdat ik het raar vond toch een zwangerschapstest gedaan (ja, vroeg dat weet ik) en die was negatief. 2 dagen later zag ik bij afvegen opeens bloed en slijm aan het papier. Ik heb 2 dagen bloedverlies gehad maar niet veel, minder dan normaal en zat ook meer slijm bij. Mijn borsten zijn nu ook niet meer gevoelig. Ik zou dus eigenlijk pas met 4/5 dagen ongesteld moeten worden maar misschien heb ik dat nu toch al wel gehad.



Is dit voor iemand herkenbaar?

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzekerheid Empty Re: Onzekerheid

Bericht  Le Chat Noir di 21 feb 2012 - 6:56

Ik heb dit ook 1 keer gehad na de eisprong. Ik denk dat je eisprong wat heftiger was en dat er wat bloed bij vrij kwam. Of heel misschien een innestelingsbloeding Wink.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzekerheid Empty Re: Onzekerheid

Bericht  Darius di 21 feb 2012 - 7:23

Je zou idd zwanger kunnen zijn en is dit een innestelingsbloeding of een bloeding die spontaan optreedt. Dat kan namelijk ook. Ik zou gewoon nog een week wachten en dan nog een test doen!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzekerheid Empty Re: Onzekerheid

Bericht  Kruidkoek di 21 feb 2012 - 20:31

Bedankt!

Ik wacht deze week nog af of ik misschien nog een keer ongesteld word en doe dan inderdaad nog een test (lang leve kruidvat 2 voor 5 Wink)

Ik vond/vind het wel vreemd want ik heb afgelopen maanden eigenlijk nooit de eisprong gevoeld of tussentijdse bloedingen gehad. Maar ja dat betekend niet dat dat het niet kan zijn..

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzekerheid Empty Re: Onzekerheid

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum