Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onzekerheid in je relatie

2 plaatsers

Ga naar beneden

Onzekerheid in je relatie Empty Onzekerheid in je relatie

Bericht  Slimpie wo 24 aug 2011 - 7:06

Hoi meiden,

Ik zal mij eerst even voorstellen: Ik ben Nienke, 24 jaar en ik kom uit Vriezenveen. Ik ben sinds 5 maand samen met mijn vriend K. Hij is 26 jaar en komt uit Almelo.

En daar gaat deze post ook over. Wij zijn heel gelukkig met elkaar en het gaat heel goed tussen ons. We zien elkaar 1 avond doordeweeks en op de zaterdag/zondag. Ik ben echt superverliefd op hem en kan hem wel urenlang aankijken en dan bedenk ik mij dat ik hem echt niet kwijt wil Embarassed Er is alleen één klein, tja hoe zal ik dat zeggen, minpunt: ik ben vreselijk onzeker! Hij is echt een fan van Heracles, hij gaat dan ook naar elke thuiswedstrijd en regelmatig naar een uitwedstrijd. Ik vind dit best moeilijk want zo zie ik hem minder dan ik zou willen en dat maakt mij best onzeker, net zoals hij wel eens alleen met vrienden wil stappen. Een dag bijna tot niet smst of op vakantie gaat met vrienden. Er gaan dan allerlei gedachten door mijn hoofd variërend van 'Hij vind mij niet leuk genoeg meer, mist hij mij dan niet, wil hij niet bij mij zijn, zou hij wel aan mij denken..' Dat soort dingen. Ik heb hem dat verteld en hij zei dat ik mij zorgen maak om niks. Maar toch blijf ik onzeker en dat vind ik verschrikkelijk! Als wij bij elkaar zijn is er niks aan de hand maar zogauw wij weer 'uit elkaar' zijn slaat de onzekerheid weer toe.

Ik wou het even kwijt en ik vraag mij af of meer meiden hier last van hebben.
En hoe kan ik hier mee omgaan?

P.s. hij heeft een hele hechte vriendengroep waar hij veel mee doet, geef hem eens ongelijk want dat is toch superleuk&gezellig! Ik daarintegen heb 3 goede vriendinnen die ik 1x per week spreek, misschien iets meer misschien iets minder. En mijn beste vriendinnetje woont een uur reizen met de trein van mij vandaan. Ik ben niet eenzaam want ik kan mij ook aardig goed alleen vermaken en ik gun hem alles! Alleen die vreselijke onzekerheid maakt van mij soms een duiveltje.... Embarassed

Slimpie
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 24-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzekerheid in je relatie Empty Re: Onzekerheid in je relatie

Bericht  JoyceVL wo 24 aug 2011 - 7:15

Balen dat je je zo voelt, maar ik herken het wel! Hou je zelf van voetbal? Misschien kun je overwegen om ook eens een wedstrijd mee te gaan, zo leer je ook zijn vriendengroep kennen. Niet dat je dan altijd mee hoeft, maar als je al weet dat het 'kan' dan voelt dat misschien fijner.. En verder: trust is a must!
JoyceVL
JoyceVL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzekerheid in je relatie Empty Re: Onzekerheid in je relatie

Bericht  Slimpie wo 24 aug 2011 - 7:22

Om eerlijk te zijn vind ik voetbal niet echt geweldig haha. Al moet ik wel zeggen dat ik mij er meer bezig houd sinds ik met mijn vriend ga. Ik kijk nooit een hele wedstrijd van Heracles maar als ik ervoor zit is het wel met spanning :P. Ik ken bijna zijn hele vriendengroep al maar tja ik moet er niet aan denken om mee te gaan naar een wedstrijd, denk ook niet dat mijn vriend dat ooit zal vragen maar ik heb daar niet zoveel mee, al die mensen. De agressie, dan kan ik echt denken: Ja fijn dat ze verliezen maar de wereld vergaat niet. Haha.

Het zijn meer mijn gedachten/gevoel wat ik heb, de onzekerheid. Hij heeft een drukke baan en kan daardoor niet altijd smsen, ik evenmin als ik aan het werk ben maar als hij niet reageert op een smsje dan denk ik meteen; waarom reageer je niet? Ik bedoel ik zou nooit een smsje van eigen vriend negeren.

Slimpie
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 24-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzekerheid in je relatie Empty Re: Onzekerheid in je relatie

Bericht  JoyceVL wo 24 aug 2011 - 7:27

Jammer! Want voetbal is echt ontzettend leuk :P Ben een trouwe Feyenoordsupporter, vandaar. Vind dat je vriend zijn acties niet echt aanleiding geven tot wantrouwen ofzo. Doen jullie wel genoeg dingen samen? Want het klinkt eerder alsof je wat aandacht te kort komt, waardoor je onzeker wordt..
JoyceVL
JoyceVL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzekerheid in je relatie Empty Re: Onzekerheid in je relatie

Bericht  Slimpie wo 24 aug 2011 - 7:46

Ik heb ook geen reden om hem te wantrouwen, het is meer mijn eigen onzekerheid. Hij zou never nooit vreemdgaan gewoon omdat hij zelf al door 2 exen is bedondert. En iedereen in zijn leven (behalve het merendeel van zijn familie) weet dat wij een stel zijn. Als wij samen zijn doen we vaak wel leuke dingen! Filmpje kijken, naar de bios, uitgaan (met zijn vrienden of met mijn vriendinnen), gewoon samen uitslapen, kletsen, wandelen, winkelen: compleet met lunch, terras en uit eten gaan. Hij laat ook echt wel merken dat hij gek met mij is! In woorden, in daden of hij zoekt een heel lief liedje op wat ik moet luisteren :P Maar als wij niet bij elkaar zijn hebben wij niet zoveel contact en daar word ik onzeker van. Terwijl het eigenlijk nergens voor nodig is.

Slimpie
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 5
Registratiedatum : 24-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzekerheid in je relatie Empty Re: Onzekerheid in je relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum