Dit is toch niet kinderachtig?
+12
Arwyn
Mizz_S
Laquisia
Qiara
Angela_1986
Caroow
Inge
Monte
Jerry
Jeanette
Feline
Zwoesj
16 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Dit is toch niet kinderachtig?
Mizz_S schreef:Ik vind het op zich niet kinderachtig. De laptop is toch van jullie. Je schoonvader mag blij zijn dat ie m een tijdje mocht gebruiken, maar als je m nu zelf nodig hebt is dat pech voor hem lijkt me. Hij heeft er nu toch ook geen recht op ineens?
Ik heb zelf ook eens zoiets meegemaakt, mn vriend en ik hadden een spel gekregen, en dat stond toen bij mn vriend thuis want we woonden nog niet samen. De ouders en broers van mn vriend vonden het ook een leuk spel dus die speelden het ook. Maar toen we samen gingen wonen bleef het er in eerste instantie een tijdje staan, maar na een tijdje wilde ik het gewoon terug, want ik wilde het ook kunnen spelen, het was tenslotte ons spel. Tsja, dat is dan jammer voor hun in zo'n geval. (er werd overigens ook niet moeilijk over egdaan hoor, maar even als voorbeeldje).
Nou niet ''mocht'', maar hij is hem pas sinds vorige week gaan lenen. Nu staat hij bij hun en mijn man is weer eens vergeten dat ding terug te halen.
Kijk als hij hem nou zeg maar 2 wkn elke dag nodig had, dan vond ik het niet erg alhoewel ik het wel fijn had gevonden als mijn man het met mij had overlegd. Nu hoorde ik het ineens zomaar!
Maar zijn vader heeft dat ding af en toe nodig en ik zit er elke dag achter dus zou ik er meer gebruik van maken..
Gast- Gast
Zero schreef:
Als jouw man denkt dat jij er van wist dat zijn vader dat ding wilde lenen, snap ik dat hij je kinderachtig vind. Als jij er echt niet van wist, snap ik dat jij je man een zeikerd vind. Ergens gaat het mis in de communicatie... misschien dat je hond heb opgelet wie er liegt?
En ja, anders zou ik de hond even lekker alleen laten wanneer je wilt forummen en lekker weer op je gewone pc gaan.
Ik wist er echt niks van en het is dat ik erover begon en dus zei hij ''nou dat is wel heel kinderachtig nu ik net aan mijn vader heb gezegd dat hij hem mag lenen dat jij ineens ernaar vraagt''.
Mijn man heeft mij helemaal nooit ingelicht en aangezien hij altijd zei dat die van ons samen was, dus ons bezit had hij wel mogen overleggen.
Gast- Gast
Ja dat had hij zeker mogen doen, maar ja... dan moet er toch een van jullie twee op staan en zeggen ' joh, volgende keer moeten we er beter over praten, maar dit is de oplossing; ..."
Want ja, vanuit beide oogpunten snap ik de frustratie wel, maar gefrustreerd blijven is geen optie.
Want ja, vanuit beide oogpunten snap ik de frustratie wel, maar gefrustreerd blijven is geen optie.
Gast- Gast
Ik vind eerlijk gezegd dat er niks vreemds is aan de reactie van CBL. Ik vind het raar dat haar man meteen suggereert dat zij de laptop terug wil omdat ze haar schoonvader die laptop misgunt. Verder zegt zij niet dat hij met de auto moet omdat zij die laptop terug wil, maar dat hij met de auto moet als hij geen zin heeft om zijn eigen laptop mee de trein in te nemen. Ik zie niet in wat daar zo onredelijk aan is. Natuurlijk is er niks mis mee om dat soort spullen uit te lenen, maar er is net zo min iets mis mee om gewoon je eigen laptop te willen gebruiken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Whaha wat een discussies weer. Ik vind dat als jij erom vraagt je vriend dat gewoon aan moet geven bij zijn vader. Het is immers júllie laptop, want jullie abonnement. Ik denk dat je schoonvader dan meteen zal zeggen: natuurlijk, ik geef hem direct terug, hij leent hem immers alleen om het gemak en heeft zelf ook een laptop alleen is dat wat onhandiger, maar echt onoverkomelijk zal het voor hem niet zijn.
Gast- Gast
Eens met noa
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik was vergeten te zeggen dat ik beneden op de tv ook de computer kan gebruiken,maar dat is zo groot scherm dat het misschien gauw gaat irriteren dan heb ik liever die kleine laptop.
Gast- Gast
dan zou ik zeggen doe je schoonvader een plezier en computer lekker via de tv
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Het is jullie laptop, dus ik zou een duidelijke afspraak maken over het lenen.
Ik begrijp de reactie van je man niet zo goed. Het lijkt me nogal een vooroordeel. Dat jij hem toevallig gebruikt hebt, heeft niks te maken met 'opzet'. Trek het je niet te veel aan joh
Ik begrijp de reactie van je man niet zo goed. Het lijkt me nogal een vooroordeel. Dat jij hem toevallig gebruikt hebt, heeft niks te maken met 'opzet'. Trek het je niet te veel aan joh
Gast- Gast
ik vind het eerlijk gezegd een hoop gedoe om iets wat eigenlijk helemaal nergens over gaat.
ik geef je gekijk hoor CBL, alleen doe je er inderdaad meteen zo'n verhaal omheen....
maar het is jullie laptop, en de reden waarom jij hem nu gebruikt doet er niet eens toe; hij is van jullie, punt uit.
natuurlijk mag hij hem lenen om te kijken of het bevalt, en natuurlijk vind ik dat je hem af en toe kunt uitlenen en jij zelf boven gaat pcen of via de tv beneden, maar als je hem terugwilt, dan wil je hem terug.
ik geef je gekijk hoor CBL, alleen doe je er inderdaad meteen zo'n verhaal omheen....
maar het is jullie laptop, en de reden waarom jij hem nu gebruikt doet er niet eens toe; hij is van jullie, punt uit.
natuurlijk mag hij hem lenen om te kijken of het bevalt, en natuurlijk vind ik dat je hem af en toe kunt uitlenen en jij zelf boven gaat pcen of via de tv beneden, maar als je hem terugwilt, dan wil je hem terug.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Dit is toch kinderachtig?
» Verhuizen: wel of niet of wel of niet of toch wel?
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Dat zeg je toch niet?
» Dat zeg je toch niet?
» Verhuizen: wel of niet of wel of niet of toch wel?
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Dat zeg je toch niet?
» Dat zeg je toch niet?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: